Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Touko 2008, 21:53

Tiia kirjoitti:Onko täällä muuten kukaan koskaan nähnyt avaruusolentoa tai muuta epämääräistä kovin läheltä?

Olen tästä varmaan jossain viestiketjussa jo kertonut, mutta kerrotaan pikaisesti nyt uudestaan. Näin siis ikkunassa vaaleat läpinäkyvät kasvot, joilla oli isot silmät. Ne muistuttivat nyt jälkeenpäin ajateltuna aika paljon tyypillisen humanoidin kasvoja.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Touko 2008, 22:46

Wespa kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Onko täällä muuten kukaan koskaan nähnyt avaruusolentoa tai muuta epämääräistä kovin läheltä?

Olen tästä varmaan jossain viestiketjussa jo kertonut, mutta kerrotaan pikaisesti nyt uudestaan. Näin siis ikkunassa vaaleat läpinäkyvät kasvot, joilla oli isot silmät. Ne muistuttivat nyt jälkeenpäin ajateltuna aika paljon tyypillisen humanoidin kasvoja.



Oliko mitenkään ällöttävä tai pelottava kokemus? Tapahtuiko yöllä ;S ?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Touko 2008, 23:24

Kyseinen tapahtuma sattui joskus 22.00-23.00 aikoihin. Itseasiassa ei kauheasti pelottanut, enemmän oli sellainen kiinnostunut olo ja ajattelin päässäni, että "jos on jotain asiaa tms. niin sano", mutta kasvot eivät reagoineet mitenkään. Aluksi tottakai tarkistin, että jos se olisi jokin heijastuma ja menin lähemmäs ikkunaa ja vaihdoin katselukulmaa jne. mutta siinä ne vaan näkyivät, kunnes katosivat. Ehkä n. 30 sekuntia ne olivat näkyvissä...

Itseasiassa aika tylsä kokemus, olisin toivonut enemmän jotain "actionia".
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 19 Touko 2008, 12:02

Wespa kirjoitti:Itseasiassa aika tylsä kokemus, olisin toivonut enemmän jotain "actionia".

Joo nii olisin kyl määkin jos olisin tuollasen nähny :D

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 20 Touko 2008, 19:32

En nyt tiedä mihin tämä pitäisi kertoa mutta tulin tuossa ajatelleeksi että ufot voisivat piileskellä päivät pilvissä ja yöllä vasta lähteä liikkumaan...
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Touko 2008, 16:28

Gitarre kirjoitti:En nyt tiedä mihin tämä pitäisi kertoa mutta tulin tuossa ajatelleeksi että ufot voisivat piileskellä päivät pilvissä ja yöllä vasta lähteä liikkumaan...


Ufot piileskelevät pilvissä?? Ajatus ei tunnu kovin loppuunajetulta...
Maata kiertävät satelliitit kyllä pystyvät kuvaamaan pilvien läpi.
Jos itse olisin alieni... mieleeni ei tulisi heti ensimmäiseksi parkkeerata tuollaisen cumuluksen taakse...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 21 Touko 2008, 18:03

Aqua vitae kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:En nyt tiedä mihin tämä pitäisi kertoa mutta tulin tuossa ajatelleeksi että ufot voisivat piileskellä päivät pilvissä ja yöllä vasta lähteä liikkumaan...


Ufot piileskelevät pilvissä?? Ajatus ei tunnu kovin loppuunajetulta...
Maata kiertävät satelliitit kyllä pystyvät kuvaamaan pilvien läpi.
Jos itse olisin alieni... mieleeni ei tulisi heti ensimmäiseksi parkkeerata tuollaisen cumuluksen taakse...

Mutta onhan niitä sellaisiakin teorioita että ufot pystyisivät muuttumaan näkymättömiksi, jos ei nyt täysin niin ainakin melkeen..... Ja eihän niitä ole muutenkaan tainnut noihin satelliitti kuviin tarttua.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Touko 2008, 18:26

Eipä niitä ole tarttunut ei... (ehkäpä siksi kun eivät he koskaan ole käyneet visiitillä...)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Touko 2008, 18:57

Aqua vitae kirjoitti:Eipä niitä ole tarttunut ei... (ehkäpä siksi kun eivät he koskaan ole käyneet visiitillä...)


Mistä sen tietää, vaikka olisikin tarttunut montakin haaviin... Valitettavasti normaalit kansalaiset eivät näe satelliitti kuvia reaaliajassa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Touko 2008, 19:03

Ah! Se toki on harmittavaa, mutta niin monella yksityisellä ufojenetsijällä tai muilla joilla ei ole muutakaan tekemistä, on oma REAALIAIKAINEN sateelliittiyhteys, eikä heitä voi todellakaan pitää hiljaisena jos he havaitsevat jotain edes ufolta näyttävää...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 21 Touko 2008, 19:54

ridikulous kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Yhden äkin keskelle taivasta syttyi todella ison tähden näköinen valo, se liikkui jonkin matkaa ja "sammui". Eli tuli tyhjästä, liikkui vähän ja sammui.

Itse näin tuossa ihan muutama viikko sitten samanlaisen. Aamulla kävelin bussipysäkkiä päin kun yhtäkkiä melko alas taivaalle syttyi isohkon tähden näköinen ilmiö. Se ikään kuin "tippui" alas vähän matkaa ja sammui saman tien.

Mutta olisikos tuo ollut sitten ihan vaan tähdenlento :|


Luultavasti kyse on ollut vain tähdenlennoista. Olen nähnyt asiantuntija vierelläni samanlaisen useita kertoja, ja hän kertoi sen olevan vaan tähdenlento.


- Anti-Gravity

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 21 Touko 2008, 19:54

Elikkä Aqua Vitaestakin kuoriutui sitten skeptikko.... Mutta hyvä koska kaikki näkökannat ovat tervetulleita :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Touko 2008, 20:01

Joo sehän minä olen... pesunkestävä skeptikko
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 21 Touko 2008, 20:12

Omia havaintoja minulla on ollut kolmisen kertaa.

Eka havainto tapahtu siinä tammikuussa 2005. Oli ihan kirkas taivas, ja täysikuu. Olin ulkona erään hyvän ystäväni kanssa. Tädet loistivat erittäin kirkkaina, ja makasimme metsän keskellä kalliolla, jolla ei ollut puita peittämässä näkyvyyttä taivaalle (vähän kauempana oli kyllä puita, metsässä kun oltiin). Yhtäkkiä huomasin liikkuvan kohteen, joka oli tämän värinen. Huomautin ystävälleni asiasta, ja hän näki saman kuin minä. Makasimme aivan hiljaa paikallamme, ja täysin rento tunne valtasi minut. Kohde liikkui nykivästi, se meni ensin eteenpäin ja putosi vähänmatkaa ja nousi takaisin ylöspäin. Tämä tapahtui kymmenisen kertaa, kunnes se yhtäkkiä liikahti täysin yllättäen nopeasti "ylöspäin" ja katosi. Havahduin, ja kysyin näkikö ystäväni saman kuin minä, ja hän vastasi myöntävästi. Tälliaisen keltaisen pisteen olen nähnyt kaksi kertaa, molemmat samana talvena.

Toinen havaintoni tapahtui tämän vuoden Tammi-helmikuun vaihteessa. Kävelin ulkona, kun ei ollut muutakaan tekemistä. Tunsin oloni hieman masentuneeksi ja päätin mennä ulos haukkaamaan happea. Olin kävelemässä erästä alamäkeä kotimme vieressä, kun huomasin pilvien yllä (pilvilaji oli Stratocumulusm eli Kumpukerrospilvi) liikkuvan erikoisenmuotoisen valosarjan. Ne olivat kolmion muodossa, ja niiden keskellä oli yksi suurempi valo. näiden lisäksi hieman etuviistossa etummaisesta valosta oli vielä yksi valo. Se tuli ensin hieman kohti pilvien päällä ja kääntyi sitten minusta katsottuna oikeaan, ja lähti ilmeisesti nousuun. Kohteen näki minun lisäkseni 2 naapurin kakaraa ja vanhempi mieshenkilö. Kohde oli näkyvillä nooin 25sec.

Yritän bongata lisää tulevana kesänä mökillämme. Menen joka yö tunniksi istumaan parvekkeelle noin kello yhden ja kahden väliseksi ajaksi. Ilmoittelen mahdollisista havainnoista siis kesälomalla lisää ;)


- Anti-Gravity

Jugger
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 11 Touko 2008, 23:53

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jugger » 22 Touko 2008, 18:57

En tiedä oletteko tietoisia tästä mutta laitanpa silti tämän tänne.
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t491419

Suosittelen katsomaan noi videot läpi ja lukea ne jutut. Onhan se aika luotettavaa tietoakin koska kyseessä on suomen merivartiosto vai mikä nyt olikaan. Samalla heräs mielenkiinto uudestaan kuvaani jonka aiemmin olen tänne laittanut.

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Ufomies » 22 Touko 2008, 19:29

Kiinnostuneiden kannattaa tsekata myös:

http://www.suomenufotutkijat.fi/keskust ... en&start=0

Ja nyt oli jo niin hyvä läppä etten enää voi vastustaa kiusausta: :D
Liitteet
believeem0.jpg
believeem0.jpg (79 KiB) Katsottu 13532 kertaa
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Jugger
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 11 Touko 2008, 23:53

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jugger » 22 Touko 2008, 20:08

Ufomies muistat varmasti vielä sen kuvan minkä laitoin tänne äitienpäivänä otettu hämeenlinnassa. No tuo tampereen juttu tapahtui samana päivänä. :)

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Ufomies » 22 Touko 2008, 20:38

Jugger kirjoitti:Ufomies muistat varmasti vielä sen kuvan minkä laitoin tänne äitienpäivänä otettu hämeenlinnassa. No tuo tampereen juttu tapahtui samana päivänä. :)


- Itse asiassa Tampereen tapaushan oli 12.5. maanantaina ja Hämeenlinnan tapaus päivää aikaisemmin 11.5. sunnuntaina? En nyt ihan heti keksi minkälainen yhteys voisi olla tuolla pilvellä ja valoilmiöllä Pyynikissä.

En valitettavasti ole vielä löytänyt sellaista ilmaista sääpalvelua, josta saisi kaikki tarvitsemani säätiedot Hämeenlinnasta. Katisen säähavaintoasemalleko tässä pitää vielä soittaa? Tai sitten olen niin puusilmä, etten katsonut oikeilta sivuilta... :roll:
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Jugger
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 11 Touko 2008, 23:53

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jugger » 22 Touko 2008, 21:26

Anteeksi oma moka :( Hei olisko kellään mitään hyvää linkkiä jossa esiteltäis noit eri alien "lajeja" ku eikös kaikki oo vähä erilajeja ja eri nimiäkin niillä?

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 22 Touko 2008, 21:47

Ufomies kirjoitti:Ja nyt oli jo niin hyvä läppä etten enää voi vastustaa kiusausta: :D


Oisit laittanu ton puujalkavitseihin :lol: :lol: :D


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa