räyhähenki?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
noogai3
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Joulu 2011, 10:43

räyhähenki?

ViestiKirjoittaja noogai3 » 10 Helmi 2012, 17:15

[tämä tapahtui tiistaina mutta ehin kirjottamaan vasta nytten]

kun olin koulusta tullut ja ketään ei ollut kotona ja menin katsomaan jokaista huonetta,mutta ketään ei näkyny joten päätin soittaa vanhemmille mutta vanhempani ei vastannut.ja sitten menin omaan huoneeseni ja kaapin hylly tipahti alas ja pelästyin
sitä ja menin katsomaan ja nostin kaapin paikoilleen ja sitten yläkerran hanat oli menny päälle se sai minut vielä enemmän pelkäämään,sammutin kaikki hanat ja menin pelaamaan battlefield 2 peliä kunnes kaijuttimet ei toiminu sieltä kuului vaan rähinää ja kummallinen ääni joka muistutti ihmistä :o mutta sitten minua pelotti niin paljon että päätin mennä kissani kanssa vähän leikkimään kunnes kissani rupi katsomaan seinään päin mutta itse seinässä mitään en nähnyt,joten ajattelin että kissa näkisi henken? tai jotain vastaavaa ja sitten alhaalta kuului tömähdys ja kävin katsomassa ja kaappi oli taas tippunu
selityksiä?

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: räyhähenki?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 10 Helmi 2012, 21:36

No sanotaanko vaikka näin, että noin "aktiivinen" kohde on lottovoiton arvoinen paikka. Mutta loogisempi selitys olisi, että tapahtumien jälkeen heräsit omasta sängystäsi... No pun intended.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

noogai3
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Joulu 2011, 10:43

Re: räyhähenki?

ViestiKirjoittaja noogai3 » 11 Helmi 2012, 12:02

luulet siis tätä uneksi :/ ei tuo nyt sentään unta ole

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: räyhähenki?

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 11 Helmi 2012, 21:13

Noiden pelien nostattama tunnelataus on sellainen, että siitä saavat energiaa mahdolliset lähistöllä kuljeskelevat henget. Itse suosittelen vähäksi aikaa pelien lopettamista ja rentoutumista, ilon ja hyvän olon etsimistä. :) Ihmisellä oikeasti on oikeus sellaiseen. Iloon.

Ymmärrän kyllä, että myös pelit voivat tuottaa jonkinlaista iloa, mutta ei se ole sellaista luonnollista vilpitöntä iloa vaan enemmän sellaista koukuttavaa logiikan, kiihkeyden ja saavuttamisen tuomaa hetkellistä nautintoa. Niillä todellakin on eroa.

Itse uskon kyllä, mitä aloittaja kertoi ja äkkiseltään voisi ajatella olevan kyseessä räyhänhenkikin. En mikään asiantuntija ole, mutta kyseessä voisi olla vain kommunikaatioon hakeva henki, joka ei tiedä välttämättä sijaintiaan tai mitään muutakaan. Kauan energiatta ollut henki voi olla aika ulalla itsekin. Jos kuitenkin tunnet pelkoa asian suhteen, niin istupas alas rauhoittumaan ja pyydä paikalle arkkienkeli Mikaelia ja hänen enkeliystäviään Valosta. Pyydä heitä puhdistamaan kotisi energiat ja ohjaamaan siellä harhailevat sielut sinne, minne niiden on määrä mennä. Pyydä sieluille armoa ja lohdutusta, iloa, rakkautta ja valoa. Kiitä.

jessica
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 09 Huhti 2012, 19:08

Re: räyhähenki?

ViestiKirjoittaja jessica » 09 Huhti 2012, 19:30

tulin kotiin normaalisti söin ja menin katto telkkaa sit yhtäkkii kaikkien kaappien ovet levähti auki karmivaa ja toi oli totta :ghost: :ghost:

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: räyhähenki?

ViestiKirjoittaja Koalani » 14 Huhti 2012, 22:22

Kyllä minä uskon sua ja olen samaa mieltä Teresian kanssa. Lopeta joksikin aikaa tuo peli ja pyydä arkkienkeli Mikaelilta suojelua. Ripusta myös sen kuva makuuhuoneesi seinälle, ettei lisää harhaantuneita henkiä hakeudu sun kotiin.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron