Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
mtrookie
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Touko 2018, 20:22

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja mtrookie » 06 Touko 2018, 00:53

20 vuotta vanha talo.

Muita tapahtumia vuosien varrelta: kynä lensi keskeltä pöytää lattialle, metalliset portaat jotka nojasivat seinään, kaatuivat itsekseen poispäin seinästä, tollanen riippuva metallinen koriste alkoi heilua itsestään ilman mitään järkevää syytä (jos kyseessä olisi ilmavirta niin kai se heiluisi useinkin, mutta tämä sattui vain kerran), erään kerran etsimme sellaista käsivatkainta vaimoni kanssa ja katsoimme molemmat 3 kertaa siitä laatikosta, missä sen piti olla, mutta ei ollut.Kuulostaa tosin typerältä katsoa monta kertaa, miten se nyt sinne voisi ilmestyä, MUTTA kun vielä kerran katsoin niin se oli siinä ihan näkyvillä. Stereot tippu itsestään seinähyllyltä, mutta tämä tapahtui kun asuttiin viereisessä talossa, mikä on samaa taloyhtiötä.

Muita en nyt muista tähän hätään, vaimo muistais varmaan lisää.

Meillä on muuten koira, se nukkui viime yönä ton mikroaaltouunijutun aikaan tossa parin metrin päässä uunista kun tulin vessasta, eikö sen pitäisi havaita jos on yliluonnollista toimintaa? Tai en minä tiedä, herääkö se sellaseen, mutta ei näkynyt heräävän ainakaan silloin.

Tässä on Jyväsjärvi noin parin sadan metrin päässä, mites se liittyy asiaan?

Edit: kello oli noin 1.30 viime yönä silloin kun toi tapahtui jos sillä on mitään merkitystä.

Seinään päin kallellaan oleva kuva lensi lattialle, mutta toi oli taas eri asunnossa.

Nyt muistin yhen vielä, se olikin tosi outoa.

Mä pelaan pokeriturnauksia ja yleensähän niitä pelataan yöllä. Niissä on viiden minuutin tauot tunnin välein, jolloin käyn yleensä tupakalla.
No, menin sitten tupakalle tauolla ja katsoin lumisia rappuja ja mitä ihmettä näin: alhaalta tuli kengänjäljet jotain 6-7 rappusta ylöspäin, siihen kuitenkin loppuivat eikä alasmenojälkiä näkynyt. Kävin vikaisemassa ihan läheltä niitä jälkiä, että olisko joku muka onnistunut peruuttamaan samoja jälkiä takaisin niin tarkasti, että sitä ei olisi voinut nähdä. Mitä järkeä siinä muutenkaan olisi peruuttaa? En kuitenkaan nähnyt niissä mitään peruuttamiseen viittavaa.

mtrookie
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Touko 2018, 20:22

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja mtrookie » 06 Touko 2018, 18:29

Äsken taas vessareissun aikaan 1 min.-->3 min.!

mtrookie
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Touko 2018, 20:22

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja mtrookie » 07 Touko 2018, 00:28

Jep, siinä on sittenkin tekninen vika mikä lisää aikaa samaa vauhtia kun sen pitäisi vähetä. Se siitä sitten.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Touko 2018, 00:42

Vesistöistä kyselin sen takia että lähellä oleva vesistö voi toimia "energialähteenä" paranormaaleille ilmiöille ja olen itse huomannut paikoissa joissa on paranormaalia toimintaa niin usein paikan alta kulkee "vesisuonia" joita havaitaan varpulla tai vastaavilla.

Noista kertomistasi tapahtumista osa on kyllä melko mahdollisia paranormaalien ilmiöiden aiheuttamiksi mutta tietenkin ovat voineet tapahtua tavanomaisista syistä. Jalanjäljet on kyllä melko mielenkiintoinen tapaus. Tuo että tapauksia sattunut muuallakin kuin nykyisessä asunnossa voisi viitata siihen että sinä tai vaimosi vetää puoleensa paranormaalia toimintaa. Jotkut ihmiset tuntuu olevan sellaisia, mahdollisena rajatieteellisenä selityksenä voi olla yliaktiiviset chakrat.

Eläimet reagoivat kyllä helpommin poikkeavuuksiin tarkempien aistiensa takia mutta vaikea sanoa milloin eläin reagoi selkeästi poikkeavuuksiin. Yhden kaverin koira paikassa jossa tapahtui usein paranormaaleja ilmiöitä niin käyttäytyi muuten ihan normaalisti mutta läähätti kovasti paikassa samaan tapaan kuin olisi hyvin kuuma keli mutta silloin ei ollut lämmin joten koiralla ei pitänyt olla syytä läähättää sillä tavalla.

Ahaa, mikron kellossa siis on tekninen vika, no ilmankos koira ei reagoinut mitenkään.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4467
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 07 Touko 2018, 06:57

Viittaa kyllä nuo monet muut aiemmat tapaukset paranormaaliin toimintaan kuten kynän lentäminen lattialle keskeltä pöytää ja lampun heiluminen ilman järjellistä syytä, taulu lentää lattialle, ilmeisesti koukku ja naru oli kunnossa? outoja jälkiä lumessa mitkä ei ala mistään, miksei mutta samassa taloyhtiössä kaikki. Olen sitä mieltä että aiheuttaja voi olla myös tällöin ulkopuolinen energia joka vain ottaa valtaansa henkilön joka on vastaanottava ja käyttää hänen energiaa näihin ilmiöihin, tällöin jompikumpi teistä. Oisko taloyhtiössä joku traakisesti kuollut, vaikea elämä päättynyt, eli kyse olisi kummittelusta, poltergeististä, mutta eihän tuo ole vakavalla tasolla, vaan niitä joita sattuu enempi kuin uskoiskaan, niistä nyt ei vain paljoa puhuta. Pelkkä keskushenkilöjuttukin on yhtä mahdollinen.

Näihin pieniin poltergeisteihin liittyy myös monesti ufojen kohtaaminen, ufot on mielestäni pääosin henkisiä ilmiöitä, taas John Keel kertoi tutkimuksissaan, kun hän meni hyviä lähihavaintoja tutkimaan paikanpäälle Usassa, niin hän huomasi tällaista pientä poltergeistiä esiintyvän ihan jopa yleisesti näkijän lähellä ilmeisesti tapauksen seurauksena, esim. kattilan kannet leijui keittiössä ilmassa, jo varsin vahvaa jäännösenergiaa.

Tuo mikron pyöritettävä nappula ei välttämättä tarkoita että mikro olisi alkuaikojen täysin mekaaninen mikro, eli vain nappula on ilmeisesti mekaaninen ja eletroniikka hoitaa ajan, eli tuohon nyt ei tarvi isoakaan vikaa tai energiaa että aika muuttuisi, vaikea sanoa kummasta on kyse näkemättä mikroa, ehkä se on tässä tapauksessa vain eletrooninen vika.

mtrookie
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Touko 2018, 20:22

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja mtrookie » 07 Touko 2018, 17:16

Vaikuttaa ainakin joltain vialta, koska eilen jäin viereen katsomaan ja aika alkoikin hiljalleen lisääntyä.
Se kuva, mikä lensi lattialle, oli television päällä, ei siis koukkua eikä narua. Silloin oli yksi vieraskin käymässä ja hän kyllä hieman säikähti.

Kirsikka
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Syys 2018, 14:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 29 Syys 2018, 14:22

Kaikki kokemukseni sijoittuvat asuntoon, jossa asuin kaksi vuotta ja josta muutin pois vuosi sitten. Tapahtumat loppuivat kuin seinään muutettuani pois.
Asuin asunnossa puolisoni kanssa. Hyvin pian muuttomme jälkeen sairastuin masennukseen. Samalla koin myös ensimmäiset oudot tapahtumat ollessani yksin kotona: pieni pussukka tipahti kaksi kertaa lipastolta lattialle. Sen jälkeen seinää vasten nojannut, rullattu matto kaatui nurin. Kerroin kokemuksistani puolisolleni, joka oli hieman skeptinen eikä ollut varma, puhunko totta. Hänen käsityksensä kuitenkin muuttui, kun olimme molemmat kotona ja pussukka putosi taas lipastolta ollessamme itse toisessa huoneessa.
Muita tapahtumia:
-syödessämme keittiössä huomasimme, kun tiskipöydällä ollut haarukka lähti liukumaan pöytää pitkin lentäen lopulta tiskialtaaseen
-ristin muotoinen koruteline heilahti keskellä yötä muutama sekunti sen jälkeen kun olin sattumalta herännyt. Risti jäi pysyvästi vinoon
-vaateripustin tipahti naulakosta lattialle ja sen koukku suoristui
-ovet avautuivat ja sulkeutuivat itsestään. Tämä oli myös kuultavissa, kun äänitimme öitä asunnossamme.
Näin usein pahoja painajaisia poltergeist-ilmiöistä. Puolisoni kertoi, että käyttäydyin joskus (öisin) pelottavasti ja poikkeavasti ja silmäni näyttivät oudoilta. Hän kertoi aina jälkeenpäin mitä olin tehnyt tai sanonut, koska itse en muistanut asioista mitään.

Lopulta muutin asunnosta pois asumaan yksin. Masennukseni myös parantui sen jälkeen.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4467
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 30 Syys 2018, 07:34

Sanoo mitä tahansa tähän, niin aina sanoo väärin, mutta selvä poltergeisthän tuo on, paras todiste lienee vaatekoukun suoristuminen, mikä itseasiassa ei ole mahdottomuus, itse olin näkemässä kun kaverini esitti lusikanvääntämistä ensi kertaa ja meitä oli yleisönä kaksi voimakastahtoista, no lusikka katkesi ja toinen puoli lusikasta tipahti lattialle, tässä ei ollut mitään huijausta, itse otin mökin lusikkalaatikosta lusikan, yleisöstä tulee muuten lisäenergia jos ovat myötämielisiä ja olimmehan me.

Voihan olla niin että tuossa asunnossasi oli jokin paha karma ja se sai masentumaan herkemmän ja tiettyihin tiloihin kertojan joissa poltergeist syntyy, voimistuu, ilmiö tarvitsee yleensä keskushenkilön jonka henkisiä voimia se käyttää, olettaen että ilmiö on myös ulkopuolinen tekijä, jopa elävä tekijä mielestäni, kunhan on vain pahuutta, voisiko aviopuolisolla olla kuitenkin osasyy masennukseen sekä tietysti muutolla ja elämäntilanteella. Poltergeistit on yleisimpiä naisilla ja juuri murrrosiässä, mutta esiintyvät muillekin, vaativat siis herkkyytä reakoida.

Itse olen nähnyt pahoja poltergeist unia viimeksi vuosi sitten, mutta ne olivat varoituksia ja jopa näyttivät vaaran missä se on, vaara oli ulkopuolinen paha henkilö ja myös ennakko isoista muutoksista mitä kohtasinkin, nyt kaikki on taas tasaista ja selvitty yhdellä lisäkokemuksella joka todistaa paljon eri yhteyksistä, vaikka poltergeist olikin vain unissani, niin tässäkin kyse oli isoista muutoksista, mitä murroikäkin on, eli voisi vetää johtopäätöksen että poltergeist on otollisin isojen muutoksien kynnyksellä ja niiden aiheuttamien ristiriitojen tulos.

Avatar
Heart Of Midnight
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 26 Joulu 2019, 02:50
Paikkakunta: Korpikuusen kannon alla

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Heart Of Midnight » 28 Joulu 2019, 02:42

Voisin kertoa tänne nyt ensimmäisenä niistä vähäisistä kokemuksistani sen ehkä kaikkein oudoimman. Ei nyt mikään pelottava tapahtuma, varsinkaan nykyään, kun sitä ajattelee, nostattaa se vain hymyn huulilleni ja ihmettelyn päähäni. :)

Olen kirjoittanut tämän itselleni koneelle muistiin sekä pariin paikkaan netissä, joten kopion laiskana sen kirjoittamani tekstin tähän teille luettavaksi. Anteeksi jo heti alkuun kirjoitusvirheistä joita joukossa on useita. :oops:

20.2.2007

Muutamia viikkoja tapahtuneesta.

Olin eräänä viikonloppuna perheeni kanssa meidän kesämökillämme tai oikeastaan -talolla. Talo on yli 100 vuotias vanhus. Eli elämää nähnyt paljon. Ostimme tämän vanhuksen viime vuonna. Remontteja emme ole vielä aloitelleet mutta hieman siivoiltu ja revitty pois kurjia tapetteja jotta hirret saataisiin näkyviin.

Noh mennäänpä itse tapahtuneeseen.

Minä ja mieheni nukuimme talon pienessä makuuhuoneessa. Meillä oli mukana pienen pienet kissanpentumme.(n.1kk vanhoja silloin vissiin)Ne nukkuivat omassa pahvilaatikossaan.
Yhtäkkiä herään kun mieheni sanoo:"Hei mulla on kissa sylissä." Huomasin myös että niin oli minullakin! Emme kumpikaan nähneet niitä sillä oli pilkkopimeää, mutta tunsin kuinka jokin pieni pehmoinen tallusteli peitollani sylissäni.
Yhtäkkiä pelästyin kun pieni tassuttelu alkoi liueta/taapertamaan kohti sängyn ja seinän välissä olevaan rakoon. Huudahdin: "Nyt se pentu pääsi karkuun! ". Samoin kävi miehelleni.
Sängyn alta alkoi kuulumaan rapinaa ja minulle iski paniikki. Pomppasi salaman nopeasti ylös sängystä valokatkaisijan luokse.
Kun sytytin valot, näin mieheni haromassa kädellään lattiaa ja tyynyn altaan. Minä tutkailin sängyn alle, nurkkiin ja huutelin kissoja. Missään ei näkynyt mitään, eikä enää kuulunutkaan rapinoita.
Mieheni tajusi katsoa pentujen pahvilaatikkoon ja tokaisi: " Täällähän ne on ollu kokoajan!"
Kyllä meitä ihmetytti, minua kirotutti ja sitten hetken päästä nauratti.
(Kello oli silloin jotain kaksi taikka puoli kolme.)
Eipä sinä yönä muuta sitten tapahtunutkaan...


Onkohan kyseessä ollut jokin mieheni näkemän unen sekoittuminen minun uneeni, että näimme yhtäkkiä samaa unta ja niin aidon tuntuista...vai eikö talovanhuksen henki pitänytkään kissanpentujen vierailusta? (Muilla foorumeilla en saanut silloin muistaakseni tähän mitään järkeviä vastailuja, vaan pelkkää tyhjää kettuilua.)

Sen muistan, kun saavuimme ensimmäistä kertaa talon pihapiiriin, minut valtasi hyvin negatiivinen sekä painostava tunne, kuin talo olisi tuijottanut meitä uusia asukkaita vihaisesti takaisin ja kihissyt mielessään, että ette ole tervetulleita minuun asumaan. :roll: Tämän yöllisen tapahtuman jälkeen tuo tunne hävisi lähes täysin ja viihdyin talolla oikein hyvin. Siitä tuli minulle erittäin rakas paikka muutamaksi vuodeksi, kunnes jouduimme myymään sen eteenpäin. Ainoat paikat joissa minut valtasi pieni pelonpoikanen sekä ahdistava tunne siitä, että joku tuijottaa minua pimeydessä, olivat: vanhoilla tavaroilla sekä lehdillä täytetty talon suuri vintti, tien toisella puolella vastapäätä taloa sijainnut isohko aittarakennus sekä ulkosaunan avovintti jonne oli suora näkymä eteisestä josta pääsi itse saunaan sekä "pukuhuoneeseen". Ei niissäkään mitään ihmeitä ehtinyt tapahtua, mutta nuo tuntemukset olivat kamalia. Varsinkin tuo aittarakennus aiheutti pelkoa aivan varmasti siellä katonrajassa säilytetyn suuren puisen "ruumislaudan" takia tai ainakin sen tapaiseksi minä sen ihmiselle sopivan kokoisen puujutun ajattelin. Siinä oli molemmissa päissä kantokahvatkin. En kyllä koskaan kiivennyt aitan vintille kurkkimaan olisiko laudalle jäänyt vainajaa makoilemaan! :o :D (Tuskin...)
Minulla oli joskus siitä valokuvakin, mutta enpä tiedä missä muistikortilla se nykyään sijaitsee vai onko kenties hävinnyt jo kuin tuhka tuuleen...
Otan vain valokuvia, jätän vain jalanjälkiä.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4467
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 28 Joulu 2019, 08:51

Ihan mielenkiintoisia kertomuksia.

Ihmiset eivät varmaan vastaa kun ei tuolle kissakokemukselle jossa näitte saman unen oikein löydy selitystä psykologiasta, ilman että ottaisi mukaan jonkin ylimaallisen yhteyden ihmisten välillä, eli henkimaailman ja kettuilu kuuluu niille joiden maailmankuvaan ei saa tulla säröjä.
Itseä kummastutti tapaus jossa olin myöhään illalla sängyssä miettinyt erästä uutta tuttavaa johon ihastuin voimakkaasti. Seuraavan kerran kun nähtiin samassa tapahtumassa hän kertoi että tulin hänen uniin.
Miksei tällöin rakastuneet voisi nähdä samaa unta.
Tietysti tämä johtaa spekulointiin että ihmisillä on henki, emme olisi pelkkiä koneita, kissoilla on myös henki ja tulivat unessa niin voimallisesti että heräsitte, herätessä on vielä kahdessa maailmassa kokien henkien astraaliolemuksia aitoina kuin olisivat tästä tilasta.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4467
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 31 Joulu 2019, 05:59

No niin löytyy tähän tieteellistäkin selitystä, miksi kaksi läheistä henkilöä näkee saman unen, jossa kahden eri henkilön aivokäyrät synkronisoituu, tulevat samankaltaisiksi. Meksikolainen neurotieteentutkija tohtori Jacobo Grinberg teki kokeita 1987 useilla henkilöpareilla, tavallisesti nainen ja mies meditoivat yhdessä kaksikymmentä minuuttia muodostakseen läheisen siteen keskenään. Sen jälkeen heidät ohjattiin eri huoneisiin, joka oli suojattu kaikilla sähkömangeettisilta kentiltä. Hän mittasi henkilöiden aivokäyriä EEG laitteila ja totesi aivokäyrien samanaikaistuvan, ja henkilöiden molempien aivopuoliskojen käyrät ilmensivät samoja muotoja mitä tapahtuu tavallisesti vain syvässä meditaatiossa. Tutkimuksessa ilmeni myös se, kumman aivokäyrä oli yhtenäisempi ja paremmin järjestäytynyt vaikutti aina voittavan, eli yhtenäisemmällä ja järjestäytyneemmällä aivokäyrällä oleva henkilöä vaikutti enemmän toisen henkilön aivokäyrään. Tästä voisi myös vetää suoran yhteyden siihen jos toinen aviopuoliso haluaa kehittyä tai kehittyisi, se johtaisi helposti eroon tai riitoihin. Yhteiskunnallisesti ajatellen jos kansa tuntee olevansa oikeassa vallanpitäjiin nähden, mitä edistää vaihtoehtotiedotus, se johtaisi vallanpitäjien arvostuksen loppumiseen, myös vain heikot ihmiset myötäilevät vallanpitäjien mielipiteitä, myös se että vanhentunut poliittinen ajattelu häviäisi.

Tutkimusta kehitettiin 1994 siten että koe oli muutoin sama, mutta toiselle henkilölle väläyteltiin kirkkaita valoja henkilön sokkivaikutuksen aikaansaamiseksi, tulos oli hämmästyttävä sillä toisessa huoneessa ollut henkilö joka ei nähnyt valoja kuitenkin koki hyvin samankaltaisen sokkivaikutuksen aivokäyrissään. Tämä tutkimus käynnisti myös tieteellisen vallankumouksen, olihan löydetty tuntematon kenttä joka välitti tietoa toiselle henkilölle. Sama ilmiö oli havaittu kasveissa jo 60-luvulla, kasvit reagoivat myös saman tuntemattoman kentän kautta. Dawid Wilcock puhuu lähdekentästä. Rubert Sheldrake on nimennyt ilmiön Morfinen resonanssi ja kenttää hän kutsuu morfogeneettinen kenttä, tarkistin tiedon wikipediasta ja se mainitsee edelleen nämä näennäistieteeksi ja new age hömpäksi, vaikka juuri yllä on kuvaus tieteellisestä tutkimuksesta joka tehtiin kaikien sääntöjen mukaan ja läpäisi ne ja päätyi arvostettuun tiedelehteen Physics Essays, wikipedian tarkoitus on pitää kansa unessa ja näin valtiaat vallassa, silloin se ei palvele kehitystä vaan taantumusta. Tässä myös yksi syy miksi ihmiset eivät osaa selittää sitä miksi kaksi ihmistä näkee samaa unta.

Avatar
Heart Of Midnight
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 26 Joulu 2019, 02:50
Paikkakunta: Korpikuusen kannon alla

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Heart Of Midnight » 06 Tammi 2020, 20:25

Kiitos vastauksista A MAN OF A TIME STORM. Tuo kahden eri henkilön aivokäyrien synkronisoituminen vaikuttaisi ihan järkeenkäyvältä selitykseltä tuohon tilanteeseen mitä mieheni kanssa koimme. Emme ole tällaista päässeet kokemaan aiemmin tuota tapahtunutta, emmekä enää sen jälkeenkään vaikka nukummekin tiiviisti vierekkäin. Olisihan se ihan mielenkiintoista päästä kokemaan tuollainen vielä joskus uudestaan, kunhan vain unien sisältö pysyy turvallisena/kilttinä, ettei se syökse meitä mihinkään painajaiseen ja sitä kautta esim. toistemme kimppuun :roll:

Nyt kun otin tämän aiheen kirjoitettavaksi, niin mieleeni putkahti muisto, että olenhan minä tämän tapaista kokenut kerran äitini kanssa. Se oli muutama vuosi tuon aiemmin kertomani jälkeen. Asuimme silloin rivitalokolmiossa. Äitini nukkui toisessa makuuhuoneessa ja minä mieheni kanssa toisessa. Niiden välillä oli kapeahko käytävä joka johti eteiseen sekä keittiöön. Eli aivan seinän takana emme nukkuneet.
Eräänä yönä näin painajaista tästä samasta asunnosta jonka juuri mainitsemassani pilkkopimeässä käytävässä minun eteeni ilmestyi isokokoinen hahmo jonka vartalo oli täysin hiiltynyt eli palanut mustaksi koppuraksi ja sen silmät olivat punaiset sekä hehkuvat kuin hiilet. Heräsin heti tämän näyn jälkeen hiestä märkänä. Aamulla mainitsin unestani äidilleni ja hän oli kuulemma nähnyt myös tämän aivan saman ilmestyksen unessaan viime yönä sekä herännyt siihen myös samanlailla kuin minä olin! Olikohan tässäkin samanlaista käyrien yhdistymistä kyseessä? Siellä itse asunnossa ei koskaan mitään ihmeitä tapahtunut, emmekä ole koskaan enää nähneet tuota pirua unissamme, emmekä samoja uniakaan. Hyvin tuo ilmestys kyllä mieleeni jäi ja sen ajattelu aiheuttaa vieläkin hieman vilunväristyksiä...taisi itse vanha vihtahousu ilmestyä meille, ainakin siltä se tuntui. :demoni: :)
Otan vain valokuvia, jätän vain jalanjälkiä.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4467
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 08 Tammi 2020, 06:58

Kiitos itsellesi hienoista kertomuksista. Noissa tutkimuksissa mitä mainitsin ja kuten epäiletkin niin sopisi tuohon tutkimukseen, missä aiheutettiin shokkitiloja toiselle henkilölle kirkkailla valoilla. Nämä on erittäin hienoja esimerkejä todistaen lähdekentän, morfisen kentän tai millä nimellä sitä halutaan kutsua, sen olemassaolon. Eli ihminen on tietoisuustutkijoiden mukaan enempi näyttöpääte, sen takana vaikuttaa älykäs tietoisuus, se on ajattomassa tilassa, tai kolmiulotteisessa ajassa ja yksi ulotteisessa materiassa, eli ei saavuta materian tilaa. eli jos sinulle aiheutetaan shokki niin se koetaan läheisen ihmisen kohdalla välittömästi tuon tilan kautta. Lapsilla on äitiin aina yhteys, normaalissa toiminnassa se ei mene äidille läpi kun tytär elää tavanomaista elämää, tavanomainen elämä ei häiriinny, aivot hoitaa erittelyn, tässä on sitten eroja eri ihmisten välillä, mutta jos lapselle sattuu shokkikokemus niin se siirtyy välittömästi myös äidin tietoisuuteen, näinpä tuossakin tapauksessa sama uni tuli myös äidille. Vihtahousun näkemisen syynä voi olla myös varoitus jostain ihmissuhteesta.

Itse olen nähnyt myös toistuvaa painajaista, etupäässä pahuus ei näytäydy minulle henkilönä unessa, mutta on tunteena läsnä, tuntenut jonkin pahan olion läsnäolon, unessa olen tällöin pimeässä talossa syksyllä ja en saa valoja syttymään kun tuo näkymätön pahuus tulee unessa pimeään huoneeseen, tai valojen syttymistä sai odotella minuuttitolkulla tai vain joku valo syttyi hyvin himmeästi valaisematta kun siirryn toiselle katkaisimella omakotitalossa. Unissani on myös poltergeistiä varsinkin talon alakerran takavaraston ovi alkaa aueta ja tiedän sen takana olevan suunnattoman pahuuden ja pitäisi päästä ulos nopeasti, liian huolellisena minun pitäisi ensin sammuttaa valokatkaisin mikä ei suinkaan ole alakerran ulkooven vierellä kuten vanhoissa taloissa ei aina ollut, kyse on syntymäkodistani, kun menen ulos autotallinovesta siellä on syyspimeä ja ovi pitää vetää perässä kiinni ettei se paholainen seuraa, mutta ulkona olen vapaa. Sitten yksi uni missä menen vanhaan taloon jota silloin remontoin, talon sisään päästessäni siellä alkaa valtava poltergeist jopa niin että talo tärisee ja sen yläkerrassa tapahtuu outoja, tämän unen johdosta vetäydyin pois porukalla hommatun talon omistuksesta ja se osoittautui todella oikeaksi ratkaisuksi, uni varoitti läheisistä jopa häikäilemättömistä ihmisistä, eli uni oli varoitus.
Myös yllä olevat pimeät huoneet joissa en saa valoja päälle, unet jotka toistuu, löysin syyn uniin jo vuosia sitten ja se on vaimoni, eli hän ahdistaa minua henkisesti. Tässäkin painajainen varoittaa vaarasta.

Avatar
Heart Of Midnight
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 26 Joulu 2019, 02:50
Paikkakunta: Korpikuusen kannon alla

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Heart Of Midnight » 20 Tammi 2020, 20:35

Kiitosta vaan taas hyvästä vastauksesta A MAN OF A TIME STORM. Olemme useinkin äitini kanssa "samalla aaltopituudella" eli ajattelemme hyvin usein samoja asioita ja aiomme tehdä samaan aikaan samoja tekoja eli esimerkiksi ihan arkinen askare: tiskikoneen tyhjennys, kahvin keitto jne. Molemmat olemme melkein yhtä aikaa tai oikeastaan peräkanaa menossa puuhaamaan samaa asiaa. Yleensä minä ehdin ensin. Sama pätee myös sanomisissa jotka yleensä minä ehdin sanoa ennen äitiä juuri kun hänen piti ottaa sama asia puheeksi. Sitten hän aina nauraen ihmettelee heti perään, kun olen saanut sanottavani lähes loppuun: "Ai että, miksi sinun aina pitää sanoa samaa mitä minun piti ja miksi aina sinä ehdit ensin?!" :)
Mieheni kanssa minulla on myös tätä ilmiötä, mutta paljon vähemmän mitä äidin kanssa on.

Asiasta kolmanteen, tuolla omassa esittelytekstissäni mainitsinkin hieman, että jouluaattona hautausmaalla kohtasin oudon näyn, josta voisin kai jo tänne kirjoittaa niin hyvin miten nyt sen sitten osaan selittääkään ja pystyn paremmin sen jo kirjoittamaan, kun enää se ei aiheuta minulle niin jännittävää olotilaa mitä se aiemmin tässä on aiheuttanut. Noh, öiseen aikaan nukkumaan mennessäni en viitsi sitä vieläkään ajatella, muuten ei tule uni silmään. Kokemani liittyy kylläkin kummituksiin (kai), mutta eiköhän sen tänne ketjuun voi kirjoittaa?

Elikkäs, tämä tapahtui nyt 24.12.2019 jouluaattona siinä kello 21 aikoihin.
Lähdimme äitini kanssa kahdestaan viemään oman kylän hautausmaalle kynttilöitä rakkaiden sukulaisten hautojen luo. Mummuni ja vaarini haudalla en havainnut ympärilläni mitään omituista, ne sijaitsevat uudemmalla puolella tätä hautausmaata. Mutta sitten alkoi tapahtumaan, kun menimme viemään kynttilää vielä mummun äidin kivettömälle (vain kumpare sekä pieni enkelikoriste muistuttaa, että siinä on jonkun lepopaikka) haudalle. Tämä hauta sijaitsee vanhalla puolella, lähellä vanhaa keskiaikaista kivisakaristoa (jota olen aina kammonnut ja sen sisään en kovin äkkiä suostu enää astumaan siellä olleen negatiivisten tuntemusteni takia jotka siellä monia vuosia sitten koin). Kynttilän laitettuamme ajattelin huvikseni vain vilkaista vähän matkan päässä sijaitsevaa suurta sukuhautaa. Asteli sen luokse lukemaan jättimäisen kiven vanhoja tekstejä. Siinä lukiessani huomasin sivusilmällä, että oikealla puolella muutaman metrin päässä näkyy jotain ihmeellistä punaista kajoa ja kun käännyin kunnolla tätä kajoa kohti, näin kuinka voimakkaan punainen valopallo liikkui sakariston luota kohti hautausmaan reunamilla olevia vanhoja hautoja niiden taakse kadoten! :o
Selvä orbi se oli, ajattelin heti vaikka en sellaista ole koskaan aiemmin nähnytkään, muuta kuin netissä muiden ottamissa valokuvissa. Se oli yhtä voimakkaan punainen kuin autontaka- tai jarruvalot, mutta se ei tule kyseeseen tässä tapauksessa, sillä autotie sijaitsee aivan eri suunnalla, eikä se voinut olla hautakivien kautta taittunutta heijastumaa sillä siinä kohtaa olevien kivien pinnat eivät ole käsitellyt sileiksi/hiottu kiiltäviksi vaan ovat ihan luonnonkivimäisiä, sitä paitsi kivet ovat siinä kohtaa myös eri suuntaan niin ettei ne voineet ottaa mitään autojen valoja vastaan tieltä. Vanha hautausmaa loppuu peltoon, joten mitään autoa tai ihmistä muutenkaan ei voinut savisella kyntöpellollakaan mennä. Mieleeni juolahti myös koira jolla olisi voinut tällainen nykyaikainen led-valopanta, mutta ei, sillä en nähnyt hautausmaalla, enkä pellolla juoksevan kenenkään, sillä niin kuin jo mainitsin, pallo hävisi kivien taakse, eikä enää jatkanut matkaansa seuraaville kiville tai poluille. :?

Äitini ei tätä ilmiötä havainnut, sillä hän oli juuri silloin selin minuun päin katselemassa muita hautoja. Hän kyllä huomasi minun outouden ja minä kyllä heti sanoin mitä minä näin. Sitä ihmetellessämme päätimme jatkaa matkaa takaisin uudemmalle puolelle minun välillä vilkuillessani taakseni siihen suuntaan missä tämän kummajaisen havaitsin. En nähnyt enää mitään outoa, mutta siinä kävellessämme me molemmat huomasimme lähes vastapäätä sakaristoa sijaitsevan 20-luvulla rakennetun kappelin edustalla laahustamassa olevan iso kokoisen mummon tai jonkin ihmisen. Molemmat pysähdyimme hieman ihmettelemään näkyä. "Mummo" (täysin varmaan emme sukupuolesta osaa sanoa, saattoi se olla iso kokoinen parraton pappakin) eteni hitaasti laahustamalla kappelista pois päin sinne suuntaan minne meidänkin oli tarkoitus mennä. Sillä oli yllään maahan saakka ulottuva talvitakki joka oli todella resuisen näköinen, harmaa vanha kauhtana. Päässään sillä oli tumman harmaa paskeria muistuttava myssy/päähine. Nyt en ole enää ihan varma, että oliko sillä tukenaan myös jonkinmoinen kävelykeppi, ehkä ei, se on jotenkin nyt pyyhkiytynyt minun muististani pois. Koko "mummon" olemus oli täysin kuin ei-tästä-maailmasta tai näiltä vuosilta peräisin, todella vanhanajan tyylinen, harmaa, todella väritön ilmestys. Kellon aikakin jo hieman mietitytti, lähteä nyt yksin noin iäkäs ja heikkokuntoinen ihminen vaeltamaan synkälle, lähes pimeälle (vanhalla puolella on heikko valaistus) hautausmaalle. Sitten meidän lähelle oli kävelemässä pariskunta jonka tunsimmekin, heitä väistäessämme sivummalle huomasimme "mummonkin" jo hävinneen. Minne ihmeeseen se/hän oikein ehti jo muka siinä pienessä ajassa köpöttelemään ja mistä hän sinne kappelin luo oikein ilmestyikään? Kappelin vieressä on muuten ruumishuone, liekö ollut sen rakennuksen asiakkaita karkuteillä... :D

En löytänyt netistä mitään tietoa ainakaan suomeksi, että voiko ihminen nähdä orbeja ihan silmillään vai ovatko ne havaittavissa ainoastaan kameroiden sekä kuvien kautta? Entä mitä tämä voimakas väri voisi tarkoittaa?
Pallo eteni rauhallisesti, mutta määrätietoisesti suoraan kivien taakse. Se ei siis poukkoillut, värissyt tai aaltoillut yhtään minnekään. Kulki vain suoraan selvästi ilmassa eli ei ryöminyt maassakaan tai lähellä maan pintaa.
Se oli muodoltaan selvä pyöreä pallo joka hieman loi sellaista hohtavaa kajoa ympärilleen.
En kuullut tässä tilanteessa lainkaan mitään ääniä, vain tuulen joka käy siellä paikassa aina lähellä olevalta järveltä hyisenä. En haistanut mitään muuta kuin raikkaan ulkoilman. En tuntenut mitään sähköisyyttä, kylmyyttä, pahoinvointia tai muutakaan sellaista mitä näissä kohtaamisissa saattaa tulla. Sama tilanne "mummon" nähdessämme, emme kuulleet, haistaneet tai tunteneet mitään ihmeellistä.
Otan vain valokuvia, jätän vain jalanjälkiä.

Meri-Pori
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Joulu 2017, 09:47

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Meri-Pori » 21 Tammi 2020, 11:43

Hienosti kirjoitettu tarina kokemuksestasi. Itse en ole vastaavaa kokenut mutta vaimoni näki monta vuotta sitten vihreän värisen pallon lentävän tonttimme ylitse. Itse tietenki olin kauppareissulla, joten missasin elämäni tilanteen.
Kun tulin kotiin menin pellolle katselemaan jos se sattuisi tulemaan uudelleen, tulikin useampi helikopteri ihan kuin etsimään jotain. Asia jäi ihan mysteeriksi ja muutaman vuoden päästä tapasin miehen joka näki saman kuin vaimoni ja vakuutti ettei ollut tältä planeetalta.
Tätä omaa juttua ei kannata enää kommentoida, niin vanha asia jo, mutta kirjoitin sen vuoksi että kyllä näitä voi paljain silmin nähdä.
“I’m not saying it’s aliens … but it’s aliens.”

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7114
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromeda » 21 Tammi 2020, 20:52

Tällainen orbia muistuttava pallo voi olla myös henkiolennon energinen kooste.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4467
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 22 Tammi 2020, 08:18

Kiitos vaan itsellesi hienosta hautuumaa kokemuksen kertomisesta.
Kirjoituksestasi huomaa sinua ympäröivän tasapainoisuuden, sekä teet tarkkoja havaintoja.

Itse ajattelin kanssa että ensin nähty valopallo liitty tässä tapauksessa näkyyn mummosta, eli tällöin orbi, valopallo on henki ja yhteyden kasvaessa nähdään sitten orbin takana oleva tietoisuus, sen rakenne, eli tässä tapauksessa haamu mummosta. On lukuisia tapauksia joissa ensin ilmaantuu valopallo tai kirkas valo ja se sitten muuttuu olennoksi, tai koetaan se olentona.

Itselle on jo kertynyt useita valopallo havaintoja, osaan liittyy "haamu" ja osaan ei liity muuta kuin pelkkä valopallo joka yleensä liikkuu lähietäisyydellä tai sitten tulee ensin kirkas valo kuin peilistä heijastuneena mikä liikkuu ja sitten näkyy vanhoja tapahtumia ilmeisesti kuolleita henkilöitä, joiden elämä loppui ennen aikoja, olen menettänyt tätä kykyä, nykyisin en näe juurikaan mitään vaikka nytkin liikkunut päivittäin metsissä. Yhden kerran toukokuussa 2009 punainen valo ilmaantui aivan viereen läheiseen näreeseen, olin tuolloin kävelemässä metsässä allapäin tärkeän ihmissuhteen loppuessa, lämmintä parikymmentä astetta, kun käännyin seuraavalle tien tapaiselle polulle näin naisen juoksevan tien yli 50 metrin päässä punainen pipo päässä ensin ylös rinnettä ja sitten alas tien yli suolampeen päin ja ihmettelin eikös tuossa tule kuuma pipokin päässä, kun olin kohdalla josta näki sivuille paremmin tien laidassa kasvavien näreiden takia, en nähnyt ketään mäntymetsässä, tuosta kohdasta näin pitemmälle mitä hän olisi ehtinyt. Kävelin eteenpäin vain vähän matkaa kun mutkan takaa ilmaantui harmaaksi täysin pukeutunut nainen iso laatikko rinnan päällä remmein kiinnitettynä, etempänä pieni auto ja 100 vuotias menninkäisen näköinen mies, no nainen käveli suoraan tiheän tienvarren risukon läpi suolampea kohti, hänellä oli harmaat kumpparit, kun olin pian kohdalla, ei tätäkään naista näkynyt enään (ilmeisesti tapahtuman aikaan tien vieressä ei kasvanut risukkoa ja nainen käveli kuin risukon läpi), menninkäinen yritti piiloutua pienen kuusen taakse ja se kuin ajoittain katosi lähes kokonaan näkyvistä mutta kun olin kohdalla se näkyi selvästi, se oli tosiaan 100 vuotias pirteä menninkäinen leveä virne kasvoillaan, auto vaikutti aidolta. Tapaus oli hyvin omituinen ja myöhemmin löysin tienvarteen ilmeisesti tuotuna tuon naisen harmaan kumpparin ja epäilen naisen hukkuneen suolampeen tai jotain vastaavaa ja kummitteli tuolla paikalla, muut henkilöt jää epäselväksi miten he liittyvät tähän.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7114
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromeda » 22 Tammi 2020, 20:04

Laitanpa minäkin jotakin mitä on tullut koettua. Tästä tapahtumasta tulee ensi kesänä kuluneeksi 4-vuotta. Olin töissä erään yhdistyksen omistamassa saaressa. Minulla oli myös työkaveri ja aloitimme 7 kk:n pestin silloin toukokuun alussa.Töihin kuului ruohonleikkuun lisäksi laiturin purkuhommia ja kaikkea pientä korjaamista. Saaressa on myös ravintola, joka on vain kesäisin auki. Rakennuksen katto vuosi jostakin ja tätä olimme selvittämässä, mistä vesi valuu sisälle rakennukseen. Ravintolassa on myös korkea torni ja huipulle pääsee puisia portaita pitkin. Olin jossakin toisen kerroksen kohdilla odottelemassa työkaveria joka oli mennyt alas ja sieltä ulos tupakalle. Huusin hänelle että tuo saha tullessasi kun tulet. Meni pari minuuttia ja kuulin työkaverin askeleet portaissa, paitsi ettei kyseessä ollutkaan työkaverini. Olin kuullut jo aiemmin että tornissa kummittelee. No kuulin kuinka askeleet kaikuivat rappusista parin kerroksen matkan ja juuri kun askeläänet tulivat kohdalleni, tuli sitten aivan hiljaista. Ymmärsin nopeasti että olin saanut todistaa tapahtumaa josta vain harvat tiesivät. Sama tapahtui vielä toisenkin kerran samanpäivän aikana. Varmistin vielä työkaverilta ettei hän ollut käynyt portaissa kävelemässä ja kertoi ettei ollut käynyt.

Muutaman päivän kävelimme noita samoja portaita tuon jälkeenkin muttei mitään samanlaista enää tapahtunut myöhemmin. Tuo rakennus on yli 100-vuotta vanha ja paikalla on ollut asutusta jo Rautakaudellakin. Rautakauden ajan esineistöä on löydetty paikalta.

Iwanttoleave
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 10 Elo 2021, 16:42

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Iwanttoleave » 14 Syys 2022, 11:34

Moikka vaan kaikille.
Onhan noita kokemuksia, ja enneunia sen verran etten edes enää muista kaikkia.
Lähes jokaisen läheisen kuolemasta nähnyt enneunen, myös kissan kuolemasta. Mutta myös 9/11 sekä Mm95 ennunia.
Läheisten kuolemista näen unia jossa seistään haudan luona, 9/11 ennen näin monta yötä unia räjähtävistä lentokoneista, kun päivä koitti oli hyvin "levollinen" olo heti aamusta en ollut sellasta olotilaa kokenut aiemmin, enkä ole nähnyt unia lentokoneista sen jälkeen. MM95 Suomen pelaajille jaettiin kultamitalit meiän pihalla ennen turnausta.
Yksi enneuni on vielä toteutumatta, näen aina välillä tähtitaivaan pihallani, unessani on sota ja taivaalla lentelee venäläisiä sekä israelilaisia hävittäjiä, näin tämän unen ekan kerran noin 20 vuotta sitten.


Kummituksiin olen jo tottunut, wanhassa omakotitalossa kun asun.
Askelia kuuluu, ovet aukeaa itsestään, kun tulet kotiin kulee kun joku kävelee talossa ,ahaa wanhemmat kotona, tulossa avaamaan ovea, odota pari minuuttia kukaan ei avaa ulkoovea, avaa ite ja huomaa ettei ketään ole kotona.
Kivi alkaa pomppimaan kiukaalla kun olet kumartuneena sytyttämässä saunaa, mitä pillua, suorista selkä ja kivi asettuu paikalleen.
Kännykkä lentää pöydästä, niin monta kertaa että pidän sitä lattialla kun menen nukkumaan, kännykkä on selvästi kylmempi kuin huone.

Mies juoksee olympiasoihtu kädessä ja numerolappu rinnassan, x:ä oli kyydissä ja hänkin näki tämän mustavalkoisen soihtu hahmon.

Varjoihmisiä nähnyt muutaman kerran.

Rippikoulussa raamattu tai oisko ollut virsikirja teki outoja, leikin kaverin kanssa oli tarkoitus tuupata omalla kirjalla kaverin kirja lattialle, no ei muuta ku kunnon vauhti ja hyvä osuma. Annoin vauhtia kirjalle lähti kaverin kirjaa kohti noin 10 senttiä ennen kaverin kirjaa, kirjani nousi ilmaan 90 asteen kulmassa, lensi kaverin kirjan yli laskeutui 90 asteen kulmassa ja lähti helvetin kovalla vauhdille lattialle. Siihen loppui ne leikit ja oltiiin vähän että mitä vittua äsken tapahtui.

Tällasia sattunut.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4467
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 17 Syys 2022, 06:03

Tässä on ollut hiljasta paranormaalien puolella jo pitempään, joitain pieniä lukuunottamatta. No nyt ollut viikon kirjoittelematta ja muutenkin keskittynyt suunnittelemaan ja tilailemaan tarvetta koko maailmasta ja se vie aikaa, eli keskittynyt ihan muuhun kuin pelkoenergioiden netistä lukemiseen ja niistä informoimiseen ja kas kummaa alkaa tapahtumaan varsinkin kun en ole jättänyt meditointia, siitä kun on hyötyä kaikkeen, mutta tuo myös yhteyksiä.

Meditoinnissa sammutetaan aistien ja aivojen tuottamien mielikuvien virta, mielikuvien virta joka estää paranormaalit yhteydet tehokkaasti, tämän takia maaseudun ihmiset kokee enempi kaikenlaista meditatiivisesta ympäristöstä johtuen ollen kuin yhtä sen kanssa, ufoista lähtien asukasmäärään nähden kaupunkilaiseen verrattuna moninkertaisesti. Unitila, sensitiivitila estää paranormaalit tehokkaasti, herännyt tila on tila jossa aistien ja aivojen tuottamien mielikuvien tuleminen tajunnan kalvolle on takaalalla esim. meditaation avulla tai egon yksipisteisyyden muuttamisella laajentuneeksi egoksi ja herännyt keskittyy halutessaan yhteen ja onkii tiedon maailmankaikkeudesta tai kykenee ylisuorituksiin levitaatioon asti. Yhteyttä ei synny unitilassa kuin vain järkytyksissä tai ylikokemuksissa joka tulee ulkopuolelta, esim. ufokokemukset, kummitukset.

Tämä mistä nyt kerron alkoi edellisenä yönä, näin unta jossa emäntä ajoi minua takaa talon sisällä puukko kädessä täyden vihan vallassa, pakenin huoneeseen ja pidin kiinni oven kahvasta ja oletin ettei hän saa sitä auki, mutta hän sai painettua sen alas ja heräsin painajaiseen ja kas kummaa pimeä huoneeni, nukun yksin eri huoneessa ja huoneen oven edessä oli vaaleaa valomassaa joka kuin kiehui rauhallisesti, nousin sängyn laidalle istumaan ja availin ja suljin silmiä jotta se katoaisi, pikkuhiljaa se heikkeni muttei kadonnut siitä ja menin vessaan eikä sitä ollut enään kun palasin ja sammutin valot.

No tänä yönä näin jälleen painajaista noin puoli kaksi yöllä, asun omakotialueella, joka on niin laidalla kaupungissa, että sen jälkeen alkaa vain metsää Kuusamoon asti, lähes näin täällä Oulussa. Painajaisessa olin vanhan työkaverin kanssa isossa rakennuksessa iltavuorossa kahdestaan ja näimme valoa ovenraon alta ja siellä ei pitänyt ketään olla, menimme katsomaan, tietysti varuillaan siitä mistä valo johtuu ja kun avasimme oven, huoneen keskellä leijui ilmassa korkealla roskis ja tuoli nurinpäin uhkaavasti ja sanoin kaverille että poltergeist ja tuosta se valo johtuu ja heräsin painajaisesta ja kas kummaa valomassa on jälleen oven edessä, tajuan kyllä ettei se ole ulkoa mikään heijaste, nukun ikkunaverhot auki arvattavasta syystä, painajaisia on ollut aiemminkin elämässäni. No menen vessaan ja kun palaan ja sammutan valot mitään valomassaa ei ole oven edessä, mutta sitten kuuluu kuin oikein ison laivamoottorin maadieselin voimakasta ääntä, vähän kuin valtavan muuntajan värähtelyä, tulee mieleen iso ufo talon katon päällä ja näkyy valo joka valaisee ympäristön katuvaloja voimakkaammin ja liikkuu nopeasti poispäin, itse valon aiheuttajaa en nähnyt, en ole koskaan kuullut vastaavaa ääntä ja alue on rauhallinen. No kun nyt aamulla yritän aukaista kännykän, se ei aukene, ensimmäinen kerta että Samsung ei toimi, laitan latinkiin eikä aukea, sitten otan vielä laturin irti ja kas kummaa kännykkä onkin päällä ja virtaa on 92% viiden minuutin latauksella, eli virtaa oli, kännykkä oli jotenkin jumittunut, ehkä vain sattumaa liittymättä mitenkään koko paranormaaliin tapahtumasarjaan.

Vaikea sanoa mistä on kyse tai mikä tai kenen valomassa on, se on selvää että olen herätessä meditatiivisessa tilassa ja näen paranormaalille puolelle asti vielä pitkään heräämisen jälkeen, sekin mikä sieltä ulkoa lähti liikkeelle? Painajaiset johtuu taas vaikea luonteisesta pikkuhitleri emännästäni, narsisti vielä, täysin Ylen ja MTV ja Iltasanomien ohjelmoima, eli yksipuolisessa syvässä unessa, mutta jos heräätte laajentamalla näkemystä, egoa ja meditoimalla, niin tulette huomaamaan että ympäristö asettuu teitä vastaan riippuen heräämisenne asteesta, jopa negatiiviset henkiolennot tulee vaikeuttamaan, tämä on hyvin tunnettua uskovaisten heränneiden piireissä demonien vaikutus, jossa demonit alkaa vaivata heräneitä ja uskovaiset rukoilee jumalaa, jne, mutta näin sanotaanko vaihtoehtoisen heräämisen ollessa kyseessä, ihmiset ovat suojattomia ilman tietoa.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija

cron