Outoja tapahtumia yöllä

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Aevis
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 06 Loka 2008, 09:20

Outoja tapahtumia yöllä

ViestiKirjoittaja Aevis » 14 Touko 2011, 12:12

Okei, eli minulle on viimeaikoina tapahtunut jotain todella kummallista yön aikana. Viime yönä nukuin normaalisti ja yhtäkkiä heräsin unesta ilman mitään syytä (ei kuulunut ääniä eikä mitään) ja kun katsoin eteen niin siinä oli jotain todella outoa. Jos sitä jotenkin pitäisi kuvailla niin sillä on jonkinlainen keskiruumis joka on pyöreähkö ja sitten sillä on kymmeniä ohuita "lonkeroita" sen ympärillä ja se leijuu ilmassa sänkyni edessä. Keskiruumiin halkaisija oli ehkä n. 30-40cm ja lonkerot jotka pyörivät sen ympärillä olivat ehkä puolet huoneestani eli joku 1,5m. Se ei tehnyt mitään ja kun heräsin niin se alkoi hitaasti nousemaan ylöspäin ja lopulta meni katon lävitse. Tämä on tapahtunut minulle nyt 3 kertaa.

Hieman kummallista tämä kyllä on. Pistin aluksi näköharhan piikkiin, mutta alkaa vähän epäilyttämään kun se on tapahtunut jo noin monta kertaa. Kun näen sen niin ikään kuin jähmetyn pelosta, vaikkei se koskaan tee minulle mitään. Jotenkin minulle on myös jäänyt sellainen mielikuva, ettei se ole mikään elävä olento vaan jonkinlainen kone. Ja jos jotain pitää vielä mainita, niin ennen nukkumaanmenoa tunsin kummallista painetta ohimollani aivan kuin joku olisi painanut siihen. En silloin nähnyt vielä mitään tosin.
I'm not a pyro. I just like to watch it BURN!

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Outoja tapahtumia yöllä

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 16 Touko 2011, 10:56

Voi olla hyvin mahdollisesti unihalvaus. Tuo että se on toistunut kolme kertaa voi johtua siitä että ensimmäisellä kerralla tapahtuma jäi sen verran hyvin mieleen että nukkuessasi se palasi ja sama toistui. Olet myös voinut vaan nähdä erittäin todentuntuista unta, itselle on montakin kertaa varsinkin nuorempana toistunut samoja unia jotka ovat tuntuneet täysin todelta
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Outoja tapahtumia yöllä

ViestiKirjoittaja Zrud » 21 Touko 2011, 14:56

Itsellekkin moista tapahtunut. Tosin itellä se oli tyyliin et en voinu liikkua. kaikki muu oli pimeetä ja silmieni yläpuolella leijui jokin tumma hahmo punasine silmineen. Tosin tuosta on jo niin monta vuotta että silloin moinen mahtoi jopa pelottaakkin.
Tuollainen uni halvaus siis.
Feel the LOVE

Avatar
miitu90
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Elo 2011, 00:18

Re: Outoja tapahtumia yöllä

ViestiKirjoittaja miitu90 » 09 Elo 2011, 10:21

semmoinen sattui tässä yksi yö kun asuin vielä rivitalossa, oli muuten ahdistava paikka niin asua päivällä kuin yöllä. minulla oli tapana herätä kun koirani alkoi murista ohikulkeville alkoholisteille eteisessä.(makuuhuoneen oven takana.) No yksi yö heräsin samaiseen murinaan nyt tosin vain vähän erilailla. asunnossani oli keittokomeron ja olohuoneen välissä iso liukuovi joka oli yöt kiinni koska koiralla oli oma paikka vessan,eteisen,keittokomeron tiloissa, jossa yöt nukkui. Eli koirani murisi ja liukuovi paukkui, niin kuin joku olisi täysiä hakannut sitä(ovi oli vähän väljä) koitin rauhoittaa itseni ja koiran joka murisi oven takana. en uskaltanut mennä katsomaan mutta sain kuitenkin loppujen lopuksi unen päästä kiinni ja koirakin rauhoittui. Ukkoni ei tietenkään minua uskonut vaan sanoi koiran hyppineen liukuovea vasten. sanoin vain että se ei saa noin tiheää paukkumista aikaan hyppimällä ja olisihan siitä kuulunut kynnen kahinat. kylmät väreet menee jaloissa tätä kirjottaessa . mutta nyt uusi asunto ja uudet jutut, niistä sitten myöhemmin :P
Mitä tahansa voi olla olemassa ihmiselle, joka siihen oikeasti uskoo.

juomala
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Elo 2011, 15:33

Re: Outoja tapahtumia yöllä

ViestiKirjoittaja juomala » 05 Syys 2011, 13:15

Lucid unissa nään tosi usein kaikkia tummia hahmoja jotka sitten häviää kun lopulta tajuan että uneksin.
Yritä seuraavan kerran koskettaa hahmoa niin varmasti heräät unesta.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron