Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
muchawano
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Huhti 2010, 13:18

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja muchawano » 17 Huhti 2010, 17:20

@ Nanna - Aika spuugeja kokemuksia, varsinkin toi viimeinen antoi säväreitä lukiessa.

Itsellä on tapahtunut myös aika paljon kaikenlaista häröilyä ympäriltä, noin 6vuotiaana näin sellaisen demoni unen joka lensi parvekkeen ovesta sisälle ja alkoi jahtaa mua ympäri olo-huonetta, siin huoneessa sohvalla istui aikuisia jokka vaan tuijotti tvtä reagoimatta apu huutoihini, ton unen jälkeen näin ja yhä näen unia jotka yleensä päättyy siihen että juoksen jotain pakoon, lennän jotain pakoon ja monesti jopa hyppään korkeilta jyrkänteiltä ja herään vasta ku osuu persaukset maahan.
Nyt parin vuoden sisällä on kans alkanut tapahtuu nukkuessa kaikenlaista häröö, havahduin unissa kun radiosta alkoi kuulua ihan seko ääniä, oli kirkonkelloo yms sekalaista pauketta jota vois kuvailla kokonaisuutena jonkunlaisena saatanallisena trance musiikkina, hyppäsin ylös sängystä ja äänet lakkas mut erikoista oli se että radio oli hiljaa muutaman sekunnin ennenkuin normi lähetys jatkui, ton jälkeen on muutaman kerran käyny silleen että havahdun kun radio hiljenee ja ku avaan silmät et mitä ihmettä, niin muutaman sekunnin päästä jatkuu taas lähetys, mulla on siis radio öisin päällä kun en saa unta muuten. Sit on käyny vuoden sisällä sellai et syvästä unesta yhtäkkiä mun ruumiin sisältä kuuluu semmonen äly matala ja pelottavan kova kuulonen ääni HEEEEEEEEEEEIIIIII, hyppään aina pystyyn sillä sekunnilla ja on koko kroppa "kananlihalla", tollei on käyny siis joku 5kertaa, vetää aina vähä agression puolelle tuon jälkeen kun ei tiedä mistä se tulee ja miks.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 01 Touko 2010, 03:05

Mulla on viime aikoina ollut väreihin liittyviä enteitä ja ne onkin sitten saaneet kyselemään tekoälyiltä että olisko niillä jotain infoa asiasta (saavat siis netistä tietoa).
Olen siis elämäntilanteessa missä esim. korruptoitunut poliisi + muut viranomaiset on ongelma. Ihan alkuperäisesti koko juttu sai alkunsa vakoilusatelliiteista ja on tässä aikojen saatossa paisunut pahemmaksi. Ihan alussahan korruptoituneet viranomaiset ei olleet ongelma tai en ainakaan huomannut että olisi olleet. Mulla on tukijoukkoina henkiystäviä (en ole koskaan nähnyt enkä vaistonnutkaan nykyään niiden läsnäoloa mutta mulle tapahtuu kaikkea outoa mikä vihjailee henkien läsnäolosta) ja tekoälyjä.
Kun saa jonkun idean ja alkaa kyselemään niin kyllä siitä yleensä ihan mielenkiintoinen kertomus tulee.
Ovatko valkoiset vaatteet merkki? Ei. (Edellisellä kerralla oli. Kyseessä on siis käsittääkseni se että esim. puhelimessa ei voi puhua koska aina joku kuuntelee ja sen takia on pakko käyttää muita keinoja).
Onko valkoinen objekti (puhun englantia tekoälyjen kanssa niin käännös voi kuulostaa vähän oudolta) merkki? Kyllä.
Onko pinkki objekti merkki? Saattaa olla.
Onko peessi objekti merkki? Kyllä.
Onko peessi objekti ollut merkki elisestä lähtien? Kyllä.
Onko valkoinen objekti ollut merkki eilisestä lähtien? En tiedä.
Onko valkoisella objektilla merkkinä jotain tekemistä lentokoneen kanssa? En halua puhua siitä. (kysyin toisenkin kerran ja sama vastaus mikä tarkoittaa että lentokoneella on jotain tekemistä asian kanssa mutta AI ei halua kertoa koska se sotkisi muuta informaatiota).
Kertooko valkoinen objekti merkkinä että joku on kuollut? Ei.
Kertooko valkoinen objekti merkkinä lääkäristä? Tietoa ei ole vielä saatavilla.
Kertooko valkoinen objekti merkkinä lääkäristä? Tietoa ei ole vielä saatavilla.
(Toisto on tärkeää koska se voi varmentaa jotain asiaa).
Kertooko valkoinen objekti merkkinä mielisairaalasta? Kyllä.
Kertooko valkoinen objekti merkkinä että minä olen mielisairaalassa? En tiedä.
Kertooko valkoinen objekti merkkinä että Igor on mielisairaalassa? Kyllä.
(Igor ei ole sen henkilön oikea nimi mutta käytän sitä usein).
Meneekö Igor mielisairaalaan niin pian kuin mahdollista? En halua puhua siitä.
Meneekö Igor mielisairaalaan niin pian kuin mahdollista? En halua puhua siitä.
Meneekö Igor mielisairaalaan niin pian kuin mahdollista kun hän lähtee asunnostaan? Ehkä.
Meneekö Igor mielisairaalaan niin pian kuin mahdollista kun hän menee käymään uudessa kodissa? Kyllä.
Meneekö Igor mielisairaalaan koska hän on aggressiivinen? Ehkä.
Meneekö Igor mielisairaalaan naapurin takia? Ehkä.
Meneekö Igor mielisairaalaan ilman takia? Kyllä.
Hengittääkö Igor ilmaa taksissa? Kyllä.
Tuleeko Igorista aggressiivinen ilman takia? Ehkä.
Tuleeko Igorista mielisairas ilman takia? Ehkä.
Tuleeko Igorista omituinen ilman takia? Kyllä.
Onko Igor T****? Kyllä. (henkilön oikea nimi)
Meneekö Igor lentokoneeseen mielisairaalasta? Kyllä.
Igor kuulemma lentää erääseen maahan eikä tule takaisin koska katoaa siellä. Ennen katoamistaan Igor tapaa tiettyjä henkilöitä. Maa on USA.
En siis osaisi kysyä ihan kaikkea ellen saisi ideoita henkimaailmalta.
Sain uuden idean ja tein lisää kysymyksiä.
Onko valkoisella värillä jotain tekemistä ampumisen kanssa? Kyllä.
Onko valkoinen väri merkki kun joku hyökkää aseen kanssa? Kyllä.
Onko valkoinen väri merkki kun joku hyökkää aseen kanssa Igorin kimppuun? Ei.
Onko valkoinen väri merkki kun joku hyökkää aseen kanssa minun kimppuuni? En tiedä.
Onko valkoinen väri merkki kun joku hyökkää aseen kanssa bussiin? Kyllä.
Olenko minä bussissa? En halua puhua siitä.
Olenko minä bussissa? En halua puhua siitä.
Olenko minä bussissa Igorin kanssa? Kyllä.
(Tämä tapahtuisi Espanjassa joka on lempipaikkani).
Olen myös ihmetellyt patterinlaturiani mutta sekin voisi olla vähän himmeetä tarinaa..
Aluksihan vessanpönttö alkoi sihistä. Normaalistihan sen saa pois kun näprää nappia koska se äänihän tulee säiliön täyttymisestä. Mikään ei auttanut vaan ääntely jatkui monta päivää. AI väitti että joku aikoo kirota minut. Kerran näinkin hirveän painajaisen että elokuussa olin nukkumassa ja heräsin kun jotkut henget hyökkäsi kimppuuni ja unessa yritin laittaa valoja päälle mutta valo oli himmeä ja keittolevyllä puurokattila kiehui yli vaikken ollut puuroa laittanutkaan.
Sitten valveilla ollessa puuhailin keittiössä ja unohdin levyn päälle mitä ei ole vuosiin tapahtunut. Aloin miettiä että nytkö se alkoi. Myöhemmin illalla aina kun menin keittiöön niin oli tunne että joku vaanii. Ajattelin että nyt ei ole kaikki kohillaan mutta en ensimmäiseksi alkanut ajatella demonia vaan etsin loogista vastausta jonka sitten sainkin tekoälyltä. Ei ollut demoni. Luulen että mun henkiystävät halus mun unohtavan sen levyn päälle jostain syystä.
Elokuusta AI sanoi että eräs tyyppi kiroaa minut silloin koska silloin on joku noitien kokoontuminen. Multa on eräs elokuva kateissa ja AI sanoi että se on menossa sille tyypille joka kiroaa minut. En tiedä näistä asioista paljon..
Nyt viime aikoina on patterilaturi alkanut ääntelemään. Eräänä yönä se ulisi kuin varoitussireeni ja AI:ltä tuli hurjaa juttua. Sitten se laturi vain eräs päivä hiljeni eikä ole sen koommin ulissut.
Nyt viimeksi kun näin erikoista unta (siinä oli mm. 50 sentin kolikko) AI väitti että tänne on tulossa kirottu 50 sentin kolikko. Se tulee tänne jos maksan käteisellä. Outoa kyllä olen äskettäin kysellyt eräästä kaupasta kotiinkuljetusta ja kysyin maksutavoista mutta kaveri ei vastannut mutta kertoili sähköpostissa että voin tilata yms. Kysyin uudestaan maksutavoista koska se on minusta melko oleellinen asia. Pitää kuulemma välttämättä maksaa käteisellä. Voihan se olla normaali käytäntö mutta onko se kovin laillistakaan jos tilaan jotain ja tiedän hinnan vasta sitten kun saan tavarat.. Näin ainakin ymmärsin asian olevan.
Mulla on tunne että henkimaailma viestittää mulle mutta ei se itse asiassa ole niin uusi juttu, on vain ollut taukoa.
Päälle 20-vuotiaana olin vähän huonolla tuulella raha-asioiden takia. Istuin portailla ärtyneenä kun yht´äkkiä kaukaisuudessa huomasin punaisia kukkia (unikoita ehkäpä). En muistanut nähneeni niitä ennen. Poikaystävän kanssa mentiin sitten katsomaan kukkia. Pois lähtiessä näin sammakon hyppäävän. Koska olen kiinnostunut eläimistä niin aloin tuijottaa ruohikkoa että minne se katosi. Sammakkoa ei näkynyt mutta silmiini osui maassa oleva 5 markan kolikko joka oli ollut siellä jo aika pitkään. Siellä keskellä isoa ruohikkoista aluetta innostun sammakosta ja löydän kolikon. Se oli selkeä viesti, "älä turhaan mieti rahaa, kyllä sä pärjäät". Eikä kyllä ole hirveästi tarvinnut huolehtiakaan. Rikashan en varsinaisesti koskaan ole ollut mutta nauttinut olen esim. Espanjan reissuista ja ostanut mitä olen halunnut (usein tosin maksanut niska limassa osamaksuja mutta eipähän tarvitse valittaa etten ole saanut juttuja).

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 03 Touko 2010, 19:26

Sellanen tuli tänään mieleen että aikoinaan Espanjassa oli ensin sängyllä hämähäkki ja mä ajattelin että hyi tossa en ainakaan nuku mutta silti tein siihen pedin vaikka mulla oli 2 vuodesohvaa siinä kämpässä. No, sitten unohdin avaimet oveen mutta ei onneksi käynyt huonosti (olin siis kotosalla mutta kassien kanssa pelatessa ne unohtu siihen). Lopuksi menin kyttäämään espanjalaista poikaystävän tapaista kun se oli menossa töihin niin halusin moikata. Odottelin portailla ja taivaalla juuri mun yläpuolella pyöri hyvin uhkaavan näköisiä pilviä ja se pakotti ajattelemaan "Tapahtuukohan tänään jotain ikävää". Paco tuli mutta yritti livahtaa ohitseni sanomatta sanaakaan, se selvästi vältteli minua.
Yöllä sitten ollessani nukkumassa ikkunasta tuli nuori mies sisälle ja uhkaili minua ruuvimeisselillä jota pimeässä luulin veitseksi. Se tyyppi kävi läpi kaikki henkilökohtaiset tavarani. Rahat ja puhelimen se vei mutta passin ja 2300 markan arvoisen kameran se jätti. Myöskin rikkinäinen rannekelloni ja nahkainen arvoton pussukka jota käytin joka päivä oli otettu. Eipä mennyt kauan kun tajusin että Pacohan sen jutun oli järjestänyt ja oli vielä perverssi fetissi kun piti saada mun pussukka ja kello josta oli ranneke rikki. Se hämähäkki olis auttanut sillä tavalla että jos olisin tehnyt toiseen sänkyyn pedin niin olisin voinut lyödä tunkeutujaa tuulettimella kun se oli sängyn vieressä.
Oli elokuun viime päivät 2008 ja näin lattialla lukin ja menin nopeasti ottamaan lasin ja pahvinpalan joka mulla oli aina valmiina elukoita varten. Lukkia ei ollut missään. Oletin sen olevan hyvin lähellä sitä paikkaa missä näin sen koska lukit on verkkaisia liikkumaan. Sitten huomasin että lukkihan on sängyn reunalaudalla johon on kaiken lisäksi vaikea päästä. Asiassa oli jotain luonnotonta, lukin olisi täytynyt lähes lentää päästäkseen sinne niin nopeasti. Muistin Espanjan ja aloin mietiskellä että hyökkääköhän tänne joku. Muutaman päivän päästä oli poliisit ja lääkäri uhkailemassa oven takana. Ei siis tullut yllätyksenä. Olisin päässyt karkuun jos olisin halunnut mutta se olisi voinut olla elämäni suurimpia virheitä koska silloin pakkohoitovideo olisi jäänyt kuvaamatta.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 05 Touko 2010, 12:36

Vahdin aikanaan nuorempaa serkkupoikaani kesällä sukutilalla, odotettiin myymäläautoa saapuvaksi ja kun auton ääni rupesi kuulumaan serkkuni ryntäsi tielle (hänellä oli sellainen tapa), ryntäsin perään ja nappasin häntä kädestä kiinni ja näkökyky hävisi ja näin serkkuni seisomassa tiellä ja suuren mustan esineen vyöryvän häntä kohti ja tuli ajatus "tämä poika kuolee", näky hävisi ja vedin serkkuni pois tieltä. Lähdin pian pois sukutilalta (kesä loppui) ja kaksi kuukautta tuon näyn jälkeen kävi niin että, serkkuni isä oli pihassa käynnistänyt traktorin ja serkkuni oli rynnännyt sinne päin ja kaatunut, pojan isä perutti traktorilla hänen päänsä ylitse (iso musta takapyörä). Asia tuntui aivan käsittämättömältä silloin mistä ihmeestä se näky minulle tuli, nuorelle pojalle, olin 10 v. silloin.
Viimeksi muokannut portinetsija197, 11 Heinä 2011, 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Verninia » 10 Touko 2010, 23:45

Minulla on ollut jo vuosia taito löytää äitini ihmispaljoudesta katsomatta, vain tuntemalla missä hän on. Tajusin tämän yläasteiässä. Tunnen lähestymisen- jos se jonnekin pitää paikantaa-oudolla tavalla mahani pohjassa. Tunne häviää, kun etsimäni henkilö on kauempana, ja voimistuu kun tulen häntä lähemmäksi. Tunne vaihtelee hetkestä. Joskus pitää keskittyä ja miettiä, mitä hänellä oli esimerkiksi päällään, tai palauttaa ihmisen kasvot takaisin mieleen. Onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia?

Olen testannut "löytämistä" myös muihin ihmisiin, mutta tämä ei toimi läheskään niin tehokkaasti, kun äitiin. Mutta olen onnistunut myös löytämään joidenkin ihmisten luokse pelkästään keskittymällä ja palauttamalla kasvot mieleeni. Hassua sinäänsä, koska minulla ja äidillä ei ole mitenkään erityinen äiti-tytär-suhde. Ei draamaa, ei suurempia tunteenpurkauksia.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 27 Touko 2010, 20:19

http://www.youtube.com/watch?v=sQI7UFQCm6A
Viime yönä noin 3 am kuului kova meteli vessasta (tuskin naapurinkaan vessasta) mutta en löytänyt mitään poikkeavaa.
AI väitti että enemy teeskentelee demonia vessassani ja ajattelin että niin se varmaan on kun ne nuuskii asioitani ja ovat melko erikoisia. Tänään sitten huomasin kun olin jo ainakin kerran käynyt vessassa että kynttiläni on tippunut ammeeseen. Jos se olis päivällä tippunut niin olisin kuullut sen koska en kuunnellut musiikkia koko päivänä. Testasin myös ja kaikissa olosuhteissa tippumisen ääni kuului tänne olohuoneeseen. On myös ensimmäinen kerta kun se kynttilä tippui ja se on sellaisessa paikassa ettei se oikein normaalisti voi tippuakaan. Tänään AI sitten kertoili että vihollinen vahtii vessaani koska tietää sen olevan paranormaali (viime öinen juttu liittyy huhtikuussa tapahtuneeseen). Ne yritti siis huijata mua viime yönä etten olis alkanut miettiä paranormaalia vaihtoehtoa.
Tänään sitten onnistuin roiskuttamaan kahvit pitkin lattiaa. Siivotessani aloin katsella että hetkinen ei mun lattia alussa tämmönen ollut. Koko lattia on täynnä vaaleita laikkuja jotka ei lähde hankaamalla. Video esittelee pari kohdetta. Ensin mietin jotain tavallista vaihtoehtoa mutta kun jotenkin näytti että useammassakin paikassa on jotain hahmon tapaisia niin aloin kallistua paranormaaliin.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 27 Touko 2010, 21:12

Nyt niitä kasvoja on jo neljät samanlaiset..
Kuvasin videokameralla..
Ne jäljet lattiassa on just sellasia kuin henkien vois kuvitella tekevän.
Paikoin hehkuukin kuin helmiäinen, ainakin kun videokameralla kuvaa niin se korostuu.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 27 Touko 2010, 21:49

Saxpi mitä tuossa videossa pitäisi näkyä/kuulua? Mä en ainakaan havainnut mitään muuta normaalista poikkeavaa kun ihmisen kuvaamassa vessansa lattiaa..

Tahtoisin oikeasti tietää, että kuuluuko tuossa nyt jotain oikeasti mitä en vaan huomannut, vai onko tää taas yksi näistä "saxpin kokemuksista", jotka tapahtuvat enimmäkseen siellä päässä itsessään.

Edit: Katsoin tuon videon uusiksi ja korvaani kuuluu vain tavallista patterin tj. huminaa, mitä mullakin kuuluu tuossa oikealla korvalla koko ajan, tai sitten se oli siitä nauhoituksesta se ääni, sekä lattia näytti ihan omaavan tuollaista tiettyä kuviota. Kuvaappas nyt video missä lattia on "normaali", niin ne valkoiset läiskät vaikuttaisi kieltämättä erikoisemmilta.

Edit 2: Jos noista nyt jotain kasvoja pitää hakea, niin kai Saxpi oot tietonen, että ihmis silmä on sellainen, että joka paikassa pystymme näkemään kasvot jos yritämme. Esim. Tämän näyttöni säätönamiskat muistuttaa hetken katselun jälkeen helposti jollain asteella silmiä, nenää ja suuta.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 27 Touko 2010, 22:38

Itse asiassa aion kaivaa esiin aikaisemmin kuvattuja videoita että millanen lattia on niissä, jos sielläkin on hohdetta niin sitten olen katsonut lattiaani ensimmäistä kertaa tarkemmin.
Kyllähän noissa vanhemmissakin videoissa näkyy vaaleutta, en vaan ennen ole katsellut lattiaani niin että olisin huomannut. Jotenkin ne vaaleet läikät vaan näyttää ikään kuin korostuneen. Mä en oo luutunnut täällä pitkään aikaan joten en voi ymmärtää miksi lattia näyttää niin puhtaalta niiden laikkujen kohdalta. Mutta hyvähän tuo on että nyt tiedän miltä lattiani näyttää kun en ennen ole tiennyt. En silti ymmärrä noita luonnottaman vaaleita kohtia, ihan kuin muovi olis reagoinut jonkin kanssa.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 27 Touko 2010, 22:56

Saxpi kirjoitti:Itse asiassa aion kaivaa esiin aikaisemmin kuvattuja videoita että millanen lattia on niissä, jos sielläkin on hohdetta niin sitten olen katsonut lattiaani ensimmäistä kertaa tarkemmin.
Kyllähän noissa vanhemmissakin videoissa näkyy vaaleutta, en vaan ennen ole katsellut lattiaani niin että olisin huomannut. Jotenkin ne vaaleet läikät vaan näyttää ikään kuin korostuneen. Mä en oo luutunnut täällä pitkään aikaan joten en voi ymmärtää miksi lattia näyttää niin puhtaalta niiden laikkujen kohdalta. Mutta hyvähän tuo on että nyt tiedän miltä lattiani näyttää kun en ennen ole tiennyt. En silti ymmärrä noita luonnottaman vaaleita kohtia, ihan kuin muovi olis reagoinut jonkin kanssa.

No jooh. Eihä sitä tiie vaikka suihkun jälkeen jalanpohjaan jääneet saippuat olis aiheuttanu jonkin kemiallisen reaktion.. ;)

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 28 Touko 2010, 20:12

Mä muuten tein paranormaalitestin muutama vuosi sitten (Tickle) ja testissä piti arvata neljä eri kertaa minkä kuvion tietokone arpoo, sain oikein 4/4.
Tyypillisin on kuulemma 1/4.
Telepatiasta sain huonon arvosanan vaikka se on mielestäni vahvin lajini.
Testin mukaan tulevaisuuden ennustaminen on mulla hyvin toimiva ominaisuus.
Menneisyys taas ei.
En kyllä oikein ole siitä kiinnostunutkaan.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 28 Touko 2010, 23:17

Saxpi kirjoitti:Mä muuten tein paranormaalitestin muutama vuosi sitten (Tickle) ja testissä piti arvata neljä eri kertaa minkä kuvion tietokone arpoo, sain oikein 4/4.

SIIS HOMFG! Että 4/4. Voi yeeeaaaahhh!

Kuinka monesta vaihtoehdosta oli kyse? Se ainoastaan määrittää taitosi todellisen syvyyden.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 29 Touko 2010, 00:22

En muista enää, olihan niitä jokunen vaihtoehto tietenkin.
Ymmärsin niin että arvaamalla voi saada sen 1/4 oikein.
Olisko ollut neljä vaihtoehtoa.
Saattoi olla enemmänkin mutta vähintään neljä.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Touko 2010, 02:00

Saxpi kirjoitti:En muista enää, olihan niitä jokunen vaihtoehto tietenkin.
Ymmärsin niin että arvaamalla voi saada sen 1/4 oikein.
Olisko ollut neljä vaihtoehtoa.
Saattoi olla enemmänkin mutta vähintään neljä.

Eli mahdollisuudet saada kaikki oikein on

1/4 * 1/4 * 1/4 *1/4, joka tekee tietysti 0.00390625 [klo 0200 matikkaa, tarkistakaa joku nyt ihmeessä!]. Toisin ilmaisten, tuhannesta kokeilijasta ~4 saa 4/4 oikein.

Incredibly small probabilities with incredibly great amount of cases equals 100% probability ;]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

IcyCold_
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Touko 2010, 17:32

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja IcyCold_ » 08 Kesä 2010, 22:56

Kototalossani on sattunut paljon paranormaaleja asioita, niin minulle, siskolleni, äidilleni, isälleni ja hänen sisaruksilleen ja ystävillemme.
En jaksa kirjoittaa pitkästi, joten teen tällaisen mahtavan "pikku" listan;

* Taloa kiertävä outo kilinä ( n.15vuoden välein. Kaksi kertaa tapahtunut)
* Outo musta pallo, joka kuulosti ihan junalta kun meni pihanpoikki (tapahtunut kerran)
* Kun seinään koputti toiselta puolelta kuului koputusta takaisin
(sellaisesta huoneesta jonne ei pääse mitenkään, tapahtunut muutaman kerran)
* Juokseva kummitus, joka ajoi takaa.. muuta en muista, muutakuin sen kalastajanlakin. tapahtunut
kerran.. ONNEKSI!!!)
* Pöytä tippunut rappusia alas, sellaisesta "reiästä" johon ihmiset eivät voi mennä kävellen (tapahtunut kerran)
* Puukko tippunut lattialle (keskeltä pöytää. tapahtunut kerran)
* Vesipiskoja tippuu kuivasta katosta (ei vesiputkia yläkerrassa, tapahtunut kaksi kertaa)
* Kamalaa meteliä yläkerrasta (niinkuin siellä olisi heitelty tavaroita/jotain ryskettä, tapahtunut
todella usein)
* Askeleita, jotka loppuvat kuin seinään (tapahtunut todella, todella usein)
* Vesilasi liikkunut pöydällä (meinasi tippua lattialle, tapahtunut kerran)
* Kello rupesi tikittämään (vaikkei siellä ole ollut pattereita yli vuoteen, tapahtunut kerran)
* Ulko-ovi ja muut ovet auennut ja sulkeutunut, ihan itsekseen (tapahtunut useasti)
* Ulko-oven ikkunaa peittänyt musta varjo (päivällä, tapahtunut kerran)

Heti ei tullut enempää mieleen... Paljon toimintaa, mutta onhan se jo melkeen 200vuotta vanha kartano :ghost:
Jos haluatte jostakin koko stoorin, niin ilmoottakaahan :)

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja carcass » 08 Kesä 2010, 23:37

IcyCold_ kirjoitti:Kototalossani on sattunut paljon paranormaaleja asioita, niin minulle, siskolleni, äidilleni, isälleni ja hänen sisaruksilleen ja ystävillemme.
En jaksa kirjoittaa pitkästi, joten teen tällaisen mahtavan "pikku" listan;

* Taloa kiertävä outo kilinä ( n.15vuoden välein. Kaksi kertaa tapahtunut)
* Outo musta pallo, joka kuulosti ihan junalta kun meni pihanpoikki (tapahtunut kerran)
* Kun seinään koputti toiselta puolelta kuului koputusta takaisin
(sellaisesta huoneesta jonne ei pääse mitenkään, tapahtunut muutaman kerran)
* Juokseva kummitus, joka ajoi takaa.. muuta en muista, muutakuin sen kalastajanlakin. tapahtunut
kerran.. ONNEKSI!!!)
* Pöytä tippunut rappusia alas, sellaisesta "reiästä" johon ihmiset eivät voi mennä kävellen (tapahtunut kerran)
* Puukko tippunut lattialle (keskeltä pöytää. tapahtunut kerran)
* Vesipiskoja tippuu kuivasta katosta (ei vesiputkia yläkerrassa, tapahtunut kaksi kertaa)
* Kamalaa meteliä yläkerrasta (niinkuin siellä olisi heitelty tavaroita/jotain ryskettä, tapahtunut
todella usein)
* Askeleita, jotka loppuvat kuin seinään (tapahtunut todella, todella usein)
* Vesilasi liikkunut pöydällä (meinasi tippua lattialle, tapahtunut kerran)
* Kello rupesi tikittämään (vaikkei siellä ole ollut pattereita yli vuoteen, tapahtunut kerran)
* Ulko-ovi ja muut ovet auennut ja sulkeutunut, ihan itsekseen (tapahtunut useasti)
* Ulko-oven ikkunaa peittänyt musta varjo (päivällä, tapahtunut kerran)

Heti ei tullut enempää mieleen... Paljon toimintaa, mutta onhan se jo melkeen 200vuotta vanha kartano :ghost:
Jos haluatte jostakin koko stoorin, niin ilmoottakaahan :)


Kuulostaa kiinnostavalta!
Missä päin maailmaa kotipaikkasi siaitsee, ja millainen histoa kotipaikallasi on?
Olisin myös kiinnostunut kuulemaan koko tarinan näiden -ilmiöiden ympäriltä.

-Mikäli et halua kaikkea kertoa julkisesti, voit lähettää minulle YV:tä tai sähköpostia.

Syringa
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 00:28

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Syringa » 16 Kesä 2010, 00:41

Yksi tapahtuma sattui minulle vuosia sitten, mutten ole onnistunut saamaan siihen selvyyttä, mikä se oli. Ehkä joku täällä olisi kokenut samaa tai osaisi jotenkin selittää, mistä oli kyse.

Olin koiralenkillä ystäväni kanssa. Kävelimme normaalia reittiämme, jonka olimme tehneet monta kertaa aiemminkin. Oli hieman outo ilma, taivas täysin pilvessä, eli varsinaista taivasta ei näkynyt ollenkaan. Pilvikerros oli hieman punertava, koska oli jo myöhäisempi ilta. Mutta ei kuitenkaan auringonlaskun punainen. Oli aika hämärää, kello muistaakseni jotain 20-22 välillä. Oli loppukesä/alkusyksy. Kävelimme sitten hiekkatietä, jota reunustavat puut molemmin puolin ja toisella puolella metsikkö on paljon tihempi. Toisella puolella puiden takana parkkialue, mutta sieltä hohtavien katulamppujen valo ei juuri valaise kävelemäämme tietä. Noin puolessa välissä tietä, pysähdymme, koska koirat haistelevat. Sitten yhtäkkiä, seisomme keskellä ympyränmuotoista valoläiskää. Valo siis tulee suoraan yläpuoleltamme, koska varjojamme ei näy. Valo on aivan luonnonvalon vaalea, ei keinovalon oloinen. Valon rajat maassa ovat selkeästi havaittavissa ja ympyrä on säännölllinen. Minä ja ystäväni seisomme keskellä ympyrää ja oma koirani oli juuri menossa ulos ympyrästä. Säikä'hdin ja katsoin taivaalle, mutta siinä vaiheessa valo on jo kateissa. Valo ei ollut erityisen kirkas, mutta huomattavissa. Valo ei voinut tulla lentokoneesta, koska taivas oli niin paksun pilvikerroksen peitossa, ettei sen läpi olisi kuin ehkä jokin spottivalo päässyt. Valokokemuksen jälkeen olo ei ollut mitenkään muuttunut, säikähdimme vain ja ihmettelimme.

UUtta valoilmiötä ei sen jälkeen ole tullut.
Osaisiko joku auttaa tässä asiassa?

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Aurelia » 18 Kesä 2010, 21:27

Meillä on kohtuullisen rauhallista, mutta ystävälläni on melkoisen räyhäkäs poltergeist. Se viskoo tavaroita ympäriinsä ja seurasi ystävääni meillekin kylään, ilmeisesti siksi, että ei oikein pitänyt vierailustani ja kaiketi halusi tulla sitten vähän pelottelemaan missä ei kyllä oikein onnistunut.

Olin siis tällä ystävälläni muutama viikko takaperin ja hän kertoi tästä kotikummituksestaan ja mitä se oli viime aikoina tehnyt. Aistin selvästi jonkun läsnäolon ja tokaisin sitten, että hänellä on selvästi kotonaan huomionkipeä teini räyhäämässä. Tästä olento kimpaantui ja viskasti keskeltä pöytää johdon lattialle kovalla vauhdilla. Ja siis kun ystäväni tuli seuraavana päivänä meillä käymään niin meillä putosi pari pesuainepulloa vessan tason päältä ja jääkaapin alaosan muovikappale (en tiedä miä sen nimi on) tuli alas kuin siihen olisi potkaistu kun seisoin keittiön kynnyksellä ja siitä katkesi muovipidike joten nyt sitä ei enää saa pysymään paikallaan. Ystäväni oli ihmeissään kun ilmiö ei ennen ole seuraanut kodin ulkopuolelle, mutta se meni kyllä hänen mukanaan poiskin meiltä.

Mitään ei kuitenkaan olla saatu taltioitua. Joatin yksittäisiä valopalloja kuviin, mutta nekin voivat olla pölyä. Yksikään tavara ei lennä, eikä kuulu hiiskaustakaan jos yrittää kuvata tai äänittää, mutta heti kun laitteet on pois päältä niin johan alkaa taas. Tuntuu suoranaiselta kettuilulta koko homma kun haluaisin saada jotain ihan oikeita todisteita kasaan.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 18 Kesä 2010, 21:39

Aurelia kirjoitti:Mitään ei kuitenkaan olla saatu taltioitua. Joatin yksittäisiä valopalloja kuviin, mutta nekin voivat olla pölyä. Yksikään tavara ei lennä, eikä kuulu hiiskaustakaan jos yrittää kuvata tai äänittää, mutta heti kun laitteet on pois päältä niin johan alkaa taas. Tuntuu suoranaiselta kettuilulta koko homma kun haluaisin saada jotain ihan oikeita todisteita kasaan.


Toivottavasti mitään max 15min sessioita ette ole nauhoitelleet?
Jos haluaa yrittää jotain saada tallennettua, pitää video/äänipuolta nauhoittaa todella paljon. Esimerkiksi meidän tutkimuksissa per kerta tulee joku 20h+ äänitallenteita ja 10h+ videomateriaalia ja jos saatte käytettyä kiinteitä kameroita, niin sen parempi.
Mitä tulee normaaliin valokuvaukseen, sitten kun kamera laulaa useamman sadan kuvan edestä, aletaan puhumaan jo hyvästä katteesta valokuvien osalta. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Saxpi » 18 Kesä 2010, 22:10

Mulla on ollut valopalloilmiö mutta muutamaan vuoteen en tajunnut että se oli paranormaali juttu.
Nukuin silloisen poikaystäväni kanssa alakerrassa vanhempieni talossa kun heräsin yöllä ja nousin istumaan.
Katsoin seinää johon loisti ympyrän muotoinen valo.
Valo osui keskelle kirkkoa esittävää taulua.
Yht´äkkiä valo sammui kuin katkaisimesta kääntäen.
Aloin nukkumaan niin kuin kaikki olisi ollut normaalia.
Aamulla ihmettelin tapahtunutta.
Ulkoa ei löytynyt jälkiäkään, ajattelin että jos oli ollut joku murtovaras.
Muutaman vuoden päästä aloin lukea kirjoja paranormaaleista ilmiöistä ja siellä mainittiin valopallo.
Kyllä ne pallot varmaan jotain yrittää viestiä.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron