Kadonnut vuorokausi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
dyrvis
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Heinä 2011, 19:46

Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja dyrvis » 26 Heinä 2011, 19:59

Mulle kävi niin, että yksi kokonainen vuorokausi katosi käsittämättömästi ?! ?

Olen jostain syystä taas alkanut enemmän ajattelemaan ja lukemaan noita ufoihin liittyviä asioita. Lieko siitä johtuen multa katosi kokonainen lauantaipäivä / vuorokausi. Perjantaina olin töissä normaalisti siihen asti kunnes tuli ukkosen vuoksi sähkökatkos. Ja kun ei sähköja alkanut tulla takaisin läksin pois töistä ja tein hommia kotona. Seuraavana aamuna jatkoin kotihommia ja ajattelin sitten päivän mittaan käydä ruokakaupassa. Kun sitten menin keskustaan koko seutu näytti niin hiljaiselta. Ajattelin, että ehkä parhaimmasta loma-ajasta johtuen ihmiset ovat lomillaan ja mökeillään. Tuntui kuitenkin liian hiljaiselta lauantaipäiväksi. Eikä kaupatkaan olleet auki vielä 11.50. Pikku hiljaa aloin hokata ja uskoa, että taitaakin olla sunnuntai. En vaan millään ymmärtänyt enkä käsittänyt mihin se kokonainen lauantai katosi välistä ?

Jos olin vieraillut ufojen mukana jossain kauempana uskoin, että kenties muistiin pikkuhiljaa alkaisi palautua jokain. Ei kuitenkaan kertakaikkiaan mitään ole palautunut ? En vain voi ymmärtää enkä käsittää, mutta näin vain minulle kävi . . . . . 23.7. 2011 Sitä lauantaita lienee turha haikailla takaisin ?

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja yenn » 26 Heinä 2011, 23:52

Mulle itselle kävi joskus muutama vuos sitten niin että ihan puhtaasti nukuin koko lauantain yli, heräsin vasta sunnuntai aamuna ja olin tosi ihmeissäni. Oli ehkä normaalia rankempi työviikko takana, ja perjantaina kävin parilla (en siis ollut änkyräkännissä), menin kotiin nukkumaan pe-la yönä kolmen aikoihin... ja tosiaan heräsin su aamuna. :P Mulla ei oo lauantaista myöskään minkäänlaisia muistikuvia, oli jääny jopa kissat ruokkimatta sillon ja morkkis oli aivan jäätävä.
Tai siis ainakin USKON nukkuneeni la yli. :D

Onko mahollista että sulle käynyt samoin, vai onko se la tosiaan ihan pimennossa?
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja WM_ » 27 Heinä 2011, 13:18

Enpäs ole ennen vastaavaa kuullut. Erittäin mielenkiintoinen juttu!
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja yenn » 27 Heinä 2011, 14:39

Mä oon kans kuullu et noita on sattunu, ja siis kyseiset ihmiset on ollu varmoja ettei ole nukkunu "kadonneen" päivän yli.
Omassa tapauksessa oon vaan varma siitä koska ei oo mitenkään uus juttu et voin pötköttää aivan tolkuttomia aikoja. :D
Mutta eikö näillä jotka epäilee joutuneensa kaapatuiksi, oo kumminkin myöhemmin tullut tosi outoja välähdyksiä kokemuksesta?
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Isojalka
Kummitus
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 13:36
Paikkakunta: Korpimetsä

Re: Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja Isojalka » 27 Heinä 2011, 15:30

Kannattaisiko kysyä vaikka joltain läheiseltä että tietääkö hän mitä tai missä ite olet ollut.
People only see what they are prepared to see. ~ Ralph Waldo Emerson

dyrvis
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Heinä 2011, 19:46

Re: Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja dyrvis » 27 Heinä 2011, 16:50

Onko mahollista että sulle käynyt samoin, vai onko se la tosiaan ihan pimennossa?[/quote]

En käytä alkoholia, se voisi muuten selittää asiaa - mut kun en käytä. Ihan kertakaikkiaan on käsittämättömissä tämä asia..... Enkä nukkunutkaan normaalia yörupeamaa enempää . . . .

Jos vaan olis mahdollista, lähettäisin laskun kadonneesta vuorokaudesta jonnekkin !

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja WM_ » 27 Heinä 2011, 16:58

dyrvis kirjoitti:Jos vaan olis mahdollista, lähettäisin laskun kadonneesta vuorokaudesta jonnekkin !

hoho!
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja Shakaali » 27 Heinä 2011, 17:15

Vaadi ylimääräistä vapaapäivää, kun kyseessä oli kuitenkin lauantai.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonnut vuorokausi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 15 Elo 2011, 21:07

Jonkinlainen lähimuistiin vaikuttava dementia tai muu sairaus kuulostaisi loogisemmalta. Jos enemmänkin noita tapahtuu niin lääkärin luona poikkeaminen kannattais ottaa ykkös prioriteetiksi. Lääkäriltä jopa voisi löytyä vastauksia paremmin kuin sivustolta jonka päätarkoitus on löytää jokaisesta asiasta jotain maagista ja paranormaalia.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa