Omat kokemukset hirviöistä yms.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja Regendos » 13 Helmi 2009, 19:47

blood kirjoitti:Kerran kesällä kun olin menossa uimaan näin järvessä parin metrin päässä ''kolmion''. Lähdin kahlaamaan sitä kohti, mutta sitten se katosi jonnekkin.

Harhanäky.

Avatar
ParkCide
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Maalis 2009, 17:37
Paikkakunta: Palokka
Viesti:

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja ParkCide » 22 Maalis 2009, 18:04

moi onko huolestuttavaa jos näkee melkein joka paikassa viikatemiehen?? Sillä mä en nää :D

Demon hunter
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 17:49

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja Demon hunter » 29 Maalis 2009, 22:24

No kerran kun on yhellä vanhalla soramontulla yhen kaverrin kanssa nii mie katoin sen montun laidalle ja näin siellä mustan ihmisen näkösen hahmon heitämässä kärrynpyörää kun käänsin katseeni pois ja katoin uuvestaa nii se oli hävinny.

Saatohan se tietysti olla harha näkykin mutta en oikee usko sillä kysyin siltä miun kaverilta että näkikkö se sen hahmon ja se sano et näki, vaikka eihän se tietysti mitää todista.

Oon muuten nähny saman mustan hahmon useeminki. :|

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 29 Maalis 2009, 22:57

Nyt puhutaan siis jo varjoihmisistä, siitä onkin jo oma aiheensa täällä foorumilla.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja Phantom » 02 Touko 2009, 14:19

Demon hunter kirjoitti:No kerran kun on yhellä vanhalla soramontulla yhen kaverrin kanssa nii mie katoin sen montun laidalle ja näin siellä mustan ihmisen näkösen hahmon heitämässä kärrynpyörää kun käänsin katseeni pois ja katoin uuvestaa nii se oli hävinny.

Saatohan se tietysti olla harha näkykin mutta en oikee usko sillä kysyin siltä miun kaverilta että näkikkö se sen hahmon ja se sano et näki, vaikka eihän se tietysti mitää todista.

Oon muuten nähny saman mustan hahmon useeminki. :|

Hienoa pidä kamera mukanasi nyt. Ehkä saatat saada jopa kuvan siitä ukkelista ja voit sitten postata sen tänne. Innolla odottelen :shock:
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 17 Kesä 2009, 19:54

Ei oikein ole kokemuksia. Paitsi mökkini lähellä metsässä on paikka jossa joskus kuuluu outoa murinaa.
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Kesä 2009, 20:04

Itse joskus pikkopoikana oiso ollu 13v pintaan olin kaverin kanssa suht isossa mettässä rakentamassa majaa pressuista sun muista. Niin ykskaks alkoi lähettyvilta kuulua mylvintää. en oikeen osaa verrata sitä mihinkään ja lähellä oleva kouvi tiheikkö alkoi heilua. Karkuunhan me naperot silloin vain juostiin päätäpahkaa... ja järki sanoi että siellä oli vian jotain isoja poikia pelottelemassa... mutta nepä voi sitä mennä todistelemaan tavalla tai toisella...
Feel the LOVE

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 23 Kesä 2009, 13:41

Zrud kirjoitti:Itse joskus pikkopoikana oiso ollu 13v pintaan olin kaverin kanssa suht isossa mettässä rakentamassa majaa pressuista sun muista. Niin ykskaks alkoi lähettyvilta kuulua mylvintää. en oikeen osaa verrata sitä mihinkään ja lähellä oleva kouvi tiheikkö alkoi heilua. Karkuunhan me naperot silloin vain juostiin päätäpahkaa... ja järki sanoi että siellä oli vian jotain isoja poikia pelottelemassa... mutta nepä voi sitä mennä todistelemaan tavalla tai toisella...


Hieman samanlainen kokemus, oltiin rakentamassa majaa ja meillä oli koiramme mukana. Noh ensiksi koirat rupevat murisemaan ja haukkumaan tyhjää. Sitten rupeaa kuulumaan ihmeellistä mylvintää ja raskaita juoksuaskelia. Niin kuin joku olisi juossut ympärillämme. Noh siihen jäi majan rakentamiset. Juoksin niin kovaa kuin pikkusista jaloista silloin lähti. Enpäs käynyt siinä metsässä enää sen jälkeen.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Omat kokemukset hirviöistä yms.

ViestiKirjoittaja Blacky » 23 Kesä 2009, 15:01

Onhan näitä tullut vastaan, sekä niin että joku muu on joutunut seikkailuihin ja soittanut paikalle tai niin, että on vain huomannut että ympärillä tapahtuu jotakin outoa. Voisin nyt kertoa kaksi, jotka ovat olleet niin omituisia, että saatte niistä vähän mietittävääkin.

1. Olin kerran silloisen poikaystäväni kanssa metsässä, jossa on matala kallio, jolle usein menen halutessani olla yhteydessä metsään. Oli myöhäinen syksy ja yksi ensimmäisiä kertoja, jolloin poikaystäväni oli paikan päällä. Olin ottanut hänet mukaan ikään kuin esitelläkseni hänet lapsuuden metsälleni.

Nousin kaikessa rauhassa kohti kallion lakea, mutta kun poikaystäväni yritti seurata perässäni, metsästä, aivan läheltämme kuului murinaa. Oli kuin aivan vieressämme olisi seisonut karhu tai jokin muu möreaä, syvä-ääninen peto, mutta mitään ei näkynyt. Tämän jälkeen poikaystäväni joutui jostakin syystä jonkinlaisen pakokauhun valtaan (joka ei hänen mukaansa varsinaisesti johtunut murinasta itsestään) ja jouduimme lähtemään paikalta.

Myöhemmin palatessa ilmiö ei ole koskaan toistunut.

---

2. Elettiin vuodenvaihdetta vuonna 2007. Olin palannut kaupungista kotikylääni ja olin kävelemässä bussista kotiin. Kello oli 21:05. Talvi oli ollut leuto, joten lunta ei ollut nimeksikään.

Olin kävellyt parisataa metriä kohti kotia, kun näin miehen kävelevän minua vastaan mäkeä ylös. Mies oli pitkähkö ja suhteellisen laiha ja arvioin hänet 30-vuotiaaksi. Jostakin syystä hän käveli tien sillä puolella, missä ei ollut kävelykatua.

Parikymmentä metriä myöhemmin aloin tajuamaan, ettei mies kävellyt, vaan seisoi. Vähän lähempänä tajusin, että hän roikkui. Tien yläpuolella kasvaa vanha hopeapaju, jossa roikkui, tummana ja kammottavan konkreettisena, miehen hahmo.

Ollessani viidenkymmenen metrin päässä "hirtetystä miehestä", hahmo katosi ja jäljelle jäi vain liikennemerkki. Vaikka kuinka kuvaa olen myöhemmin väännellyt ja käännellyt (olen kävellyt saman kohdan ohi tuhansia ja taas tuhansia kertoja) en ole koskaan nähnyt mitään sen kaltaista ennen eikä sen jälkeen.

Jokseenkin järkyttyneenä jatkoin matkaa ja pääsinkin ilman suurempia kommelluksia aina metsän laitaan asti (sama metsä kuin edellisessä tarinassa). Puiden latvoissa näytti vellovan jotakin sysimustaa, niin tummaa että melko kirkas yö jäi niistä toiseksi. Oli kuin puut olisivat olleet täynnä olentoja, jotka kaikki tuijottivat minuun, eikä niinkään ystävällismielisinä. Niiden läsnäolo sai minut äkkiä pelkäämään kaikkien rakkaideni puolesta, kuin ne olisivat kuiskailleet minulle kuolemasta ja menettämisen tuskasta ja pilkanneet minua siinä samalla. Kieltäydyin kiinnittämästä huomiota niihin ja vakuutin itselleni, että kuvittelin koko tilanteen säikähdettyäni aikaisempaa näkyä. Joten kävelin ohi.

Musta "joukkio" ilmestyi vielä kerran metsän laidassa (matkalla on pieni pätkä peltoa, jonka jälkeen metsä alkaa uudestaan), mutta kävelin ohi kiinnittämättä niihin niinkään huomiota.

Samana iltana, pari tuntia myöhemmin kello 1:30, äitini puhelin soi yllättäen ja meille kerrottiin että hänen isänsä oli saanut äkillisen kohtauksen. Isoisäni kuoli kaksi päivää myöhemmin aivoverenvuotoon.
Se siivekäs aivan takanasi


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa