Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 24 Touko 2014, 08:28

oneww yksinkertaisesti nuo mitä olet nähnyt viittaa vahvasti pahaan oloosi. silloin näkijä tuppaa näkemään kaikenmoista vähemmän mukavaa. ja riippuu kuinka vahva näkijä on. esimerkiksi itse näen vahvasti sillon kun jotakin tapahtuu.. mutta esimerkiksi tunnetilani ei vaikuta näkemiseeni teininä kyllä vaikutti vähäsen mutta hyvin vähän silloinkin. ehkä keskustelu äitisi kanssa ilmiöstäsi josko hän osaisi vastata onko kellään suvussa ollut moisia kokemuksia tunnetilan aikana:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 24 Touko 2014, 08:30

Andromedan Star Nation kirjoitti:Näitä on erilaisia juttuja saatavilla netissäkin:
http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia/
http://koti.mbnet.fi/maya/index.php


numero 3han se sieltä putkahti ja osu kyllä nappiin;D tuon maya jutun jo tiesinkin:) joskus ihan vahingossa tuli sekin testattua:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 26 Touko 2014, 11:10

Henkimaailma viestittää usein läsnäolostaan mm. lintujen kautta. Itsellä haukka on liittynyt tällaisiin kohtaamisiin. Kerran kävi jopa niin että pohdin erästä asiaa silloisessa kodissamme, keittiössä join kahvia ja radio soi siinä taustalla. Huomio kiinnittyi erään biisin sanoihin joissa mainittiin jotain haukasta ja samalla sekunnilla pyyhkäisi haukka aivan keittiömme ikkunalasin takaa, tehden vielä toisenkin kaarroksen ikkunan edessä, kunnes sitten hävisi matkoihinsa. On lukemattomia erilaisia tapoja mitä voivat käyttää, mikä vaan sopii tilanteeseen parhaiten. Niin ja tuolla samalla "palavalla hetkellä" "lamput syttyi" ja tuli rauhallinen fiilis ja tiesin miten toimia asian suhteen.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 06 Kesä 2014, 07:54

itellä on lähinnä nuo numerot. se että tietää että jokin asia on nyt niinkin ja toisinaan myös tulee ihan tilanteita jossa tulee vahva tunne jostain eikä ne silloin ole harhaan johtaneet:) mutta unissa minulla on yleensä ollut susi ja aikoinaan oli todella jopa pakkomielle siihen että ottaa niskaan pantterin ja toisen mokoman jalkaan:D (tatuointeja siis)

mutta itse olen aina pitänytkin petoeläimistä ja no koirista ja koirat ovat aina pitäneet minusta :D

kerrankin tuli tilanne kun sellainen koira hyppäsi minua kohti häntä heiluen kun olis leikkimään käynyt omistaja siinä selitti että ei oo kyllä ikinä noin tehnyt ja tokasin vaan että tykkään todella paljon koirista :D

mutta (susiahan noi pohjimmiltaan on) ;D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 06 Kesä 2014, 10:48

Mulla on myös ollut jakso, jolloin autojen rekisterikilvissä tuli vahvistuksia omiin epäilyihini. Tästä on siis aikaa n.20- vuotta kun "epäilevää Tuomasta" testattiin ja annettiin vahvistuksia samalla. Kilvissä oli usein kirjaimet UFO, katsoessani auton taustapeilistä kun peruutin autoa pois parkkiruudusta. Tai sitten jokin auto ohitti minut, vain jäädäkseen ajamaan eteeni. Aina silloin kun näitä näin, oli omat fiilikset vähän alhaalla ja välittömästi kun nuo 3 kirjainta näin, kehon täytti sanoinkuvaamaton hyvänolontunne. Oikeasti kilvissä ei ollut noita kolmea kirjainta UFO vaan näköaistiini vaikutettiin niin että näin kilvet sellaisina. :ufo:

UnknownEntity
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 29 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja UnknownEntity » 23 Syys 2014, 21:14

Meillä oli aikoinaan (noin -90) bändin treenikämppä yhden kaverin kuolleen mummon omakotitalon yläkerrassa. Alakerrassa oli vielä kaikki mummon kalusteetkin. Oltiin siinä sitten yks ilta myöhään soiteltu ja lopeteltu lopulta siltä illalta ja jauhettiin vielä yläkerrassa paskaa muuten vaan. Yhtäkkiä alhaalta kuului sellanen ääni kuin siellä oleva melkein huoneen korkuinen astiakaappi olis kaatunut, tärähdys tuntui ylhäällä asti. Siinä oltiin kaikki viis äijää aivan huuli pyöreenä ja ihmeteltiin. Vähän ajan päästä melkein kakka housussa hiivittiin alakertaan kattomaan että mitä siellä oli tapahtunu. Niin ei mitään, kaikki aivan ok, huonekalut pystyssä ja silleen. Siitä sitten vähin äänin hipsittiin kukin tahoillemme kotiin.

Ehkä oltiin sinä iltana soitettu tavallistakin huonommin ja mummo sai tarpeekseen :mrgreen:
...eradicationofearthspopulationlovespolaris...

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 23 Syys 2014, 21:25

Mummo kimpaantui huonoon soittamiseen tai oikeastaan varmaan siihen kun soititte hieman pitempään tuolloin :ghost:

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 14 Marras 2014, 14:06

tossa taannoin kävi niinkin että menin meidän pimeeseen alakertaan sauna osastolle ja siellä näkyi valoilmiö joka ei missään tapauksessa olisi voinut olla siellä missä oli. tein pari testiäkin ja mikään ei tuottanut aamulla näkemääni tulosta. sitten kun seuraavana iltana olin menossa pesemään pyykkiä ja laitoin pesuhuoneeseen ja saunaan valoja tajusin muutamaa sekunttia sen jälkeen että ennen kun edes katkasijat päälle laitoin olin hiukan aikaa tuijotellut saunasta tulevaa himmeää valoa..

töissä törmäsin sitten äänien muodossa työpaikan kuuluisuuteen doorikseen;D (olin aivan yksin paikan päällä aamusta):)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 16 Tammi 2015, 11:34

Saunatonttuko se siellä loistaa :D

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 16 Tammi 2015, 21:24

Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa :D
luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..

tosin oisha tuo saunatonttu positiivisempi homma :)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 18 Tammi 2015, 20:59

aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa :D
luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..

tosin oisha tuo saunatonttu positiivisempi homma :)

Millainen fiilis sulle itsellesi tulee kun siellä oleskelet?

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 19 Tammi 2015, 07:24

Andromedan Star Nation kirjoitti:
aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa :D
luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..

tosin oisha tuo saunatonttu positiivisempi homma :)

Millainen fiilis sulle itsellesi tulee kun siellä oleskelet?


aika vaihteleva välillä on rauhallista välillä tulee painostava jopa hieman "juokse" tunnelma. mutta talossa jossa asutaan on ollu aikalailla negatiivisia asioita. ja kuolema mutta ei siis minkään ikävän mutta hyvin kipeän ihminen. ja hänen jälkeensä talossa asui suorastaan ikävä ihminen joka ei tänne tosin kuollut mutta itse uskon että tapahtumat jättää tietyn ilmapiirin asuntoon. eli joka paikassa oikeestaan vaihteleva fiilis.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 20 Tammi 2015, 15:29

aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:
aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa :D
luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..

tosin oisha tuo saunatonttu positiivisempi homma :)

Millainen fiilis sulle itsellesi tulee kun siellä oleskelet?


aika vaihteleva välillä on rauhallista välillä tulee painostava jopa hieman "juokse" tunnelma. mutta talossa jossa asutaan on ollu aikalailla negatiivisia asioita. ja kuolema mutta ei siis minkään ikävän mutta hyvin kipeän ihminen. ja hänen jälkeensä talossa asui suorastaan ikävä ihminen joka ei tänne tosin kuollut mutta itse uskon että tapahtumat jättää tietyn ilmapiirin asuntoon. eli joka paikassa oikeestaan vaihteleva fiilis.

Eli melko raskaat energiat siellä on edelleen aistittavissa. Jääkö tuo fiilis päälle, kun poistut tilasta? Joskus on hyvä vähän puhdistella omia energioitakin raskaiden kokemusten jälkeen.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 20 Tammi 2015, 17:30

Andromedan Star Nation kirjoitti:
aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:
aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa :D
luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..

tosin oisha tuo saunatonttu positiivisempi homma :)

Millainen fiilis sulle itsellesi tulee kun siellä oleskelet?


aika vaihteleva välillä on rauhallista välillä tulee painostava jopa hieman "juokse" tunnelma. mutta talossa jossa asutaan on ollu aikalailla negatiivisia asioita. ja kuolema mutta ei siis minkään ikävän mutta hyvin kipeän ihminen. ja hänen jälkeensä talossa asui suorastaan ikävä ihminen joka ei tänne tosin kuollut mutta itse uskon että tapahtumat jättää tietyn ilmapiirin asuntoon. eli joka paikassa oikeestaan vaihteleva fiilis.

Eli melko raskaat energiat siellä on edelleen aistittavissa. Jääkö tuo fiilis päälle, kun poistut tilasta? Joskus on hyvä vähän puhdistella omia energioitakin raskaiden kokemusten jälkeen.


välillä. mutta esimerkiksi tämän paikan energiat vaikka on pahaa on hyvääkin. mutta olen aikoinaan käynyt kesäsin paikassa jonka ilmapiiri "oli todella paksu ja ikävä" eli tämä on mitä nykyään koen aika pientä tuohon verrattuna. ja olen oppinut diilailemaan ilmapiirin/energioitten kanssa. vaikka välillä jotakin tapahtuisi yritän aatella positiivisesti ja luoda mielessäni positiivisen mielikuvan tai jos joku vähän "mekastaa" niin ääneen tokasen vähän tyyliin "vai niin, oho, aijaa tms" täällä siis välillä vähän omituisiakin tapahtuu mutta harvoin ja pienessä mittakaavassa:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 21 Tammi 2015, 12:40

aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:
aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:
aava kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:Saunatonttuko se siellä loistaa :D
luulen että joko entisen koulukaverin tuttu kuollut tuolloin tai sitten juuri sillä hetkellä kun tuli päivä tapauksen jälkeen että kyseisen ihmisen kaveri ei vielkää usko että heidän kaveri postunu tästä elämästä..

tosin oisha tuo saunatonttu positiivisempi homma :)

Millainen fiilis sulle itsellesi tulee kun siellä oleskelet?


aika vaihteleva välillä on rauhallista välillä tulee painostava jopa hieman "juokse" tunnelma. mutta talossa jossa asutaan on ollu aikalailla negatiivisia asioita. ja kuolema mutta ei siis minkään ikävän mutta hyvin kipeän ihminen. ja hänen jälkeensä talossa asui suorastaan ikävä ihminen joka ei tänne tosin kuollut mutta itse uskon että tapahtumat jättää tietyn ilmapiirin asuntoon. eli joka paikassa oikeestaan vaihteleva fiilis.

Eli melko raskaat energiat siellä on edelleen aistittavissa. Jääkö tuo fiilis päälle, kun poistut tilasta? Joskus on hyvä vähän puhdistella omia energioitakin raskaiden kokemusten jälkeen.


välillä. mutta esimerkiksi tämän paikan energiat vaikka on pahaa on hyvääkin. mutta olen aikoinaan käynyt kesäsin paikassa jonka ilmapiiri "oli todella paksu ja ikävä" eli tämä on mitä nykyään koen aika pientä tuohon verrattuna. ja olen oppinut diilailemaan ilmapiirin/energioitten kanssa. vaikka välillä jotakin tapahtuisi yritän aatella positiivisesti ja luoda mielessäni positiivisen mielikuvan tai jos joku vähän "mekastaa" niin ääneen tokasen vähän tyyliin "vai niin, oho, aijaa tms" täällä siis välillä vähän omituisiakin tapahtuu mutta harvoin ja pienessä mittakaavassa:)

On hyvä tiedostaa negatiivisetkin asiat mutta tosiaan eihän niihin tarvitse jäädä kiinni pidemmäksi aikaa.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 31 Tammi 2015, 07:25

taas näitä mielenkiintosia:D yhtenä aamuna herätessäni kuului selvästi pariin otteeseen että joku käveli eteisessä edestakasin ja kaikki oli nukkumassa. sitten pari yötä myöhemmin kuulosti aivan kun olisi "radio kuulunut kaukaa" selvää ääntä mutta sitten se vaimeni. mutta sen jälkeen kuulosti siltä kun joku olisi nopeesti englanniksi rykässyt vähän tyyliin "*ittu mitä *askaa" olin kyllä vähän siinä että hetkinen mistäs tuo nyt tuli.

olen aiemminkin kyllä kerran keskellä päivää kuullut pari sekuntia musiikkia ja puheen sorinaa täältä kotonta.. mutta noi pari tapausta oli kyllä hiukan mielenkiintosia ettenkö sanos :D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

y3nn
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Helmi 2015, 16:04

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja y3nn » 25 Helmi 2015, 16:06

Palasinpa palstalle pitkän tauon jälkeen, entiset tunnukseni eivät enää toimineet, mutta yenn on tullut takaisin joukkoonne :)
Alanpa samantien rohmuamaan noita viestejä mitä teille on käynyt. :ghost:

Vatipåå
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Huhti 2015, 16:37

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Vatipåå » 12 Huhti 2015, 18:15

Itselläni on aika paljon erikoisia kokemuksia kertynyt elämän varrella, ei mitään kovin "dramaattisia" mutta selittämättömiä kuitenkin.

Aloitetaanpa alusta. Lapsena, noin 4-8-vuotiaana, näin usein sellaisia "valkoisia välähdyksiä". Jossain kohtaa näkökentässäni, joskus laidalla, joskus keskellä, vilahti kuin valkoista kangasta oltaisiin vedetty editseni. Joskus näitä näkyi nurkkien takana, joskus kuin ilmassa, joskus metsässä puiden välissä. Näihin välähdyksiin liittyi joskus kevyt ilmavirta. Vanhetessani ne vähenivät, mutta näen niitä edelleenkin aina joskus. Ne eivät siis ole mitään valomaisia tai vastaavia, vaan kuin kangasta.

Asuin 15 ensimmäistä vuotta elämästäni maalla talossa, jota ympäröivät useat ulkorakennukset. Nykyään asun keskustassa. Usein maalla asuessani minut valtasi selittämätön, voimakas ahdistus, joka saattoi muuttua suoranaiseksi peloksi. Tunne liittyi tiettyyn osaan talossamme ja riiheen, joka on kauempana pihapiiristämme. Tunne saattoi ilmaantua ollessani yksin tai muiden kanssa, keskellä kirkasta päivää tai illalla. Olosuhteilla ei ollut merkitystä. Tällaisia ahdistuskohtauksia tuli koko sen ajan, mitä asuin talossa, jo pienestä lähtien. Joskus yksin ollessani ahdistus kävi niin pahaksi, että kiersin taloa puukko kädessä. Usein ahdistukseen liittyi läsnäolon tunne. Myös noita valkoisia välähdyksiä esiintyi verrattain usein paikoissa, joihin ahdistuskin liittyi.
Vastaavanlaista ahdistusta koin eräällä entisen talomme lähistöllä olevalla mäntykankaalla. Olen aina ollut luontoihminen enkä ole pelännyt metsässä pitkiäkään aikoja oleilua, mutta tuota kangasta en siedä. Ahdistuksesta tekee vielä erikoisemman se, että kangas on hyvin valoisaa, verrattain harvapuista aluetta, ei suinkaan mitään korpea. Siitä huolimatta se on "pimeän" oloinen paikka ja siellä ollessani minut valtasi, ja valtaa edelleen, halu lähteä juosten pakoon. Heti, kun tulen kankaalta "ulos", joko kalliolle, joka on sieltä etelään, tai kuusikkoon, joka on pohjoiseen, ahdistus loppuu. Jos katson taakseni kankaalle sieltä tultuani, tuntuu kuin se tuijottaisi takaisin.

Koin lapsena myös eräänlaisen "ennaltanäkemisen". Kuljin silloin kouluun bussilla, olin varmaan kakkosluokalla. Olisikohan tuo ollut syksyä tai alkutalvea, kun heräsin kouluaamuna ja ensimmäisenä päässäni oli ajatus: bussi ei tule tänään, se ajaa ojaan. Sanoin tämän myös vanhemmilleni, mutta luonnollisesti minua ei uskottu ja päädyin pysäkille seisomaan. Kun olin ollut siellä puoli tuntia yliaikaa, äitini tuli ihmettele,ään, että eikö se bussi ole tullut. Hän vei minut autolla kouluun. Siellä opettaja sitten sanoi, kun muut ihmettelivät kyseisellä bussilla kulkevien ihmisten puuttumista, että se todellakin ajoi ojaan. Kenellekään ei onneksi sattunut mitään, koska tie, jolta bussi suistui, on niin kapeaa ja huonokuntoista, että sillä ei voi ajaa kovin lujaa.

Lemmikkeihimme liittyy myös pari kummallista kokemusta. Kun olin kuuden tai seitsemän vanha, labradorinnoutajamme kuoli. Se haudattiin takapihallemme puutarhaan. Oli kesä, ja istuskelin muutama päivä koiran kuoleman jälkeen keittiössä ikkunan ääressä. Yhtäkkiä näin, kuinka koiramme tuli puutarhasta, käveli pihan poikki ja hävisi kuin ilmaan talostamme noin viidentoista metrin päässä olevan tallin vieressä. En silloin oikein osannut pelätä tai mitään. Kun äitini tuli sisälle taloon, muistaakseni kasvimaata perkaamasta, selitin hänelle innoissani, että näin Betsyn (se oli koiramme nimi). Hän taisi vastata jotain sellaista, kuin "no, se kävi tervehtimässä". Pari vuotta sitten taas kanini kuoli. Sillä oli eläessään usein tapana pitää ääntä, vähän kuin pehmeää "murahtelua", sellaista "ymf"-ääntä, ja juosta jalkojen ympäri. Olen monesti kuullut tuota ääntä ja tuntenut jaloissani kosketuksen viedessäni kanini haudalle kukkia tai käydessäni tallissa, jossa se asusti vapaana.

Tällaisia minulle on käynyt. Nämä voi kuitata mielikuvituksen tuotteeksi tai sattumaksi tai ihan miksi tahansa, jos huvittaa.

Zon
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Touko 2013, 22:12

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zon » 31 Touko 2015, 21:48

Mitenkäs, onko kukaan harkinnut hankkiutuvansa hoitoon? Täällä on kyllä hiljaista nykyään, osa porukasta taitaa olla siellä suljetulla jo.
Hulluuden ja viisauden ero on hiuksenhieno.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Tenkku » 05 Elo 2015, 05:21

No hiljentynyt on kovin. Mietin vaan miksi ihmiset jotka haluaa morkata (?) niitä joilla on selittämättömiä (huom, selittämättömiä, ei välttämättä yliluonnollisia) kokemuksia edes hengaa foorumeilla missä näitä on tarkotus käsitellä.

Muoks vaivauduin peräti kurkkaamaan sun muita viestejä ja mietinki että oli jotai tuttua, siltikin. ^ Onhan se tietty hauskaa nauraa tyhmille mutta tyhmyyttä vaatii sekin
Fabulous babe


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron