Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 25 Huhti 2011, 16:37

veeruska kirjoitti:Minulle käynyt tosi monta kertaa niin, että kun olen nukkumassa, niin ihan selvästi tuntee, kun joku istuu sängyn laidalle. Nyt aamulla oli viimeisin ja se nykäisi vielä lakanan suoraksi. Yksin asun, joten täälä ei sellaista kukaan voi tehdä Mikä lienee?

Itelle kanssa käynyt joskus ja äiskälle käyny elämän aikana muutamia kertoja. Kai se on jotain unen aiheuttamaa aistiharhaa tai vastaavaa. Pikkasen kyllä oli jäätävä tunne kun sen kerran meikälle kävi yksin omassa kämpässä tollanen.

veeruska
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 25 Huhti 2011, 12:52

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja veeruska » 25 Huhti 2011, 18:34

Ei ole. Mulle tuli kun sitten loppujenlopuksi heräsin, niin luokattoman hyvä olo.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 25 Huhti 2011, 19:05

veeruska kirjoitti:Ei ole. Mulle tuli kun sitten loppujenlopuksi heräsin, niin luokattoman hyvä olo.

Wha..? Millä perusteella se "ei ole"? :D Hengetkö kerto?

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 06 Touko 2011, 14:32

Pienempänä kun asuin vielä rivitalossa olin koulun jälkeen yksin kotona yläkerrassa katsomassa telkkaria. Yhdessä vaiheessa kuulin kun ulko-ovi avautui ja sulkeutui jonka jälkeen väliovi. Huusin että "Kuka tuli?" ja ajattelin että isä se sieltä kotiin tuli aikaisemmin. Vastausta ei kuulunut joten menin katsomaan eikä alakerrassa eikä etu- tai takapihalla ollut ketään.

Samantyylinen tapaus kävi taas tässä pari vuotta sitten kun asuttiin jo kerrostalossa ja taas olin koulun jälkeen yksin kotona, tällä kertaa koneella. Yhtäkkiä alasummeri pärähti ja ajattelin että posti sieltä tulee tai sitten isä on päässyt töistä ja käynyt kaupassa ja sen verran tavaraa ettei viitsi avaimia siinä samalla ruveta kaivamaan.
Kävin sitten painamassa avaussummeria ja kuulin kun alaovi avattiin. Avasin sitten asunnon oven ja katsoin alas rappukäytävään että kuka sieltä tulee, kuulin kun alaovi meni kiinni mutta rappusia pisin ei noussut mitään eikä alhaalta kuulunut mitään vaikka odotin pari minuuttia. Katsoin samalla ikkunasta ulos eikä siinä talon edessä näkynyt ketään joka olisi summeria käynyt painamassa.

Muistan myös kun vielä asuin rivitalossa ja koulun jälkeen kaverin kanssa pelattiin yläkerrassa Segaa, kuului kun ulko-ovi aukesi ja alhaalta huudettiin nimeäni. Menin katsomaan niin setäni se siellä oli, kysyi että mikä hätänä. Vastasin että kaikki on ihan hyvin ja setä kysyi että miks sitten soitin hänelle ja pyysin tulemaan nopeasti. Ihmeteltiin siinä sitten sitä sillä en ollut koskaan soittanut sedälleni sen päivän aikana vaikka setä vannoikin että puhelimessa ollut henkilö kuulosti ihan minulta.

Ties sitten mitä nuo kokemukset on ollut. Luulin myös kerran nuorempana että näin muutamaa vuotta aikaisemmin kuolleen isoveljeni kadulla katsomassa minua kun olin auton kyydissä. Katsoin sivupeilistä ja sen jälkeen vielä takaikkunasta että näinkö oikein mutta ei siellä ketään isoveljeni näköistä ollut. Tähän päivään mennessä olen edelleen sitä mieltä että se oli näköharha, mutta kaipa sitä aina toivoa saa.
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Chici
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 13:40
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Chici » 07 Touko 2011, 21:55

Näin kerran ufon ,mutta sen selitin jo yhdessä topicissa...On näitä haamujuttujakin koululla ollut ja enne-tai menneisyysunia. Joskus näin unen jossa talo paloi täällä lähellä. Seuraavana päivänä kerroin ystävälleni unesta ja hän sanoi ,että pari vuotta sitten lähistöllä eräälle talolle oli käynyt niin. Hän vei minut talon luokse (joka oli harvinaisen hyvässä kunnossa) ja tämä oli aivan samannäköinen. Ehkä oli vain sattumaa.. :roll:
On paljon mahdollisempaa ,että avaruudessa on elämää ,kuin voittaa lotossa XDD

Mara
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:58

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Mara » 22 Touko 2011, 20:14

Yläasteella seiskaluokalla löysin lakanastani viiltojälkiä, ihan kuin joku olisi veitsellä vedellyt sitä rikki. Ja en tiedä ketään kuka olisi voinut tehdä niin. Eikä minulla ollut kyllä niin pitkiä kynsiäkään! :D Mutta jotenkin tuo tuntuu vähän sellaiselta että saattaisi olla jopa vain untakin.
Sitten yläasteella kuulin keskellä yötä keittiön ikkunan alta raapimisääntä. Heh, taisi olla sama tyyppi joka (oletettavasti) silpoi lakanani! Kuulin saman raapimaäänen tätini luona, paitsi tällä kertaa ääni oli selvästi aggressiivisempi ja se kesti kauemmin. Hauskan tuosta tekee se, että olin tuolloin toisessa kerroksessa... Ja ääni kuului siis myös ikkunan alta. En sitten tiedä jos tuo olisi ollut jokin elukka...

Sitten kerran olin (muistaakseni marraskuussa ja vuosi taisi olla 2007) keskellä yötä takapihalla (en jaksa selittää miksi). Kuulin askelia alle metrin päästä minusta ja ne askelet tulivat minua kohti! Silloin oli ilmeisesti hiukan lunta tms. maassa koska ne askeleet kuuluivat todella hyvin. Ja olin varmasti yksin silloin enkä nähnyt ketään kuka olisi tullut minua kohti. Lähdin sitten aika liukkaasti sisälle... ;) Ja sama ilmiö toistui kun olin kavereideni kanssa samaisella takapihalla (taas yöllä!) talvella. Typeriä päähänpistoja meilläkin... Mutta kuitenkin, ne askelet kuuluivat taas ja kaikille tuli jonkinlainen pieni paniikki päälle. Meillä oli myös taskulamppu mukana ja yksi kavereista väittikin että oli nähnyt jonkin tumman menevän taskulampun valokeilassa. Ja taas tuli lähtö sisälle... paitsi että takaovi oli lukossa :') Koputtelimme hädissämme keittiön ikkunaa (se on takaoven vieressä) että kaksi sisällä olevaa kaveria avaisivat sen oven. He eivät aluksi uskoneet että meillä oli jokin hätä. Luulivat että vitsailimme tai jotain. Mutta pääsimme sisälle ja kerroimme sitten heillekin mitä kauheuksia olimme kohdanneet takapihalla ;D Jotenkin tuokin vähän naurattaa nykyään mutta silloin ei yhtään.

Sitten kuulin kerran oudon äänen ulkoa. Tällä kertaa etupihalta, hehe! Se oli kuin jokin ihmisen ja eläimen huudon risteytys, sellainen kimeä "njäh njäh"in kaltainen. Kuulostaa hassulta mutta aika WTF-olon se sai aikaan. Äitinikin kuuli sen ja koirakin höristeli korviaan. Joku lintubongari tietenkin tietää että se oli jokin yöllinen lintu tai jotain. Itse en tiedä mikä hitto voisi päästää sellaisen äänen.
Sitten kerran yöllä kuulin kuinka joku mukamas tuli katokseemme pyörällä. Sitten sen jälkeen kuului puhetta, josta ei kyllä saanut sanoista selvää. Taas koirakin kuuli sen. Ja kerran olin vessassa (?!) ja samantapainen juttu tapahtui. Kuului puhetta katoksestamme. Silloin koirakin jopa haukkui.
Ja yhtenä kesänä näin kummallisen valon taivaalla. En muista oliko se oranssi vai valkoinen. Se liikkui nopeasti alhaalta ylös. En väitä että olisin nähnyt ufon tai jotain, mutta jotenkin se ei vaikuttanut tavalliselta komeetalta tai muulta semmoiselta.

Ja huoneessani on tapahtunut myös outoja. Yhdestä seinästä kuuluu joskus sellaista kuin joku hakkaisi nyrkillä siihen. Ei siis rystysillä, vaan kämmenen syrjällä, että siis kuuluu sellainen pehmeä tömisevä ääni. Sitten olen myös joskus herännyt, vähän kääntynyt ja nähnyt kuinka sänkyni vieressä oli joku henkilö tölläämässä naama aika lähellä minua. Jostain syystä käännyin takaisin ja jatkoin uniani :D Sitten seuraava kerta olikin vähän kammottavampi: heräsin taas ja näin kuinka joku mukamas oli kyykyssä sänkyni vierellä. Tuohon kyllä liittyi vähän unihalvauksen kaltainen tila joten en laskisi tuota aivan yliluonnolliseksi. Olen myös tuntenut kuinka joku koskee minuun nukkuessani. Tunnen sen kosketuksen ja puoliunessa liikun ja yritän saada sen lopettamaan. Ehkä tämäkin on enemmän unihalvausjuttuja...
Sitten kuulimme kavereiden kanssa aivan tässä lähiaikoina kuinka ovi kävi ja me olimme aivan keskenämme silloin eikä kukaan ollut tullut.

Siinä oli ainakin jonkin verran. En ole varma unohdinko jonkun jutun tuosta mutta... :D Eiköhän tämä nyt riitä.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 23 Touko 2011, 10:09

Ihan kiinnostavia juttuja sinulle käynyt Mara. Nuo nukkumisjutut tosiaan ovat erittäin mahdollisesti unihalvauksia ja se ääni minkä kuulitte äitinne kanssa etupihalta on hyvin mahdollisesti voinut olla joku lintu, kyllähän sellaisia on ihan suomessakin jotka päästävät ihan pimeitä ääniä.
Tuo yöllinen takapihaseikkailu kaveriesi kanssa on voinut olla vain sitä että olet kertonut omasta kokemuksestasi ja sitten oli vähän jännää olla siellä kaverien kanssa jolloin mielikuvitus saattoi vain toimia.
Mutta muuten kuulostaa ainakin täältä ties kuinka pitkien matkojen päästä netistä luettuna että siellä voisi hyvin olla jonkinnäköistä paranormaalia toimintaa, pistäppä joskus vaikka videokamera nauhoittamaan yön ajaksi huonettasi jos sellainen löytyy tai kuvaa videoita illemmalla ja yöllä siellä talonne sisällä ja ulkopuolella tai ota valokuvia. Kuka tietää jos videoista tai kuvista jotain löytyisikin.
"There's something out there and it ain't no man"

Mara
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:58

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Mara » 29 Touko 2011, 18:38

Kaaosjumala kirjoitti:Ihan kiinnostavia juttuja sinulle käynyt Mara. Nuo nukkumisjutut tosiaan ovat erittäin mahdollisesti unihalvauksia ja se ääni minkä kuulitte äitinne kanssa etupihalta on hyvin mahdollisesti voinut olla joku lintu, kyllähän sellaisia on ihan suomessakin jotka päästävät ihan pimeitä ääniä.
Tuo yöllinen takapihaseikkailu kaveriesi kanssa on voinut olla vain sitä että olet kertonut omasta kokemuksestasi ja sitten oli vähän jännää olla siellä kaverien kanssa jolloin mielikuvitus saattoi vain toimia.
Mutta muuten kuulostaa ainakin täältä ties kuinka pitkien matkojen päästä netistä luettuna että siellä voisi hyvin olla jonkinnäköistä paranormaalia toimintaa, pistäppä joskus vaikka videokamera nauhoittamaan yön ajaksi huonettasi jos sellainen löytyy tai kuvaa videoita illemmalla ja yöllä siellä talonne sisällä ja ulkopuolella tai ota valokuvia. Kuka tietää jos videoista tai kuvista jotain löytyisikin.


Joo, samaa mieltä sen kanssa että silloin kavereiden kanssa takapihalla mielikuvituksella oli varmasti paljon tekemistä. :) Videokameraa ei ole, mutta voisin kyllä muuten vain ottaa kuvia mielenkiinnosta.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 03 Kesä 2011, 09:58

En todellakaan väitä tätä paranormaaliksi mutta minua ilmiö vain ihmetytti ja ajattelin että onko joku muu koskaan nähnyt tälläistä, eli:

Olin eilen kaverin kanssa ajelemassa ympäri kaupungin raja-alueita joka on täynnä peltoja. Kello oli jotain varttia yli yksitoista illalla. Tie sitten yhdessä vaiheessa tuli erään pellon laidalle ja kaveri huomautti ohimennen että siellä on vähän sumua. Katsoin sitten itsekin ja huomasin että siellä oli pieni kaistale peltoa, noin 250-300m pitkä ja 70-100m leveä, jossa oli sumua, mikä tuntua vähän oudolta koska yleensä sumua on pelloilla ollut isommalla alueella. Varsinaisesti asia kuitenkin oli se, että sumu nousi noin 4 metrin korkeuteen pienellä alueella ja alkoi siitä sitten liikkumaan vasemmalle yhtenäisenä sumupilvenä, mutta kohtaan mistä sumu oli lähtenyt liikkeelle, jäi sumuun kiinni oleva maata vilistävä, vain parinkymmenen sentin korkuinen sumuvana, ihan kuin nousevasta savusta jäisi joka lähtee tuulen mukaan. Sitten huomasin kuinka tämän matalan sumuvanan puolessa välissä oli ehkä vähän yli neljän metrin korkeuteen nouseva kartion muotoinen sumupatsas joka ei liikkunut mihinkään suuntaan vaan näytti pysyvän kiinteänä.
Halusin jäädä katsomaan tätä outoa sumua hetkeksi ja ottaa ehkä kuvan, mutta kaveri sitten oli ajanut siinä samalla hiljalleen eteenpäin ja tien sivuun tuli puita jotka peittivät näkymän pellolle, enkä sitten viitsinyt sanoa että jäädään hei kattomaan sumua.

Asia vain jäi ihmetyttämään koska sumu oli melkein kuin savua, mitä se ei aika varmasti kuitenkaan ollut ja sitä oli niin pienellä alueella ja se oli erittäin korkeaa vaikka juuri tätä tapahtumaa ennen olimme nähneet toisella pellolla sumua joka oli isolla alueella ja oli alle metrin korkuista, millaista sumu täälläpäin yleensä on kun sitä esiintyy vain paikallisesti pelloilla eikä koko kaupungin alueella. Ulkona oli myös vielä melkein 15 astetta lämmintä eikä ulkona ollut kosteaa, joten sumun esiintyminen näin korkeana oli kummallista. Myös se että sumu tuntui nousevan maasta yhdestä pienestä kohtaa oli outoa ja tietenkin tämä näkemäni sumukartio. Katsoin netistäkin erilaisia sumutyyppejä eikä mikään oikein vastannut näkemääni.


EDIT:
Tuli tässä äsken mieleen että kun olin ala-asteella, menimme luokan kanssa kahden päivän retkelle Pölläkarille (joku rantasauna ja isompi mökki jossain keskellä metsää täällä päin), ja muistan kuinka bussimatkan aikana tuli ohimennen kuultua kuinka joku selitti jollekin miten siellä kuulemma on pieni talo lähellä tätä asuinrakennusta jossa kummittelisi joku pikkutyttö. Nauroin tietenkin itsekseni tätä asiaa ja annoin sen olla. Illan tullen menimme sitten nukkumaan, opettajat omaan tupaansa ja luokka kahteen vierekkäiseen tupaan. Aamulla sitten heräsin kahteen kovaan koputukseen ikkunassa, katsoin kelloa ja se oli vähän yli kuusi. Kirosin itsekseni että kuka nyt koputtelee ja kukaan se meidän tuvastamme ei ollut eikä viereisestäkään sillä kaikki, jopa opettajat olivat nukkumassa. Kävin sitten ulkona katsomassa eikä siellä ollut ketään. Kaikki olivat nukkumassa. Sitten tajusin että tupamme ikkuna oli ehkä vähän yli kolmen metrin korkeudessa maasta. Se tyttökummitus tarina luultavasti on vain tarina, mutta joku siihen ikkunaan koputti, eikä se mikään ikkunaan törmännyt lintukaan ollut, koska koputuksia oli kaksi peräkkäin ja ikkunaan koputus antaa ihan oman äänensä
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 06 Kesä 2011, 15:00

Taas lähiaikoina pikkukummallisuuksia tapahtuillut.

Eteisestä kuului joku aika sitten vähän ääniä, mihin nyt en sen kummemmin kiinnittänyt huomiota. Mutta lopuksi sitten kuului semmoinen lätkäisy kovasti, kun joku olisi valonkatkaisijan läppässyt ihan kunnolla pois päältä. Kuului tuosta parin metrin päästä missä vessankatkaisija on, harmikseni en ollut aiemmin pistänyt merkille oliko valo päällä vai pois päältä. Luonnollisesti ei muita asunnossa.

Sitten eilen tässä koneen äärellä istuessa taas avaimet pöydällä kilahti itsestään, mihin en sen kummemmin kiinnittänyt huomiota, kun siinä nyt on voinut joku avain olla kummassa kulmassa ja kaatua kilahtaa jotenkin. Mutta tovi tämän jälkeen tyhjä kaljapäkki otti ja kaatui pitkittäissuunnassa itsestään niin sitä jäin jo ihmettelemään pidemmäksi aikaa. Tuota ei nimittäin ihan helpolla, varsinkaan tuohon suuntaan kaadakaan. Ikkuna oli kyllä auki, mutta verhot edessä ja vaatisi jo sellaisen puuhkauksen että olisi verhotkin lentänyt melko näkyvästi.
"I reject your reality and substitute my own"

WM_

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja WM_ » 06 Kesä 2011, 17:53

Oho, Hartsalla tapahtuu :P
Itselläni ei ole mtn kummempaa raportoitavaa kun että näin unen eräästä henkilöstä, josta en ole kuullut pitkään hetkeen ja eikös seuraavana(samana) päivänä siltä tule sähköpostia..
Tuon tapaisia tapahtuu aika usein..

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 23 Kesä 2011, 10:35

taasen kävi taannoin se perinteinen 13.33 parina päivänä siskoni sitten ilmoitti että miehensä isä on joutunut sairaalaan. tokasin että se on varmaankin sit viimeinen reissu ja niin oli. sitten parina yönä tos viimevuoden lopulla heräsin siihen että joku keskellä yötä kiljui korvaani että joku haluaa kuolla. (hiukan paniikissa tuli herättyä ja heräämisen jälkeen viellä korvassa tinnitys/kiljuminen sekoitus soi). sit toisena yönä sama homma mun nyt oli nurkassa korkealla huoneen katon rajassa musta pää.. eipä siitä kauaa mennyt kun sukulainen otti ja kuoli päävammaan. (aivoverenvuoto yllätti). muutama päivä tuon jälkeen vaikka mitään merkkejä ei siitä ollut.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja yenn » 23 Kesä 2011, 17:24

aava kirjoitti:taasen kävi taannoin se perinteinen 13.33 parina päivänä siskoni sitten ilmoitti että miehensä isä on joutunut sairaalaan. tokasin että se on varmaankin sit viimeinen reissu ja niin oli. sitten parina yönä tos viimevuoden lopulla heräsin siihen että joku keskellä yötä kiljui korvaani että joku haluaa kuolla. (hiukan paniikissa tuli herättyä ja heräämisen jälkeen viellä korvassa tinnitys/kiljuminen sekoitus soi). sit toisena yönä sama homma mun nyt oli nurkassa korkealla huoneen katon rajassa musta pää.. eipä siitä kauaa mennyt kun sukulainen otti ja kuoli päävammaan. (aivoverenvuoto yllätti). muutama päivä tuon jälkeen vaikka mitään merkkejä ei siitä ollut.


Pakko kysyä mut mikä tuo 3-juttu olikaan? Muistelen sillä olleen jokin yliluonnollinen merkitys.
Mulla tuli mieleen tosta korvaan kiljumisesta se kokemus joka mulla kävi just silloin viime viikolla... :o
Mulla ei kyl tosin ole MITÄÄN näkijän lahjoja... :D
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 24 Kesä 2011, 07:49

yenn kirjoitti:
aava kirjoitti:taasen kävi taannoin se perinteinen 13.33 parina päivänä siskoni sitten ilmoitti että miehensä isä on joutunut sairaalaan. tokasin että se on varmaankin sit viimeinen reissu ja niin oli. sitten parina yönä tos viimevuoden lopulla heräsin siihen että joku keskellä yötä kiljui korvaani että joku haluaa kuolla. (hiukan paniikissa tuli herättyä ja heräämisen jälkeen viellä korvassa tinnitys/kiljuminen sekoitus soi). sit toisena yönä sama homma mun nyt oli nurkassa korkealla huoneen katon rajassa musta pää.. eipä siitä kauaa mennyt kun sukulainen otti ja kuoli päävammaan. (aivoverenvuoto yllätti). muutama päivä tuon jälkeen vaikka mitään merkkejä ei siitä ollut.


Pakko kysyä mut mikä tuo 3-juttu olikaan? Muistelen sillä olleen jokin yliluonnollinen merkitys.
Mulla tuli mieleen tosta korvaan kiljumisesta se kokemus joka mulla kävi just silloin viime viikolla... :o
Mulla ei kyl tosin ole MITÄÄN näkijän lahjoja... :D


tuo luku alkaa pyörimään nenän edessä melkoisen paljon ennen kun joku kuolee ja jos mitään ei tapahdu en koskaan törmää kyseiseen lukuun. (eli 13.33 23.33 3.33) sitä rataa saattaa mennä koko päivän ja tai sit vain joku noista mutta viimekin kerralla esim 2:htena päivänä oli tuo 13.33. ja se siskon miehen isä sitten kuoli.

aijemmin nuo ilmoitukset toi tumma hahmo siitäkin olen kertoillut. eli oltiin kotosalla illalla itse olin pelin edessä wcs ja katsoin silmän kulmasta että jotai liikettä sitten samantien tuli 3koputusta eikä ovi liikkunut. kumminkin huusin siskolleni jonka huoneen suunnilta että mitä sie koputat sisko kyseli mitäs sie koputat.. muutama päivä ja meidän eno kuoli. kerran tuo tapahtu sitten kun oltiin toisen siskon kanssa vahtimassa lapsia sillon jo tiesinkin etukäteen kuka kuolee.


meidän mummolla oli kyllä vahvana tuo ennustamine tms isäni kutsui häntä nimellä "pohu mummo" ja perinnollistähän tuo on mutta minäkään en sanois että välttämättä näkijä minäkään oikeestaan välillä olen miettinyt että tulee nähtyä aaveita toisinaan vaistottua jos joku ihminen on "ikävämmän puoleinen" jne jne.. enneunia vähän kaikenmoista.. ihan mielenkiintostahan tuo elämästä tekee kun on vähän vipinää :)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja yenn » 24 Kesä 2011, 12:08

Mielenkiintonen toi 13.33,3.33 jne.
Muistan kyl ite joskus kuulleeni jotain tommosta, mut en oo sitte kiinnittän asiaan huomioo sen enempi. :o
Tosin, kuten jo aiemminkin huutelin niin ei mulla kyllä mtn ennustajan lahjoi taida olla. :D

Entisen poikaystäväni äiti tosin näki kamalasti enneunia ja hahmoja ennen jonkun kuolemaa.
Muutamia vuosia sitten oli nähnyt unta että hän hyppelee mökkirannassa kolmen pyöreän kiven päällä, kaksi kivistä upposi ja yksi jäi pinnalle. Hän sitten mietti että mitä ihmettä se voisi tarkoittaa, mutta parin päivän päästä sekin selvisi.
Silloisen poikaystäväni 3 serkkua meni sinne rantaan leikkimään.[En nyt muista kuinka vanhoja olivat] Olivat menneet veneeseen joka sitten irtosi laiturista.. kaksi heistä hyppäsi paniikissa pois kun ei tienneet siinä olevan äkkisyvää, ja yksi jäi veneeseen. Eli niinhän siinä kävi että kaksi heistä hukkui ja kolmas jäi henkiin... :(
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

emppu80
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 04 Heinä 2011, 01:21
Paikkakunta: uusimaa

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja emppu80 » 10 Heinä 2011, 20:56

Syringa kirjoitti:Yksi tapahtuma sattui minulle vuosia sitten, mutten ole onnistunut saamaan siihen selvyyttä, mikä se oli. Ehkä joku täällä olisi kokenut samaa tai osaisi jotenkin selittää, mistä oli kyse.

Olin koiralenkillä ystäväni kanssa. Kävelimme normaalia reittiämme, jonka olimme tehneet monta kertaa aiemminkin. Oli hieman outo ilma, taivas täysin pilvessä, eli varsinaista taivasta ei näkynyt ollenkaan. Pilvikerros oli hieman punertava, koska oli jo myöhäisempi ilta. Mutta ei kuitenkaan auringonlaskun punainen. Oli aika hämärää, kello muistaakseni jotain 20-22 välillä. Oli loppukesä/alkusyksy. Kävelimme sitten hiekkatietä, jota reunustavat puut molemmin puolin ja toisella puolella metsikkö on paljon tihempi. Toisella puolella puiden takana parkkialue, mutta sieltä hohtavien katulamppujen valo ei juuri valaise kävelemäämme tietä. Noin puolessa välissä tietä, pysähdymme, koska koirat haistelevat. Sitten yhtäkkiä, seisomme keskellä ympyränmuotoista valoläiskää. Valo siis tulee suoraan yläpuoleltamme, koska varjojamme ei näy. Valo on aivan luonnonvalon vaalea, ei keinovalon oloinen. Valon rajat maassa ovat selkeästi havaittavissa ja ympyrä on säännölllinen. Minä ja ystäväni seisomme keskellä ympyrää ja oma koirani oli juuri menossa ulos ympyrästä. Säikä'hdin ja katsoin taivaalle, mutta siinä vaiheessa valo on jo kateissa. Valo ei ollut erityisen kirkas, mutta huomattavissa. Valo ei voinut tulla lentokoneesta, koska taivas oli niin paksun pilvikerroksen peitossa, ettei sen läpi olisi kuin ehkä jokin spottivalo päässyt. Valokokemuksen jälkeen olo ei ollut mitenkään muuttunut, säikähdimme vain ja ihmettelimme.

UUtta valoilmiötä ei sen jälkeen ole tullut.
Osaisiko joku auttaa tässä asiassa?


Olisiko ollut semmoinen halo ilmiö?

Avatar
Evelyn
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 13:24

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Evelyn » 11 Heinä 2011, 16:39

Itselleni on sattunut vuosien varrella kaikennäköistä vanhempieni vanhassa, kaksikerroksisessa omakotitalossa, jossa vietän tämänkin kesän.

Joskus yläasteaikoina, ollessani 14-15, sattui juttu joka on jäänyt mietityttämään kaikkein eniten.
Olin käymässä eräänä iltana aivan normaalisti nukkumaan huoneessani, suljin yöpöydän lampun ja ummistin silmäni, mutten meinannut millään saada unen päästä kiinni. Pyörin pitkään turhautuneena ja viimein, jostain syystä avasin silmäni ja näin, kuinka läpikuultava, hohtavan valkea lapsen hahmo käveli huoneeni poikki ja ulkoseinästä läpi.
Näky kesti vain viitisen sekuntia. Olin yllättynyt, mutten missään nimessä peloissani. Ei tullut sellaista ahdistunutta fiilistä mitä olin aina kuvitellut tuntevani, jos näkisin jotain vastaavaa, joten en usko sen olleen mitään pahaa. Nukuin yöni hyvin, enkä ole nähnyt lasta sen jälkeen.

Kohdassa josta hahmo meni ulkoseinän läpi, oli ennen ollut kaksi suurta vaatekomeroa, jotka vanhempani olivat purkaneet, remontoidessamme taloa, kun muutimme siihen ollessani pieni. Mietin, voisiko niillä komeroilla olla jotain tekemistä asian kanssa?

Mitä minä näin sinä yönä? Oliko se talossa asusteleva kummitus tai vain henki ns. "ohikulkumatkalla"?

Olisi mukavaa kuulla teidän mielipiteitänne.
"The reason people use a crucifix against vampires, is that vampires are allergic to bullshit."
- Richard Pryor

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 11 Heinä 2011, 17:04

Evelyn kirjoitti:Itselleni on sattunut vuosien varrella kaikennäköistä vanhempieni vanhassa, kaksikerroksisessa omakotitalossa, jossa vietän tämänkin kesän.

Joskus yläasteaikoina, ollessani 14-15, sattui juttu joka on jäänyt mietityttämään kaikkein eniten.
Olin käymässä eräänä iltana aivan normaalisti nukkumaan huoneessani, suljin yöpöydän lampun ja ummistin silmäni, mutten meinannut millään saada unen päästä kiinni. Pyörin pitkään turhautuneena ja viimein, jostain syystä avasin silmäni ja näin, kuinka läpikuultava, hohtavan valkea lapsen hahmo käveli huoneeni poikki ja ulkoseinästä läpi.
Näky kesti vain viitisen sekuntia. Olin yllättynyt, mutten missään nimessä peloissani. Ei tullut sellaista ahdistunutta fiilistä mitä olin aina kuvitellut tuntevani, jos näkisin jotain vastaavaa, joten en usko sen olleen mitään pahaa. Nukuin yöni hyvin, enkä ole nähnyt lasta sen jälkeen.

Kohdassa josta hahmo meni ulkoseinän läpi, oli ennen ollut kaksi suurta vaatekomeroa, jotka vanhempani olivat purkaneet, remontoidessamme taloa, kun muutimme siihen ollessani pieni. Mietin, voisiko niillä komeroilla olla jotain tekemistä asian kanssa?


Mitä minä näin sinä yönä? Oliko se talossa asusteleva kummitus tai vain henki ns. "ohikulkumatkalla"?

Olisi mukavaa kuulla teidän mielipiteitänne.


Henkihavainnolta tuo vaikuttaa, talon historia tietysti kiinnostaisi, kuvauksen perusteella ei voi juurikaan arvioida ilmiön syytä millään tasolla.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Isojalka
Kummitus
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 13:36
Paikkakunta: Korpimetsä

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Isojalka » 11 Heinä 2011, 18:26

Entäs jos kyseessä on jonkinlainen harhakuva? Muuta tieteellistä selitystä nyt en keksi.
Saattaahan se ollakkin jotain paranormaalia. Mutta kuitenkin erittäin mielenkiintoinen tapaus.
People only see what they are prepared to see. ~ Ralph Waldo Emerson

Avatar
Evelyn
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 13:24

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Evelyn » 11 Heinä 2011, 20:51

Isojalka kirjoitti:Entäs jos kyseessä on jonkinlainen harhakuva? Muuta tieteellistä selitystä nyt en keksi.

Sitä epäilin aluksi itsekin, koska olen aluksi hyvin skeptinen kaikkea vastaavaa kohtaan, mutta tiedän olleeni täysin hereillä ja tuli sellainen pakottava "Nyt on avattava silmät"-olo ja näin mitä näin.

Talon historiasta en tiedä sen enempää, kuin että se on rakennettu joskus 40-50-luvulla ja sitä asutti vanha pariskunta. He halusivat vanhuudenpäivillään myydä talon ja muuttaa pienempään asuntoon.
Ilmeisesti talossa ei ole myöskään kuollut ketään.
"The reason people use a crucifix against vampires, is that vampires are allergic to bullshit."
- Richard Pryor


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa