Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 14 Maalis 2013, 14:34

Joissakin hissimalleissa on pieni diagnostiikkatoiminto joka testailee niiden toimintaa aina silloin tällöin, eli hissi voi itsestään hyppäyttää itseään ylimmässä kerroksessa ja palata sitten alimpaan.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 17 Maalis 2013, 16:02

sen olenkin tienyt, ja varsinkin jos hissi jää johonkin kerokseen se laskeutuu jossainvaiheessa alas, sitä kyllä tuokin hissi tekee. mutta tietyyn kerokseen tulemine samaa aikaa kui itse oli hassua, toki siihenhän löytyy palho muitakin selityksiä mitä o todenäköisempää kui "Kummitus" itse eemän uskon tohon satumaa, kuin oikeaan kumiteluun tässä tapauksessa
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
starling
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 13:30

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja starling » 05 Huhti 2013, 09:31

Meillä sattui taas kummia kellarissa. Aiemmin pesukoneen hana oli kerran mennyt keskellä pesuohjelmaa kiinni, kone ei siis edes aloita pesemistä ellei hana ole auki ja olin yksin kotona. Tuolloin kone junnasi ohjelman puolivälissä mennessäni kellariin ja kun tajusin vääntää hanan auki, jatkoi pesua.

No sattui sitten myöskin pyykinpesuun liittyvä juttu, mutta vielä vähän vaikeammin selitettävä. Olin jälleen yksin kotosalla ja nostelin pyykit pyykkikoneesta kuivuriin. Laitoin kuivurin päälle ja se lähti iloisesti hurisemaan. Palasin joskus parin tunnin päästä kellariin aikeena hakea kuivat pyykit, mutta kuivuri vilkuttelikin varoitusvaloa. Avasin kuivurin oven ja vesisäiliö puuttui :o Kyseessä on siis varsin iso osa, jota ilman kuivuri ei edes lähde päälle. No pyykit olivat sellaisia lämpimiä ja enää vähän nahkeita, joten todistettavasti kuivuri oli jotain ehtinyt tekemäänkin. Pitkällisen etsinnän jälkeen vesisäiliö löytyi kellarista yhden tuolin alta. Miehen tullessa kotiin sitten tehtiin suuria testauksia ja kertaakaan ei saatu kuivuria päälle ilman vesisäiliötä. Mitähän nyt taas! Ja ei, kukaan ei ollut käynyt meillä omilla avaimilla tekemässä jekkuja.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 05 Huhti 2013, 13:24

Ei muuta kuin kamera piiloon ja kuvaamaan koneita seuraavan kerran kun on yksinäinen pyykkipäivä. Jos sattuu jotain tallentumaan kameralle, voisi asiaan tehdä pari pykälää tarkempaa johtopäätöstä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Daisy
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Huhti 2013, 21:10

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Daisy » 27 Huhti 2013, 21:18

Tämä nyt ei ehkä ole mikään kovin merkittävä juttu, mutta tässä huhtikuussa viikko pääsiäisen jälkeen vietimme tyttäreni isomummon hautajaisia. Tyttäreni oli tapahtumahetkellä 1 v 8 kk vanha. Hautajaisten aikaan hän osoitteli sekä kappelissa että juhlapaikalla monesti kattoon ja sanoi, että "tuolla, tuolla!" ja jossain vaiheessa hihkaisi, että "mummo!" ja osoitti ylöspäin. En ole ennen huomannut tytön osoittelevan kattoon tuolla tavoin. Tätinsä sanoi, että tyttö näkee näkyjä... Itse mietin, että olisiko tyttö nähnyt siellä ylhäällä isomummonsa...? Lapset kun ovat herkkiä tämmöisissä asioissa.

Zon
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Touko 2013, 22:12

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zon » 11 Touko 2013, 22:27

bhvjgh
Viimeksi muokannut Zon, 12 Huhti 2015, 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hulluuden ja viisauden ero on hiuksenhieno.

KatieMicaela

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 16 Touko 2013, 01:48

Täällä on ainakin joku :)

Mulla lemmikki tekee kans tuollaista. Jos kysyn siltä missä mummi on niin se joka kerta viihdyttää mua kääntämällä samantien nokkansa kattoa kohti kuin katsoakseen jotakin. Oon toistanu tuon jo sen kymmenet kerrat ja aina sen kuono kääntyy samantien suoraan kattoa kohti. Tuo on siis ihan uutta käytöstä lemmikiltä, tosin ei mummikaan oo ollu kauaa kuolleena :)

Itse olen skeptinen mutta avoin kaikelle. Olishan se jotain jos joskus saisi tietää mitä tuossakin sitten ihan oikeasti tapahtuu.

Niin ja siis, lemmikkini ei ole mikään sellainen huomiosta tykkäävä tai koira joka välittää omistajansa innostumisista ja sitä kautta reagoi nopeasti oikein toimien, ei. Tää kaveri on oman tiensä kulkija ja hyvinkin kova päinen. Temppuja opettaessa pitää olla toistoja ja palkinnon on oltava todella hyvä herkku että sen saa innostumaan :D

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 01 Kesä 2013, 08:05

sen verran piti viellä siskon kämpästä kertoa. että. kun olivat olleet poissa kotonta naapurin pojat sano että heidän valot oli rämpännyt eestaas vaikka ketään ei kotona ollutkaan. josta tulee mieleen oma kokemus. olin nuorempana aika tarkka valojen kanssa ja lähdin kaverin kanssa porukoille päin. sammutin jok ikisen valon ja kaveri oli tätä todistamassa hänkin häkeltyi kun palattiin sitten seuraavana iltana minun kämpille oli keittiön valo päällä. (sillon ei ollu puolisoa eikä mitään syytä isännöitsiän huoltomiehen kenenkään käydä kämpässäni.). mutta ko kämpässä kyl tapahtu kaikkee muutakin mielenkiintosta. ja olen niistä kyllä jo varmaa paljon kirjotellutkin:D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

KatieMicaela

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 07 Kesä 2013, 23:22

Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Mulla on normisti kotona aina joitakuita lamppuja pimeänä, ku ei oikeesti jaksa sitä tahtia laittaa niit kuin mitä niitä palaa.
Tästä "ilmiöstä" on kans jonkunlaisia paranormaaleja teorioita, mutta en joo varmaks tiedä mitä toi on.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 11 Kesä 2013, 08:11

KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Mulla on normisti kotona aina joitakuita lamppuja pimeänä, ku ei oikeesti jaksa sitä tahtia laittaa niit kuin mitä niitä palaa.
Tästä "ilmiöstä" on kans jonkunlaisia paranormaaleja teorioita, mutta en joo varmaks tiedä mitä toi on.


siskolla ei noin ole käynyt nykysessä asunnossa kun ollaan paikanpäällä. itsekkin vietin kerran noin viikon ko paikassa:) ja mitään sellasta ei tapahtunut kaikkea muuta kyllä:) mutta se on totta että joissain asunnoissa on liian kovat jännitteet lampun kanassa. että hajottaa lampun.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Utelias
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 18:27

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Utelias » 13 Kesä 2013, 19:05

Mulla on aika paljonkin kokemuksia henkimaailmasta. Lapsuuden kodissa on kuulemma aikoinaan kuollut 2 vauvaa ja ne itkee siellä välillä. Äiti kertoi joskus kun olimme pieniä ja sukulaiset olivat kyläilemässä, se oli kuullut vauvan itkua ja ajatellut että serkkuni oli herännyt. Mentyään yläkertaan oli serkku nukkunut ihan rauhassa sängyssä. Sukulaiset kertoilivat tarinoita "mustasta akasta" se joka sen näkee kuolee jne. se vartioi kuulemma jotain aarretta mikä on haudattu vieressä olevan lammen taakse. :P Äiti kertoi myös että oli istunut keittiön pöydän ääressä siskonsa kanssa ja nähnyt valkoisiin pukeutuneen naisen kävelevän saunaan (pihasauna). Äidin täti oli ollut silloin saunassa, tädin tullessa saunasta olivat kysyneet kuka sinne oli tullut johon täti oli tuumannut ettei sinne ketään tullut. :? Äiti kanssa kertoi minun olessa joku 1v se oli herännyt keskellä yötä siihen tunteeseen etten ollut vieressä. Äiti sanoi heti kokeiltuaan sänkyä (olin kadonnut) se tiesi että pitäisi mennä eteiseen. Kaikki ovet olivat kunnolla kiinni (joutuu käyttämään aika paljon voimaa että saa oven kunnolla kiinni) siellä minä kuulemma olin eteisessä seisonut rappusien alapäässä, jääkylmänä tuijottamassa yläkertaan enkä ollut kuulemma reagoinut puheeseen. :o Itse olen ko talossa nähnyt 2 enkeliä. Serkkuni ei suostu menemään sinne, koska joku kutsuu häntä sinne yläkertaan. En jaksa kaikkia juttuja kertoa niin hypätään nykyaikaan. Nykyisessä asunnossani "kummittelee" täällä asustelee joku mies. Olen sen pari kertaa nähnyt, ensimmäisen kerran toissa talvena istuin avopuolison ja kaverin kanssa sohvalla ja käännyin katsomaan avopuolisoani ja näin ikkunan kautta sen miehen seisovan makuuhuoneen ovella päällään v.sininen ruudullinen flanellipaita katsottuani uudestaan en enää nähnyt sitä. Olen kuullut sen sanovan minun nimeni, istunut sänkyni jalkopäähän ja pari viikkoa takaperin se kutitti päätäni nukkuessani :D ja juuri toissa päivänä ruokaa tehdessäni tiputti shampoo pullon suihkussa. Äitinikin on nähnyt tämän miehen muttei yhtä selvästi kuin minä. Lisäyksenä vielä n. 40m päässä on kerrostalo mikä on tyhjennetty asukkaista (purkutuomio) siellä asusteli kaikki tämän pitäjän juopot ja narkkarit. Joku kuulemma oli ollut pari viikkoa kuolleena ennen kuin löydettiin ja joku tönäistiin katolta velkojien toimesta. Koiran kanssa kävelen välillä pihan läpi ja oon nähnyt 2 kertaa tumman hahmon ikkunassa. Olis mielenkiintoista käydä tutkimassa taloa. Näin lyhyesti selitettynä osa kokemuksistani :D

KatieMicaela

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 17 Heinä 2013, 15:54

aava kirjoitti:
KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Mulla on normisti kotona aina joitakuita lamppuja pimeänä, ku ei oikeesti jaksa sitä tahtia laittaa niit kuin mitä niitä palaa.
Tästä "ilmiöstä" on kans jonkunlaisia paranormaaleja teorioita, mutta en joo varmaks tiedä mitä toi on.


siskolla ei noin ole käynyt nykysessä asunnossa kun ollaan paikanpäällä. itsekkin vietin kerran noin viikon ko paikassa:) ja mitään sellasta ei tapahtunut kaikkea muuta kyllä:) mutta se on totta että joissain asunnoissa on liian kovat jännitteet lampun kanassa. että hajottaa lampun.


Ja mä oon joutunut kokemaan, että niitä sellaisia lamppuja tiheeseen käräyttäviä asuntoja on PALJON :D

Avatar
minna78
Valaistunut
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 20:05
Paikkakunta: Kuru

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja minna78 » 19 Heinä 2013, 20:09

Meillä ainaki on tässä asunnossa sellasia virtapiikkejä että hehkulamppuja kuluu.. :|

Pakko tulla heti tänne kertomaan hetki sitten kokemani selittämätön tapahtuma.

En muista olenko aiemmin kertonu tämän talon menneisyydestä, muutamia "kännikuolemia" ja itsemurha on vuosien saatossa tapahtunut. Muutaman kerran olen aistinut kellarissa jonkun läsnäolon, sellaisena viileänä ilmavirtana.. No olen laittanut sen osittain mielikuvituksen piikkiin. :)
Hetki sitten kävin viemässä pyykit kuivaushuoneeseen kuivumaan ja jätän aina huoneen oven auki ja kylmiön ovi on vastapäätä ja tällähetkellä epäkunnossa. Viimesiä vaatteita laittaessani narulle ihmettelin äkillistä kylmän tunnetta, kylmiön ovi oli auki mutta koska ei ole päällä ihmettelin mistä kylmyys olis voinu tulla. Ovet voi kyllä itekseenkin aukeilla,mutta se hetkellinen kylmän tunne mua jäi kaivertamaan.. Josko joku henki siellä liikuskeli. :ghost:
Jos tahdot hallita, pidä itsesi järjestyksessä.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 25 Heinä 2013, 23:46

taas pari juttua:) eli itse koin viimeyönä aivan kun joku olis nykässy vaatteista keskellä yötä. käännyin kattomaan ja puoliso nukku kädet naamansa korkeudella että hän se ei ollut:D sitten siskoni sanoi että aivan kun joku olisi häntä halannut tuossa pariviikkoa sitten kun kotonaan oli nukkumassa eikä ketään kun kääntyi katsomaan:D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Yugata » 22 Elo 2013, 00:32

KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Mulla on normisti kotona aina joitakuita lamppuja pimeänä, ku ei oikeesti jaksa sitä tahtia laittaa niit kuin mitä niitä palaa.
Tästä "ilmiöstä" on kans jonkunlaisia paranormaaleja teorioita, mutta en joo varmaks tiedä mitä toi on.


Tästä toki on teorioita, mutta itse uskon siihen että jokainen ihminen "säteilee" tunteitaan jonkinlaisena energia/sähkökenttänä ympäristöön. Joskus nämä sähköhäiriöt talossa johtuvat erittäin tunnelatautuneen ihmisen läsnäolosta. Olen myöskin kuullut sen, että varsinkin murrosikäisen asuessa tapahtuu tällaisia sähköhäiriöitä eniten. Joskus muuten vaan temperamenttisen aikuisen läsnäollessa.

Teorioita on monia, itse uskon tuohon. Ihminen säteilee tunteitaan ympäristöön sähköimpulsseina ja ympäristö (ilma) on sitten tätä kenttää jossa sähkö liikkuu. Samalla aaltopituudella olevat ihmiset (tai herkemmätkin) aistivat nämä impulssit sitten.

Avatar
Ps3Retku
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Elo 2013, 16:19

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Ps3Retku » 26 Elo 2013, 16:32

Tämä juttu kävi joskus puolivuotta sitten. Olin edellis yönä nähnyt unta missään katson junaradan viereiseen metsään näin siellä vaalean ihmishahmon. No seuraavana aamuna oltiin kaverin kanssa menossa kouluun mentiin sen junarata metsän ohi. Niin siellähän se hahmo seisoi! :o Samana päivänä siinä klo about 15-16 oltiin sen kaverin kaa kylällä chillaamassa. Katsoin sinne junarata metsään ja näin todella pitkän miehen. :o Se muistutti ihan Slendermania! :demonbunny: No mähän menin ihan kananlihalle samantien ja lähdin kotiin. Sen jälkeen en oo siellä mitään puita kummempaa nähny. :ghost:

KatieMicaela

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 04 Syys 2013, 00:14

Yugata kirjoitti:
KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Mulla on normisti kotona aina joitakuita lamppuja pimeänä, ku ei oikeesti jaksa sitä tahtia laittaa niit kuin mitä niitä palaa.
Tästä "ilmiöstä" on kans jonkunlaisia paranormaaleja teorioita, mutta en joo varmaks tiedä mitä toi on.


Tästä toki on teorioita, mutta itse uskon siihen että jokainen ihminen "säteilee" tunteitaan jonkinlaisena energia/sähkökenttänä ympäristöön. Joskus nämä sähköhäiriöt talossa johtuvat erittäin tunnelatautuneen ihmisen läsnäolosta. Olen myöskin kuullut sen, että varsinkin murrosikäisen asuessa tapahtuu tällaisia sähköhäiriöitä eniten. Joskus muuten vaan temperamenttisen aikuisen läsnäollessa.

Teorioita on monia, itse uskon tuohon. Ihminen säteilee tunteitaan ympäristöön sähköimpulsseina ja ympäristö (ilma) on sitten tätä kenttää jossa sähkö liikkuu. Samalla aaltopituudella olevat ihmiset (tai herkemmätkin) aistivat nämä impulssit sitten.


No toi selittäis pois kyllä sitten myös monet päivittäiset oudot tilanteet, jotka tosin rasittavia. Mitenkähän tuollaisia energioita sitten valjastetaan järkevämmiksi? :ghost2: Tieteen puolelta en ole toistaiseksi saanut minkäänlaista selitystä.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Yugata » 04 Syys 2013, 20:47

KatieMicaela kirjoitti:
Yugata kirjoitti:
KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Mulla on normisti kotona aina joitakuita lamppuja pimeänä, ku ei oikeesti jaksa sitä tahtia laittaa niit kuin mitä niitä palaa.
Tästä "ilmiöstä" on kans jonkunlaisia paranormaaleja teorioita, mutta en joo varmaks tiedä mitä toi on.


Tästä toki on teorioita, mutta itse uskon siihen että jokainen ihminen "säteilee" tunteitaan jonkinlaisena energia/sähkökenttänä ympäristöön. Joskus nämä sähköhäiriöt talossa johtuvat erittäin tunnelatautuneen ihmisen läsnäolosta. Olen myöskin kuullut sen, että varsinkin murrosikäisen asuessa tapahtuu tällaisia sähköhäiriöitä eniten. Joskus muuten vaan temperamenttisen aikuisen läsnäollessa.

Teorioita on monia, itse uskon tuohon. Ihminen säteilee tunteitaan ympäristöön sähköimpulsseina ja ympäristö (ilma) on sitten tätä kenttää jossa sähkö liikkuu. Samalla aaltopituudella olevat ihmiset (tai herkemmätkin) aistivat nämä impulssit sitten.


No toi selittäis pois kyllä sitten myös monet päivittäiset oudot tilanteet, jotka tosin rasittavia. Mitenkähän tuollaisia energioita sitten valjastetaan järkevämmiksi? :ghost2: Tieteen puolelta en ole toistaiseksi saanut minkäänlaista selitystä.


Ei ole oikein ole ratkaisua. Jos itse olet negatiivisten energioiden lähde, niin koita rentouttaa itsesi vaikka hengittämällä syvään. Käy läpi ärsyttävät asiat ymmärtäväisellä mielellä. Tiedän. Kuulostaa kliseeltä, mutta itseäni on auttanut todella paljon. Itsetutkiskelu ja jatkuva itseltä kysely "miksi minä teen näin vaikka tiedän että siitä tulee paha olo?" (sain sairaalloiseksi muuttuvan mustasukkaisuuteni näin taltutettua)

Jos asut muiden ihmisten kanssa ja joku muu on tällainen negatiivisuuden sieni (joka imee negatiivisuutta ympäristöstä) ja lähettää sitä edelleen ympäristöön niin suosittelen muualle muuttamista... Omiin oloihin. Meditointikin (väh. 30min) rauhoittaa omaa olemusta pitkäksi aikaa. Ainakin itselleni tulee meditoinnista sellanen olo, etten voi olla vihainen kenellekään. En vai yksinkertaisesti suutu pariin päivään mistään kun olen meditoinut 30min-tunnin pari. Silloin on vaan sellanen ilmankeveä olo.

KatieMicaela

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 17 Syys 2013, 01:14

Kiittää neuvoista :)

Mitenhän lisäksi tuollaisen suuren tunnelatauksen sitten madaltaisi?
Niin hyvässä kuin pahassa päivittäiset oudot tapahtumat olis kiva saada vähenemään.
Esim. ihmiset ympärillä reagoi voimakkaasti vaikka itse tahtois vain kadota ja olla omissa oloissaan.
Jatkuvien tilanteitten ja tapahtumien keskessä oleminen on toisinaan uuvuttavaa ku kylhän jokainen tahtoo joskus hengähtää ja olla vain...

riisto
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Elo 2009, 03:41

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja riisto » 27 Syys 2013, 02:52

lupailin joskus vuosia sitten että kertoisin joistain tapahtumisha elämäni aikana joten tässä oli si yksi
olin jotain muistaakseni 10 ja heräsin muistaakseni aamuyöst siihen tunteeseen et huoneessa on joku joka ei sinne kuulu. nukuin siihen aikaan aina seinään päin ,joten käännyin ympäri ja siinähän oli hirtetty tai hirttäytynyt mies heti lampun kohalla. taustoja sen verran et talo on hämeenlinnassa suoraan metsän vieresssä ja talon rakennuttaja on hirttäytynyt siihen metsään aika lähella ja se on totta.
pahoittelen huonoa kieliasua olen humalassa ja alaasten äidinkielen opettaja keskkitty enemmän huutemiseen ku opettamiseen ja yläasteella oli vielä pahenpi


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron