Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 11 Heinä 2011, 22:59

Evelyn kirjoitti:Itselleni on sattunut vuosien varrella kaikennäköistä vanhempieni vanhassa, kaksikerroksisessa omakotitalossa, jossa vietän tämänkin kesän.

Joskus yläasteaikoina, ollessani 14-15, sattui juttu joka on jäänyt mietityttämään kaikkein eniten.
Olin käymässä eräänä iltana aivan normaalisti nukkumaan huoneessani, suljin yöpöydän lampun ja ummistin silmäni, mutten meinannut millään saada unen päästä kiinni. Pyörin pitkään turhautuneena ja viimein, jostain syystä avasin silmäni ja näin, kuinka läpikuultava, hohtavan valkea lapsen hahmo käveli huoneeni poikki ja ulkoseinästä läpi.
Näky kesti vain viitisen sekuntia. Olin yllättynyt, mutten missään nimessä peloissani. Ei tullut sellaista ahdistunutta fiilistä mitä olin aina kuvitellut tuntevani, jos näkisin jotain vastaavaa, joten en usko sen olleen mitään pahaa. Nukuin yöni hyvin, enkä ole nähnyt lasta sen jälkeen.

Kohdassa josta hahmo meni ulkoseinän läpi, oli ennen ollut kaksi suurta vaatekomeroa, jotka vanhempani olivat purkaneet, remontoidessamme taloa, kun muutimme siihen ollessani pieni. Mietin, voisiko niillä komeroilla olla jotain tekemistä asian kanssa?

Mitä minä näin sinä yönä? Oliko se talossa asusteleva kummitus tai vain henki ns. "ohikulkumatkalla"?

Olisi mukavaa kuulla teidän mielipiteitänne.

Mielenkiintoista. Itselle sattunut lähes samankaltainen tapaus, mutta olin silloin vielä nuorempi. Ehkä 8-11 vuotias.
Asuttiin omakotitalossa, ja näin kun sininen läpikuultava hahmo konttasi minua kohti ja minua pelotti aivan vietävästi. Laitoin yövalon päälle ja hahmo katosi kuin pieru saharaan.. Tiedä sitten mitä oli. Ainiin, ja tämä onkin uusi viesti foorumeille piiiitkään aikaan
Better to reign hell, than serve in heav'n

Riesa
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2009, 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Riesa » 04 Elo 2011, 17:19

Uudestaan, kun viesti katosi.

Kirjoittelen tähän, kun en nyt nopeasti parempaakaan keksi. Olen aikaisemminkin kirjoitellut tänne, kuinka sukumme naiset ovat "noitia" oisko tässä topicissa sivulla 3 tai 4.

Jokatapauksessa. Nyt on alkanut vaivaamaan ja jopa ehkä hieman pelottamaan, kun olen muutaman vuoden nähnyt ovikello-unta. Siis keskellä yötä herään siihen, jotta ovikello soi. Se soi kerran ihan selvästi ja oven takana ei koskaan ole ketään (makkarin ikkunasta näkee suoraan ovelle).
Ensinnäkin siihen liittyy aina suunnaton pelko/kauhu. Yleensä en enää uskalla nukkua unen jälkeen, enkä liikkua. Ovikellon soimiseen ei liity painajaiset tms, en muista näiltä öiltä koskaan mitään unia, vaikka muuten unet aina muistankin. En ole tehnyt/katsonut mitään erikoista tätä ennen, en käyttänyt lääkkeitä/alkoholia tms, mikä voisi selittää asian.

Äärimmäisen ahdistava ja pelottava joka tapauksessa. Ja jos nyt haetaan jotain yliluonnollista, niin viimeksi ovikello-uni oli kuolleen isäni syntymäpäivää edeltävänä yönä.

Jos joku tietäisi enemmän, mitä tuo uni tarkoittaa? En ole ennen nähnyt samaa unta useana eri yönä, paitsi "kuumeuni", jota näin aina muksuna ennen, kuin sairastuin.

Avatar
Chici
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 13:40
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Chici » 04 Elo 2011, 22:25

Riesa kirjoitti:Uudestaan, kun viesti katosi.

Kirjoittelen tähän, kun en nyt nopeasti parempaakaan keksi. Olen aikaisemminkin kirjoitellut tänne, kuinka sukumme naiset ovat "noitia" oisko tässä topicissa sivulla 3 tai 4.

Jokatapauksessa. Nyt on alkanut vaivaamaan ja jopa ehkä hieman pelottamaan, kun olen muutaman vuoden nähnyt ovikello-unta. Siis keskellä yötä herään siihen, jotta ovikello soi. Se soi kerran ihan selvästi ja oven takana ei koskaan ole ketään (makkarin ikkunasta näkee suoraan ovelle).
Ensinnäkin siihen liittyy aina suunnaton pelko/kauhu. Yleensä en enää uskalla nukkua unen jälkeen, enkä liikkua. Ovikellon soimiseen ei liity painajaiset tms, en muista näiltä öiltä koskaan mitään unia, vaikka muuten unet aina muistankin. En ole tehnyt/katsonut mitään erikoista tätä ennen, en käyttänyt lääkkeitä/alkoholia tms, mikä voisi selittää asian.

Äärimmäisen ahdistava ja pelottava joka tapauksessa. Ja jos nyt haetaan jotain yliluonnollista, niin viimeksi ovikello-uni oli kuolleen isäni syntymäpäivää edeltävänä yönä.

Jos joku tietäisi enemmän, mitä tuo uni tarkoittaa? En ole ennen nähnyt samaa unta useana eri yönä, paitsi "kuumeuni", jota näin aina muksuna ennen, kuin sairastuin.



Hmm...hassuja aina nuo toistuvat unet. En tiedä voinko auttaa ,mutta voisiko tämä unen toistuminen johtua jostakin asiasta joka on tapahtunut oikeassa elämässä ,joka vain suurentuu unessa?(Esim lapsena pelkäsit naapurin pahan sedän aina olevan oven takana ,kun se soi.Päästä vedetty juttu)

Itselläni oli samanlainen pienenä:
Unessa tulin oman huoneeni kautta eteiseen ja ulos oven rappusille saakka.Yhtäkkiä aloin kuulla outoa ääntä. (hurinaa jne.) Sitten talon kulman takaa tuli teletapeista tuttu nuut nuut kone.(vai mikä se oli?) Säikähdin aina ihan hirveästi ja se imaisi minut kärsällään. :D Sama uni toistui AINA ja aloin valittaa äidille. Parin vuoden päästä sitten ,kun uni oli toistunut monta kertaa niin sama alkoi. Kävelin huoneeni huoneeni kautta eteiseen,ulos,portaille.Olin jo valmiiksi peloissani ,kun tiesin nuut nuutin tulevan.Sitten kuului outo ääni ,mutta nurkan takaa tulikin ihan vieras mies moottoripyörällä. Olin ihan innoissani ja helpottunut. En tiedä miksi ,mutta hyppäsin moottoripyörän kyytiin ja se ajoi pois. :o Sen jälkeen uni ei ole kummassakaan versiossa koskaan enää toistunut. Mahtaakohan tuo pelastaja tulla vastaan oikeassa elämässä?
(Pelastaisi mut sitten nykyisiltä kauhu-uniltani ,kun ufot tulee ja nappaa mut ,vaikka toisinaan ne onki Siriukselta ja kilttei. :) )
On paljon mahdollisempaa ,että avaruudessa on elämää ,kuin voittaa lotossa XDD

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 09 Elo 2011, 17:42

Taas jotain pientä. Asunnossa aukesi viereisestä huoneesta ovi, minkä olin tarkistanut suljetuksi. Menin kummastelemaan, laitoin sen taas kiinni ja koitin tempoa sitä että saako sen auki jos lujasti repii, että läpivetoko se sen olisi aukonut. Eipä tuntunut aukeavan tempomalla. No ovi kiinni ja takaisin koneen ääreen möllöttämään.. muutaman minuutin päästä aukesi taas. Noh, kolmannen kerran sama homma tapahtui muutaman minuutin päästä ja nyt onkin jo kännykkäkamera kuvaamassa, että josko se vielä kertaallaan haluaisi aueta. ;)

Läpiveto olisi se luonnollisin vaihtoehto tietysti, mutta samassa asunnossa ollut sen 20 vuotta eikä ikinä ennenkään kyseistä ovea ole läpiveto aukaissut, eikä tempomalla tunnu aukeavan, niin jännähän tuo taas on. Toivottavasti aukeaisi vielä videolle, en tosin tiedä pitkänkö pätkän tuolla saa otettua.

Edit, jei aukesi. Pitääpä tsiigata video jos vaan kesti mitta!
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Elo 2011, 17:58

Hartsa kirjoitti:Edit, jei aukesi. Pitääpä tsiigata video jos vaan kesti mitta!

Nyt menee mielenkiintoiseksi! :P
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 09 Elo 2011, 18:13

Ok, video onnistui.. ei kyllä käänny kahva eikä mitään, ovi vaan aukeaa. Itse saan työntää koko painolla eikä meinaakaan aueta, niin en kyllä tiedä mitenkä tuo sitten aukesi videon kanssakaan. :/
"I reject your reality and substitute my own"

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Ernest » 10 Elo 2011, 17:43

Hartsa kirjoitti:Ok, video onnistui.. ei kyllä käänny kahva eikä mitään, ovi vaan aukeaa. Itse saan työntää koko painolla eikä meinaakaan aueta, niin en kyllä tiedä mitenkä tuo sitten aukesi videon kanssakaan. :/

Video jakoon! :)

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 10 Elo 2011, 21:14

Vie gigan tuo pätkä ja näyn siinä itse niin ei oikein pysty.. joutuisi pätkimään ja pakkaamaan yms.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja WM_ » 11 Elo 2011, 07:18

Hartsa kirjoitti:Vie gigan tuo pätkä ja näyn siinä itse niin ei oikein pysty.. joutuisi pätkimään ja pakkaamaan yms.

Helposti lyhenee vaikka windows movie makerilla ja youtubeen lataus kestää toki jonkin aikaa, muttei ihan rutosti ;)
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hartsa » 13 Elo 2011, 02:49

Ei ole aikaa eikä inspistä tässä vaiheessa (hyvin hektistä aikaa menossa) kikkailla videon kanssa, ja loppupeleissä videossa näkyy vain kuinka ovi aukeaa. Ja kyseistä ovea tuntematta, tuo on feikattavissa tai tuulen avattavissa siinä missä mikä tahansa muu ovi. Näitähän varmaan riittää. Etenkin kun tarkemmalla tutkiskelulla huomasimme myös, että oven saa kuin saakin auki jos sitä hellästi rumputtaa edestaas, voimalla työntämällä se ei varmasti aukea. Eli läpivedon piikkiin tämän voi depunkkailla vaikka kyseinen ovi ei ennen ole aukeillut. Mutta jos se on mahdollista, niin "pakkohan" sen on aina olla se järkevin vaihtoehto.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja yenn » 17 Elo 2011, 02:41

Ajattelin nyt tulla tänne kertomaan ja ihmettelemään, ennenkun mun hermo repeää oikeasti. :D

Mulla on ollu aina pieni ongelma, sähkölaitteet mun ympärillä sekoaa/hajoaa aivan käsittämättömillä tavoilla.

Nohh... Sain kaverilta tuollaisen cd/kasetti/radio-soittimen, ja se toimii moitteetta. Ehkä vähän liiankin hyvin... Sillä on tapana mennä rasittavan usein itsestään päälle. Nimenomaan se radio..joka kerta sieltä tulee Nova ja se vain kohisee tai sitten ei kuulu mitään. Kaukosäädintä tuohon vehkeeseen ei ole..
Ollaan mietitty kavereiden kanssa että voisko se ottaa häikkää jostain naapurin kakesta, mutta eihän infrapuna(?) anna signaalia seinien läpi. Ideoita mistä tuo vois johtua? Mua alkoi riepoa niin pahasti että revin johdot seinästä..

Seuraavana vuorossa mun tietokone. 2v vanha läppäri, ei oo ottanu ylimäärästä osumaa tms. Ilman mitään syytä hajos kovalevy kesällä. Nyt siihen vaihdettiin uusi, ja sekin on nyt jo jotenkin viallinen ja kone herjaa sitä vikaa. Näyttö reistailee ja muuta mukavaa. Kaverit ihmetteli että mitä teen tietokoneelle kun menee hetkessä tohon kuntoon... Ei mitään havaintoa.

Myös mun telkkari käynnistelee omia aikojaan pari kertaa viikossa. Jokuaika sitte se meni päälle ja kun tuli lumisadetta niin katsoin et millä kanavalla se on, niin kanava oli "66"... Kaksi kutosta. Eihän se merkkaa mitään, mutta piru vie.. Kyllä täällä aletaan kohta vainoilemaan. :D

kirjotin tän puhelimella kun tuo kone on rikki, joten pahoittelen jos on kirjoitusvirheitä tai muuten hankalasti luettavissa. En nää koko tekstiä kerralla kun kirjoitan..
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Napunen
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Heinä 2011, 22:47

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Napunen » 13 Loka 2011, 23:58

Aaveita ei ole tullut koskaan jostain syystä nähtyä mutta olen siitä vain iloinen. Kuitenkin tuli kerran meidän vanhan kissan kanssa oltua omassa huoneessa ja kuunneltua kasetilta Scorngrainin Blank kappaletta, (tosin en vielä silloin ollut selville kenen kappale se oli kuin vasta myöhemmin sattumalta) ja jätin sitten kissani sängyn päälle vähäksi aikaan yksin. Kun tulin takaisin niin kissa karvat pystyssä samassa asennossa sentään mihin jäi ja tuijotti silmät pyöreinä eteenpäin ja ajattelin heti etteihän vaan jokin piru tullut musiikin takia vieraisille... :demoni:

Mutta jospa ei sentään, saattoihan kissa parka säikähtää niin rajua musiikkia muutenkin niin paljon, se vain ei ollut koskaan aikaisemmin eikä myöhemminkään elämänsä aikana reagoinut tuolla tavalla musiikkiin vaikka on tullut soiteltua erilaisia hevikappaleita miljoonaan kertaan. Toi vähän kylmiä väreitä, eivätkä nuo biisin sanatkaan mitenkään hirveän lämmittävät olleet kun sain ne vihdoin selville, ihmiskunnan tulevalle tuholle siinä hurrattiin. Ihan hyvä etten ole nähnyt aaveita kun tuollaiset pikkujutut tuo jo liikaa jännitystä elämään :mrgreen:

Hatekki
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Loka 2011, 10:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hatekki » 17 Loka 2011, 11:33

Kai sitä voi oman kokemuksensa tänne kirjoittaa.

Eli olin joku n. 15vuotias eli noin 15 vuotta sitten. Asumme vähän kauempana mistään isommasta asutuksesta metsän keskellä. Olin veljeni luona jonain syksyn iltana käymässä ja kun lähdin sieltä polkemaan polkupyörällä kotiin vanhempieni luokse oli iha pilkkopimeää ja minulla oli vain polkupyörän valo käytössä. Ajoin sellaista pientä hiekkatietä keskellä metsää ja oli sellainen tunne koko ajan että ihan kuin joku seuraisi ja katselisi minun menoani. Saavuin vanhempieni pihaan ja olin laittamassa pyörääni autotalliin tuttuun tapaan. Avasin autotallin oven ja laitoin pyörän sisään, kun olin vetämässä autotallin ovea kiinni perässäni niin joku ikään kuin riuhtaisi oven irti kädestäni ja ove rysähti kovalla voimalla kokonaan auki. Pelästyin tapahtunut aika prkleesti, meniin kuitenkin heti ulos katsomaan mikä sen aiheutti mutta en keksinyt sille mitään järkevää selitystä koska ovessa ei ole mitään jousta joku vetäisi oven auki tai ulkona ei käynyt yhtään tuuli.

Muitakin kokemuksia minulla on ihan lapsesta lähtien. Olemme kaverini kanssa nähneet talvella illalla taivaalla jonkun todella omituisen lentävän kohteen joka ei kuitenkaan ollut lentokone. Ja sitten ylä-asteikäisenä olimme touhuamassa kavereideni kanssa jotain metsän reunalla kun alkoi hirveä valjon ilotulitus taivaalla suoraan meidän edessämme, se näytti ihan jotain sähkömyrskyltä tai sähköpurkauksilta. Se valoshow kesti noin 2min, mitään asutusta ei siellä suunnalla ole tai siellä ei mene mitään suuria voimalinjoja. Se oli jotenkin todella näyttävän näköistä ja hienoa.

Asumme tällaisessa 50-luvulla rakennetussa rintamiestalossa. Kun makuuhuoneemme oli alakerrassa niin jonain yönä heräsin vaimoni kanssa siihen että ylhäältä kuului askeleita. Minä tietysti heti ryntäsin sinne ison lihakirveen kanssa katsomaan mutta ei mitään näkynyt.
Samoihin aikoihin näin jotenkin sekavaa unta tai sitten olin hereillä. No kuitenkin juttu meni näin heräsin johonkin palaneeseen hajuun joka tuli ulkoa, katsoin meidän makuuhuoneen ikkunasta ulos ja näin kuinka sieltä meidän tieltämme käveli jokin hahmo kohti meidän taloamme sumun seassa. Tuli todella ahdistunut tunne ja päätin lähteä keittiöön katsomaan niin tämä hahmo seisoi siinä ikkunan edessä ulko-ovella. Menin nopeasti takaisin makkariin herättämään vaimoani. Menin hänen vierelleen sänkyyn niin en saanut ääntä tulemaan suustani vaikka kuinka yritin huutaa.
Sitten muistini katkeaa ja ikään kuin herään tähän vaikka mielestäni olin hereillä koko ajan. Sori jos meni sekavaks tää juttu mut tää oli aika sekava tapahtuma!
Tämä on sellainen uni tai todellinen juttu josta en ole ihan 100% varma että oliko tämä unta vai ei.

Uskon kaikkeen yliluonnolliseen ja myös elämään muualla kuin täällä meidän omalla Telluksella.

Coradea
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 12 Marras 2011, 16:05

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Coradea » 12 Marras 2011, 16:46

Oon ihan uus täällä, mutta päätin nyt heti jakaa "kokemukseni".

Mulle ei oo tapahtunu kovinkaan paljon, ainakaan en muista että olis, mutta ehkä mun selkein muisto lapsuudesta on se kun olin täysin varma, että mun kaapin takan asui "kummitus". Heräsin aina yöllä siis siihen, että varjomainen tyyppi seiso siinä kaapin vieressä. Karmeemmaks sen teki vielä se, että parilla ekalla kerralla luulin sitä aluks mun äidiks. Hahmo oli siis vähän naista muistuttava, mutta ihan semmonen savu/varjomainen. Lapsena tietenki lähin aina karkuun vanhempien huoneeseen, joka oli vieressä. Tää tyyppi kuitenki oli ihan joka kerta kävelemässä siinä oven edessä. Aika ymmärrettävästi aloin tietenki märiseen ja kiljuun, kunnes äiti tai isä heräs ja kanto mut siitä ovesta sisään. Täähän saatto siis olla erittäin vilkasta mielikuvitusta, mutta tapahtumat loppu sen jälkeen kun kaappi hävitettiin.

Toinen juttu, mikä sattu joskus ku nukuin teltassa kaverin kans, oli se kun meän keinu alko nariseen just sillain, niinkö joku olis keinunu siinä. Melko varmasti oli siis tuuli, mutta silti inhottava, ku yöllä heräs tuollaseen.

Oon kans aina pelänny ihan järjettömästi meiän saunaa, mutta siellä ei oo silti ikinä tapahtunu mitään. Aina vaan tunne etten oo yksin. Ja tää tunne on siis ihan pesuhuoneessaki, sillon vaan tuntuu että joku katsoo mua sieltä saunasta. Ja enneku joku sanoo, niin kyllä, todennäköisyys että naapuri käy tirkistelemässä on minimaalisen pieni. : D

Froggie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 08 Marras 2011, 01:52

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Froggie » 12 Marras 2011, 18:21

Coradea kirjoitti:Oon kans aina pelänny ihan järjettömästi meiän saunaa, mutta siellä ei oo silti ikinä tapahtunu mitään. Aina vaan tunne etten oo yksin. Ja tää tunne on siis ihan pesuhuoneessaki, sillon vaan tuntuu että joku katsoo mua sieltä saunasta. Ja enneku joku sanoo, niin kyllä, todennäköisyys että naapuri käy tirkistelemässä on minimaalisen pieni. : D


Ilmiselvä saunatonttu sua stalkkailee! :D

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Ernest » 18 Marras 2011, 15:39

Coradea kirjoitti:Täähän saatto siis olla erittäin vilkasta mielikuvitusta, mutta tapahtumat loppu sen jälkeen kun kaappi hävitettiin.

Oliko kaappi kuinka vanha? Missään Ikean kaapissa tuskin lymyilee kummituksia :D

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 18 Marras 2011, 19:44

Coradea kirjoitti:Oon ihan uus täällä, mutta päätin nyt heti jakaa "kokemukseni".

Mulle ei oo tapahtunu kovinkaan paljon, ainakaan en muista että olis, mutta ehkä mun selkein muisto lapsuudesta on se kun olin täysin varma, että mun kaapin takan asui "kummitus". Heräsin aina yöllä siis siihen, että varjomainen tyyppi seiso siinä kaapin vieressä. Karmeemmaks sen teki vielä se, että parilla ekalla kerralla luulin sitä aluks mun äidiks. Hahmo oli siis vähän naista muistuttava, mutta ihan semmonen savu/varjomainen. Lapsena tietenki lähin aina karkuun vanhempien huoneeseen, joka oli vieressä. Tää tyyppi kuitenki oli ihan joka kerta kävelemässä siinä oven edessä. Aika ymmärrettävästi aloin tietenki märiseen ja kiljuun, kunnes äiti tai isä heräs ja kanto mut siitä ovesta sisään. Täähän saatto siis olla erittäin vilkasta mielikuvitusta, mutta tapahtumat loppu sen jälkeen kun kaappi hävitettiin.

Toinen juttu, mikä sattu joskus ku nukuin teltassa kaverin kans, oli se kun meän keinu alko nariseen just sillain, niinkö joku olis keinunu siinä. Melko varmasti oli siis tuuli, mutta silti inhottava, ku yöllä heräs tuollaseen.

Oon kans aina pelänny ihan järjettömästi meiän saunaa, mutta siellä ei oo silti ikinä tapahtunu mitään. Aina vaan tunne etten oo yksin. Ja tää tunne on siis ihan pesuhuoneessaki, sillon vaan tuntuu että joku katsoo mua sieltä saunasta. Ja enneku joku sanoo, niin kyllä, todennäköisyys että naapuri käy tirkistelemässä on minimaalisen pieni. : D


joskus jos joku on kiintynyt johki esineeseen voi jäädä siihen luokse hengailemaan. ehkä talon historia kannattaa selvittää jos joku vanha kämppä?? meillä ainankin alakerrassa joka kerta on sellainen olo että joku läsnä ja toisinaan jotakin näkyy ja kuuluukin. mutta kun ei ole koskaan uhkaavaa ollut:) niin olenkin aina todennut että eipä se kait kamalan ikävä ole jos vaan ääntä pitää:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Coradea
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 12 Marras 2011, 16:05

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Coradea » 18 Marras 2011, 20:05

Ernest kirjoitti:
Coradea kirjoitti:Täähän saatto siis olla erittäin vilkasta mielikuvitusta, mutta tapahtumat loppu sen jälkeen kun kaappi hävitettiin.

Oliko kaappi kuinka vanha? Missään Ikean kaapissa tuskin lymyilee kummituksia :D



En ees tiiä kuin vanha se oli, mutta jostaki se raahattiin esiin. Jos muistan oikein, niin ei se ainakaan kovin uudelta näyttäny. Semmonen järjettömän ruma kellertävä (mahollisesti joskus valkonen), laatikkomainen pökkelö. Punasilla ovenkahvoilla, jos jotaki kiinnostaa :D


aava: Ainoo mitä oon saanu selville tästä talosta on se, että entinen omistaja tappo neljä koiraansa ja muutti etelään. Ja ei täällä tapahu enää mitään erityisen pelottavaa, joten tuskin on mitään suurempaa piilossa. (:

Lätsä
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Marras 2011, 20:37

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Lätsä » 20 Marras 2011, 15:42

Muistini syövereistä pongahti esiin n.13 vuotta vanha kokemus.

Eli, olimme kaverini Mummolassa kesälomalla n. 13 vuotta sitten.
Tämä paikka sijaitsee jossain keskellä metsää Röykässä. Ainakin näin sen muistan.
Alueella oli tuolloin 5 ihmistä, minä, kaverini ja hänen vanhemmat ja mummonsa.

Ensimmäinen päivä oli pulkassa ja oli aika mennä nukkumaan.
Me nukuimme kaverin ja hänen vanhempiensa kanssa vieras mökissä
ja mummo nukkui päämökissä. Jostain syystä en unta saanut tuolloin moneen tuntiin.
Siinnä sängyllä makoillessani aloin kuulemaan ulkopuolelta kahden miehen keskustelua.
Jos oikein muistan niin suomea se ei ollut. Kurkkasin ikkunasta mutta en nähnyt ketään.
Kyselin kaikilta että ovatko he hereillä, mutta kaikki veteli sikeitä.
Tässä vaiheessa alkoi pelko hiipiä esiin. Sängyllä pelon valtaamana pitelin käsiäni korvilla,
tuolloin en kuullut puhetta. Eli en ainakaan päässäni kuullut ääniä. :)
Tuota keskustelua kesti arviolta noin 10min, sen jälkeen ei tapahtunut tai kuulunut enään mitään.
Lopulta sain unta ja näköjään hautasin muiston aika hyvin, kun nyt vasta pompahti esiin.
Tämän lisäksi minusta tuntuu että olen muutakin unohtanut, mutta mitä. :roll:
Ekäpä se selviää aikanaan.

Jos tässä jotain paranormaalia on, niin veikkaisin sota-ajan venäläisiä tai saksalaisia.
Ei kyllä juurikaan ole tietoa onko tuolla alueella kyseisiä sotilaita ollut joskus.

Ehkäpä joku tietää paremmin.

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja yenn » 20 Marras 2011, 20:09

En nyt löytänyt tälle asialle omaan keskustelun pätkäänsä, eli laitanpa tänne.

Jonkin aikaa oli suht hiljaista, enkä ole oikeastaan edes ajatellut mitään yliluonnollista sen kummemmin..

No mutta nyt on alkanut näkyä mustia (ei tummia,ei läpinäkyviä,vaan MUSTIA) "massoja". Kyseessä ei siis ole mitkään hahmot, vaan epämääräisen muotoisia/kokoisia länttejä. Kyseessä voipi olla tietty myös näköharhat, mutta eipä ole tuollaisia ennen vastaan tullut.

Olin lenkillä koirani kanssa tuossa muutama viikko sitten, ja kävelin tuosta kirkon+haustausmaan tietä pitkin. Kävellään siitä suunnilleen joka ilta, en ajattele paikkaa mitenkään karmivana enää kun oon asiaan tottunut eikä mielikuvitus tee temppuja siellä.
Nyt kumminkin yhtenä iltana koirani pissatessa katselin pusikkoa, ja sieltä takaa nousi jotain mustaa, pituutta noin metri ja leveyttä varmaankin puolisen metriä. Katoin eka et olis lintu, mutta se sitten hävisi siinä silmien edessä.. Puskassa ei ollut lehtiä enää, joten näin kokoaika siihen toiselle puolelle. Tiedän, kuulostaa hyvinkin oudolta. Jatkoin kävelyä, ja suunnilleen kymmenen metrin päässä mun edestä meni samainen "massa" vaakatasossa. Ilmesty oikealta puolelta yht'äkkiä ja meni mun edestä vasempaan ja katosi siinä sitte muutaman metrin liikuttuaan.

Tossa nyt oli 2 selvintä havaintoa, sit on muutamia sellaisia jotka vois olla näköharhaa.. Enpä sitte tiiä. Pisti kumminkin mietityttämään. On alkanu näkyä outoja uniakin, enkä oikeastaan tunne nyt stressaavani mitään...
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa