Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
minna78
Valaistunut
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 20:05
Paikkakunta: Kuru

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja minna78 » 02 Joulu 2010, 21:33

Nonni.. Kirjoittelin jokuaika sitten toisaalla tuttuni talosta, jossa kummittelee. olimme eilen saunomassa ja käytin heidän koiransa ulkona ennen saunaan menoa. olin juuri tulossa sisälle, kun tuulikaapin väliovi pamahti kiinni eikä auennut. tuntuis iis kun joku olisis sisältä käsin pitänyt kahvasta kiinni, mutta kun ovessa on lasi, niin se ei voinut olla mahdollista. kului varmaan n minuutti ja koitin edelleen avata, koputtelin ja huhuilin että joku tulis avaamaan. talon emäntä sitten pyyhkeessä tuli ja avasi oven, kuin se ei olisi ollutkan lukossa. eikä se siis ollut edes mitenkään kiinni, kun kieleke mikä ovessa on on otettu pois, koska tätä kuulema sattuu usein. kyllä se hieman kylmäs, mutta onneks saunassa oli hyvät löylyt ;)

niin ja asunnon keittiön ovi monesti menee samalla lailla kiinni ja joutuu kiertämään olehuoneen kautta saadakseen oven auki, eikä siinäkään ovessa ole mitään lukkoa olemassakaan.. mielenkiintoista :|
Jos tahdot hallita, pidä itsesi järjestyksessä.

dajakra
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 22:45
Paikkakunta: Kello
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja dajakra » 04 Joulu 2010, 00:01

Minulla oli sellaienen hassu juttu hieman hämärän aikaan kauan sitten. Luin aku ankkaa ja katsoin sivusilmällä ulos. Siellä meni sellainen Harry Potterista tuttu ankeuttajan näköinen hahmo. Juoksin äkkiä ikkunaan mutta se oli mennyt jo menojaan. Sikäli siellä semmoista koskaan ollutkaan.

Hiljattain tapahtunut. Olin tietokoneella huoneessani. Huitaisin kädellä sellaista pyöreää lieriötä. Se lähti vierimään kohti reunaa. Kohotin käteni ja älähdin jotain "seis" tai sinnepäin. Siihen reunalle se vain pysähtyi. Ihan noin vain. Testasin myöhemmin vierittämällä sitä yhä uudestaan ja aina se tippui. Sitten kokeilin pysäyttää sen samalla tavalla kuin ensimmäisellä kerralla. Se pysähtyi.

Nykyään paljon esineitä tipahtelee itsestään läheisyydessäni. En edes koske niihin. Ne vain tippuvat kaapin ja pöytien päältä. Outoo.

Sitten yhtenä päivänä myös kauan sitten tapahtunutta. Pyöräilin metsäkujan kautta kotiin ajattelin vain että nopeasti läksyt ja sitten tietokoneelle. Sitten kuulin niin voimakkaan äänen että luulin jonkun puhuvan vierelläni. Se oli naisen ääni joka sanoi "Awaken" se jäi vain siihen kaikumaan kunnes hälveni pois.

Nyt aivan tuore tapahtuma. Tuntuu että joku tarkkailisi koko ajan selän takakana. Se on häiritsevää että karmivaa.

Avatar
starling
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 13:30

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja starling » 22 Tammi 2011, 13:29

Lapsuudenkotini on -40-luvun rintamamiestalo, jonka yläkerta oli aikanaan ollut vuosikymmeniä vuokralaiskäytössä. Talokirjassa joidenkin vuokralaisten nimien perään on piirretty risti, ja kirjoitettu kuolinaika. Vuokralaiset ovat vaihtuneet tiheään, kuten aikanaan oli tapana. Isojakin perheitä on majoittunut yläkerran kahdessa huoneessa.

Pienestä pitäen sekä minä että siskoni olemme todistaneet mitä kummallisempia tapahtumia. Ehkä pelottavin kokemukseni oli se, kun näin valkoisen naishahmon. Tuolloin olin yläasteella. Tilanne oli se, että oli pimeä talvi-ilta, ja olin tulossa kotiin. Saunamme on kellarikerroksessa, ja huomasin että siellä palaa valo. Jostain syystä päätin katsoa ikkunasta kuka on saunassa. Talvellahan valaistusta ikkunasta näkee sisälle täydellisesti. Ihmetykseni oli suuri, kun näin ylälauteella valkoisessa mekossa olevan pitkähiuksisen naisen. Ainoa selitys jonka keksin, oli että äitini on vaatteet päällä saunassa. Menin sisälle, ja äitini oli keittiössä tiskaamassa, ja tietenkin ihan erilaisissa vaatteissa. Kysyin hädissäni, että kuka meillä on saunassa. Äiti sanoi, että sauna on kyllä lämmin kun odottivat minua, mutta kaikki muut ovat jo käyneet, ei siellä ketään ole. Äiti pakotti minut kanssaan katsomaan saunaa, mutta siellä ei ollut edes valoja päällä :? Hitusen karmi saunoa yksin sinä iltana. Ja kieltämättä vielä sen jälkeenkin tuo nainen on tullut mieleen kun olen ollut yksin saunassa, vaikka tapauksesta on jo yli kymmenen vuotta.

Uskon kohdanneeni saman naisen vuoden sisällä tapauksesta uudestaankin, silloin hyvä ystäväni oli kanssani.

Edelleen kotona asuva siskoni oli taannoin yksin kotona, ja keittiön raskas pirtinpenkki kaatui itsestään, kuin joku olisi viskannut sen. Kuulemma säikäytti oikein kunnolla viereisessä huoneessa olevan siskoni. Ei ole lemmikkejä tms. tekijöitä, jotka moisen olisivat voineet aiheuttaa.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 22 Tammi 2011, 17:42

Onhan noita jänniä ja kummia tapahtumia tapahtunut, pari päivää sitten tapahtui taas uusi jännätys.

Siinähän ei sinällään mitään uutta ole että tavarat lentää ja tippuilee itsekseen, kuten taulut seiniltä tms. silloin tällöin. Kuulee kopsahduksen ja käy sitten katsomassa että miten ihmeessä tuokin on nyt itsekseen päässyt tippumaan jne. Mutta pari päivää sitten tuossa, lenti lasi aika kyydillä samalta pöydältä minkä ääressä olin pelailemassa peliä. Lasi oli ihan tukevasti tuossa pöydän reunalla muutaman sentin pöydän reunalta, satuin juuri vähän ennen sitä katselemaan sen sijainnin kun kahtelin että rupeaa huoneeseen kertymään tiskiä ja että pitäisi roudata ne pois kohta. Noh eniwei, hyvin rauhallista avaruuslentelypeliä satuin siinä naputtelemaan, niin että mitä nyt hiirikäsi liikkui hieman tuossa hiirimaton päällä ja kyseinen lasi hiirimatosta ehkä 10cm oikealle. Sivusilmällä lasi oli kokoajan näkyvissä, mutta siitäpä se sitten lähti yhtä-äkkiä kunnon rysähdyksellä tietokoneen kopan päälle ja edelleen hyvän matkan päähän lattialle.

Ei tietysti tullut sitä katseltua sen kummemmin mutta sivusilmällä huomasi että se lähti vähän kun ois joku läppässyt sen siitä menemään. Ihan hyvästi sai säikähtää kun rysähti sen verran kovaa. Ei siinä, ensimmäinen kerta tällaisellekin että näkee kun joku esine päättää lähteä matkustamaan. Sen verran kaukana pöydän reunasta kuitenkin oli että pöytää olisin ihan kunnolla saanut potkia että se mihinkään siitä olisi liikkunut.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 17 Helmi 2011, 05:40

http://www.youtube.com/watch?v=c5a8cl24CMA

Tavarat lentelee täälläkin.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 17 Helmi 2011, 11:59

Ei se sitten siihen vielä loppunut.
Koska Sigmund Freudin kirja oli kaatuneen röykkiön päällä ikään kuin tarjolla niin päätin vilkaista sitä jos sieltä löytyis jotain mielenkiintoista. Avasin kirjan ja se aukeni kohdasta "Unet ja mielisairaudet". Ja nythän on tosiaan niin että mut on 2 kertaa aiheettomasti toimitettu pakkohoitoon ja ihan viikko sitten tajusin miten se oli mahdollista. Kun kaikki aina selitti ettei voi toimittaa pakkohoitoon ja luetteli että täytyy olla mielisairas, muuten ei voi toimittaa pakkohoitoon. Mä en koskaan oikein tajunnut mitä se käytännössä tarkoittaa mutta sehän tarkoittaa diagnoosia. Ja mullahan on ilmeisesti diagnoosi. 4-vuotiaana koira hyökkäs kimppuun ja lääkäri teeskenteli Mengeleä joten mulle tuli fobia (neulakammo) johon sain terapiaa mikä auttoikin. Nyt sitten yli 30v myöhemmin nää kusipäät ottaa sen diagnoosin ja saa siitä tekosyyn (valheiden jälkeen) hyökätä mun kotiin poliisien kanssa mistä tietenkin aiheutui inhimillistä kärsimystä. Se kertoo jotain näiden ihmisten moraalista ja pyrkimyksistä. Edes yksi kerta ei riittänyt, toisenkin kerran piti tulla poliisien kanssa. Mä olen aina ollut itseriittoinen mutta siinä vaiheessa kun poliisit hyökkäilee aiheettomasti ovelle niin alkaa seura kelpaamaan. Vaikka ainahan mä oon poikaystävää, sittemmin aviomiestä halunnut..
Mitäpä Freud sitten sanoo unista ja mielisairauksista.. "mielisairaus usein puhkeaa ahdistavana pelkounena". No, näen hyvin harvoin unia. En ainakaan muista niitä. Ainoastaan enneunilta vaikuttavat muistan herätessä eikä niitä tule usein, yleensä menee viikkoja ettei muista nähneensä mitään erikoisempaa tai mitään ylipäätään mikä on harmi koskapa seksiunet olis hyvinkin tervetulleita.
Ja se oli just eilen kun päätin ruveta lukemaan psykologiaa ja mielisairauksista nettikurssina ja nyt tapahtuu tämmöstä.
Ja liittyen pelkouniin "Sante de Sanctis kertoo samanlaisista havainnoista, jotka koskevat paranoiatapauksia".
"jo varhain on pantu merkille, että unet ja mielisairaudet sisäisesti ovat sukua toisilleen". Cabanis, Lélut, J.Moreau ja Maine De Biran on kaikki panneet merkille unien ja mielisairauden välisen yhteyden.
"Mielisairas näkee valvoessaan unia", "Mielenhäiriö on valvovin aistein nähtyä unta", "Schopenhauer sanoo unta lyhyeksi harhaksi, harhaa pitkäksi uneksi".
Radestock: Mielenhäiriöitä, siis sairaalloisia poikkeavuustiloja, on pidettävä jaksottain toistuvan normaalin unitilan kärjistyminä.
"Mutta minä olen päätynyt toiselle kannalle. Tosiasioiden pakosta olen oivaltanut, että tässäkin ikivanha ja sitkeä kansanuskomus näyttää olevan lähempänä totuutta kuin pätevinkään päivän tiede. Minun on pakko väittää, että unilla on merkitystä ja että se voidaan tieteellisen tulkinnan tietä osoittaa".
Mitäpä tuohon lisäämään, Freud on uusi suosikkini nyt sitten. Ostin tämän Unien Tulkinta-kirjan useampi vuosi sitten. Ei se ollut kalliskaan, 6 euroa ehkä. Ajattelin että onhan Freud tavallan must mutta ei koskaan tullut luettua alkua pitemmälle.
Se on varmasti mun suojaamiseksi etten nää unia. Jos esim. olisin nähnyt painajaisia miten poliisi hyökkää asuntooni niin siitä lääkäri olis heti "päätellyt" että olen vainoharhainen ja eihän kukaan mulle mitään pahaa halua. :D Jos näin on niin miksi mulla sitten oli niin vitun huono olo loppupeleissä että oikein itsemurhaa piti mietiskellä mikä ei todellakaan ole sellasta mihin normaalisti kuluttaisin aikaani. Kyllä siinä joku 6 kk meni ennen kuin joten kuten oli toipunut kaikesta rääkkäämisestä ja ilmeisesti se oli vaan ne piikitykset jotka aiheutti huonon olon kun sitä ennen vaan naureskelin ja pidin hauskaa kun lääkäri yritti vittuilla näillä mielisairaaksi väittämisillä joten ei ihme että ne piikitti kun ei mua muuten olis saanut huonoon kuntoon.
Niin ja nyt tiedän mitä sanon lääkärille jos ne vielä palaa aiheeseen mielenterveyyteeni liittyen. "Ole sinä puoskari hiljaa, Freud on näkemyksensä esittänyt ja on varmasti pätevämpi kuin sinä". Tällä viittaan siihen että jos edes mun unet ei tue näkemystä häiriintyneestä mielestä muusta puhumattakaan niin "lääkärin" on turha esittää mielipiteitään.
Aikaisemmin luin erästä muumiokirjaa ja sieltä sain selville että Tutankhamonin hauta löydettiin samana päivänä kuin mulla on synttärit ja olin jo tuossa vaiheessa kironnut ihmisiä aika paljonkin ja Tutankhamonin kiroushan on hyvinkin paljon kerrottu tarina. Senkin muumiokirjan olin ostanut jo useampi vuosi aikaisemmin. Että aika erikoisia sattumuksia.

Avatar
starling
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 13:30

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja starling » 18 Helmi 2011, 18:40

En oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Meillä on keittiössä rullaverho, jonka toiminnassa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Jos sen vetäisee, niin menee nopeasti ja vaivatta ylös asti, muttei koskaan ole tehnyt tätä itsekseen.

Äsken laitoin rullaverhon kiinni, ja menin viereiseen huoneeseen. Meni varmaan jotain kymmenisen minuuttia, kun havahduin outoon ääneen. Katsoin keittiöön, ja rullaverho lipui todella hitaasti yksin ylös :o Siis jos rullaverho olisikin jostain syystä hetkellisesti mennyt epäkuntoon, niin se olisi rämpsähtänyt ylös. Mutta kun äänen kuultuani katsoin keittiöön, niin verho liikkui todella tasaisesti, kuin joku olisi pitänyt alareunasta kiinni ja nostanut sitä :?

Tietenkin tämä tapahtui silloin, kun asuinkumppanini oli hakemassa nopeasti viereisestä kaupasta maitoa! Hän kotiin päästyään sitten epäili, että rullaverhon vieteri on mennyt epäkuntoon, mutta ei löytänyt verhosta mitään vikaa. Ehkä pelottavinta on se, että kumpikaan meistä ei onnistunut nostamaan verhoa niin hitaasti ja tasaisesti ylös kuin se yksikseen meni. Se joko meni tosi nopeasti ylös, tai sitten tökki jos sen kulkua hidasti.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 19 Helmi 2011, 02:02

Rullaverhoepisodi kuulostaa aika jännältä.. :D

Mulla oli toissayönä taas jotain aivan uutta. Olin nukkumaan menoillaan, ja messengeriin jo hyviä öitä toivottelin kaverille jne. Ja sitten siinä samassa tuntui niinkuin joku olisi napannut tuolin selkänojasta kiinni ja ruennut kampeamaan tätä edes taas. Hetken oli aika wtf olo, kun ei vastaavaa taaskaan ole ennen käynyt, ja vähän sellainen kahden vaihella oleva fiilis, että olisiko se hyvä vai huono juttu jos siinä joku näkyy kun kääntyy katsomaan.. Noh, eipä siinä, käännyin katsomaan, ketään ei näy. Mainitsin tästä mesessä, ja kappas kun uudestaan alkaa kääntely. Ketään ei taaskaan näy, ja sitten vielä kolmas kerta siihen perään, jonka jälkeen sitten meninkin jo pötköttelemään että väännelköön sänkyä jos asiaa on, mutta mitään sen kummempia ei sille yötä tapahtunut.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
starling
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 13:30

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja starling » 19 Helmi 2011, 16:34

Hartsa, tosi kummallista! Laitoitko itse siis tuolle liikkeelle vastaan? Vai heiluiko tuoli ihan kunnolla?

Itsessäänhän tuo eilen sattunut rullaverhojuttu ei niin pelottava olisi, ellei talossa tapahtuisi muutakin outoa. Tuli vähän olo, että joku henki halusi katsella pitempään ikkunasta naapuritaloja :roll: Juttu ei ole toistunut, yönkin verho oli pysynyt alhaalla. Mutta toisaalta kun verhon mekanismi on täysin kunnossa, niin miksipä toistuisikaan.

Mutta kummia lisää sattui sitten tänään. Istuimme asuinkumppanini kanssa aamukahvilla, kun yhtäkkiä kuului sama ääni, mikä tulee jos esim. poraa/rälläköi kellarissa :o Oltiin vähän että mitä ihmettä, onko joku laite käynnistynyt itsekseen. Ääni kuului vain hetken ja loppui. Käytiin tarkastamassa kaikki kerrokset, mutta kaikki oli ihan normaalia. En usko, että ääni olisi voinut tulla ulkoa, kun se kuului ihan keskeltä taloa, muurin tienoilta.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 19 Helmi 2011, 18:21

En laittanut vastaan, ainakaan kunnolla, mitä nyt ehkä vaistomaisesti ehkä vähän vastusti, liike ei mitään hyvin rajua ollut, ikäänkuin 10-15 cm tuolia olisi pyöritellyt edestaas (eli pyörivä toimistotuoli kyseessä). Kuitenkin sen verran selvää, kun paikoillaan pyörimättä istuskellut tuolilla tuntikaupalla ja yhtä-äkkiä lähtee venkuamaan, että teki ainakin vaikutuksen :)
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
minna78
Valaistunut
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 20:05
Paikkakunta: Kuru

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja minna78 » 27 Helmi 2011, 19:26

Eilen tuli todettua kuinka lonkerotölkki oli siirtynyt itsekseen.. Olin siis saunomassa siellä tuttavillani, joilla kummitelee. ( ent. Verenseisauttajan talon tontilla sijaitseva uusi talo). En siis ollut humalassa, vain tuon yhden join ja olen aivan sata varma että se oli eripaikassa johon sen hetkeksi silmistäni laskin. Ja kuten aravata saattaa, se ei taatusti onnistunut enään toisella kertaa, jolloin piirsimme ympyrän tölkin ympärille. :o
Ei se kummituskaan tyhmä ole :ghost:
Jos tahdot hallita, pidä itsesi järjestyksessä.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 07 Maalis 2011, 10:22

Olen päivittäin 3D chatissa ja mulla on ollut siellä ongelmia, menettänyt 3 vakiohuonetta 5 kuukaudessa. Mulla on nyt taas yks kiva huone minne menen yleensä päivittäin ja olin siellä muutama päivä sitten. Oli just ollut oikein mukavaa, yks tyttökin halas pari kertaa ennen poislähtöä. Mietiskelin sitten siinä et kiva huone ja oon siellä kunnes se katoaa tai mut potkastaan ulos. Sekuntia paria myöhemmin olin ulkona huoneesta koska joku oli bootannut mut. Tosi uskomaton ajoitus. Kai mun henkiystävät halus informoida että en välttämättä saa olla rauhassa missään koska nämä huoneiden menetykset on ollut tosi epämääräsiä.
Muutama päivä sitten kahvia juodessa pari tippaa tippui ja kirjekuoreen tuli aika selkeä kukkaa muistuttuva kuvio. Tulppaanilta se näytti. Eilen sitten huomasin kattilassa mitä käytän vesiastiana mutta en ruuanlaittoon kuvioita. Eräästä kuviosta tuli mieleen puolikuu ja aloin sitten netistä hakemaan jotain puolikuuhun liittyvää. Olin muistavinaan että jollain terrorijärjestöllä on puolikuu nimessään mutta löysin Punainen puolikuu-järjestön ja seuraavaksi "Kultaisen puolikuun".
Sieltähän se kukkakin sitten löytyi Wikipediasta. Unikko. Kultainen puolikuu viittaa Pakistaniin, Iraniin ja Afganistaniin. Koska kattilassa on ikään kuin Saatanan kuva niin tuli mieleen että ehkä siinä viitataan "Suureen Saatanaan" mitä termiä iranilaiset käyttää.
Huh huh.. Nyt vasta tajusin et siinähän on IX I I eli 911. Se oli tietysti mulle selvää että siihenhän siinä viitataan mutta en tajunnut että 911 itse asiassa löytyy niistä merkeistä. Tää on nyt tosi vaikeeta. En oikein usko että Bin Laden on New Yorkin terrori-iskun takana mutta jotenkin vaikeeta tulkita noita merkkejä.
Jos alottaa alhaalta niin siinä on oikealta aloittaen s*atana - tanssiva hahmo - pyramidi (?) tai jotain sökerrystä - ylöspäin osoittava nuoli joka osoittaa puolikuuhun tai c-kirjaimeen. Nuolen vasemmalla puolella on / ja sitten A-kirjain vaaka-asennossa eli < / C tälläinen kuvio. Nuolen ja C-kirjaimen yläpuolella on IX I I. :o
New Yorkin terrori-iskua edeltävänä yönä näin unta jättiläiskäärmeistä. Yks niistä huomas mut ja näykkäs mutta mulle ei käynyt mitenkään. Terrori-iskusta lähtien näin unia missä lentokone tippui ja aina unien jälkeen reaalimaailmassa kerrottiin iltapäivällä tai illalla lentokoneen tippuneen jossain päin maailmaa.
Tai se vois myös olla < í C koska siinä on 2 viivaa, ikään kuin i heittomerkillä.
Irakista öljyä ja Afganistanista huumeita?
Joo-o..
http://www.youtube.com/watch?v=K5tv8xbdny8

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 07 Maalis 2011, 10:53

Tossa näkyy ne kuviot paremmin..
http://www.youtube.com/watch?v=lhTNBmtVf1M

ninja
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Maalis 2011, 21:21
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja ninja » 07 Maalis 2011, 22:02

Ei nää mitään ihmeellisiä, mutta tarpeeks pelottavaa mulle...

01. Nelosluokalla näin enneunen siitä, että vaihtaisimme luokassa istumapaikkoja kuten meille oli päivällä kerrottu, ja unessa sain tietää myös oman vierustoverini, sekä luokan inhotuimman pojan ja hänen vierustoverinsa. Kyllä loksahti suu auki, kun tajusin seuraavana päivänä, opettajan jakaessa paikkoja, unen toteutuvan tasan sellaisena kuin olin sen nähnyt.

02. Olin kesäleirillä, ja yövyimme koululla erään pikkukunnan keskustassa. Leirikaverin kanssa vietettiin paljon aikaa yhdessä koulun auloista, joka oli ikään kuin syrjässä. Kaveri näki siellä ikkunoista heijastuvia valkoisia vanhan miehen kasvoja, ja huonekasvien heiluvan itsekseen, itse epäilen asiaa, mutta kaveri oli kyllä niin aidosti paniikissa... Otin valokuvia aulan nurkasta kaappien välistä, ja yhteen kuvaan tallentui joku tumma hahmo. Varjo tai ei, sitä en tiedä, koska onnistuimme kaappitilan valot rikkomaan, emmekä enää tienneet miltä tilan kuului näyttää, kun valoista sammui painaessa vain puolet ja uudestaan painaessa syttyi ja sammui lamppuja käänteisesti.

Yhtenä leiriyönä kuitenkin tunsin jonkun hengittävän naamalleni. Ajattelin sen olevan ystäväni, joka nukkui vieressä. Mutta avatessani silmäni hän oli kääntyneenä selin minuun, eikä hän ollut voinut äänettömästi kääntyä. Hengitys katosi avatessani silmät.

03. Olin yksin kotona ja päätin mennä koneelle. Meillä oli tuolloin käytössä ikivanha läppäri, jonka akku on niin kulunut, ettei kone näytä minkäänlaista elonmerkkiä, ellei ole latauksessa. Laturi oli irti seinästä, enkä älynnyt sitä tarkistaa, vaan painoin virtanappia. Läppäri ei tietenkään reagoinut mitenkään, mutta sen sijaan sillä sekunnilla kun napista painoin, kuului selän takaa olohuoneesta naksahdus ja hurinaa. Käännyin katsomaan ja pelästyin nähdessäni, että DVD-laite oli käynnistynyt. Pelästyin vielä enemmän huomatessani, ettei laturi ollut lainkaan seinässä, eli koneessa ei ollut lainkaan virtaa.

Mikä sitten oli dvd-soittimen käynnistänyt juuri samalla hetkellä? :o
a single rose left to remember
a single tear falls from her eye
another cold day in December
a year from the day she said goodbye

zalwiach
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Maalis 2011, 17:38

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja zalwiach » 27 Maalis 2011, 18:25

Itse etsin tässä pari päivää takaperin puhelintani, jonka olin jättänyt housujeni taskusta sängylle.. ja puhelin oli päällä, koska olin juuri vähän aikaa sitten ladannut akun täyteen. No sitten kävin keittiössä laittamassa astioita tiskikoneeseen ja siinä mieleeni tuli, että minun täytyy laittaa kaverille viestiä. Kävelin huoneeseeni ja huomasin ettei puhelin enää olekkaan sängyllä. Olin pedannut sängyn aamulla ja mietin että olisiko se voinut jotenkin ihmeellisesti valua tyynyjen taakse. Mutta katsoin peiton, tyynyjen ja petauspatjan alta enkä nähnyt sitä missään. Sitten etsin sitä pöydältäni, kaikista laatikoista ja kaapeista mutta ei, sitä ei näkynyt missään. Kävin sitten keittiössä katsomassa olisiko se siellä. Kävin jopa jääkaapinkin läpi jospa olisin sen sittenkin sinne huolimattomana laittanut... ei. Ei yhtään mitään. Kävin kodinhoitohuoneen ja vessat läpi, ei niissäkään. No sitten poikaystäväni tuli tupakalta ja kysyin häneltä onko hän nähnyt puhelintani, mutta hänkään ei ollut nähnyt sitä missään. Yritin soittaa poikaystäväni puhelimella omaan puhelimeen, että olisin kuullut missä se soi, mutta kuulin vain että puhelimessa sanottiin "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Outoa, koska en ollut laittanut puhelintani kiinni. No sitten kävelimme makuuhuoneeseen ja huomasimme että puhelin oli kaunnisti aivan keskellä mattoa.
Vähän nauratti tilanne, koska matto oli musta ja puhelin valkea, joten olisin varmasti huomannut, jos se olisi koko ajan ollut siinä, koska ennen sitä olin katsonut sängyn alta ja myöskin maton alta, olisiko puhelin siellä. Aika hauska tapaus, mutta ehkäpä sittenkään en ollut huolimattomana huomannut puhelinta.

Auri
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Syys 2010, 11:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Auri » 31 Maalis 2011, 21:31

Tänään taas tapahtui. Sain päivällä erittäin epämiellyttävän kirjeen koskien vanhempaa poikaani. Vihaisuus ja ahdistuneisuus leimasivat päivääni, joten saldo on kolme sammahtanutta lamppua kun minä tulen paikalle, auto, joka ei lähde käyntiin kun istun siinä, sekä nyt viimeisenä, kun menin hakemaan vettä keittiöstä, lasi räjähti käteeni kun otin sen hyllystä.

Eihän tämä kivaa ole kun lasinsiruja siivoamaan joutuu, mutta musta on silti mukavaa huomata että paikalla on "joku", tai että joku kanavoi kauttani energiaa. Kaikenkaikkiaan jännä asia, minkä olin jo unohtanut. Lapsuudessani esineiden rikkoontumista tapahtui useinkin, ei kymmeneen vuoteen muistaakseni lainkaan. Ja nyt taas.

Justroudkill
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 11 Loka 2009, 15:32

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Justroudkill » 22 Huhti 2011, 21:40

Kirjoitetaan nyt tämä tänne vaikka pelkään että tulen naurunalaiseksi kun kokemukseni joku tulee paljastamaan luonnolliseksi :oops:

Noh, tossa helmikuussa niinä pahojen pakkasten aikaan lähin viemään tuota koiruliain iltalenkille tossa yhdentoista aikaan illalla. Menin yhden omakotiasunto alueen läpi siinä kun yhessä vaiheessa sivusilmällä näin yhden talon (no jos haluatte tietää tarkemmin niin kys. talo oli ihan tien vieressä että katu lamppu aika hyvin sen talon alueet valaisi) mustan savupiipun editse menevän jotain savua, en minä siinä vielä mitään, mietin vain että joku on alkanut myöhään kokkailemaan. Siinä vaiheessa vasta sydän pomppas kurkkuun kun näinkin sen yksinäisen (noin metri kertaa metri) savupilven tulevan katolta alas. Se savupilvi oli sellainen savuverho, ei mikään sakea, vähän sellainen mitä näkee joissain haamukuvissa missä on jokin ihmeellinen savumainen ilmestys. Se savu kaarsi aika ripeään tahtiin talon katolta kävelemääni tien toiselle puolelle lumipenkkaan ja hauhtu pois vasta siinä penkan päällä.

Katoin tuon jälkeen taloa päin mistä tuo pilvi oli tullut, sen talon savupiipusta ei noussut yhtään savua, itseasiassa koko paikka oli pimeä yhtä himmeää valoa lukuunottamatta. Mutta en kyllä ikinä ole nähnyt tuollaista ilmiötä. Aattelin että saattoi tietty kyseessä olla tuulen katolta puhaltama lumi mutta eipä tuullut ollenkaan ja kyllä minä nyt sellaisen olisin erottanut tuosta savupilvestä. Ja ihmetytti sekin miten se pilvi niin ripään oli kaartanut katolta alas kun ei pahemmin tuullut (tunsin vain että pieni viiman vire kävi). Eli ite en osannut sitä selittää.

Tän kokemuksen ny uskalsin jakaa kun kolme ihmistä joille oon tästä tohdinnut kertoa sanoivat etteivät hekään kyllä tiedä mistä tuossa oli kyse niin tiedänpähän etten yksin pidä asiaa outona. En halua vaikuttaa idiootilta pitämällä jotain täysin luonnollsita asiaa outona :D

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Shakaali » 22 Huhti 2011, 21:56

Justroudkill kirjoitti:Kirjoitetaan nyt tämä tänne vaikka pelkään että tulen naurunalaiseksi kun kokemukseni joku tulee paljastamaan luonnolliseksi :oops:


Mitäpä tuota häpeämään. Koit omasta mielestäsi jännän ilmiön, etkä osaa selittää sitä. Mitä siitä vaikka joku osaisikin? Itse en yhtään epäile ettei tuolle löytyisi järkevää selitystä, mutta en myöskään keksi mikä tuon aiheuttaisi. Savun kuitenkin luulisi olevan lämmintä, jolloin se nousisi ylös.

Hieman aiheeseen liittyen, luulin äskeisellä iltalenkillä nähneeni sammakon jolla oli häntä. Tarkemmin katsottuani huomasinkin, että kyseessä oli sammakkopariskunta täydessä touhussa. Se "häntä" oli ilmeisesti selässä olevan pienen uroksen takajalka.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 24 Huhti 2011, 14:59

Ilmanpaine yhdistettynä esimerkiksi heti sytytyksen jälkeen sammuneeseen takkaan/saunaan/hellaan voi aiheuttaa tuollaisen tempun.
Samaan hommaan lisätään juuri sopiva valaistus ympäristöstä niin avot.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

veeruska
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 25 Huhti 2011, 12:52

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja veeruska » 25 Huhti 2011, 13:38

Minulle käynyt tosi monta kertaa niin, että kun olen nukkumassa, niin ihan selvästi tuntee, kun joku istuu sängyn laidalle. Nyt aamulla oli viimeisin ja se nykäisi vielä lakanan suoraksi. Yksin asun, joten täälä ei sellaista kukaan voi tehdä Mikä lienee?


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron