Omat kokemukset.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Helvetinhurtta
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Touko 2011, 19:28

Omat kokemukset.

ViestiKirjoittaja Helvetinhurtta » 21 Touko 2011, 06:17

Elikkä juuri äsken olin lukemassa forkkaa niin aloin tuntemaan takanani tuijotuksen tunnetta. tiesin että jos katsoisin taakseni en näkisi mitään, joten aloin tutkailemaan tilannetta. Katselin taakseni tietokoneen heijastavan näytön avulla. enkä nähnyt mitään. tätä tunnetta minulla on hyvin usein, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Lisäksi, Samana päivänä kun täytin 12 ( huhtikuun 13 ) aloin kokemaan paljon kummallisia asioita. mm. Tuijotuksen tunnetta, jonka jo mainitsinkin, Unihalvauksia, aloin olemaan todistajana kummitteluissa ja paranormaaleissa asioissa, astioita on putoillut pöydiltä ilman näkyvää syytä, ja kerran putoava lasipurkki melkein tappoi ystäväni. tiedän, että uskoa jumalaan ei minulta enään löydy kuin rippunen, ja aina kun sekin vähä on kulumassa pois, yritän rukoilla, ja saada edes tuota pientä rippusta takaisin. sillä pelkään, että kun menetän uskoni, olen suojaton. JA. aina kun uskoni hivenkin on miltei menetetty, alan kokemaan paranormaaleita asioita. Lisäksi tunnen että henget vainoavat minua. Help Pliis?!

Olen ollut todistajana mm. luokkamme poltergeistin riehakkaana päivänä, spiritismissä, ja kummitteluissa.
Ääniä joita olen kuullut: Askeleita, koputusta, sirinää, ja huminaa.
muita juttuja: Unihalvaus: herään ilman kunnon syytä, ja tunnen että joku tuijjottaa minua. ja joskus näen naisen näköisen olennon nurkassa unihalvauksen yhteydessä, usein joko sen jälkeen tai sen aikana. Valojen räpsyminen: Joskus näen että valot räpsyvät ilman näkyvää syytä, Vaikka lamppu olisi ihaN Uusi. Tuijjotuksen tunne: Puhuinkin siitä jo. esimerkkitapaus: 12.5.2011 klo 12.00 - 14.00 Tunsin tuijjotuksen tunnetta pienissä pätkissä. ja yhden kerran katsoin taakseni, näin saman valkoisen naishahmon joka vaikutti ilkikuriselta, mutta katosi heti kun tajusin nähneeni jotain outoa.
Rakkaat ystäväni, Kauna, Samara morgan ja monia, monia muita.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Omat kokemukset.

ViestiKirjoittaja Zrud » 21 Touko 2011, 15:03

Mainitsit aika useaan otteeseen sen tujotuksen tunteen.
Ja mitä tuohon jumalaan uskomiseen tulee niin älä sinä saduista turvaa hae.
Jumalaa kun ei ole. Se on luotu mielen turvaksi ihmiselle jotka sitä tarvitsevat.
Ja jos todellakin tunnet kokoajan että sinua tuijotetaan. Niin suosittelen kääntymään psykologin puoleen.
Feel the LOVE

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Omat kokemukset.

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 23 Touko 2011, 09:47

Zrud kirjoitti:Ja mitä tuohon jumalaan uskomiseen tulee niin älä sinä saduista turvaa hae.
Jumalaa kun ei ole. Se on luotu mielen turvaksi ihmiselle jotka sitä tarvitsevat.

En yritä lähteä tästä vääntämään mitään offtopic-keskustelua joten mainitsen vain että ihmiset uskovat eri asioihin ja antaa ihmisten uskoa. Jotkut huomaavat paineiden helpottavan jos voivat uskoa että on jokin suurempi voima johon voi turvautua.


Ja sitten itse asiaan, unihalvauksista ei kannata välittää, niitä nyt vain sattuu tapahtumaan ja voipi olla että nuo kokemukset vain saavat asiat pääsi sisällä sekaisin nukkuessa ja johtaa näihin lisääntyneisiin halvauksiin.
Tarkoitatko että näet valojen räpsyvän vain kotonasi? Onko teillä vanhemman puoleinen talo? Sähköjohdoissa voi olla jotain häikkää, joka johtaa valojen räpsymiseen ja jos johdot ovat vanhoja niin ne saattavat olla huonosti suojattuja ainakin jollain alueilla joka voi johtaa korkeisiin elektromagneettisiin kenttiin tietyissä osissa taloa, joka voi johtaa juuri tuijotuksen tunteeseen, paranoiaan ja jopa hallusinaatioihin. Se riippuu ihan kentän voimakkuudesta ja kuinka herkkä ihminen tälle kentälle on.

Kannattaa puhua jollekkin perheenjäsenelle ja kysyä onko heillä ollut vastaavia kokemuksia ja onko niitä ollut samoissa paikoissa kuin sinulla, eli esim. omassa huoneessasi, missä oletan että nämä kokemukset ovat pääosin olleet?
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat kokemukset.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 22 Kesä 2011, 21:24

Kaaosjumala kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Ja mitä tuohon jumalaan uskomiseen tulee niin älä sinä saduista turvaa hae.
Jumalaa kun ei ole. Se on luotu mielen turvaksi ihmiselle jotka sitä tarvitsevat.

En yritä lähteä tästä vääntämään mitään offtopic-keskustelua joten mainitsen vain että ihmiset uskovat eri asioihin ja antaa ihmisten uskoa. Jotkut huomaavat paineiden helpottavan jos voivat uskoa että on jokin suurempi voima johon voi turvautua.

Jos nyt kurvaan offtopikin kautta takaisin Zrudin viestin pointtiin, jos henkilöllä todella on tällaisia selkääntuijottelutuntemuksia, ei ole aivan oikein neuvoa uskomaan mihin tykkää ja mikä tuo lohtua. Tuijottelun tunteminen on mm. skitsofrenian oire ja sen voi hoitaa pois.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa