ruumiista irtaantuminen?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
treveller´´
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 28 Marras 2011, 21:32

ruumiista irtaantuminen?

ViestiKirjoittaja treveller´´ » 29 Marras 2011, 13:50

koin tuossa pari päivää sitten erittäin eriskummallisen kokemuksen, mistä olen vieläkin hyvin varma ettei sillä ole nukahtamisen kanssa mitään tekemistä. Olen lukenut tästä ruumiista irtautumisesta aika paljon, mutta en ole aivan varma että oliko tuo sitäkään; juttu menee näin:

Olin tässä huoneessani ottamassa pieniä torkkuja, kun kahteen päivään en ollut oikein kunnolla nukkunut. heräilin tuossa aika-ajoin itsestään, mutta sitten olin torkahtamassa uudestaan.. kaikki kävi helv*etin äkkiä. näin jotenkin mielessäni avaruuden, mutta en oikein ymmärtänyt miksi, kun en niinkuin ajattele mitään semmoisia ikinä, se oli niinkuin jostain tiededokkarista. no sitten aloin miettimään siinä samalla että missähän niitä ufoja vois olla :D ja sitten olinkin taas niiku samassa tilassa kun yleensäkin mennäänkun halutaan nukkumaan eli silmät kiinni vaan, mutta samalla kuulin hirveätä huminaa päässäni. sitten huminan lisäksi tuli sellaista pulssahtelevaa huminaa, joka ei lähtenyt sydämmestäni niinkuin joskus sen kuulee kun painaa korvansa tyynyyn ja vaan kuuntelee. no aloin siinä miettimään jollakin tasolla että mitähä helvettiä, ja mieleeni pamahti sittense että nytkö se tapahtuu, ruumiista irtautuminen?! jakohta tunsin kun jotenkin piehtaroin ulos, varmaan juurikin kehostani; ja leijun vain niinkuin henkeni pään verran ulkona ruumiistani, eli en ollut kokonaan irti. sitten tunsin niinkuin voimakasta vetoa, aivanku mua vedettäs ylöspäin. tunsin voimakasta pelkoa, sitten karjaisin kovaa ja mietin että nyt joko ufot minut sieppää tai jos tää onse ruumiista irtautuminen niin haluan takaisin, en ollut todellakaan varma kumpaa se oli! sitten olinkin nopeemminku salama jo avaruudessa! liikuin niin nopeaa vauhtia että menin jopa parista galaxista ohi. silloin mieleeni tuli että oonko mä kuolemassa, menossa luojan tykö? sitten aloin haluamaan takaisin, ja tuntui niinkuin kehoni olisi vetäny mua takasin niiku hampaat irvessä, ja heräsin.. muistan myös niinkuin näkeväni hetkettäin mustaa, niinkuin välillä kävin katselemassa kehoni silmin mitä tapahtuu (musta varmaanki siitä koska nukuin :D ) sitten havahduin ja tunsin kuinka korvani olivat vieläkin aivankuin lukossa, paineessa, vaikea selittää..

että kertokaas nyt mitä v*ttua tässä on tapahtunu, olinko kuolemassa, koettiko ufot kaapata mun sielun vai olinko vain hengelläni ajelehtimassa vai mitä tapahtui? jotenkin tuli mieleen että jos se tuo ruumiista irtautuminen oli, niin olinko avaruudessa sen takia, että kun ajatukseni harhaili aluksi siellä, ja olen myös kiinnostunut noista ufoista jokseenkin niin halusinko mennä etsimään niitä koska ruumiillisesti en siihen pysty? uskomaton kokemus voin kertoa, tulee sävärit vieläkin kun muistelen tuota tapahtumaa

esmeke
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Tammi 2012, 01:54

Re: ruumiista irtaantuminen?

ViestiKirjoittaja esmeke » 04 Tammi 2012, 02:35

Ihan tuttua mulle :D

Kukaan ei ole koskan selittäny, mistä on kyse, mutta noita kokemuksia on jatkuvasti.

Joskus aiemmin ne pelotti, mutta nykyään rukoilen tms jos iskee paniikki kesken, sillä tila on MIELETÖN!!!

Olen irtautunut ruumiistani, kuullut maailman kauneinta musiikkia ja jopa kokenut orgasmeja tuossa tilassa...
Kaikki hyvä on tapahtunu, kun olen pelotta astunut tuohon "muuntuneeseen tajunnantilaan", mikä ei aluks ollu helppoa. Kymmenisen vuotta sitten treenasin jopa niin, että pystyin siirtymään sinne halutessani. Kävin ns. "nukkumaan", mutta keskitin kaiken huomioni korvissa kuuluvaan "taustahuminaan". Se voimistui ja siirryin luontevasti tuonne.

Tieteellinen selitys on unen ja valveen välinen hypnoosia muistuttava tila, jossa voi kokea hallusinaatioita. Muusta en tiedä, kun että nuo mainitsemani orgasmit on ainakin ollu ihan aitoja ;D

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: ruumiista irtaantuminen?

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 04 Tammi 2012, 09:46

viewtopic.php?f=7&t=27

Tuolta löytyy monta sivua ruumiistairtautumiskeskustelua ja kokemuksia, myös selityksiä asiasta. Sinne kannattaa kirjoitella. Myös blogin puolelta löytyy juttua, pitää vain etsiä
"There's something out there and it ain't no man"

rotaatioflyer
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Huhti 2012, 06:37

Re: ruumiista irtaantuminen?

ViestiKirjoittaja rotaatioflyer » 06 Huhti 2012, 06:44

omat kokemukset ovat aika tuoreita, ja niistä voi lukea tuolta.

http://rotaatioflyer.blogspot.com/?zx=258ba2e1cbbcec3


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa