Tämä Sivusto on edellekävijöille

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Postremo est rogatio
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Marras 2010, 11:10

Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Postremo est rogatio » 14 Marras 2010, 13:10

Moro vaan ,sille joka kiinnoistuit otsikosta. Otsikko on minun todella vahva mielipide -tämä on ainutlaatuinen sivusto, sinulle joka -todella uskallat uskoa, että meidän tällä hetkellä suurimmalla osalla, on se viisi aistia, jolla muodostamme -käsityksemme todellisuudesta -ja olemassa olostamme. Sen viiden aistin tarjoama todellisuus on kylläkin kapeakaistale -kokonaisuudesta. Olen yhtä mieltä, erään nettikirjoittajan kanssa -ihminen on valitettavasti -oman itsensä jarru kehitykselle. Me olemme liian rationaalisia ,että ateistesia olentoja ..siis ihmisiä. Minulle on selvinnyt jo jokunen vuosi sitten ,että olemme itse alentaneetkin itsemme.. liian monet ovat luopuneet uskosta..mietippäs minkä herra se tuo ikuinen jumala on? -se on sen henkimaailman herra itse..Mitäs se rationaalisuus olikaan - ei uskota niihin mitä ei tieteillä pystytä todentamaan, noh eihän sille mahda mitään ,että olemme oman viisaudemme -keskellä niin tyhmiä, ettemme juuri niihin ns. yliluonnollisiksi luokiteltavia asiota pystytä mitekään millään tavalla tieteellisesti todentamaan. Tiedän ,että meissä on niin tyhmiä ,ettemme usko edes kuulopuhetta -ja haluamme varmistuksen -joka on yhtäaikaa kuulopuhetta -että näköaistilla todennettu asia. Noh yliluonnollinen käsitteenä..tai paranormaali - olemme taas niin hienoja kaikessa viisaudessamme ,että olemme tehneet meille usemmalle käsitteen -jonka ylitse, on sitten kova ponnistelu, kun ns..tuttavatkin leimaavat sitten ,jos uskallat tunnustaa ,että uskotkin yliluonnolliseen..tai paranormaaliin. minulla ..en muista..no täytyy sanoa ,että minulla on säilynyt se mitä -ei ole ainakaan tämmöisenä kellään tutullani tai ihmsillä joihin olen törmmännyt tämän elämän polun varrella...mistänkö puhun - olen onnellinen ja tyytyväinen itseeni, sillä en ole hävittänyt sitä uteliaisuuttani ,joka meillä on yhdessä vaiheessa ollut ? Muistatko lukija milloin se on sullakin ollut- on laitettu eteen joku esine..ja olet edes jonkin verran siihen tutustunut avoimesti? -lapsena..otit sen käteesi..katsoit ..tunnustelit..haistoit sitä ku purit sitä... ehkä viel vahingos kolautit itseäsi sillä...- me ollaan aikuisina rakennettu itsellemme muurit uusia asiota kohtaan -ja siinä sitä sitten ollaan ... Sen takia -tuon uuden ja yliluonnollisiksi luonnehdettavaissa tai paranormaaleiksi "leimatut" asiat..tai tapahtumat..niistä kiistellään..puidaan..mutta suumrimmaksi osaksi..turvaudutaan selityksiin...kaikkiin..ja lopuksi riittää se alkutilanne..horjuva alkutilanne..ku selitykset loppuu asiaa..tai tapahtumaa kohtaa...Rationaalisuus tulee esteeksi..eli ei uskota.. -tajusitko? Montakohan sukupolvea menee ,että oikeasti tajutaan ,että eräs Tieteen ala on todella lähellä tätä ns.. yliluonnollisuutta..minä voin tässä kertoa -tiedän ,että olen oikeassa.. ok ..jatkan.. Siis tieteen ala, hmm vihjeitä lisää..Ihmiset ovat kokeneet, jostain syystä henkisen painolastin liialliseksi tulleena -menneet tilaan ,joka katsotaan sairaudeksi..eri asteiseksi..niille o eri..noh kaksi oikein vahvoja negatiivisia tunteita kaikissa herättäviä nimityksiä.. Ne sairaudeksi katsotut tilat ..määrittää ainakin omasta mielestää,varmasti aika korkealle tasolle itsensä nostavia henkilöitä..parempia kuin, perus lääkärit..tai tietyn ala esim..neurogologian erikoislääkäri... mikä meille on pyhä..asia ja vaikea ,sitten tunnustaa, kun mietitään,että mitä se tuttavapiiri sitten ajattelee..lisää -mikä pettymys olisi ,kun tiedostetaan asioiden oikea laita - ja sitten juuri hollywoodin elokuvateollisuudesta paljon tuotettavia elokuvista mielikuvat olisivatkin latteat -ku jännitys oliski poissa..onko selvinnyt... PSYKIATRIA ...eri asteiset psykoosit...skitsofreniat.. - ne pahimmat ,joiden asettamien mielikuvien johdolla "ratsastetaan" ...elokuvateollisuudessakin...dvd- leffaan takakannessa ku lukee ...psykopaatti se ja se...pääsee vapaaksi..ja pahuudella ei ole rajoja..plaa plaa..tapahtuu murhia..plaa plaa...

Sigmund Freud -kokanistin keskeisimmän -psykoanalyysin paskateorioiden... lähinnä hänen juuri keskeisimmän meille lahjaksi kehittämä analyysi Psykoanalyysi.. on täyttä paskaa koko analyysi... Hänen uskonnollinen vakaumus on Ateistisuus siis kielsi henkimaailman jumalan. henkimaailman - yliluonnollisuuden -siihen ku lisätään vapaaehtoisena vuonna -97 otettu lääkärin vala, jos sitä vertaa Hippokraatteen lääkärin valaan tajuaa..että juuri psykiatrian alan puolen ammattilaiset valitsevat sen jossa ei todellakaan uskota mihinkään jumaluuteen -taikka yliluonnolliseksi luokiteltaviin asioihin..tapahtumiin.. Tosiasia on ,että ihminen on Henkiolento -olemme olentoja, joilla on henkinen..puoli tunteet..ajatusmaailma.. Kuten jo 1600- luvulla filosofi Rene Cartes tajusi, että Cogito erso Sum - ajattelen siis olen "olemassa" -hän jo tuolloin tajusi ,että ainakin subjektin henkisen minän on oltava olemassa.

Kun ihmisen aivot ns..ylikuumenevat..henkisen paineen alla- se kynnys on meillä jokaisella erilainen. Elässä tapahtuu valitettavasti huonoja asioita mitä kenenkin kohdalla...Taikka sitten on suvussa jo todettu tätä joko Skitsofreniaksi tai psykoosiksi ..todettuja ns..sairaudeksi luokiteltavia sairauksi...Sairasta se on - mutta juuri sillon -ihmisen aivot ovat -laajemmassa tilassa, jolloin hän on kykeneväinen ottamaan vastaan henkimaailmasta viestiä..ja ääniä.. Ne luokitellaan tämän meille jo 1900-alkupuolella Freudin tekemän psykoosianalyysin ,vuoksi - omasta alitajunnasta tuleviksi ääniksi - todella valitttavaa minusta -että nykypäivihin asti samaa paskaa on jauhettu jo noin kauan. tämä tieto on varmasti ollut piilossakin kauan..mutta tämä on ollut jo joidenkin ihmisten tiedossa , minäkin olen liittynyt heihin ja ajattelin tuoda asian tämänkin kirjoituksen avulla lukijan tietoisuuteen. En ymmärrä miksi asiaa on kauan salailtu ,ehkä psykiatrian puolen ihmiset ovat jollain lailla -halunneet asettaa oikeasti ,jotenkin paremaksi onhan tämä ala -asettunut -ihmisen..potilaan muodossa vastaan otolla -jumalaa ja henkimaailman väliin -seinäksi, kun syötettää koulutuksen antaman aseman lääkärinä tai psykiatrin statuksen muodossa, asettelemaan potilasta ruotuun.. Toki vastaan otolle..tai lääkäriin tuodun "sekavassa" tai mahdollisesti rauhallisesti käyttäytyvä ihminen tarvitsee apua - mutta häntä ,ei saisi harhateille viedä. Hän on todellisuudessa oikeasti tilassa "joissa hän vastaan ottaa puheääniä..tai muita ääniä henkimaailmasta" -eikä mistään alitajunnasta..se on todella valitettavaa ,kun herkässä tilassa olevaa ihmistä..sitten vielä tehdään -sairaaksi vaikka todellisuus on aivan toista.. Tavallaan psykiatria on edelläkäviä kaikista muista lääketieteen aloista ,mutta ihmisiä silti väärin kohdellaan .. Tiedän ,että nuoria ihmisiä todella..jostain syystä heille puhkeaa "tila" päälle...ja heidät leimataan sairaiksi..- se on minusta SAIRASTA... Ihmistä pitäisi hoitaa oikeita asioita sanomalla, eikä yrittää ns..valehtemalla saada ylipuhuttua -kaikesta mitä hän kertoo..puheäänistä jne kokemuksistaan ,ennen lääkärin vastaanottoa..ja keskustelua.
Tietysti on melkoinen yhtälö..ja vastakkain asettelu -ymmällä oleva ihminen -ja ns korkean koulutuksen Rationaalinen -,että ateistisen asenteen omavaava -lääketieteen edustaja -joka jo sinällääkin kieltää "ihmeet" eli yliluollisuuden -ja se potilas..ihmisraukka -jota ruvetaan sitten "käsittelemään"
Se kuudesaisti on meille tulossa kuin "piilosta" mistäkö kirjoitin jutun...Juuri SIITÄ. lääkärin pitäisi tulla ns..ja koko lääketieteen vastaan ,ja lähestyä ihmistä..sillä ihminen se on se lääkärikin... Tulevaisuus tulisi nopeammin "vastaan" jos asenteet muuttuisi yleisesti ..ja sen noin 10 kokopäiväisesti yliluonnollisiksi tapahtumiski..tai asioiksi luokiteltavia asioita tutkisikin vaikka 3000 tutkijaa kymmenen sijasta ympäri maailman..
En kiellä ,etteikö Skitsofreniaa ,etteikö eriasteisia Psykooseja -todettujen ihmisten pidä katsoa ,kuinka "henkimaailman" kanssa tulee toimeen.. Mikään ei saa kummiskaan heikentää ns. normaali elämää...siis elämän laatua ..Elämän pitää pysyä kummiskin "kasassa" ihmissuhteet..työ...vapaa-aika..kaikki.. -mutta väitän ,että KUUDESAISTI -se on jo täällä...ja kirjallisuuttakin löytyy - se on minunkin hyllyssä jo. hyvin mielenkiintoinen

Vapaudu -rationaalisuudestasi - ja ateistisuudestasi ..tämä o vain mielipide..

ps.. on näkynyt liikettä mökissä..vaikken mitään nähnyt... liiketunnistimella varustetut valot o yksinään menneet päälle ja paljon muuta on tapahtunut... minusta elän..täydellisempää elämää -vapaana kaikesta ns.. yliluonnolliseksi luonnehtaviksi asioiksi --ne o vain mulle uusia asioita..

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Marras 2010, 18:02

Herra Anti-Rationalisti voisi seuraavalla kerralla alentaa itsensä tarkistamaan kirjoitusasuaan. Kyllähän se noinkin menee, mutta minulla ei ole sitä kuudetta aistia jolla pystyisin tuota helposti tulkitsemaan.

Ja se on Descartes.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Postremo est rogatio
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Marras 2010, 11:10

Re: Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Postremo est rogatio » 14 Marras 2010, 20:29

Aqua vitae kirjoitti:Herra Anti-Rationalisti voisi seuraavalla kerralla alentaa itsensä tarkistamaan kirjoitusasuaan. Kyllähän se noinkin menee, mutta minulla ei ole sitä kuudetta aistia jolla pystyisin tuota helposti tulkitsemaan.

Ja se on Descartes.


kiitos kommentista oot ihan oikees oot..tää kirjoitustaito..o taito sinänsä..kymmensormijärjestelmä o heikol pohjal, sitt siin ku yrittää nopeesti ni...virheit tulee..Mutt asiasisältö ol tärkein mitä yritin tuoda esille..ja mahdollisimman yhdenmukaisella -jokaisen samalla tavalla- ymmärrettävällä tavalla. Se toinen - henkinen maailma on niin totta, kuin tämä kirjoitus, mutta sitä ,tämäkin kirjoittaja- jälkiviisaudessaan nyt huolehtii ,ettei ny joku jää kotia ,ilman lääkärin apua koettelee, miten pärjää "tilansa" kanssa..En todellakaan mene tässä väittämään, et ilman apua kannattaa jäädä, mutta kunhan laittaa vastaan -jos lääkäri -tai psykiatri..kuka vaan menee väittää -alitajunnasta mitään väittämään.. Se kuudes aisti -on tapani asia ilmaista, sillä se vastaa tilaa, joka on yliluonnollinen, jos tuota sanaa nyt tohon nyt käyttäis..Minulla se on jäänyt päälle -ja pärjään asian kanssa omast mielest vallan mainiosti, en mene samaa sanomaan jokaisen kohdalla, me ollaan kummiskin niin erinlaisia. Mutt uskon ,et se 6 aisti o lähempänä tulemistaan ,kuin ymmärretään. Se on tuon yläkerran herran käsissä -oikeesti ,kuinka nopeesti ,me kaikki -ihminen se ansaitaan, ollaan kummiskin , niin perhanan sotaisa, riitelevä -sadistinen, rotu ,et nähtäväksi jää millon oikeesti päästään eteenpäin - sitäkin 6-aistia ruvettaisiin kummiskin käyttämään väärin, jos se nopeesti tulis koko ihmiskunnalle, sen verran minä meistä oon mieltä, itte koetan olla mahdollisemman järkevä , kaikessa mitä teen ja miten, koetan mm.. kohdella oikeasti muita, kuin haluan itseäni kohdeltavan.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 14 Marras 2010, 20:55

Onkohan se lääkitys nyt ihan kohdillaan..?

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 14 Marras 2010, 21:33

Kui kirjotustyyli vaikuttaa silt yhelt psykoosityypilt? Viälä kun threadin jaksas löytää nii vois kunnolla verrata.
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Marras 2010, 01:19

Eipäs nyt ruveta toisen psyykkistä terveyttä arvioimaan pelkän kirjoitusasun perusteella. Mielestäni se on aika loukkaavaa. Mutta tosiaan kuten sanottiin, niin kirjoitusasuun kannattaa panostaa jotta teksti olisi helppolukuisempaa ja sitä jaksaisi lukea. Kappalejaot tekee jo paljon, kun ei kaikki ole samassa pötkössä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 15 Marras 2010, 23:57

Wespa kirjoitti:Eipäs nyt ruveta toisen psyykkistä terveyttä arvioimaan pelkän kirjoitusasun perusteella. Mielestäni se on aika loukkaavaa. Mutta tosiaan kuten sanottiin, niin kirjoitusasuun kannattaa panostaa jotta teksti olisi helppolukuisempaa ja sitä jaksaisi lukea. Kappalejaot tekee jo paljon, kun ei kaikki ole samassa pötkössä.

No ei tuo sisältökään ihan terveeltä vaikuta..

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Marras 2010, 21:03

Vaikuttaako kukaan näistä jotka oikeasti uskoo johonkin terveeltä sellaisen mielestä joka ei oikeasti 'usko' mihinkään? Olipa se kirjoitusasu kunnossa tai ei.

Mitä itse viestiin tulee, niin todellakin ei minustakaan olisi pahasta jos mieltä ja mittareita avarrettaisi vähän, ja annettaisi mahdollisuus uusille löydöille, mutta hyväksyntä kun tarvittaisi suunnasta jolla ei ole varaa antaa periksi omista tukirakenteista kun koko torni olisi (vielä enemmän) vaarassa sortua. Tietysti tämän tornin sortuminen tarkottaisi suurta läpimurtoa, jos nykyiset rakennelmat ovat lähestymässä tiensä päätä. Siltikin, totuus ei mihinkään häviä, ja jos perustukset ovat vialliset, niin ennemmin tai myöhemmin koko torni joudutaan rakentamaan vahvemmalle pohjalle mikäli mielitään jatkaa edistymistä.
"I reject your reality and substitute my own"

Kosketus
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Joulu 2010, 19:48

Re: Tämä Sivusto on edellekävijöille

ViestiKirjoittaja Kosketus » 23 Joulu 2010, 21:35

Minusta aloittajan kirjoitus on hyvä. Se pistää miettimään myös omakohtaisia kokemuksiani 6-aistista. :)


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron