Herätessäni näen joskus ihmismäisen hahmon?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Herätessäni näen joskus ihmismäisen hahmon?

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 29 Tammi 2012, 05:45

Joskus ihmiset näkevät muka kummituksen tai "pahan olennon" herätessään. Tai näkevät jonkun olennon tuijottavan heitä, kun he heräävät. Itse kuulun samaan kastiin. Joskus kun herään näen jonkun ihmismäisen olennon katsovan minua silmiin. Aluksi pienempänä se pelotti ihan perkeleesti, mutta nykyään suhtaudun siihen ihan välinpitämättömästi, koska tiedän, että kyseessä ei ole mikään paranormaali ilmiö vaan perus biologia.

Nimittäin, kun herään, niin aivojen osat on vielä unen peitossa. Ne eivät ole siis täysin aktivoituneet. Siksi tulen näkemään näköharhoja. Esimerkiksi omat aivoni saattaa hahmottaa vaatekasan kasvona tai ihmisenä - onhan ihmisen aivoissa oma aivojenalue erikoistunut kasvojen tunnistamiseen. Sitten kun katson tuota "olentoa" takaisin, niin se muuttuu hiljaa takaisin vaatekasaksi.

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Herätessäni näen joskus ihmismäisen hahmon?

ViestiKirjoittaja Clover » 29 Tammi 2012, 12:27

Itse näen ennen nukkumaanmenoa tummia ihmismäisiä hahmoja sänkyni vierellä ja joskus kun oikein keskityn alkaa ilmassa leijumaan violetti ja vihreä pallo. Heh, hauska että joku saattaisi pitää näitäkin näkyjä hallusinaatioina. :)
One Love <3

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Herätessäni näen joskus ihmismäisen hahmon?

ViestiKirjoittaja Renkku » 08 Maalis 2012, 23:39

Minulla taas se on usein vain epämääräisiä pimeitä varjoja ja möykkyjä mitä näen nukkumaan mennessä. Ennen pelkäsin pimeää noiden takia mutta nykyään siitä tulee vain rauhoittava fiilis, vähän kuin joku olisi siinä ja vahtisi kun nukun.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Herätessäni näen joskus ihmismäisen hahmon?

ViestiKirjoittaja Verninia » 19 Heinä 2012, 01:26

Aschenisto kirjoitti:Joskus ihmiset näkevät muka kummituksen tai "pahan olennon" herätessään. Tai näkevät jonkun olennon tuijottavan heitä, kun he heräävät. Kyseessä ei ole mikään paranormaali ilmiö vaan perus biologia.
Kun herään, niin aivojen osat on vielä unen peitossa. Ne eivät ole siis täysin aktivoituneet. Siksi tulen näkemään näköharhoja. Esimerkiksi omat aivoni saattaa hahmottaa vaatekasan kasvona tai ihmisenä - onhan ihmisen aivoissa oma aivojenalue erikoistunut kasvojen tunnistamiseen.

Tätä järkeä käytänkin seuraavan kerran, kun meinaa pelko iskeä. (:
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa