Sekalaista kertomista minulta

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
noogai3
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Joulu 2011, 10:43

Sekalaista kertomista minulta

ViestiKirjoittaja noogai3 » 01 Tammi 2012, 19:54

olen huomannut että kun olen huoneessani niin tunnen takanani olevan joku henkilö ja sitkö katson taakse siellä ei ole ketään(sori oon huono kirjottaa) ja takanani on tuoli jossa aina tunnen istuvan jonku olen varma että siinä tuolissa on joku aina kun olen yksin huoneessani muuten veljeni on huoneessani välillä kanssani pelaamassa tai kattomassa kun pelaan jotain pelejä välillä kun lähden pois huoneestani niin joku tavara tai esine on siirtynyt/tippunu esim viimeksi läppärini oli tippunu ja tietokoneen virtajohto irronnut ja kaijuttimien johto irtonu ja löysin kaapin alta spiritismi laudan :o enkä ole ku kerran kaverini luona pelannut spiritismiä kaverini joutui sairaalaan spiritismin takia :/ joten pelkäsin että ittellenin kävisi nii
olen jo vuoden henki juttui ja paranormaali juttui harrastanu ja monenlaisia kokemuksia on eri paranormaaleista jutuista(nyt rupee pelottaa helvetti) (v*ttu MUN OVI ON AUENNUT FUCK :o ) valot ei oo välkkyny kertaakaan omassa huoneessani mutta vessa valot välillä vilkkuu ja ammeeseen ilmestyy ötököitä pelasimme kaverin kanssa sänkyssä spiritismiä ja sänky rupi heilumaan tai oikeastaan tärisemään mutta se on aika sama asia.toinen kaveri suostui kerran pelaamaan spiritismiä mutta nykyään hän on sekoamisen partaalla ja on ihan sekasin minun takiani :cry: :ghost: se oli minun vika että suostuttelin häntä
hän väitti näkevänsä joka puolella kuolleita ihmisiä ja jotain varjoja silloin minä ruvin jo kattomaan että pitääkö soittaa ambulanssi ku kaveri oli ihan sekasin ja hän on mulle kuitenkin paras kaveri ja sekotin hänen pään hän on 11v niinkuin mäkin
JA EN HALUU NÄHDÄ LISÄÄ "SE ON MIELIKUVITUSTA" VIESTEJÄ ja (wtf joku huutaa yläkerrassa) ja asun muuten normaalissa rivitalossa turussa,kohmossa enempää en kerro mitään itsestäni) olin kaverin luota yötä 2 yötä katsoimme hayö mizuzaki tai mikä olikaan gagliostron linna kunnes telkkarista tuli naama kesken hyvän kohdan kummantkin pelästyi ja kaverini sammutti telkkarin ja lähdimme nukkumaan kunnes en saanu unta enään kaverini nukahti heti.sitten olin seuraavan päivänä hirveensalossa yötä toisella kaverillani kun hän meni nukkumaan minä jäin pelaa black opsia kunnes ps3:en sähköt meni ja pleikkari ei toiminu kunnes menin nukkumaan aamulla puhelimeni sekoili ja joku soitti minulle sieltä kuului itseni ääni ja ruvin itkemään kun kuulin oman ääneni sieltä ja kaverini se oli kun ennustus puhelu ne äänet oli selvästikin ennustus kun pelaamme spiritismiä koska kysyin puhelimessa kun kuuntelin sitä siinä onko täällä ketään ja sit sieltä puhelimest kuulu räks ja kaveri huusi täysillä puhelimesta eli kaikki kuului puhelimesta enkä ole ikinä kokonut tuollaista että kun olen spiritismissä ja tavara tippuu mutta sitten puheli loppu ja kerroin kaverini kuuli suuren osan kun kuunteli oven takaa kaverini oli ihan sekonut ja olin minäkin ajattelin että onko mun kännykän sisällä henki :ghost: ? mistä sitä ikinä tietää jos vaikka puhelimessa olisi henki yleensä puhelimeni katkaisee itsestään netin eli sen palkin että voi lähettää viestejä tai soittaa nii siiihen tulee rasti merkki ja puhelimeni on nokia 5228 en usko että kenelle vaa soitetaan tuntemattomasta numerosta ja oma ääni kuuluu sieltä että pelaatte spiritismiä kaverin kanssa sen jälkeen teki mieli heittää puhelin päi seinää mutta en viitsinyt puhelin oli muutenki kallis ja tykkäsin siitä puhelimesta koska se oli kosketusnäyttö kännykkä tippui kerran portaista alas eikä hajonnu eikä akku irronnut tai mitään kuitenkin taisin kirjoittaa sekalaisesti nää kaikki jos niin kävi että kirjoitin sekalaisesti nää olen pahoillani .mutta onko kellää mitään selitystä jollekkin näistä kertomistani jutuistani?

noogai3
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Joulu 2011, 10:43

Re: Sekalaista kertomista minulta

ViestiKirjoittaja noogai3 » 03 Tammi 2012, 16:03

Eipä taida ketään vastata ??

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Sekalaista kertomista minulta

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 03 Tammi 2012, 19:03

noogai3 kirjoitti:JA EN HALUU NÄHDÄ LISÄÄ "SE ON MIELIKUVITUSTA" VIESTEJÄ


Tuo nyt aika hyvin rajaa kaikki vastaukset pois. :peukku:
Tekstin sekavuus voi myös vähentää vastausintoa, tai ainakin allekirjoittaneen kohdalla tuo on yksi syy.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

noogai3
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Joulu 2011, 10:43

Re: Sekalaista kertomista minulta

ViestiKirjoittaja noogai3 » 03 Tammi 2012, 20:58

OSITutkimusseura kirjoitti:
noogai3 kirjoitti:JA EN HALUU NÄHDÄ LISÄÄ "SE ON MIELIKUVITUSTA" VIESTEJÄ


Tuo nyt aika hyvin rajaa kaikki vastaukset pois. :peukku:
Tekstin sekavuus voi myös vähentää vastausintoa, tai ainakin allekirjoittaneen kohdalla tuo on yksi syy.

äh ihan sama

esmeke
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Tammi 2012, 01:54

Re: Sekalaista kertomista minulta

ViestiKirjoittaja esmeke » 04 Tammi 2012, 02:15

Ihan ensimmäiseksi RAUHOITU!

Sun täytyy ymmärtää, että jos koet yliluonnollisia ilmiöitä TAI KUVITTELET (kyllä, se mahdollisuus TÄYTYY myös ottaa huomioon), sinun täytyy ottaa oma voimasi käyttöön!

Ihan ensiksi mieti mihin uskot. Onko se Jeesus, Buddha, enkeli, oma valosi, mutta ihan mikä tahansa VOIMAKAS POSITIIVINEN ENERGIA joka auttaa sinua hallitsemaan itsesi kun koet jotain pelottavaa. Tämä on vähän sama juttu kuin tähtien sodan voima (ota huumorilla). Et pysty käsittelemään, erittelemään tai ymmärtämään kokemuksiasi jos pelkäät. Sun viesteistä päätellen pelkäät todella kovasti.

Seuraavan kerran kun havaitset jotain normaalista poikkevaa, valjasta voimasi käyttöön. Pelko ei auta yhtään paitsi kehittämään lisää negatiivista energiaa ympärillesi ja siten lisää pelon aiheita, joista tulee kierre. Olen tämän itse kokenut. Lapsena ja nuorena koin paljon asioita, joita pidin paranormaaleina. Kun opin ottamaan VOIMAn käyttöön, suuri osa ilmiöistä katosi, mutta tilalle tuli harvempia ja hienompia kokemuksia.

Nuorena ihmisenä sattaa kyse olla siitä, että luot itse pelollasi negatiivis-aktiivisia ilmiöitä. En pysty pelkoasi poistamaan, vaikka haluaisin. Voin vain sanoa, että siitä pitää pyrkiä eroon.

Olet ilmeisen herkkä mahdollisille paranormaaleille ilmiöille. Sinulla voi oll edessä hienoja kokemuksia, kun uskallat kohdata sen, joka takanasi seisoo tai sinua katselee. MUISTA, että sinua ei voida vahingoittaa, ellet tee sitä itse :)
Lopeta spiritismin pelaaminen. Siitä on ainoastaan haittaa nyt. Et varmastikaan usko mua, mutta ennenkuin pääset noista huonoista fiiliksistä, se ei kannata.

Uskontojen ja jumalan etsiminen, meditointi ja rentoutuminen kannattaa ottaa ohjelmistoon. Ja myös etsiä henkistä opettajaa, jotain kokenutta ihmistä, jonka kanssa voit keskustella kokemuksistasi.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Sekalaista kertomista minulta

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 04 Tammi 2012, 09:41

Täytyy kyllä sanoa että sinulla tuntuu sitä paranormaalia tapahtumaa riittävän. Ensin selitit jostain ihmissudesta kaverisi talon ulkopuolella ja metsässä minne menitte sieltä sitten jostain syystä, nyt tämä ja tänään vielä kirjoitit huoneesi oven aukeamisesta ja pehmolelun kääntymisestä sinua katsomaan.

Lukemalla tätä viestiä ja muita viestejäsi, oletan että olet varhaisteini? Ehkä 14v? Tarinoittesi, varsinkin tämän viestien tarinoiden perusteella, olet joko perinteinen varhaisteinitrolli, katsot paljon kauhuelokuvia ja sinulla on ylivilkas mielikuvitus (oikeasti, kaverisi näkee kuolleita ihmisiä ja teillä vain kylpyammeesee ilmestyy ötököitä), sairastat jonkinlaista mielisairautta jonka takia kuvittelet näitä asioita tai sitten talossanne ja ilmeisesti kaikkien kavereiden taloissa ja elämissä tapahtuu yliluonnollista niin paljon että niistä voisi tehdä parikin elokuvaa.

Myös tuo viestiisi välikommenttien kirjoittaminen ja hymiöiden ylikäyttö "(nyt rupee pelottaa helvetti) (v*ttu MUN OVI ON AUENNUT FUCK :o )" saa kertomuksesi vain vaikuttamaan entistä naurettavammalta ja sinut entistä enemmän trollilta. Jos olen oikeassa ja olet vain yksi lukuisista varhaisteineistä joiden huumorintaju on erittäin huono mutta omasta mielestä se on nerokas, voit lopettaa tänne kirjoittelemisen ja oman aikasi haaskaamisen.
Jos taas oikeasti olet kokenut nämä asiat hereillä ollessasi etkä sairasta mitään, selitä selkeämmin, puhu näistä asioista kavereittesi kanssa, puhu vanhemmillesi tapahtumista, ota mahdollisimman paljon valokuvia ja videota tapahtumista ja ihan vain yleisesti asunnostasi niin kyllä täällä sinua autetaan parhaan mukaan.

EDIT: Huomasinkin juuri että sanoit olevasi 11v., kyllä itselläkin siinä iässä tuli paljon kuviteltua niin kuin tulee vieläkin mutta silloin vasta pelkäsinkin paranormaalia ja muita asioita, luulin jopa että vieressä olevassa metsässä oli vampyyri eräässä kallion alla olevassa luolassa
"There's something out there and it ain't no man"


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa