Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Yugata » 10 Marras 2013, 16:38

KatieMicaela kirjoitti:Kiittää neuvoista :)

Mitenhän lisäksi tuollaisen suuren tunnelatauksen sitten madaltaisi?
Niin hyvässä kuin pahassa päivittäiset oudot tapahtumat olis kiva saada vähenemään.
Esim. ihmiset ympärillä reagoi voimakkaasti vaikka itse tahtois vain kadota ja olla omissa oloissaan.
Jatkuvien tilanteitten ja tapahtumien keskessä oleminen on toisinaan uuvuttavaa ku kylhän jokainen tahtoo joskus hengähtää ja olla vain...


Jos nuo tapahtumat tapahtuu vain tietyssä paikassa/asunnossa, niin silloin vika ei ole sinussa ainakaan. Myös muut kuin elävät, fyysisessä ruumiissa olevat ihmiset säteilee energiaa. Kyseisessä asunnossa voi olla muutama näkymätön olento/tietoisuus. Sama asia kuin me elävät ihmiset, mut he vaan eivät ole syntyneet fyysiseen kehoon toistaiseksi (mahdollisesti myöhemmin syntyvät)

Myöskään sitä ei voi sulkea pois, jos asunnossa on joskus ollut hyvin ongelmaisia asukkaita. Riitaisa perhe, tai jotain. Asunton voi jäädä jäämiä edellisten asukkaiden voimakkaista negatiivisista fiiliksistä. En näe muuta ratkaisua kuin muuttaa pois.

Jos ongelmat jatkuu uudessa paikassa (mikäli muutat pois) niin nämä näkymättömät olennot ovat voineet seurata teitä. Tällaisissa tapauksissa en osaa auttaa... Jotkut suosittelevat manaajaa, mutta mielestäni siihen sopii jokin muu henkimaailman asiantuntija.

lare290
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Touko 2013, 17:42

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja lare290 » 11 Marras 2013, 20:11

Minulla on sellainen ihan helkutin outo havainto.
Joka hemputin kerta saunoessani kuuluu morsetuksen kaltaista "tiii tiii tit tiiitiii titit" tyylistä ääntä. Olisiko se saunatonttu joka yrittää kommunikoida? Se ei kuulu päästäni koska suljin korvani ja ääni vaimeni, ja löylyhuoneesta poistuessa ääni myös hiljentyy.
Voisiko joku selittää minulle tämän ilmiön? Isä kertoi että hormin kautta kuuluu ääniä tuvasta saunaan, mutta tuon kaltaista ääntä en ole kuullut muualla talossa.

Ps. vastaaja voisi myös kertoa onko se :ghost: vai :ufo:

Zon
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Touko 2013, 22:12

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zon » 16 Marras 2013, 13:27

homot
Viimeksi muokannut Zon, 12 Huhti 2015, 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hulluuden ja viisauden ero on hiuksenhieno.

KatieMicaela

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 27 Marras 2013, 03:31

Yugata kirjoitti:
KatieMicaela kirjoitti:Kiittää neuvoista :)

Mitenhän lisäksi tuollaisen suuren tunnelatauksen sitten madaltaisi?
Niin hyvässä kuin pahassa päivittäiset oudot tapahtumat olis kiva saada vähenemään.
Esim. ihmiset ympärillä reagoi voimakkaasti vaikka itse tahtois vain kadota ja olla omissa oloissaan.
Jatkuvien tilanteitten ja tapahtumien keskessä oleminen on toisinaan uuvuttavaa ku kylhän jokainen tahtoo joskus hengähtää ja olla vain...


Jos nuo tapahtumat tapahtuu vain tietyssä paikassa/asunnossa, niin silloin vika ei ole sinussa ainakaan. Myös muut kuin elävät, fyysisessä ruumiissa olevat ihmiset säteilee energiaa. Kyseisessä asunnossa voi olla muutama näkymätön olento/tietoisuus. Sama asia kuin me elävät ihmiset, mut he vaan eivät ole syntyneet fyysiseen kehoon toistaiseksi (mahdollisesti myöhemmin syntyvät)

Myöskään sitä ei voi sulkea pois, jos asunnossa on joskus ollut hyvin ongelmaisia asukkaita. Riitaisa perhe, tai jotain. Asunton voi jäädä jäämiä edellisten asukkaiden voimakkaista negatiivisista fiiliksistä. En näe muuta ratkaisua kuin muuttaa pois.

Jos ongelmat jatkuu uudessa paikassa (mikäli muutat pois) niin nämä näkymättömät olennot ovat voineet seurata teitä. Tällaisissa tapauksissa en osaa auttaa... Jotkut suosittelevat manaajaa, mutta mielestäni siihen sopii jokin muu henkimaailman asiantuntija.


Jonkunsortin energiaparantaja "manasi" äskettäin niitä pois, oli kuulma ollut henkiä imemässä energiaa. Itse kanssa harjoitellut kaikenlaista uutta. Miten toimii ja toimiiko niin vaikea sanoa. Jatkan harjoituksia.
Olen muuttanut paljon ja polttelen lamppuja joka kodissani :D

Vois kai asunnon myös ns. siunata vai mitä papit tekee kun ne tulee uuteen kotiin tekemään jonkun rituaalin? Kaipa jonkunsortin energia, suojaus tms. tauluilla ja esineillä vois päästä myös samaan.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Yugata » 01 Joulu 2013, 21:39

KatieMicaela kirjoitti:
Yugata kirjoitti:
KatieMicaela kirjoitti:Kiittää neuvoista :)

Mitenhän lisäksi tuollaisen suuren tunnelatauksen sitten madaltaisi?
Niin hyvässä kuin pahassa päivittäiset oudot tapahtumat olis kiva saada vähenemään.
Esim. ihmiset ympärillä reagoi voimakkaasti vaikka itse tahtois vain kadota ja olla omissa oloissaan.
Jatkuvien tilanteitten ja tapahtumien keskessä oleminen on toisinaan uuvuttavaa ku kylhän jokainen tahtoo joskus hengähtää ja olla vain...


Jos nuo tapahtumat tapahtuu vain tietyssä paikassa/asunnossa, niin silloin vika ei ole sinussa ainakaan. Myös muut kuin elävät, fyysisessä ruumiissa olevat ihmiset säteilee energiaa. Kyseisessä asunnossa voi olla muutama näkymätön olento/tietoisuus. Sama asia kuin me elävät ihmiset, mut he vaan eivät ole syntyneet fyysiseen kehoon toistaiseksi (mahdollisesti myöhemmin syntyvät)

Myöskään sitä ei voi sulkea pois, jos asunnossa on joskus ollut hyvin ongelmaisia asukkaita. Riitaisa perhe, tai jotain. Asunton voi jäädä jäämiä edellisten asukkaiden voimakkaista negatiivisista fiiliksistä. En näe muuta ratkaisua kuin muuttaa pois.

Jos ongelmat jatkuu uudessa paikassa (mikäli muutat pois) niin nämä näkymättömät olennot ovat voineet seurata teitä. Tällaisissa tapauksissa en osaa auttaa... Jotkut suosittelevat manaajaa, mutta mielestäni siihen sopii jokin muu henkimaailman asiantuntija.


Jonkunsortin energiaparantaja "manasi" äskettäin niitä pois, oli kuulma ollut henkiä imemässä energiaa. Itse kanssa harjoitellut kaikenlaista uutta. Miten toimii ja toimiiko niin vaikea sanoa. Jatkan harjoituksia.
Olen muuttanut paljon ja polttelen lamppuja joka kodissani :D

Vois kai asunnon myös ns. siunata vai mitä papit tekee kun ne tulee uuteen kotiin tekemään jonkun rituaalin? Kaipa jonkunsortin energia, suojaus tms. tauluilla ja esineillä vois päästä myös samaan.


Jostain kuulin myös, että kannattaa laittaa eripuolille asuntoa mineraalikiviä. Niissäkin on oma energiakenttänsä (jokaisella mineraalilla omanlaisensa hertsitaajuus).

Erääseen taloon, jossa oli negatiivisilla fiiliksillä kulkevia henkiolentoja, laitettiin ainakin sitriinkiviä väylälle, jossa henget kuljeskelivat enimmikseen.

Coradea
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 12 Marras 2011, 16:05

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Coradea » 02 Joulu 2013, 20:34

Taas on tapahtunut jonkin verran, mutta olen yrittänyt ottaa niihin vähän etäisyyttä. :/

Yksi mikä on mielessäni aika surullisena on se, kuinka päivää ennen vakavasti sairaan läheisen kuolemaa näin unta, jossa liikennevaloissa ohitseni kiilasi musta ruumisauto. Tiedossahan oli että todennäköisesti minä ehtisin lähtä ennen häntä (sen aikainen elämäntapani ei ollut kaikkein terveellisin), mutta näköjään sitten ei. Ja seuraavana aamuna heräsin äitini soittoon että tule sairaalaan, nyt hän kuolee.

Vähän sitä ennen olin ehtinyt nähdä unta toisesta kuolleesta sukulaisesta. Hänhän oli ehtinyt olla kuolleena jo jonkin aikaa (oli kadonnut), mutta päivä ennen kuin löytyi näin unta jossa olin hänen talonsa keittiössä ja ikkunasta näkyi tämä kuollut. Painajainenhan se sitten olikin, kun kuolemantapa ei ollut jättänyt häntä kovinkaan nätiksi näyksi. En ollut kovinkaan yllättynyt kun kuulin mistä hänet oli löydetty.

Kolmas oli kun hieman unihalvausta oli aamulla ja kuulin kun joku sanoi "Ehkä heräät sitten tähän", ja taulu joka oli nurkassa (listojen päällä sillä tavalla vinossa) kippasi nurin ja putosi. Säikähdin aika reilusti, mutta tykkään ajatella että se oli vain sattumaa.

Ja mitä täällä muuten keskusteltiin aiemmin siitä että mieleltään sairaat voisivat olla jotenkin vain herkkiä tai "väärällä kanavalla", olen itsekin sitä pohtinut ja tullut tulokseen että se voisi ihan hyvinkin olla mahdollista. Itselläni on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja olen miettinyt että voisikohan nuo selittämättömät ahdistukset johtua jostain mikä ei aivan pääse tulemaan läpi, kun melko intuitiiviseksi ihmiseksi olen kuitenkin osoittautunut.

Skitsofreniassa, psykooseissa ym, osassa tapauksista saattaisikin olla mielestäni mahdollisesti tälläisia tapauksia.

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 07 Tammi 2014, 17:03

Aina välillä jotain pientä tapahtuu, jolle ei selitystä ole eikä tarvikaan. Viimeksi oli yhessä talossa/ paikassa, jossa en aikasemin mitään outoa ole huomannut mutta, nyt vasta kun olin.Oltiin olohuoneessa ja sen perällä on pienmpi oleskelutila/tv huone jossa on keinustuoli ja sohva. kun katoin sinnepäin kikkutuoli heilui, aloin katoon että kukahan sen takan istuu ja heiluttaa, mutta siellä ei olut kukaan eikä ketään poistunut sieltäpäin. Kiikku keinui hetken ja pysähty, mulle tuli sellainen kummalinen olo, joka helpotti jonkun ajan kulutua.
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 04 Helmi 2014, 20:53

Coradea kirjoitti:Taas on tapahtunut jonkin verran, mutta olen yrittänyt ottaa niihin vähän etäisyyttä. :/

Yksi mikä on mielessäni aika surullisena on se, kuinka päivää ennen vakavasti sairaan läheisen kuolemaa näin unta, jossa liikennevaloissa ohitseni kiilasi musta ruumisauto. Tiedossahan oli että todennäköisesti minä ehtisin lähtä ennen häntä (sen aikainen elämäntapani ei ollut kaikkein terveellisin), mutta näköjään sitten ei. Ja seuraavana aamuna heräsin äitini soittoon että tule sairaalaan, nyt hän kuolee.

Vähän sitä ennen olin ehtinyt nähdä unta toisesta kuolleesta sukulaisesta. Hänhän oli ehtinyt olla kuolleena jo jonkin aikaa (oli kadonnut), mutta päivä ennen kuin löytyi näin unta jossa olin hänen talonsa keittiössä ja ikkunasta näkyi tämä kuollut. Painajainenhan se sitten olikin, kun kuolemantapa ei ollut jättänyt häntä kovinkaan nätiksi näyksi. En ollut kovinkaan yllättynyt kun kuulin mistä hänet oli löydetty.

Kolmas oli kun hieman unihalvausta oli aamulla ja kuulin kun joku sanoi "Ehkä heräät sitten tähän", ja taulu joka oli nurkassa (listojen päällä sillä tavalla vinossa) kippasi nurin ja putosi. Säikähdin aika reilusti, mutta tykkään ajatella että se oli vain sattumaa.

Ja mitä täällä muuten keskusteltiin aiemmin siitä että mieleltään sairaat voisivat olla jotenkin vain herkkiä tai "väärällä kanavalla", olen itsekin sitä pohtinut ja tullut tulokseen että se voisi ihan hyvinkin olla mahdollista. Itselläni on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja olen miettinyt että voisikohan nuo selittämättömät ahdistukset johtua jostain mikä ei aivan pääse tulemaan läpi, kun melko intuitiiviseksi ihmiseksi olen kuitenkin osoittautunut.

Skitsofreniassa, psykooseissa ym, osassa tapauksista saattaisikin olla mielestäni mahdollisesti tälläisia tapauksia.


parhaalla kaverillani liittyi vähän "ikävämmät" näyt juuri ahistukseen sillon hän näki vähemmän mukavampia juttuja. itse olen huomannut sen että kun yrittää hiukan positiivisemmin suhtautua asioihin jokseenkin nuo asiat helpottaa itselläkään ei aina niin hyviä asioita ole.. mutta olen yrittänyt ne ottaa lahjana siinä määrin kun pystyn. (itellä voimakkaat näyt liittyy läheisen kuolemaan) (keskitason näyt jonkun ei niin läheisen kuolemaan) ja (ihan pienenpieni näky kaverin kaverin kuolemaan yleensä). eli ihmisen jota en tunne mutta olen tavalla tai toisella ollut ko ihmisen kanssa tekemisissä. (ja tätä kautta hänen läheistenkin pois meno "tulee näkyviin") se miksi tässä näitä selitän on että toki näyt voi olla todella (karseita) mutta toisaaltaan jos ei niistä eroonkaan pääse kannattaa koittaa ymmärtää niitä ja sitä kautta hyväksyä ne ja erityisesti kysellä sukulaisilta josko olis kokenutta näkijää joka osaisi keskustella tilanteestasi ja tai antaa vinkkejä:) (itellä tälläinen henkilö valitettavasti ehti kuolemaan kauan ennen kun ehdin mitään udella). mutta pikkuhiljaa tässä on selvitelty itte noita maailman kummallisuuksia:D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 04 Helmi 2014, 20:59

korjaus tunnen ihmisen mutta en siis kovin hyvin joten tätä kautta saan tiedon myös hänen läheisten poismenosta sillontällön (työkaveri joku hyvänpäivän tuttu) jne:) näin piti sanomani:D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Ekko
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 02 Tammi 2014, 22:50

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Ekko » 05 Helmi 2014, 18:43

En tiedä voidaanko nämä laskea yliluonnollisiksi, mutta ainakin selittämättömiä nämä toistaiseksi ovat.

Noin kuukausi sitten paranormaaleista asioista kiinnostuessani mietin asioita paljon, muistan että päivä oli keskiviikko. Aloin illalla miettimään, että milloinkohan vlogaaja Eeddspeaksilta tulee perinteinen keskiviikon selitykset video, ja lähes heti se tulikin. Aiheena paranormaalit asiat.

Vieläkin omituisempi ja vaikuttavampi tapahtui noin viikko sitten. Koulusta kotiin kävellessäni mietin, että onkohan kukaan kukaan suomalainen vloggaaja kuollut, niin että videot olisivat jääneet nettiin. Kotiin tullessani avasin tietokoneen ja menin facebookkiin. Siellä ensimmäinen asia jonka näin oli VLOGthunderin postaus edellisyönä kuolleen vlogaajan Crowipapan muistolle. Tämä varsinkin sai minut miettimään.

Ja kun tänään juuri aloin miettiä rippileiriä uudestaan ja että mitäköhän ihmisille leiriltä kuuluu, niin facebookissa rippileiriryhmäämme tuli julkaisu eräältä henkilöltä, että hänellä alkoi juuri tulla ikävä leirille ja että mitä kaikille kuuluu.

Nämä asiat ovat tapahtuneet niin lähiaikoina melko lyhyen aikarajan välillä, että se saa miettimään, varsinkin kun tuollaisia tapauksia ei ole tapahtunut oikeastaan koko elämässäni paljoakaan. Onko minussa jotain eritystä? Vai onko kaikki vain sattumaa?

KatieMicaela

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 09 Helmi 2014, 23:18

Yugata kirjoitti:
KatieMicaela kirjoitti:
Yugata kirjoitti:
KatieMicaela kirjoitti:Kiittää neuvoista :)

Mitenhän lisäksi tuollaisen suuren tunnelatauksen sitten madaltaisi?
Niin hyvässä kuin pahassa päivittäiset oudot tapahtumat olis kiva saada vähenemään.
Esim. ihmiset ympärillä reagoi voimakkaasti vaikka itse tahtois vain kadota ja olla omissa oloissaan.
Jatkuvien tilanteitten ja tapahtumien keskessä oleminen on toisinaan uuvuttavaa ku kylhän jokainen tahtoo joskus hengähtää ja olla vain...


Jos nuo tapahtumat tapahtuu vain tietyssä paikassa/asunnossa, niin silloin vika ei ole sinussa ainakaan. Myös muut kuin elävät, fyysisessä ruumiissa olevat ihmiset säteilee energiaa. Kyseisessä asunnossa voi olla muutama näkymätön olento/tietoisuus. Sama asia kuin me elävät ihmiset, mut he vaan eivät ole syntyneet fyysiseen kehoon toistaiseksi (mahdollisesti myöhemmin syntyvät)

Myöskään sitä ei voi sulkea pois, jos asunnossa on joskus ollut hyvin ongelmaisia asukkaita. Riitaisa perhe, tai jotain. Asunton voi jäädä jäämiä edellisten asukkaiden voimakkaista negatiivisista fiiliksistä. En näe muuta ratkaisua kuin muuttaa pois.

Jos ongelmat jatkuu uudessa paikassa (mikäli muutat pois) niin nämä näkymättömät olennot ovat voineet seurata teitä. Tällaisissa tapauksissa en osaa auttaa... Jotkut suosittelevat manaajaa, mutta mielestäni siihen sopii jokin muu henkimaailman asiantuntija.


Jonkunsortin energiaparantaja "manasi" äskettäin niitä pois, oli kuulma ollut henkiä imemässä energiaa. Itse kanssa harjoitellut kaikenlaista uutta. Miten toimii ja toimiiko niin vaikea sanoa. Jatkan harjoituksia.
Olen muuttanut paljon ja polttelen lamppuja joka kodissani :D

Vois kai asunnon myös ns. siunata vai mitä papit tekee kun ne tulee uuteen kotiin tekemään jonkun rituaalin? Kaipa jonkunsortin energia, suojaus tms. tauluilla ja esineillä vois päästä myös samaan.


Jostain kuulin myös, että kannattaa laittaa eripuolille asuntoa mineraalikiviä. Niissäkin on oma energiakenttänsä (jokaisella mineraalilla omanlaisensa hertsitaajuus).

Erääseen taloon, jossa oli negatiivisilla fiiliksillä kulkevia henkiolentoja, laitettiin ainakin sitriinkiviä väylälle, jossa henget kuljeskelivat enimmikseen.


Mielenkiintoista :)

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 11 Helmi 2014, 11:48

Ihan merisuolaakin on käytetty kodin energioiden puhdistamisessa. Eli joka nurkkaan tätä merisuolaa. Mineraalikivet toimii varmasti samalla tavalla.
Ja ainahan voi tehdä puhdistuksen, kohotuksen ja voimistuksen kodin energioille. Tälläisen voi tehdä vaikka koko planeettajärjestelmällemme.
Tapoja on erilaisia, ei ole yhtä ja ainutta joka toimisi :)

Ewww
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Maalis 2014, 11:58

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Ewww » 16 Maalis 2014, 12:23

Ensimmäiset oudot kokemukseni tapahtui ollessani 15-vuotias. Olimme juuri muuttaneet 1900-luvun alkupuolella rakennettuun asuntoon. Mulla ja äidilläni oli molemmilla usein asunnossa tunne, että joku tarkkaili ja tälläisillä hetkillä mulle tuli jotenkin todella sydäntä särkevän surullinen olo ihan selittämättömästä syystä. Usein öisin kuului kolinaa ja askelia, mutta pistin sen aina vanhan talon tai kissojen piikkiin. Kotonamme poltettiin tupakkaa sisällä ja joskus yöllä heräsin kun oltiin poikaystäväni(nykyisen mieheni) kanssa kaksin kotona. Menin tupakalle olkkarin sohvalle ja mulle tuli sama tunne mikä monesti tuolla asunnossa; että joku katseli mua. Siinä hetken tupakoituani meidän kissa hyppäsi vastapäätä olleen sohvan käsinojalle ja tuijotti silmät lautasen kokoisina oikean olkapääni yli. Koitin saada kissan huomion itseeni, mutta kissa vain vilkaisi mua ja siirsi katseensa aina takaisin samaan kohtaan. Tätä tapahtui monta kertaa peräkkäin. Se oli melko karmivaa ja tunsin selvästi, että joku oli takanani todella lähellä mua. En uskaltanut katsoa taakseni, tumppasin vaan tupakan ja juoksin äkkiä poikaystävän viereen takaisin. Jostain syystä toi kokemus on syöpynyt mieleeni hyvin. Voihan toki olla, että kuvittelin kaiken ja kissa vain näki jotain mielenkiintoista takanani, mutta jotain outoa siellä asunnossa oli. Lisäksi mulle tapahtui tuolla asunnossa usein melko kummallinen juttu, heräsin yöllä, katsoin kelloa ja se näytti aina 3.33. Aluksi pidin ihan sattumana, mutta kun sitä jatkui pidempään niin se rupesi vaivaamaan.

Muutettuamme mieheni kanssa ensimmäiseen yhteiseen kotiin 1950-luvulla rakennetun kerrostalon ylimpään asuinkerrokseen, kuultiin molemmat usein asuntomme yläpuolella olevilta häkkivarastoilta raskaiden huonekalujen raahaus ääniä. Tätä tapahtui usein keskellä yötä ja joskus jopa heti äänet kuultuamme tehtiin ”yllätyshyökkäys” varastoille, eikä siellä ollut valoja saati sitten mitään muutakaan. Kaikki rappukäytävän äänet kuului selvästi kotiimme, eli olisimme kyllä kuulleet, jos joku olisi rampannut siellä varastolla keskellä yötä. Yleensä kovin skeptinen miehenikään ei keksinyt syytä noille äänille.

Pari vuotta sitten uudella työpaikallani näin mustan hahmon, aina kahdessa eri kohdassa rakennusta. Se ei ollut mikään silmäkulmassa menevä vilahdus vaan ihan kunnon näky. Näin hahmon useita kertoja, alkuun aina pelästyin mutta sitten totuin asiaan. Silti se tapahtui aina niin arvaamatta. Hahmo oli siis ihan ihmisen kokoinen ja oloinen, mutta täysin musta eikä sillä ollut kasvoja. Ei mitenkään erityisen pelottava, mutta ei kovin miellyttäväkään. Se liikkui aina vähän ripeämpää kävely vauhtia käytävällä ja katosi kulman taakse. Jälkeenpäin olen miettinyt, että olisi joskus pitänyt kysyä hepulta, että mihin matka.. 8) Nykyään en ole enää tuolla paikassa töissä.

Viimeisin tapahtuma tapahtui noin vuosi sitten edellisessä asunnossamme. Asunto on melko uusi, mutta tiesin sen edellisen omistajan kuolleen äkillisesti. Epäilen kuitenkin, että tämä olisi asuntoon kuollut, mutta mistä sitä tietää. No takaisin siihen tapahtumaan – olimme miehen kanssa yrittäneet toista lasta vähän aikaa ja mulla oli pari viikkoa olo, että ”nyt on tärpännyt”. Asia pyöri mielessä tietenkin jatkuvasti ja kerran suihkussa ollessa mietin asiaa, pestessäni shampoota päästäni. Tunsin painauksen mahassani. En mitään pientä hipaisua vaan, että ihan kuin joku olisi painanut alamahaani sivusta kylmällä kädellä. Luulin, että mieheni on tullut säikyttelemään mua suihkuun, huitaisin ja huusin, että ”lopeta!” Avasin silmät eikä siellä ollut ketään. Pelästyin kunnolla ja juoksin suihkusta olohuoneeseen tivaamaan mieheltä, että oliko hän käynyt äsken kylppärissä. Mies oli ihan ihmeissään, että mitä sekoilen, oli istunut sohvalla kokoajan katsomassa elokuvaa. Tapahtuma jäi jotenkin vaivaamaan mua hirveästi ja kaksi päivää myöhemmin tein positiivisen raskaustestin. Siinä vaiheessa mulle tuli olo, että ehkä se oli jonkinlainen merkki. Varmasti tapahtumalle voi olla monta selitystä, olen tuntenut tai kuvitellut omiani, mutta kyllä mä itse tiedän mitä tunnen! En usko miehenkään valehtelevan, koska näki mun aidosti olevan peloissani. Lisäksi tuo tapahtuma tapahtui ihan muutamissa sekunneissa, en usko että mies olisi siinä ajassa kerinnyt äänettömästi kylppäristä pois(vielä kun ovi oli lukossa). Ikävä kyllä tähän liittyy hieman surullinenkin asia, sain nimittäin keskenmenon muutama viikko tapahtuman jälkeen.

Äidilläni ja äidin äidillä on ollut myös useita ihmeellisiä kokemuksia, rajuja toistuvia painajaisia ja enneunia, mutta voin kertoa niistä joku toinen kerta, tämä kun on muutenkin jo tälläinen romaani. Pahoittelut! 8)

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 17 Maalis 2014, 20:29

Otan tällä erää osaa vain heräämisiin aina tiettynä aikana. Itsellä on myös ollut joskus tällaisia jaksoja, jolloin olen herännyt esim. klo 3.33 tai 4.44 ja on ollut sellainenkin aika kun klo 5.55
Näitä on selitetty viesteiksi oppailtamme. Syy on usein hyvin henkilökohtaisella tasolla, joten aukeaa vain asianosaiselle itselleen.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 22 Maalis 2014, 12:54

Ewww kirjoitti:Ensimmäiset oudot kokemukseni tapahtui ollessani 15-vuotias. Olimme juuri muuttaneet 1900-luvun alkupuolella rakennettuun asuntoon. Mulla ja äidilläni oli molemmilla usein asunnossa tunne, että joku tarkkaili ja tälläisillä hetkillä mulle tuli jotenkin todella sydäntä särkevän surullinen olo ihan selittämättömästä syystä. Usein öisin kuului kolinaa ja askelia, mutta pistin sen aina vanhan talon tai kissojen piikkiin. Kotonamme poltettiin tupakkaa sisällä ja joskus yöllä heräsin kun oltiin poikaystäväni(nykyisen mieheni) kanssa kaksin kotona. Menin tupakalle olkkarin sohvalle ja mulle tuli sama tunne mikä monesti tuolla asunnossa; että joku katseli mua. Siinä hetken tupakoituani meidän kissa hyppäsi vastapäätä olleen sohvan käsinojalle ja tuijotti silmät lautasen kokoisina oikean olkapääni yli. Koitin saada kissan huomion itseeni, mutta kissa vain vilkaisi mua ja siirsi katseensa aina takaisin samaan kohtaan. Tätä tapahtui monta kertaa peräkkäin. Se oli melko karmivaa ja tunsin selvästi, että joku oli takanani todella lähellä mua. En uskaltanut katsoa taakseni, tumppasin vaan tupakan ja juoksin äkkiä poikaystävän viereen takaisin. Jostain syystä toi kokemus on syöpynyt mieleeni hyvin. Voihan toki olla, että kuvittelin kaiken ja kissa vain näki jotain mielenkiintoista takanani, mutta jotain outoa siellä asunnossa oli. Lisäksi mulle tapahtui tuolla asunnossa usein melko kummallinen juttu, heräsin yöllä, katsoin kelloa ja se näytti aina 3.33. Aluksi pidin ihan sattumana, mutta kun sitä jatkui pidempään niin se rupesi vaivaamaan.

Muutettuamme mieheni kanssa ensimmäiseen yhteiseen kotiin 1950-luvulla rakennetun kerrostalon ylimpään asuinkerrokseen, kuultiin molemmat usein asuntomme yläpuolella olevilta häkkivarastoilta raskaiden huonekalujen raahaus ääniä. Tätä tapahtui usein keskellä yötä ja joskus jopa heti äänet kuultuamme tehtiin ”yllätyshyökkäys” varastoille, eikä siellä ollut valoja saati sitten mitään muutakaan. Kaikki rappukäytävän äänet kuului selvästi kotiimme, eli olisimme kyllä kuulleet, jos joku olisi rampannut siellä varastolla keskellä yötä. Yleensä kovin skeptinen miehenikään ei keksinyt syytä noille äänille.

Pari vuotta sitten uudella työpaikallani näin mustan hahmon, aina kahdessa eri kohdassa rakennusta. Se ei ollut mikään silmäkulmassa menevä vilahdus vaan ihan kunnon näky. Näin hahmon useita kertoja, alkuun aina pelästyin mutta sitten totuin asiaan. Silti se tapahtui aina niin arvaamatta. Hahmo oli siis ihan ihmisen kokoinen ja oloinen, mutta täysin musta eikä sillä ollut kasvoja. Ei mitenkään erityisen pelottava, mutta ei kovin miellyttäväkään. Se liikkui aina vähän ripeämpää kävely vauhtia käytävällä ja katosi kulman taakse. Jälkeenpäin olen miettinyt, että olisi joskus pitänyt kysyä hepulta, että mihin matka.. 8) Nykyään en ole enää tuolla paikassa töissä.

Viimeisin tapahtuma tapahtui noin vuosi sitten edellisessä asunnossamme. Asunto on melko uusi, mutta tiesin sen edellisen omistajan kuolleen äkillisesti. Epäilen kuitenkin, että tämä olisi asuntoon kuollut, mutta mistä sitä tietää. No takaisin siihen tapahtumaan – olimme miehen kanssa yrittäneet toista lasta vähän aikaa ja mulla oli pari viikkoa olo, että ”nyt on tärpännyt”. Asia pyöri mielessä tietenkin jatkuvasti ja kerran suihkussa ollessa mietin asiaa, pestessäni shampoota päästäni. Tunsin painauksen mahassani. En mitään pientä hipaisua vaan, että ihan kuin joku olisi painanut alamahaani sivusta kylmällä kädellä. Luulin, että mieheni on tullut säikyttelemään mua suihkuun, huitaisin ja huusin, että ”lopeta!” Avasin silmät eikä siellä ollut ketään. Pelästyin kunnolla ja juoksin suihkusta olohuoneeseen tivaamaan mieheltä, että oliko hän käynyt äsken kylppärissä. Mies oli ihan ihmeissään, että mitä sekoilen, oli istunut sohvalla kokoajan katsomassa elokuvaa. Tapahtuma jäi jotenkin vaivaamaan mua hirveästi ja kaksi päivää myöhemmin tein positiivisen raskaustestin. Siinä vaiheessa mulle tuli olo, että ehkä se oli jonkinlainen merkki. Varmasti tapahtumalle voi olla monta selitystä, olen tuntenut tai kuvitellut omiani, mutta kyllä mä itse tiedän mitä tunnen! En usko miehenkään valehtelevan, koska näki mun aidosti olevan peloissani. Lisäksi tuo tapahtuma tapahtui ihan muutamissa sekunneissa, en usko että mies olisi siinä ajassa kerinnyt äänettömästi kylppäristä pois(vielä kun ovi oli lukossa). Ikävä kyllä tähän liittyy hieman surullinenkin asia, sain nimittäin keskenmenon muutama viikko tapahtuman jälkeen.

Äidilläni ja äidin äidillä on ollut myös useita ihmeellisiä kokemuksia, rajuja toistuvia painajaisia ja enneunia, mutta voin kertoa niistä joku toinen kerta, tämä kun on muutenkin jo tälläinen romaani. Pahoittelut! 8)


itellä tuo 3.33 meinaa lähinnä sitä että joku kuolee.. joku ei niin läheinen ihminen ja itsekkin näen juuri ennen kuolemaa monena päivänä perän-jälkeen tuota 3.33. niin varmaan oli enne siitä että tulee keskenmeno se kylmä kosketus. jos suvussasi on tuollasia ennustaja ihmisiä on luultavasti niinkin että myös itse olet siksi lienee näet noita juttuja:) mutta ei pieni skeptisyys pahasta ole itelläkin käyny vaikka sun mitä osaa epäilen osa taas.. no niitä ei ole voinut olla huomaamatta ja seurauksiltakaan ei ole vältytty..
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 23 Maalis 2014, 17:58

3.33 voidaan numerologisesti kyllä laskea juuri niin että siitä tulee luku 9, joka kuvaa loppuun, päätökseen saamista. Se ei aina tarkoita sitä että joku tuttava lähtee joukostamme, voi tarkoittaa monen muunkin asian valmiiksi/päätökseen saamista.

vampyyrifani
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 17:18

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja vampyyrifani » 23 Huhti 2014, 17:47

Kerran mä olin pari vuotta sitten yksin kotona. Äiti Ja iskä oli lähtenyt koirien kanssa lenkille. Mä olin syömäss, ja äiti sano et voin pelata koneella sen jälkeen kun oon syönyt. Mut sit kun mä olin syönyt, mä aloin kuulla jotain kitinää, ihan kuin esim. Joku olisi pyörittänyt ruosteista pyörää. Sit aukaisin nopee koneen ja laitoin äänet täysille etten kuulisi sitä ääntä. Ja sitä ei enää kuulunut kun vanhemmat tuli kotiin
unelmanani on muuttua vampyyriksi. Ja olen varma että se toteutuu jonakin päivänä...

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 27 Huhti 2014, 09:01

Andromedan Star Nation kirjoitti:3.33 voidaan numerologisesti kyllä laskea juuri niin että siitä tulee luku 9, joka kuvaa loppuun, päätökseen saamista. Se ei aina tarkoita sitä että joku tuttava lähtee joukostamme, voi tarkoittaa monen muunkin asian valmiiksi/päätökseen saamista.


tein joskus syntymäpäiväni jne perusteella elämän luku testin siitä löytyi vain 3:si 6:sia ja 9:sejä:D

mutta juu kyllä ehdottomastihan jos aattelee että kuolemaa edeltävinä aikoina tuon 3:33 näen niin ihan järkeen käyvää:) tuo numero 9:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D


oneww
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Touko 2014, 22:17

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja oneww » 21 Touko 2014, 00:17

Pystyykö joku selittämään?

Näin aluksi haluan kertoa, että äidillä on Näkijän lahja. Se on selvinnyt tällä samaisella foorumilla. Kiitos siitä, että autoitte äitiäni. Saisinko mnä esittää kysymykseni?

Tämä tapahtui vuosi taakseppäin kesällä.
Rakastan ulkona olemista, varsinkin illalla. Asun syrjässä, joten metsä ympäröi taloa. Lähdin illalla, n kymmenen aikaan ulos, ja vaeltelin metsässä. Elämäntilanteen takia oli paha olla ja itkin, sekä rukoilin jumalaa, vaikka liki ateisti olenkin. Pyysin vastauksia ja apua. En tiedä, oliko seuraava tapahtuma, se mitä pyysin..

Istuin kivellä, metsäisessä rinteessä. Aurinko valas aikalailla vielä puunlatvoja. Katsoin, kuinka musta lintu, korppi tms. lens taivaalla puiden yläpuolella. Ja vannon kuoleen vaarini nimeen, että se syttyi tuleen. Ainakin siltä näytti. Se lensi puiden taakse oranssin keltaisena, hiukan haparoivasti lentäneenä ja katos sitte. Koitin etsiä, mihin lintu olis pudonnu, mutta se oli liian kaukana. Sen jälkeen, kun lähdin kotii päin, sain elämäni ensimmäisen, ja tähän asti viimese paniikki häiriön. Siis se tunne oli sanoinkuvaamaton. Kun juoksin sellasta polkua pitki kotii päi, tuntu et jotain mustia, abstrakteja hahmoja ois jahdannu/johdatellu minua jonnekki? Iski hirvee paniikki ja itku kurkussa olin melkei kotona. En uskaltanu mennä sisälle, kun äiti oli vihanen. Joten menin autoo ja lukitsin ovet. Olin sielä varmaa tunnin ja vapisevana tulin ulos. Ja menin sisälle. Sen jälkee se kohtaus loppu ja kaikki oli ok.

Mitä tapahtu? Mikä sen linnun merkitys oli? Vuosi sen jälkee mietin yhä tätä.
Kysyin maantiedon opettajalta, onko mahdollista, että linti vois syttyä tulee lennon aikana. Ja hän vastas, että se voi näyttää siltä, että siivet palais, koska auringon säteet tuli tietyssä kulmassa, luoden oranssin valon? Mutten itse usko tuohon. Sillä vannon, että lintu paloi. Ja mikä mustien hahmojen merkitys oli?

Kiitos vastaajille!


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa