Mitä mielipiteitä herättää??

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Postremo est rogatio
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Marras 2010, 11:10

Mitä mielipiteitä herättää??

ViestiKirjoittaja Postremo est rogatio » 29 Joulu 2010, 17:21

Moro
Mulla on outoja raaputus ääniä ollut kämpässä..katossa..selityksiä voi hakea, kun kerrostalossa asun ensimmäisessä asuinkerroksessa.. - mutta.....

Muutan vuoden vaihteessa - kylläkin kerrostaloon -mitäs sitten , kun väitän ,jo tässä näin ,että samat raaputus äänet kuuluu seuraavassakin asunnossa - pois voi lukea ne mahdollisuudet ,et yläkerran naapurin koiran raapisi lattiaa - kun tuleva asunto on ylimmässä kerroksessa -ja harhoja ne ei ole - kun eukon kans molemmat kuullaan.. kuuluvat vain öisin..

kirjoittelenko tässä paskaa ajankuluksi -vai oonko vaan totuudessa -ja tiedän miksi äänet kuuluu -ja ne liittyvät juuri minuun..

kabanossi
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 22:48

Re: Mitä mielipiteitä herättää??

ViestiKirjoittaja kabanossi » 29 Joulu 2010, 18:07

Postremo est rogatio kirjoitti:Moro
Mulla on outoja raaputus ääniä ollut kämpässä..katossa..selityksiä voi hakea, kun kerrostalossa asun ensimmäisessä asuinkerroksessa.. - mutta.....

Muutan vuoden vaihteessa - kylläkin kerrostaloon -mitäs sitten , kun väitän ,jo tässä näin ,että samat raaputus äänet kuuluu seuraavassakin asunnossa - pois voi lukea ne mahdollisuudet ,et yläkerran naapurin koiran raapisi lattiaa - kun tuleva asunto on ylimmässä kerroksessa -ja harhoja ne ei ole - kun eukon kans molemmat kuullaan.. kuuluvat vain öisin..

kirjoittelenko tässä paskaa ajankuluksi -vai oonko vaan totuudessa -ja tiedän miksi äänet kuuluu -ja ne liittyvät juuri minuun..



ihan oikeesti, suorititko edes ala-astetta loppuun?
lopeta toi pelleily ja kirjoita selvemmin, niin kaikkien on kivempi lukea.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä mielipiteitä herättää??

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 29 Joulu 2010, 20:00

Hoitoon vaan, skitsofreenian oireita.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Mitä mielipiteitä herättää??

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Joulu 2010, 23:40

Vic Rattlehead kirjoitti:Hoitoon vaan, skitsofreenian oireita.

:D

Eikun siis oikeasti. Taloissa rapisee. Relax dude.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Mitä mielipiteitä herättää??

ViestiKirjoittaja Jopelius » 30 Joulu 2010, 12:45

Meidänkin talossa rapisee ja ne on edelleenkin HIIRIÄ.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Postremo est rogatio
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Marras 2010, 11:10

Re: Mitä mielipiteitä herättää??

ViestiKirjoittaja Postremo est rogatio » 28 Tammi 2011, 21:20

Vic Rattlehead kirjoitti:Hoitoon vaan, skitsofreenian oireita.

hah hah haa..sä oot paras tyyppi täällä :) - ja by the way - olin oikeassa. - mutt ne sitä kyll epäillytkään . toisaalta ihmettelen- tämän rattleheadin- kasvatusta -ja perus aatteita - ilmeisesti - hän on koko ihmiskuntaa vastaan -ja kaikki tietävä - kunnon perus j ..ti. kannattais lähteä vaik eduskuntaan..hehh heheh

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä mielipiteitä herättää??

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 28 Tammi 2011, 22:27

Postremo est rogatio kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Hoitoon vaan, skitsofreenian oireita.

hah hah haa..sä oot paras tyyppi täällä :) - ja by the way - olin oikeassa. - mutt ne sitä kyll epäillytkään . toisaalta ihmettelen- tämän rattleheadin- kasvatusta -ja perus aatteita - ilmeisesti - hän on koko ihmiskuntaa vastaan -ja kaikki tietävä - kunnon perus j ..ti. kannattais lähteä vaik eduskuntaan..hehh heheh

Voi kiitos olen imarreltu.

Kaikki tietävä en ole, enkä tarkotuksella ainakaan edes yritä sitä kuvaa antaa, se miten sinä tulkitset mun tekstejäni ja otat ne vastaan on täysin itsestäsi kiinni. Jos olen silmissäsi kaikki tietävä, niin sitten olen. You decide, not me ja joka tapauksessa se on mulle yks hailee.

Juntti en tunnusta myöskään olevani, mutta jos se, että aattelen monessa asiassa yleisempiin ajatusmalleihin verratessa poikkeavasti tekee musta sun silmissäsi juntin niin olkoon sitten niinkin.

Eduskunnan palkat tietty olis ihan houkuttelevat, mutta pidän politiikkaa ja koko eduskuntaa niin suurena vitsinä, etten periaattellisista syistä vois siihen ottaa osaa. Samasta syystä lähdin armeijasta sivariin.

Mut tosissaan niin mukavaa kun musta ja mun syvimmästä olemuksestani ja kasvatuksestani/asenteistani oliskin puhua, suosittelen piipahtamaan vähintään optikolla, meinaan et tunnu erottavan näppiksesi näppäimiä kunnolla tai sitten suosittelen puhdistamaan sen piste/kaksoispiste nappulan meinaan se jumittaa pahasti.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija