Toivoisin niitä kyllä lisää,haluaisin myös nähä ufon ja vieraita avaruudesta

Kuulostaa  ehkä hassulta, mutta se oli vanhempienikin mielestä hyvin kummallista sekä ahdistavaa. Muistan hämärästi, että isäni olisi jopa saattanut katsoa vessaa, olisiko se vain hajonnut, mutta ei löytänyt mitään vikaa. Vessa senkuin jatkoi mölyämistään. Mutta kolmisen kuukautta "kummittelun" alkamisesta, vessa lakkasi mölyämästä, aivan yllättäen kuin se oli alkanut.
 Kuulostaa  ehkä hassulta, mutta se oli vanhempienikin mielestä hyvin kummallista sekä ahdistavaa. Muistan hämärästi, että isäni olisi jopa saattanut katsoa vessaa, olisiko se vain hajonnut, mutta ei löytänyt mitään vikaa. Vessa senkuin jatkoi mölyämistään. Mutta kolmisen kuukautta "kummittelun" alkamisesta, vessa lakkasi mölyämästä, aivan yllättäen kuin se oli alkanut.  ). Kun vielä tärisin tuon äänen takia, yläkertaan johtavista portaista alkoi kuulua askelia. Askeleet olivat todella hitaat ja niiden lomassa kuului outoa kahinaa. Pelkäsin aivan helvetisti, ja otin cd-soittimeni ja laitoin kuulokkeet korviin, koska en uskaltanut kuunnella enää. Mitään ei tuona yönä enää tapahtunut, mutta en hädin tuskin pystynyt nukkua sinä yönä. Kysyin vanhemmiltani, oliko kumpikaan käynyt yläkerrassa siihen aikaan. Äitini oli käynyt nukkumaan jo klo 22 aikaan, isäni oli katsonut tv:tä puoleen yöhön asti. Mutta kummallakaan ei sinä yönä ollut asiaa yläkertaan. Tunnen heidät perinpohjin, eivätkä he valehtelisi, eivätkä varsinkaan pelottelisi, varsinkaan äitini, koska hänellä on omakohtaisia kokemuksia lapsuudesta sisaruksiensa pelottelusta.
). Kun vielä tärisin tuon äänen takia, yläkertaan johtavista portaista alkoi kuulua askelia. Askeleet olivat todella hitaat ja niiden lomassa kuului outoa kahinaa. Pelkäsin aivan helvetisti, ja otin cd-soittimeni ja laitoin kuulokkeet korviin, koska en uskaltanut kuunnella enää. Mitään ei tuona yönä enää tapahtunut, mutta en hädin tuskin pystynyt nukkua sinä yönä. Kysyin vanhemmiltani, oliko kumpikaan käynyt yläkerrassa siihen aikaan. Äitini oli käynyt nukkumaan jo klo 22 aikaan, isäni oli katsonut tv:tä puoleen yöhön asti. Mutta kummallakaan ei sinä yönä ollut asiaa yläkertaan. Tunnen heidät perinpohjin, eivätkä he valehtelisi, eivätkä varsinkaan pelottelisi, varsinkaan äitini, koska hänellä on omakohtaisia kokemuksia lapsuudesta sisaruksiensa pelottelusta. ". Nykyään mietin, mitäköhän olin nähnyt oikeasti..
". Nykyään mietin, mitäköhän olin nähnyt oikeasti.. Tässä vaiheessa kerroin ystävälleni mitä juuri olin kuullut / tuntenut. Hän vastasi hämmästyneenä että kuulitko sinäkin tuon *huh*. Hän kuuli ja tunsi saman muttei kehdannut sanoa mulle mitään koska kukaan muu ei ole koskaan kokenut samaa.
  Tässä vaiheessa kerroin ystävälleni mitä juuri olin kuullut / tuntenut. Hän vastasi hämmästyneenä että kuulitko sinäkin tuon *huh*. Hän kuuli ja tunsi saman muttei kehdannut sanoa mulle mitään koska kukaan muu ei ole koskaan kokenut samaa.

Univelka kirjoitti:Naisen vääristyneet kasvot mun tarhakuvassa
edit: ensimmäinen postaus

Oli upattuna joskus saunalahden ftplle mutta vaihdettiin liittymää niin se poistettiin. Pari kaveria on nähnyt kuvan ja ne on ollu aika paskat housussa ja hämillään. Harmi vaan että taulua ei enää ole, tulin kerran pilkun jälkeen himaan ja sain tarpeeks siitä tuijottelusta joten löin nyrkillä taulun paskaks. Harmittaaridikulous kirjoitti:Univelka kirjoitti:Naisen vääristyneet kasvot mun tarhakuvassa
edit: ensimmäinen postaus
Pistä nettiin katottavaksi?

Mua jotenki kuumottaa spiritismi niin helvetisti että mulla ei oo pokkaa, sivusta kyllä seurannut joskus kauan sittenZharg kirjoitti:Joo, eli havaintoja on ollut spiritismin aikana kuuluvat kolkutukset, vihellykset, putoavat esineet ja talossa liikkuvat tummat hahmot joita ovat havainneet; minä, tyttöystävä ja mutsi.

) ja oli siit saakka ollu "rauhallist" eli saanu unta normaalisti.
 ) ja oli siit saakka ollu "rauhallist" eli saanu unta normaalisti.

Menin joskus talvella aamuyöllä purtsin kautta himaan, keskellä matkaa ajattelin mielessä että helvetti jos toi edessä oleva katulamppu sammuis kun oon kohalla. Aika ylläri että se sitten pimeni just kun olin se kohdalla, piti sillon purra huulta ettei iskeny paniikkiridikulous kirjoitti:pazernukselle sen verran tuosta viimeisestä kokemuksesta, että itselle muutaman kerran on käynyt noin. Varsinkin pimeällä ulkona liikkuessa, kun on muutenkin hermostunut olo, niin paristi on vaan "hermot pettänyt" ja on sännännyt ihan paniikissa takas sisälle... Se on aivan järkyttävä tunne kun ei pysty pitämään itseään kasassa

ja oon uus täällä!
  ja oon uus täällä! 

Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa