Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
lilanna
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Maalis 2012, 00:23

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja lilanna » 29 Maalis 2012, 22:26

Nuo rintamamiestalot ovat vissiinkin yleisiä kohteita. Itse kävin kaverin luona kun tämä vielä asui äitinsä ja isäpuolensa luona vanhassa rintamamiestalossa. Kaverini sanoi että sieltä kuului välillä lasten ääniä ja juuri kuvitteli sisarustensa kulkevan vaikka nämä eivät olleet edes äänenaiheutus etäisyydellä. Itsekin olin kuulevinani askeleet. Ehkä näihin rintamamiestaloihin liittyy niin paljon katkeruutta, ahdistusta ja negatiivisia kokemuksia ja tunteita, että niistä on jäänyt jäljelle jotain.
Veljeni luona kuulin hevosen kavioiden äänen ja lasten ääniä, vaikkei siellä ollut hevosia lähelläkään! En myönnä olevani hullu koska muutkin kuulivat niitä! Se on vain ihmisen myönnettävä, että vaikka kuinka yrittää järkeistää ja selitellä asioita, on immeisen ymmärrys niin ahdas että sillä ei kaikkea selitetä :D

Rambo
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Maalis 2012, 01:47

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Rambo » 30 Maalis 2012, 02:03

Olen lapsuudesta asti ollut ns: uskovainenhenkilö uskon omallatavallani ei siitä asiasta muuta. Näin unta että henkilö sanoi että äitini kuolee. Olin silloin noin 6vuotta. Siitä meni reilu puolivuotta että äiti kuolikin mutta tiesin sen jo tavaltaan ennalta eli se ei ollut niin suuri järkytys. Muistan tehneeni tälle henkilölle lupauksen mutta siitä ei sen enempää. Olen tässä nuoruus aikana joutunut teho-osaston kautta suljetulle ja muistan kuulleeni tutulla äänellä sanottuja sanoja mutten selvästi mitä.
Nyt parivuotta siittä olen unissani keskustellut kuolleen (äitini isä):n kanssa monenlaisista asioista ja hän on kertonnut asioita tuonpuoleisesta elämästä. Itselläni usko pohjautuu teosofiaan ja misantropiaan. En näe asiaa niin että on yhtä ja oikeaa uskoa. Mutta haluaisin tietää onko kellään muilla saman tapaisia kokemuksia elämänvarrelta?

Surkea
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Maalis 2012, 14:52

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Surkea » 30 Maalis 2012, 16:55

Sen verran tuosta meidän entisestä talostamme tiedän että talon rakensi kanttori ja asui siellä perheineen. Meitä aikaisemmin talon oli ostanut joku naishenkilö, mutta muutti sieltä hyvin nopeasti pois, ilman selitystä.
Jäi mainitsematta yksi paikka talostamme, nimittäin yläkertaan vievien portaiden alapuolella oli lattialuukku josta pääsi kellariin. Kellarin portaat olivat niin lahonneet ettei kellariin koskaan päässyt, mutta kun sinne lampun kanssa kurkisteli, kellarin lattia oli pelkkää multaa ja kellari oli tilava. Hetken mietin olisiko sinne joskus joku haudattu mutta sitä en enää selville saa.. Portaikon lähettyvillä toimintaa kuitenkin eniten oli.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 02 Huhti 2012, 10:31

Uskonnollisen taustan omaavien henkilöiden taloissa on oman kokemuksen perusteella sattunut enemmän "kummittelutapauksia" joten ehkä siinä että talo on ollut kanttorin talo on syy paikan aktiivisuuteen.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Murmeli
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 30 Marras 2011, 18:35

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Murmeli » 04 Huhti 2012, 19:05

Tässäpä miun kokemuksia :

joskus pari vuotta sitten isovanhempien luona kirjahyllytä lens niiden hääkuva lattialle, mut siinä meni vaan kehykset rikki. En vaan ymmärrä miten se voi vaan ihan vakaalta kirjahyllyltä lentää lattialle ja mennä pirstaleiks. :o Sanoivat vaan että vanha talo narisee, mut ihmettelen ku ei oo ennen tavarat lennelly silleen. mut voihan tuolle olla ihan looginenki selitys...
Ja joskus ihan kotona ollessani läppärillä näin ( olin siis parvisängyssä. ) näin vilahduksen jonkun päälaesta. Se ei ainakaa voinut olla mikään elävä, koska olin yksin. Mut uskon ite että näin harhoja : D
Everyday I'm shufflin ~

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 06 Huhti 2012, 12:01

pakko tulla taas kertomaan kun täällä on taas alkanut tapahtumaan.

Tässä tapahtumien välissä oli hyvin pitkä tauko ja luulin, että vihdoin saisin elää elämää ilman henkien läsnäoloa, mutta nyt ne ovat palanneet.

Useimmat näistä äskettäin koetuista asioista liittyvät huoneeni ovelle. Tuntuu kovin usein että oveltani tarkkaillaan minua, ja olenkin pariin otteeseen nähnyt tumman varjohahmon oveni suussa, en kuitenkaan ole ajatellut sitä mitenkään erikoisesti, vaikkakin tietokoneeni on pienellä pöydällä sänkyni edessä ja huoneeni ovi on heti vastapäätä. Eli minulla on suora näköyhteys ovestani muualle taloon. Oveni myös uhkailee auteta itsestään, vaikka kun se on kiinni ja itse sitä riuhtoo se ei aukea.

Tapaukset joita on tapahtunut, ei kuitenkaan kaikki ole varjohahmoja, vaan tavaroita on tippunut hyllyiltä ja tasoilta itsekseen kun olen ollut yksin kotona. Minulla ei ole vapaana olevia lemmikkejä, joten niistä se ei voi vain johtua. En ole uskaltanut sen enempää mennä katsomaan äänen aiheuttajaa, sillä aikaisemmat kokemukseni ovat olleet niin ahdistavia.

Mm. Olen kesken elokuvan katsomisen saanut tunteen, että joku painaisi minua vatsasta. Ihan kuin koittaen pistää sinne jotain nahkani läpi? Ehkä minusta tulee seuraava neitsyt maria :roll: no mutta, tässä kuitenkin kuulumisiani.
NOTHING LASTS FOREVER

Jonde86
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 31 Tammi 2012, 09:17
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Jonde86 » 07 Huhti 2012, 11:28

Jatkan hieman tuota listaani (31 Tammi 2012, 10:17) elämäni kokemuksista, joissa on mielestäni yliluonnollisia piirteitä.

8. Joulukuussa 2009 istuin Espoossa Sellon Cafe Picknickissä odottamassa tyttöä, jonka kanssa minulla piti olla treffit. Tyttö tuli, mutta noin puolta tuntia sovittua jäljessä. Odottamiseni aikana ajatukseni harhailivat. Katsoin läpinäkyvän seinämän läpi Prisman isäänkäyntiä, missä on sellaiset putkesta valmistetut portit. Ajattelin että ajatukseni vain harhailevat, mutta mielessäni kävi välähdyksenomaisesti ajatus siitä, että parin viikon kuluttua tuosta kävelee sisään mies pistooli paljaana kädessä. Niin kuin ainakin median kautta tiedämme, näin kävi (Ibrahim Shkupolli), en ole kyllä aivan 100% varma menikö hän Prismaan juuri siitä sisäänkäynnistä. Mieleeni tulee kuitenkin ajatus siitä, kuinka minun isoäitiäni pidettiin lapsuudessaan "Pohjanmaan noitana", koska hän aavisti asioita, joita ei olisi pitänyt mitenkään tietää. Tästä kerroin aiemmassa postauksessani.

9. Kesämökilläni on huone, johon tietämättä rakennuksen historiaa tulee heti tunne, että siellä on joskus joku kuollut. Myöhemmin minulle selvisi, että talon rakentamisen yhteydessä yksi työmiehistä oli kuollut ilmeisesti sydäninfarktiin rakennustöiden aikana.

10. Tämän noitana pidetyn isoäitini hautajaisten uurnanlaskussa tuntui aivan siltä, kuin uurna olisi jotenkin säteillyt. Mentyämme huoneeseen, jossa uurna paljastettiin, oli uurnan (aivan tavallisen näköinen uurna) näkeminen pysähdyttävä kokemus. Tunsin kuin uurnasta lähtevä näkymätön säteily olisi lämmittänyt kaikkia paljaana olevia ihon alueita, kuten kasvoja ja käsiä. Lisäksi säteilystä tuli hyvin rauhoittava olo. Myöhemmin isäni, joka kantoi uurnaa sanoi, että uurna oli tuntunut aivan tulikuumalta, vaikka muiden mielestä se oli ilmeisesti huoneen lämpöinen. En keksi mitään normaalina pidettävää selitystä ilmiölle.

jessica
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 09 Huhti 2012, 19:08

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja jessica » 14 Huhti 2012, 14:35

no mul ois yks asia mikä oli TOSI outoo oon 10vuotias ja mul on akvaario mut en haluis sitä koska kerran olin tavallisesti tietsikal ja sit omituinen raksuttava ääni rupes kuuluu siitä ensin se oli hiljane ja hidas mut sit se koveni kauheen kovaks ääneks eikä se tuntunu miltään normaalilta ääneltä.

ja toinen tapahtuma oli tämmöne: olin ettimäs tietokoneel tietoo hamstereista olin äsken kuvitellut et mul olis hamsteri ja sen takii olin leikkiny sellasel barbin tyynyl et se ois hamsteri ku olin lopettanu se lähti liikkumaan erisuuntiin säikähin ihan sikana ja sit näin piesen haáleen hahmon lattialla leikkimässä sil tyynyl se näytti jollekki 2vuotiaalle tytölle ja se oli karmivaa ja ku se katto mua se hymyili ja katos ku tuhka tuuleen! sit mun äiti tuli mun huoneeseen ja sano: sun ilme on sellane et oisit nähny aaveen. KARMIVAA :ghost:

PihlajaM
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Huhti 2012, 00:07
Paikkakunta: Itäinen Suomi

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja PihlajaM » 22 Huhti 2012, 14:36

Sarjassamme erikoisempia unia.

Tapahtui tunti sitten. Selityksiä voi olla vaikka minkälaisia, olen itse melkoisen neutraali, mutta laitan korteni kekoon ja kerron sen tänne.

Otin päiväunet äsken, unet olivat harvinaisen vilkkaita. Jostain syystä unessa toistui Suomi24-sivusto. Unen loppuvaiheessa se oli koko ajan. Se sivusto, tai jokin sivu, työntyi esiin hyvin kirkkaana.
Minulla on sivustolla ollut treffiprofiili jo kauan kauan aikaa, niin kauan että kirjaudun sinne vain pari-kolme kertaa vuodessa. Nyt menin katsomaan profiiliani, koska tämä uni suorastaan pakotti siihen. Siellä olikin yks kaks postia jo vuosia sitten tehtyjen treffien osalta. Tämä yhteydenotto oli sen verran vanha, että se olisi parin päivän sisään poistunut, koska palvelu ei kovin kauaa säilytä vanhoja viestejä. Siellä muuan vuosia sitten treffaamani henkilö haluaisi tavata minut uudelleen. Olen jäänyt pyörimään hänen ajatuksiinsa, koska tapasimme vain kerran ja emme jostain syystä pitäneet sen jälkeen yhteyttä.

Jos en olisi mennyt katsomaan sivua, se viesti olisi hävinnyt hyvin pian.

William Shatnerin sanoin, "Weird or what?" ;)

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 23 Huhti 2012, 19:27

Välillä oon miettinyt että mulle on tapahtunut kaikkea pientä ja merkilistä, niin ufon näkemisetä-harhanäkyihin joista osa on ollut niin sanottuja varjoihmisiä. eli paljon selitämöttömiä asioita mitä ei järjellä voinut selitää tai todeta. en hirveesti halua niistä puhua, koka niin raja mailla menee. Uskon omalla lailla jumalaan ja on tullu rukoiltua iltaisin, silloin kun mieheni oli eritäin sairas ja sen munuaiset petti toistamiseen, pyysin lisä aikaa ylhäältä, mulla olio
2 pientä lasta silloin ja toinen oli vasta syntynyt. Sain vastauksen ja hetken lisäaikaa, ex-mieheni sairauden kohalla, munuaiset jotka lakkasivat toimimasta, alkoivat toimimaan uudeleen, eikä edes lääkärit pystynyt selitään miten siiräinäinen alkoi uudeleen toimia kun oli lopetanut toiminan.
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Coradea
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 12 Marras 2011, 16:05

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Coradea » 24 Huhti 2012, 17:47

Elämäni ensimmäinen Freddie Krueger- ilmiö. Näin siis unta tyypistä, joka koko unen ajan yritti kuristaa mua. Kengännauhoilla, käsillään, millä vain, mikä eteen sattui. Aamuyöllä sitten taas heräsin kamalaan päänsärkyyn ja kaulan etuosa on vieläkin arka. Erittäin epämukava uni, ja tyypin ulkonäkö on jäänyt niin selkeästi mieleen, että oli pakko piirtää kuvakin.


Ja sitten toinen. En tiiä onko tää nyt jotain alkavaa skitsofreniaa, tai vastaavaa, mutta oon alkanu taas kuulemaan sellasta hemmetin kikatusta pitkin taloa. Yleensä se on vaan ärsyttävää, mutta yksin ollessa se on karmivaa. :/

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 24 Huhti 2012, 19:55

Kaunein muistoni on kun 4/2005 äitini oli tehnyt itsemurhan, eikä ollut nähnyt mun vastasyntynyttä esikoistani, olin hereillä kun jokin nykki peittoa oikealta puolelta (eli pinnasängyn puolelta, tytär oli parin viikon ikäinen silloin joten ei voinut nykkiä peittoa) kun katsoin äitini hahmo seisoi tyttäreni sängyn päässä ja hymyili, sen jälkeen hahmo katosi enkä sen koomin ole nähnyt. Olen varma siitä että äitini kävi katsoon tytärtäni sinä iltana. :angel: :ghost:
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
kartanonrouva
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 15:21

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja kartanonrouva » 06 Touko 2012, 15:31

Joitakin kuolemia olen nähnyt etukäteen, tosin en ole silloin tajunnut näkemääni. Nykyään olen hieman säikky, jos näen tälläisiä unia.

Meidän koirasta näin unta, että kannoin sitä pitkin huoneita sylissä. Uikutti raukka ja lopulta katkesi häntä ja tassukin. Syliin jäin vain valkoinen lakana. Koira ikäänkuin pieneni ja lopulta hävisi. Muutamaa päivää myöhemmin äitini soitti, että vievät koiran eläinlääkärille. On tuskainen ja uikuttaa. Se oli viimeinen reissu. Syöpä levinnyt joka puolelle, alkoi hännän tyvestä. Kävin kotona hieman tuon jälkeen ja äiti kertoi siivonneensa juuri vähän ennen koiran sairastumista. Oli ottanut meidän koirasta tehdyn savisen patsaan käteen ja siltä oli katkennut häntä. Kerroin unesta saman tien. Ehkä olimme molemmat saaneet viestin.

Näin unta, että joku yrittää viedä minulta jotain. Muistan huutavani, että mitään niin rakasta et saa ja yritin ottaa mustalta hahmolta huivia/kaapua pois naaman edestä, huusin "kuka olet?" Jokin kenttä esti ja sain vain kylmää vettä naamalle. Aamulla heräsin ja lähdimme joulun viettoon. Illallispöydästä nousun jälkeen puhelimeni soi. Sanoin vaan tyynesti "joku on kuollut". Puhelu tuli äidiltäni. Isoisäni oli kuollut yöllä. Isoisä oli varoittanut muutamaa viikkoa aiemmin. Näin unen, jossa olimme sairaalassa. Muu suku tappeli sairaalakäytävällä, mihin isoisä sijoitetaan. Minä istuin hiljaa sängyn reunalla jälleen niin kauan, että isoisä pieneni ja sänkyyn jäi vain tyhjä valkoinen lakana. Viimeiseksi isoisä vaan sanoi "sinä ymmärrät". Muuta emme puhuneet.

Jossain olenkin kertonut, että viimeinen puhelu illalla ennen kuolemaa oli serkulleni, jolle isoisä oli kertonut odottavansa lapsenlapsesa näkemistä. Lapseni oli syntynyt kuukautta aiemmin. Koskaan eivät tavanneet toisiaan, muuten kuin kappelissa ennen hautausta. Silti lapseni tunnisti isoisänsä kuvasta (jopa 50v vanhasta) ja heillä tuntuu olevan joku yhteys.

morso
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 11 Touko 2012, 00:12

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja morso » 11 Touko 2012, 00:43

Toivottavasti joku osaisi selittää nämä asiat :D

1. Pari päivää sitten säikähdin hirmuisesti kun olin koneella ja näin yhtäkkiä ikkunan heijastuksen kautta kuinka selkäni takaa välähti melkein huoneen korkuinen, ohut, häikäisevän kirkas valo. Näin, kuinka se parissa sekunnissa meni huoneeni poikki ja katosi. Ja tätä en osaa selittää millään. Olen aiemmin kyllä tuntenut jonkun läsnäolon huoneessani (vaikkei siellä ole muita kuin minä), mutta tuo oli säikähdyttävää.
2. Mietin, että onko joku teistä kuullut selittämättömiä ääniä? Pari kertaa on käynyt niin, että olen ollut unen ja valveen rajamailla, esim. maannut sohvalla puolinukuksissa, vain telkkari ainoana taustaäänenä. Yhtäkkiä on korvani juuressa alkanut kuulua puhetta. Aihe on ollut täysin mitätön ja pääasiassa äänessä oli mies ja hänelle vastaili nainen. Dialogit kestivät ehkä 15 sekuntia ja sitten äänet katosivat. Ovatko ne henkiä? Voiko tätä "lahjaa" kehittää? Joskus minulle on myös kerrottu herätyskellosta. Silloinkin olen melkein jo hereillä, mutta periaatteessa unessa. "Kohta sulla soi herätyskello ja sun pitää taas herätä", on kerran todettu, ja kerran ääni sanoi ettei mun tarvii herätä viel pariin tuntiin. Heräsin, katsoin herätyskelloa ja ääni oli ollut aivan oikeassa. Mitä tämä on? Vai olenko vain sekoamassa? :D

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 11 Touko 2012, 01:04

Heijastus oli todennäköisesti esimerkiksi ulkoa heijastunut auton valo. Äänet ja varsinkin puolinukuksissa tulevat voidaan helposti pistää valveunien ja vastaavien piikkiin. Eli tokkopa mitään normaalista poikkeavaa noissa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

morso
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 11 Touko 2012, 00:12

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja morso » 13 Touko 2012, 21:13

Minäkin ajattelin ensin auton valo-teoriaa. Siinä on vain se, että ikkunaani vastapäätä on pätkä rivitaloa. Ainoa vaihtoehto auton valolle on, että naapurin talon eteen ajaisi sellainen ja olisin sen varmasti erottanut. Eikä auton valo nyt varmaan voi heijastua liikkumaan kahdessa sekunnissa selkäni takaa huoneen poikki?

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 13 Touko 2012, 22:59

Onko kyseisessä pätkässä rivitaloa ikkunoita? Valo heijastuu myös niistä.
Toinen on se, että joku on leikkinyt pihalla tehokkaalla taskulampulla. Luonnollisia selityksiä löytyy vaikka millä mitalla, käy ensin läpi ne ja vasta sitten mieti paranormaalia vaihtoehtoa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

tyttöinen92
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Touko 2012, 00:19

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja tyttöinen92 » 15 Touko 2012, 00:30

mulla kävi tossa viime viikolla yks arki-ilta sellanen kumma juttu, että olin sammuttanut koko kämpästä jo valot ja olin makkarissa menossa sänkyyn, jotenkin siinä tuli tunne kääntyä kattoon taakse, mistä näkee suoraan olkkariin, niin näin aivan selvästi kuinka olohuoneen seinään tuli kultaiset "herras miehen" kasvot ja lähtivät pois. Siinä vaiheessa hyppäsin äkkiä sänkyyn ja sain onneks nukkua yön rauhassa. Sitten toinen oli kun istuin sohvalla lukemassa lehteä ja kuulin kun keittiöstä naisen ääni sanoi kaksi kertaa nimeni, sekin täysin selvällä äänellä ja puheella. Sitten kolmas ja viimeisin asia oli töissä, täytin siivouskärryjä ja olin kyykyssä siinä kärryillä, näin sivusta kuinka hotellin käytävällä oli tulossa mies minua kohti, joten päätin siinä kiireessä väistää edestä, että mahtuu ohi, mutta pelästyin pahemman kerran kun ketään ei tullutkaan ohi eikä mennyt mihinkään huoneeseen vaikka juuri muutamaa sekuntia ennen näin minua lähellä olevan, lähestyvän mies henkilön. toivottavasti näitä tulee paljon lisää, ovat yhtä mielenkiintoista mietittävää joka kerta, vaikka välillä vähän karmiikin.

Ja olen varma että kasvot eivät voineet olla heijastus mistään ,koska oli pilkkopimeetä, eikä ikkunaa mistä olisi voinut heijastua, ja ne olivat selvät lempeästi hymyilevät kasvot, mutta kultaiset.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 15 Touko 2012, 13:05

Kasvoihin voisin heittää luonnollisena selityksellä verkkokalvon haamukuvat. Jos olet kulkenut pitkin asuntoa sammuttelemassa valoja ja astut tämän jälkeen pimeään, voi valojen ja muiden kirkkaiden heijastusten haamut jäädä verkkokalvoille kummittelemaan. Vieläpä kun ihmismielellä on tapana hakea kaaoksesta järjestystä ja tuttuja muotoja, voi sekava muoto nopeasti vilkaistuna näyttää tutulta.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

RosmoRudolf
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Touko 2012, 21:11

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja RosmoRudolf » 15 Touko 2012, 21:28

Mielenkiintoinen aihe.

Itse olen aina epäilyt ja hymähdellyt näitä / näille. Sitten joitakin vuosia (kymmeniä) sitten oli jotain mikä pisti ajattelemaan asiaa toiselta kantilta ja kyselemään ystävältäni joka on perehtynyt näihin asioihin enemmän.

1) heräsin yöllätunteeseen etten ole yksin. Yritin liikkua mutten voinut ja sängyn vieressä oli munkinkaapuinen hamo huppu pään yli vedettynä. Tätä tapahtui muutaman kerran ja lopulta totesin hahmolle: "kerro mitä haluat minun tietävän ja jos et pysty niin älä näyttäydy enää". Sen koommin en ole häntä tiettävästi nähnyt. Näissä kohtauksissa oli se outo tilanne että minulla oli tunne että mitään pahaa ei tapahdu ja että kaikki on hyvin. Outoa ja nämä tapahtumat olivat aikana jolloin en ollut enää teini enkä märkäkorva.

2) aikoja meni ja tässä muutama vuosi sitten elämääni astui uusi ihminen.

Silloisessa kodissani tapahtui mielenkiintoisa asioita. Esimerkiksi vessan ovi meni lukkoon vaikka ketään ei ollut kotona sisällä. Asia tarkistettiin eikä mitään mahdollisuutta tekniseen häiriöön.

3) samoihin aikoihin tapahtui myös tämä. Olin pesemässä autoa pihalla ja olin yksin kotona. Sitten vierestä kuului kuin metallisen putken läpi "kierteisenä" nykyisen emännän ex-miehen nimi ihan kohtuullisella äänenvoimakkuudella. Käsittämätöntä.

Monesti olen tuntenut vaaratilanteissa yllättävää levollisuutta ja rauhallisuutta ympärilläni.

Ettäs tälläisiä uhvojuttuja mutta mielenkiintoista.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 4 vierailijaa