Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
WM_

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja WM_ » 21 Tammi 2008, 19:02

Jos nussitaan pilkkua niin UFO ei meinaa vaan avaruusalusta vaan mitä vaan tunnistamatonta lentävää kräbää, siksi niitä on erilaisia :) *poistuu takavasemmalle

Avatar
_Hellhound_
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 20 Tammi 2008, 20:48
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja _Hellhound_ » 21 Tammi 2008, 19:21

Mua ei kauheasti harmita se, että en ole nähnyt UFOa. Kiljuen mä pois paikalta kuitenkin lähtisin. Mutt olis se varmaan ihan kiva kokemus.
No en ole nähnyt UFOa tai alieneita, mutta olisi kiva nähdä.
The truth is out there.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Werttinen » 21 Tammi 2008, 21:22

niin no mähän mainitsin jo että mä tarkotin sillä niitä "lentäviä lautasia" enkä sitä "ufoa" tietääkseni lentäviä lautasia kutsutaan myös ufoiksi vielä? vaikka se meinaakin mitä tahansa lentävää hörskeliä...sillä eihän niitä oo mitenkään päästy tutkimaan että ne voitaisiin lajitella pois "ufoista"...
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 22 Tammi 2008, 15:18

Werttinen kirjoitti:Niin mutta kun katsot noita vanhoja ufo kuvia huomaatko että monet ufo kuvat olivat samantapaisa/näköisiä vielä
vuosikymmeniä sitten. Mutta 90-00 jälkeen alkoi tulla erilaisia kuvia. Juuri tälläisiä valosäkkyröitä toki noita tommosia pelkkiä lautasia enempi mutta silti miten ei ennen ollut näin värikkäitä ufoja?


http://ufocasebook.com/california1970s.jpg

http://ufocasebook.com/japan4large.jpg



Elikkäs :ugeek: . Kuvan laatu on huomattavasti aina ufokuvissa huono (johtuen säteilystä tai kenties että kamera heiluu ja ufo liikkuu). Ja tietty on erilaisia aluksia muukalaisilla, on niitä ns. valopalloja, pienempiä avaruudesta ohjattuja aluksia, aluksia joissa on 2-4 muukalaista yleensä, isompia aluksia ja sitten tietysti se emoalus millä ne tulee kauempaa.
Olen lukenut aika paljon UFOjen toimintatekniikasta (Joku sanoi yhdessä kirjassa, että UFOjen oikea nimitys on GRAVITELIDESI :roll: ), jotkut niistä toimivat magneettejen napojen avulla - ja +(Kun maapallolla on tietty magneettikentät), jotkut toimivat sillein että tekevät itselleen tyhjiön ja jotkut aurinkoenergialla jnejne. On niin paljon erilaisia avaruusaluksia millä muukalaiset kulkee, kuten on paljon erilaisia muukalaisiakin, harmaita, reptiliaaneja, pitkiä jne.
Maapallolla on paljon tukikohtia eri sivilisaatioiden muukalaisilla.

Ja sellaisenkin jutun olen kuullut, että jotkut näistä avaruusaluksista osaavat tekeytyä näkymättömiksi. No, ihan miten vaan, emme kuitenkaan ole yksin vaikka jotkut niin väittävät.

Kun sais vaan kerrankin TODELLA HYVÄN ja AIDON avaruusaluksen kuvan.
En väitä etteikö nuo olisi aitoja mutta kuvanlaatu on huono :/.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja DonHessu » 25 Tammi 2008, 01:56

Kaverin kanssa huomattiin kerran yön trampoliini sodan aikana sellainen liikkuva "tähti" mutta se ei ollut meteoriitti eikä lentokone sillä se näytti lähinnä vaappuvan ilmassa. Kuitenkin se oli kaukana ja olemme varmoja ettei se avaruusalus ollut, mutta hauska sitä oli kuitenkin katsella :P


Ja joo, siks kirjotin tähän koska meillehän se oli UFO (Unidentified Flying Object)
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Tammi 2008, 07:52

aika monet muuten ei ole nähnyt noita sateliitteja :D itseasiassa serkkuni joka asui helsingissä ei ollut edes tähdenlentoa nähnyt elämänsä aikana xD mutta kyllä se itsestäkin oudolta näytti kun ekaa kertaa sateliitin näin.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Tammi 2008, 15:56

aavenainen kirjoitti:aika monet muuten ei ole nähnyt noita sateliitteja :D itseasiassa serkkuni joka asui helsingissä ei ollut edes tähdenlentoa nähnyt elämänsä aikana xD mutta kyllä se itsestäkin oudolta näytti kun ekaa kertaa sateliitin näin.



Meinaatko vai sateliitilla UFOa? :?


----

BTW, joku ihmetyyppi tuli saaraamaan mulle gallerias jotai et avaruusolennot on saatanasta :lol: :roll:

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Tammi 2008, 16:16

tai siis tuo toveri tuossa kuvasi minun mielestäni satelliittia tuossa kertomuksessaan :D mitä itse olen taivaalle tuijotellut siellä menee valopalleroita hitaasti nopeesti ja tuikkien.. (eli siis ihan sateliitteja).. :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Sorrow » 25 Tammi 2008, 18:47

Kesällä heräsin kahtena yönä putkeen äänestä joka kuulosti siltä että lentokone olis lähteny. :alienownage:
The Bible is fiction and God is a lie

Mulukku
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Tammi 2008, 20:14

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Mulukku » 29 Tammi 2008, 20:20

totaa... en itse ole nähnyt ufoa mutta kerron mitä olemme isän kanssa ajatelleet asiasta...

Isä ja minä ruukaamme keskustella näistä asioista ja molemmat uskomme niiden olemassaoloon
ja keskustelut ovat mukavia.

Minä ja isä uskomme avaruusolentojen olevan järkeviä ja että he käyvät maapallolla vain tutkimassa, sillä nehän voi olla meitä nii monta kertaa viisampia että ei nee tuu tänne ku heti joku busshi laittas jotku ohjukset niitten perään nii eihän voi ees tulla opettaa tänne mitään yms

en osaa oikein ajaa takaa mitä me ajattelemme ajamme niitä hyvinä ja rauhallisina jotka eivät edes sodi ja jos he haluaisivat tuhota maan nii oishan ne jo tehny sen! Jos vaikka tehtäs joku hyvänmielinen elokuva että ne opettais kaikkea ja sillee nii ihmisten kuvaki Humanoideista vois muuttua. Mutta voi olla että USA ei antaisi tehdä semmoista elokuvaa... BTW Roswelliin putosi alus ja Travis Walton kaapattiin... :D

PS Elkää vihastuko :/

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 30 Tammi 2008, 19:47

Joo, ittelläni on se Valo Taivaalta (Fire in The Sky) -elokuva mikä on tehty Travis Waltonin sieppauksesta, poikkeaa tietty joitain kohtia elokuvassa. Moni elokuva, kuten Independence Day ja kaikki tuollaiset ovat täyttä humpuukia vaikka onkin hauskaa katsottavaa :lol: ,
mutta onneksi ainakin YKSI elokuva poikkeaa niistä, nimittäin Ensimmäinen Yhteys (Contact).
Jos ajattelette, mitä hengellisesti muut sivilisaatiot ajattelevat ja mitä NIITÄ hyviä asioita humanoideista, reptiliaaneista ja muista avaruusolennoista, kannattaa lukea Rauni-Leena Luukasen "Kuka hän on?", Tähtien Lähettiläs ja Universumin Lapsi, siinä kerrotaan mitä avaruusolennot ajattelevat maapallosta (ainakin luulisin niin). On siinä asiaa muutenkin universaalista rakkaudesta ja ykseydestä enimmäkseen.
Mut jos kiinnostaa tavalliset ufosieppaukset, lukekaa John E. Mack - Ufosieppaukset 8-).
Onhan se ihan kiinnostavaa jutella niistä avaruuden olioista kaikenlaista, MUTTA KUN ON NIITÄ SKEPTIKOITAKIN OLEMASSA.
Kun ihmiset vaan tajuais mitä tekee maapallolle.
Alieneja on muuten aika paljon erilaisia, uskon että Area 51:lla on alieneja siellä tukikohdassa ja ufoja.
Ja Roswell on aito juttu, turha väittää kenenkään että se ei olisi totta :!: .
Eivät ne alienitkaan muuten aina ole ruumiillisessa muodossa tai niitä perinteisiä lyhyitä harmaita, iso mustasilmäisiä otuksia, ne voi olla vaikka henkiä taikka ottaneet ihmisen muodon, ihan vaan miten itse uskotte, mut näin mä uskon ;) .
Kannattaa lukea paljon UFOKIRJALLISUUTTA ja VÄLTTÄÄ MAHDOLLISIMMAN PALJON NIITÄ "INDEPENDENCE DAY" - tyylisiä elokuvia :lol: :lol: jos ihan tosissaan haluaa saada tietoa muista sivilisaatioista.
Ja SETI on saanut ihan varmasti avaruudesta signaaleja, mutta ei sitä tuosta noin vaan maailmalle kerrota että emme olekkaan yksin (ufoskeptikothan siinä hulluiksi tulis :D :D ).
Ihan miten vaan..
Itse pelkään noita musta silmäisiä otuksia :S:S:S.
Toki on varmasti tässä maailmankaikkeudessa niitä otuksiakin jotka olisivat valmiina tuhoamaan maapallon.
Liitteet
alien82.jpg
Tätä voisi sanoa nukeksi ;D
alien82.jpg (80.26 KiB) Katsottu 14873 kertaa

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 31 Tammi 2008, 13:06

Olis se vaan siistiä saada 3 asteen kontakti, mut meikku menis siinä varmaan siniseks :o :lol: :alienownage:

Mulukku
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Tammi 2008, 20:14

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Mulukku » 01 Helmi 2008, 17:11

Kiitos Tiia näistä jutuista itekki tiiän sen valo taivaalta elokuvan mutta en oo kattonu.

Itekki uskon että area 51 olla on näitä ufoja yms.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 01 Helmi 2008, 21:36

Jeps, sen Valo Taivaalta -elokuvan saa halvalla discshopista, http://www.discshop.fi.
Ainakin itse ostin sen sieltä ja maksoi n. 7 € :)

Ihan hyvä leffa sinänsä, harmittaa vaan että siitä itse abduktiosta ei paljoa näytetä mitään, ku puolet elokuvasta menee siihen ihmettelemiseen että: "Mitä tapahtui Travis Waltonille?" :roll: .

Olis kiva jos joku EDES viitsis tehdä sellasen "ufoelokuvan", joka ei ei olis sellanen jenkkihehkutus Independence Day -meininkiä, vaan siis niiku sitä ASIAA (Noh mikä nyt yleisesti ottaen on SKEPTIKKOJEN mielestä asiaa? :lol: :lol: :lol: ), eli siis elokuva jostai abduktiotapauksesta jossa OIKEESTI näytettäs et mitä siin tapahtuu, tai kontaktihenkilöstä kertova elokuva.

Mut ei siin mtn jos jotkut haluaa ja yrittää pelotella ihmisiä jollain Independence Day ja ALIEN -tyylisillä elokuvilla, siks ne onkin niin skeptikkoja koska ne pelkää kun elokuvientekijät syöttää tollasta p*skaa markkinoille. Pitäs pistää niihin elokuviin merkintä et: EI PERUSTU MAAILMANKAIKKEUDEN OLENTOJEN LUONTEESEEN JA AIKOMUKSIIN, JOTKA OVAT OIKEASTI HYVIÄ (mitä nyt jotkut kenties :roll: ?):!: :!: :!: .
Siis sikshän ne pelkää ja ei usko, ihan sama asia kun tuolla kadulla on mainoksia missä alipainoiset ja ihmisten ihannevartaloiset naiset ovat vähissä vaatteissa, saa toiset ajattelemaan itsestään että: "olen lihava ja kamalan ruma, en kelpaa kellekkään".
Eli siis sama kun ihmisille ns. "isommat pamput" tuolta eri valtioista toitottaa sitä että: "ME OLLAAN TÄÄLLÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA YKSIN JA ME OMISTETAAN KOKO AVARUUS!".
Tottakai ihmiset alkaa ajansaatossa uskomaan tuollaiseen sukupolvesta toiseen, koska ajatellaan että ainahan näin on ollut. Ja kuitenkin teoriassa ajattelen näin et: jos valkosen talon pihaan laskeutus UFO, niin ihan varmana koko jenkki olis pommittamassa ne mäsäks, mitäs muutakaan! Ja se, että ihmiset pelkää johtuu ainakin 80% niistä elokuvista joissa ns. alienit hyökkäävät maapallolle tuhotakseen ihmisen ja koko maapallon.
Tälläinen aikomus niillä tuskin ei ole, sillä nehän olis ihan sata varmana jo tuhonnu koko maapallon, niin kauan ne täällä on käyny, ei ihminen edes voi muistaa!

Olen sitä mieltä, että kaikkien ihmisten pitäisi ottaa uusi asenne ja ajatella että ne elokuvat ovat roskaa sanomaltaan mutta ehkä hauskaa katsottavaa.
Turhaa oikeastaan pelätä. Jonakin päivänä meille avaruusasukkaat on arkipäivää vielä ja UFOt myös.

Että tällästä. :)

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 02 Helmi 2008, 13:33

Jotkut kyllä väittää että lyhyet harmaat humanoidit jotka tulee Zeta Reticulilta tekevät abduktioita (sieppauksia) ja eivät niinkään välitä ihmisen tunteista, koska ovat menettämässä itsekin tunteensa ja yksilöllisyytensä. Sen takia ne kuulema tekevätkin sitten niitä hybridejä (risteytyksiä) ihmisen ja humanoidin kesken.
Liitteet
roswellalien3.jpg
Itse koen tämän aika pelottavan näköisenä, mutta tuskin haluais kenellekkään mitään pahaa.

En tiedä kuvan aitoudesta, mutta väitetään että se olisi otettu Roswelliin tipahtaneen UFOn humanoidista.
roswellalien3.jpg (11.88 KiB) Katsottu 14800 kertaa

Mulukku
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Tammi 2008, 20:14

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Mulukku » 02 Helmi 2008, 21:58

mutta usa ei vois omistaa koko universumia jos tiedettäs että muualla on elämää :/ sen takia ne ei anna ihmisten tietää niistä mitään...

Kaseki
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 11:54

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Kaseki » 03 Helmi 2008, 12:38

ei kai haittaa, vaikkei tämä ole minun oma havainto?

En oikein tiedä ajankohtaa, mutta joskus 1990 - 1999 välisenä aikana varmaan.Kaverini äiti, joka asui silloin Laitilassa, meni normaalisti töihin, mutta naisten pukuhuoneessa pulistiin kovasti.Kaverini äidiltä kysyttiin, että oliko sän nähnyt sen?No hän ei ollut nähnyt sitä, mutta työtoverit selittivät minkä olivat nähneet.Nykyään Laitilan Vihannesta vastapäätä olevan metsän päällä oli leijunut jokin valo, joka oli pikku hiljaa laskeutunut alas.No metsä tietysti tutkittiin, mutta mitään ei löytynyt.Sitä ei nykyäänkään tiedetä mikä se oli ollut, mutta ehkä se joskus selviää.

Kaverini ehdotti meteoria, mutta kun se valo leijui, ja meteoriitti syösyisi vaan alas.Lisäksi Meteorihan tömähtäisi maahan, mutta tömäystä ei kuulunut.


Itse en oikein usko UFOihin, mutta tälläiset panee ajattelemaan että jos kuitenkin?

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 03 Helmi 2008, 13:08

Mulukku kirjoitti:mutta usa ei vois omistaa koko universumia jos tiedettäs että muualla on elämää :/ sen takia ne ei anna ihmisten tietää niistä mitään...



Ihmekkös USAlla ja Venäjällä onkin aina hirvee kilpailu et kumman teknologia on parempaa avaruuslennoilla :lol: . Jos pistettäis muukalaisten vehkeet mukaan niin jäispä ne samantien kakkosiks :lol: :lol: :lol: !

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Werttinen » 03 Helmi 2008, 15:10

ite en kyl usko tohon et usa pitää "vihreitä miehiä" jossain piilossa tai vastaavaa... kyl varmana ois käyttäny jo sitä teknologiaa helpostihan sitä vaan voi sanoa että tällänen herra keksi tällästä ja tällästä ja nyt tällä pääsee vaikka kuinka kovaa :D ja ettän nyt löydätään uus planeetta....voihan toki olla että jos asia on niin että ne pitävät siellä jotain ne ovat jo käyttäneet niitä/käyttävät koko ajan ja pitävät tiedon salassa ja nämä ufot mitä näemme ovatkin vain usan käytössä olevia lentäviä lautasia vähän niiku tyylin salaisissa kansioissa :lol:
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Mulukku
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Tammi 2008, 20:14

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Mulukku » 03 Helmi 2008, 19:35

mistä kaikki tällainen avaruusukkeli homma ois yhtäkkia vaan keksitty? :O


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron