Andromedan Star Nation kirjoitti:Näitä on erilaisia juttuja saatavilla netissäkin:
http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia/
http://koti.mbnet.fi/maya/index.php
luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa
aava kirjoitti:luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa
tosin oisha tuo saunatonttu positiivisempi homma
Andromedan Star Nation kirjoitti:aava kirjoitti:luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa
Millainen fiilis sulle itsellesi tulee kun siellä oleskelet?
aava kirjoitti:Andromedan Star Nation kirjoitti:aava kirjoitti:luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa
aika vaihteleva välillä on rauhallista välillä tulee painostava jopa hieman "juokse" tunnelma. mutta talossa jossa asutaan on ollu aikalailla negatiivisia asioita. ja kuolema mutta ei siis minkään ikävän mutta hyvin kipeän ihminen. ja hänen jälkeensä talossa asui suorastaan ikävä ihminen joka ei tänne tosin kuollut mutta itse uskon että tapahtumat jättää tietyn ilmapiirin asuntoon. eli joka paikassa oikeestaan vaihteleva fiilis.
Andromedan Star Nation kirjoitti:aava kirjoitti:Andromedan Star Nation kirjoitti:aava kirjoitti:luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa
aika vaihteleva välillä on rauhallista välillä tulee painostava jopa hieman "juokse" tunnelma. mutta talossa jossa asutaan on ollu aikalailla negatiivisia asioita. ja kuolema mutta ei siis minkään ikävän mutta hyvin kipeän ihminen. ja hänen jälkeensä talossa asui suorastaan ikävä ihminen joka ei tänne tosin kuollut mutta itse uskon että tapahtumat jättää tietyn ilmapiirin asuntoon. eli joka paikassa oikeestaan vaihteleva fiilis.
Eli melko raskaat energiat siellä on edelleen aistittavissa. Jääkö tuo fiilis päälle, kun poistut tilasta? Joskus on hyvä vähän puhdistella omia energioitakin raskaiden kokemusten jälkeen.
aava kirjoitti:Andromedan Star Nation kirjoitti:aava kirjoitti:Andromedan Star Nation kirjoitti:aava kirjoitti:luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa
Eli melko raskaat energiat siellä on edelleen aistittavissa. Jääkö tuo fiilis päälle, kun poistut tilasta? Joskus on hyvä vähän puhdistella omia energioitakin raskaiden kokemusten jälkeen.
välillä. mutta esimerkiksi tämän paikan energiat vaikka on pahaa on hyvääkin. mutta olen aikoinaan käynyt kesäsin paikassa jonka ilmapiiri "oli todella paksu ja ikävä" eli tämä on mitä nykyään koen aika pientä tuohon verrattuna. ja olen oppinut diilailemaan ilmapiirin/energioitten kanssa. vaikka välillä jotakin tapahtuisi yritän aatella positiivisesti ja luoda mielessäni positiivisen mielikuvan tai jos joku vähän "mekastaa" niin ääneen tokasen vähän tyyliin "vai niin, oho, aijaa tms" täällä siis välillä vähän omituisiakin tapahtuu mutta harvoin ja pienessä mittakaavassa:)
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa