Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Jeb
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 10:57

Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja Jeb » 07 Kesä 2012, 12:16

Pitkän aikaa olen tätä forumia lukenut aina silloin tällöin ja ajattelin nyt tulla itsekkin vähän avautumaan :)

Olen elämäni aika nähnyt kaikenlaisia ilmiöitä liittyen haamuolentoihin ja kuullut heidän puhettaan, ja joissain tapauksissa on ollut muitankin silminnäkijöitä, mutta jännin juttu tapahtui kuitenkin ihan elävän ihmisen kanssa.

Olin kolmisen vuotta sitten tulossa kotiin kuntosalilta autolla. Ajelin ruuhkassa pakettiauton takana. Katselin siinä samalla maisemia ja mietin vain mitä ruokaa tekisin kotona kun yhtäkkiä aloin kuulla naisen paniikinomaisen äänen ihan selvänä ( sanoi "olenkohan nyt oikeassa paikassa") ja silmiini lävähti live-kuvaa naisen oikean olkapään takaa ajamassa sinistä autoansa. Säpsähdin ja ajattelin, että "mitä h*****a. Nainen oli näyssäni semmoinen keskivertoa pidempi ja hoikkarakenteinen, yllään pitkä takki, n.50 vuotias ja hänellä oli vaalean ruskeat kiharat hiukset .

Näin koko ajan saamastani live-kuvasta, että naisen pitäisi olla melkein samassa kohtaa ajamassa kuin minun ja aloin katsella ympärilleni. En nähnyt autoa kuitenkaa missään. Ajoin n.100m jona aikana nainen vain mietti "ajoinkohan jo ohi paikastani". Kun lähestyin suurta risteystä, paketti-auto ja kaksi muuta autoakin poistui edestäni niin eteeni jäi vain se sininen auto. Tunnistin auton välittömästi ja ajoin mahdollisimman lähelle autoa, jotta näkisin kuljettajan paremmin. Kuskina oli selvästi tämä nainen. Mielessäni oleva kuva naisen olkapäältä ja naisen liikkeet ohjaamossa takaa katsoessa autostani olivat täysin samat jatkuvaan.

Lähdimme valoista ja naisen paniikki-ajatukset vain voimistuivat. Hän ajoi normaalisti kuitenkin kunnes hän mietti "olen varmasti mennyt ohi ja tuosta käännyn oikealle ja palaan takaisin". Heti tämän jälkeen hänen autonsa alkoi vaihtaa kaistaa kun kuulin ajatuksen "eikun käännynkin tuolla myöhemmin" ja auto meni takaisin kaistalleen eteeni. Tässä vaiheessa hänen ajatuksensa olivat jo todella paniikinomaiset. N.300m päästä hän ajatteli tekevänsä U-käänöksen todella vaarallisessa liikenteen kohdassa ja auto alkoi vaihtaa kaistaa. Hän ajatteli kuitenkin "mitä minä olen tekemässä...rauhoitu" ja hän palasti eteeni.

Ajoimme eteenpäin n.400m ja hän kääntyi oikealle kuten myös minä. Silloin hänen ajatuksensa olivat jo rauhoittuneet ja menneet varmemmaksi ja hän ajatteli "tuon junaraiteen jälkeen teen U-käännöksen" ja noin 3s myöhemmin hän käänsi U-käännöksellä juuri siinä kohdassa. Samalla kun hän alkoi ajaa eri suuntaan, yhteyteni katkesi ja ajoin hieman hämmentyneenä kotiini :o

Tämän jälkeen en telepatiaa enää kohdannut elävien ihmisten välillä kunnes vähän aikaa sitten tuli taas hetki kun olin tyttöystäväni kanssa juttelemassa niitä näitä. Yhtäkkiä aloin kuulla hänen ajatuksensa. Kysyin ajatteletko sanatarkasti näitä sanoja ja jatkuvaan sain myönteisen vastauksen. Yhteys kuitenkin hävisi nopeasti. Tässäkin yhteydessä pystyin myös aisitimaan hänen tunteidensa vaihtelut samalla kuten myös aikaisemmassa tapauksessa.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia :) ? Ja pahoittelut etukäteen jos tästä aiheesta on jo keskustelua käynnissä jollain osastolla :roll:

Avatar
SUOJIS
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 30 Touko 2012, 10:23

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja SUOJIS » 07 Kesä 2012, 22:57

Varsin mielenkiintoinen tämä sinun tapauksesi "Jeb".Olen kyllä kuullut että useatkin ihmiset kokevat eräänlaista telepaattisia yhteyttä muiden kanssaolioiden kanssa.Tätähän myös voi toki tulkita myöskin intuitona joka on toki vain erillainen tapa tiedostaa asioita joita ei välttämättä normaalilla päättelyllä voi tiedostaa.Tavallaan se on siis jotain sellaista jonka sinä oikeastaan tiedät vain itse.
Yleensä täläiseen kokemiseen ovat herkkiä ihmiset jotka omaavat korkean empatian eli osaavat kuvitella itsensä toisen ihmisen rooliin ja tämän kautta ymmärtää heidän tuntemuksiaan.Monikin ihminen voi joskus sanoa että on tuntenut kuinka joku hänen perheen jäsenensä tai läheinen ysävänsä on jonkinlaisessa ahdingossa.Tätä voidaan kutsua eräänlaiseksi vaistoamisesksi.Mutta usein nämä henkilöt eivät kuitenkaan osaa selittää täysin miksi he saattavat aistia jonkun läheisen ihmisensä tilan.
Tälläinen "yhteys" jos sitä sellaiseksi voisi mieltää koetaan usein ihmisten välillä jotka ovat meille juurikin hyvin lähesiä.Syy on siinä että kun tunnemme jonkun tarpeeksi hyvin voimme kokea että välillemme syntyy jonkinlainen yhteys.
Vaan joka tapauksessa voi olla hiukan kirkassilmäistä sanoa että tuntee jonkun ihmisen niin hyvin.Emme voi koskaan tuntea toista ihmistä täydellisesti.Sillä tuskin tunnemme itseämmekään.Mutta se filosofoinnista.

Tapauksessasi varsin kiehtovaa on se että tunsit tälläistä telepaattista yhteyttä tuntemattomaan henkilöön.On siis hyvin hankala keksiä syytä miksi koit edellä ajavan naisen ajatuksia.Sillä et tiennyt hänen muuten olevan edes olemass ennen kuin näit hänet ja sama toisinpäin hänellä ei voinut olla minkäänlaista tietoa sinun olemassa olostasi.

Sillä itsekkin voin myöntää että olen kokenut juurikin epmtatiasta johtuvaa "yhteyttä" ystävieni ja muiden erittäin läheisteni ihmisten välillä,mutta juurikin siinä muodossa että jos minua yhtä äkkiä alkaisi ahdistaa johtuen siitä että jollekin minun läheiselle ihmiselle on sattunut jotain en osaisi kuitenkaan selittää syytä omaan ahdituneisuuden tunteeseeni.Oloni olisi vain selkeästi epävakaa jostain kumman syystä johtuen.Kunnes sitten saisin kuulla että minun hyvä ystäväni olisi vaikka loukannut itsensä jotenkin.Tosin tälläisissä tapauksissa ihmisille jotka tuntevat tälläisiä kokemuksia heillä herää huoli juuri läheisistä ihmisistään.Yleensä sitten kyseinen henkilö saattaa vaikka huolestuneisuuksissaan soittaa perheen jäsenilleen tai ystävilleen kysyäkseen onko kaikki heillä hyvin.

Mutta sinä vaikutit kertomuksessasi tunteneesi hyvinkin vahvasti mitä nainen ajatteli ja miltä hänestä tuntui.
En nyt sano tätä kovinkaan vakavana vaan enneminkin "taikauskoisena" jos näin sopii asian ilmaista.
Mutta sinulla saattaa piillä hyvinkin telepaattisia kykyjä.Varsinkin kun ajatellaan ettei tämä ollut ainut tälläinen tapaus.
Sinulla voi jopa olla kyky ikään kuin "siepata" toisten ajatuksia jopa edes tiedostamatta henkilöä itseään.
Vaan siinäpä vasta hurja ajatus.Ehkä vain mielikuvitukseni alkoi laukkaamaan kertomuksesi johdosta.
Mutta kuten uskon olet kenties varsin kiinostunut että omaisitko oikeasti tälläisiä kykyjä.

Tämä ei ole siis minkäänlainen keheoitus alkaa tekemään mitään kokeiluja sillä niillä voi olla arvaamattomia seurauksia.
Mutta jos itse havaitsisin tai kokisin jotain vastaavaa niin pyrkisin keskittymään siihen hetkeen jolloin juuri nämä kokemukset ovat sattuneet.Keskittyä varsinkin omaan ajateluusi ja tuntemuksiisi.Tämä siksi että pystyisit kenties löytämään jonkin ajattelu sekä tunnetavan oppia hallitsemaan tätä telepaatista kykyä.
Mutta siis älä ota tätä nyt liian vakavasti "Jep" en halua että "hurahdat" minun seko juttuihini.

Mutta täytyy myöntää että tapauksesi on varsin kiehtova. :mrgreen:
Vastausen kyllä saa kun sen oppii ensiksi hyväksymään.

Jeb
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 10:57

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja Jeb » 08 Kesä 2012, 10:24

SUOJIS kirjoitti:Varsin mielenkiintoinen tämä sinun tapauksesi "Jeb".Olen kyllä kuullut että useatkin ihmiset kokevat eräänlaista telepaattisia yhteyttä muiden kanssaolioiden kanssa.Tätähän myös voi toki tulkita myöskin intuitona joka on toki vain erillainen tapa tiedostaa asioita joita ei välttämättä normaalilla päättelyllä voi tiedostaa.Tavallaan se on siis jotain sellaista jonka sinä oikeastaan tiedät vain itse.
Yleensä täläiseen kokemiseen ovat herkkiä ihmiset jotka omaavat korkean empatian eli osaavat kuvitella itsensä toisen ihmisen rooliin ja tämän kautta ymmärtää heidän tuntemuksiaan.Monikin ihminen voi joskus sanoa että on tuntenut kuinka joku hänen perheen jäsenensä tai läheinen ysävänsä on jonkinlaisessa ahdingossa.Tätä voidaan kutsua eräänlaiseksi vaistoamisesksi.Mutta usein nämä henkilöt eivät kuitenkaan osaa selittää täysin miksi he saattavat aistia jonkun läheisen ihmisensä tilan.
Tälläinen "yhteys" jos sitä sellaiseksi voisi mieltää koetaan usein ihmisten välillä jotka ovat meille juurikin hyvin lähesiä.Syy on siinä että kun tunnemme jonkun tarpeeksi hyvin voimme kokea että välillemme syntyy jonkinlainen yhteys.
Vaan joka tapauksessa voi olla hiukan kirkassilmäistä sanoa että tuntee jonkun ihmisen niin hyvin.Emme voi koskaan tuntea toista ihmistä täydellisesti.Sillä tuskin tunnemme itseämmekään.Mutta se filosofoinnista.

Tapauksessasi varsin kiehtovaa on se että tunsit tälläistä telepaattista yhteyttä tuntemattomaan henkilöön.On siis hyvin hankala keksiä syytä miksi koit edellä ajavan naisen ajatuksia.Sillä et tiennyt hänen muuten olevan edes olemass ennen kuin näit hänet ja sama toisinpäin hänellä ei voinut olla minkäänlaista tietoa sinun olemassa olostasi.

Sillä itsekkin voin myöntää että olen kokenut juurikin epmtatiasta johtuvaa "yhteyttä" ystävieni ja muiden erittäin läheisteni ihmisten välillä,mutta juurikin siinä muodossa että jos minua yhtä äkkiä alkaisi ahdistaa johtuen siitä että jollekin minun läheiselle ihmiselle on sattunut jotain en osaisi kuitenkaan selittää syytä omaan ahdituneisuuden tunteeseeni.Oloni olisi vain selkeästi epävakaa jostain kumman syystä johtuen.Kunnes sitten saisin kuulla että minun hyvä ystäväni olisi vaikka loukannut itsensä jotenkin.Tosin tälläisissä tapauksissa ihmisille jotka tuntevat tälläisiä kokemuksia heillä herää huoli juuri läheisistä ihmisistään.Yleensä sitten kyseinen henkilö saattaa vaikka huolestuneisuuksissaan soittaa perheen jäsenilleen tai ystävilleen kysyäkseen onko kaikki heillä hyvin.


Tuo on todellakin tuttua minulle, mistä kirjoitat :) . Aina tämä empatia-tunne juttu ei tosiaanka ole niin hauskaa kun tunnen vahvasti kehossani vieraitten/tuttujen ihmisten sairaudet vaikkeivat he edes tiedostaisi sairauttaan tai ole kertoneet siitä kellekkään. Monesti jo sairaan ihmisen lähellä oleminen on vaikeaa, ja vaikeita tilanteita tulee kun hän alkaa kertoa oireistaan joiden olemassa olon tiedostan jo etukäteen vahvasti kehossani, ja toisinaan sitä kautta tulee antaneeksi tunteettoman ja välinpitämättömän vaikutelman vastapuolelle kun en kysele lisää hänen oireistaan. Pystyn joissain tapauksissa aika tarkasti määrittelemään oireet tai paikan mistä ongelma syntyy. Myös kaveripiiriäni on pienentänyt se kun tunnen erillisinä tunteina kun ihminen valehtelee tai on epärehellinen jollain tavalla itselleen/muille.

SUOJIS kirjoitti:Mutta sinä vaikutit kertomuksessasi tunteneesi hyvinkin vahvasti mitä nainen ajatteli ja miltä hänestä tuntui.
En nyt sano tätä kovinkaan vakavana vaan enneminkin "taikauskoisena" jos näin sopii asian ilmaista.
Mutta sinulla saattaa piillä hyvinkin telepaattisia kykyjä.Varsinkin kun ajatellaan ettei tämä ollut ainut tälläinen tapaus.
Sinulla voi jopa olla kyky ikään kuin "siepata" toisten ajatuksia jopa edes tiedostamatta henkilöä itseään.
Vaan siinäpä vasta hurja ajatus.Ehkä vain mielikuvitukseni alkoi laukkaamaan kertomuksesi johdosta.
Mutta kuten uskon olet kenties varsin kiinostunut että omaisitko oikeasti tälläisiä kykyjä.


En sanoisi että tunsin, mitä nainen ajatteli vaan kuulin selvänä puheena hänen ajatuksensa. Aloin jo 9-vuotiaana kuulla kun joku nais-henki puhutteli minua nimeltä ja kehoitti yhden kerrankin etsiä hukkaamani avaimet eri huoneesta oudosta paikasta ja siellähän ne oli vaikken huoneessa ikinä käynytkään. Silloinkin eteeni tuli näky, jossa puheen kanssa näin kuvaa missä avaimet ovat. En silloin tajunnut mistä oli kyse ja annoin asian olla kertomatta kenellekkään. Joskus 13vuoden ikäisenä en enää kuullut tätä naista, mutta noin 26 vuoden ikäisenä aloin kokea sitten erilaisia juttuja. Aina olen siis puheen kuullut selvänä puheena, mutta ihmisen ajatusten kuuleminen oli todella erikoista minulle :) . Mainitsin 26-vuotiaana erilaisista tapahtumistani äidilleni ja hän kertoi, että hänellä on kaikenlaisia näkemisen lahjoja ja nämä jutut kulkee suvussani, ja sain samalla tietää kaikki sukulaiseni, jotka myös näkevät tai joilla on joitain muita "lahjoja".

SUOJIS kirjoitti:Tämä ei ole siis minkäänlainen keheoitus alkaa tekemään mitään kokeiluja sillä niillä voi olla arvaamattomia seurauksia.
Mutta jos itse havaitsisin tai kokisin jotain vastaavaa niin pyrkisin keskittymään siihen hetkeen jolloin juuri nämä kokemukset ovat sattuneet.Keskittyä varsinkin omaan ajateluusi ja tuntemuksiisi.Tämä siksi että pystyisit kenties löytämään jonkin ajattelu sekä tunnetavan oppia hallitsemaan tätä telepaatista kykyä.
Mutta siis älä ota tätä nyt liian vakavasti "Jep" en halua että "hurahdat" minun seko juttuihini.

Mutta täytyy myöntää että tapauksesi on varsin kiehtova. :mrgreen:


Mulla tapahtumat tapahtuu aina jaksoissa. Joskus koen kaikenlaisia henkiolentoja päivästä-kuukauteen, ja sitä voi seurata muutaman kuukauden hiljaisuus. Tiedän, että jos haluan yrittää kehittää telepatia-kykyjä, tarvitsen tietynlaista suuntautumista herkkyyteen ja tiedän, miten sen tekisin, mutta tapauksessani mukana tuntuu tulevan myös nämä henkimaailman kuolleet sivutuotteet, joista haluan pysyä erossa ja elää mahdollisimman normaalia elämää.

Ei sun juttus todellakaan ole sekoja. Asiaa sä puhut ja samoja juttuja täälläki päässä mietitään välillä iteksee ja välillä isommalla joukolla :) ! On tullut nähtyä ja koettua niin paljon erilaista, että välillä nämä normaalit yhteiskunnan kieroudet tuntuu paljon sekopäisimmiltä :roll:

Toivottavasti tulis vielä tämmösiä telepatia kokemuksia kuitenki lisää ! :D

Avatar
SUOJIS
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 30 Touko 2012, 10:23

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja SUOJIS » 15 Kesä 2012, 10:48

Kiitos.Vastauksestasi "Jeb" olet mitä eittämättä erityis laatuinen tapaus.Tästä syystä en yhtään epäile että haluat olla varovainen tämän "kykysi" kanssa ja syystä onkin.Tälläisest lahjat eivät ole vain kykyjä joilla voi "leikkiä" tai käyttää itselleensä "hyväksi" on syytä jopa olla hiukan pelokkaana joissain määrin kun kokee saavansa tämän tapaisia näkyjä.Mutta enneminkin tälläisiin kykyihin tulisi mielestäni suhtautua juurikin tietynlaisella hienovaraisuudella ja arvostuksella.Silllä tuo kyky jonka omaat on harvinaislaatuinen ja arvokas vaikka sillä on toki pimeäkin puolensa kuten kaikella.Kykysi ei kuitenkaan ole täysin uniikki.Tälläisia lahjoja omaavia henkilöitä on keskuudessame useampiakin ja heitä on erillaisia aivan toki samoin kun jokainen henkilö on yksilö omaavat tälläiset "hypersensitiiviset" henkilöt erillaisia kykyjä.Toiset telepaattisia.Toiset kykenevät näkemään mennyttä ja tulevaa.Toiset voivat ottaa yhteyttä henkimailmaan ja niin edelleen.Useimmissa tapauksissa tälläiset lahjat kulkevat juuri suvussa.Olen kuullut useita tapuksia tälläisista henkilöistä ja he kiehtovat minua suuresti sillä itsekkin uskon "yliluonnolliseen" ja tässä mielessä varsinkin "henkimailmaan".

Tälläiset henkilöt ovat uskoakseni luotu tänne mailmaan erräänlaisiksi "välikkappaleiksi","kanavoijiksi" ja "avunantajiksi".
Meille tavan kuolevaisille jotka ovat ennemmän tai vähemmän "kuuroja" tuonpuoleiseen ja muiden ulottuvuuksien välisille asioille.Mielestäni tälläiset henkilöt ovat juuri luotuja estämään kenties tiettyä vääryyttä joka voi kohdata meitä jotka emme kykene aistimaan "yliluonnolista" ja tälläiset henkilöt ovat myöskin luotu suojelemaan herkkää rajaa kuolevaisten ja henkien välillä ja opettamaan meitä muita kanssaeläjiä suhtautumaan avoimemmin meitä ympäröiviin voimiin.

On toki olemassa paljon myös henkilöitä jotka väittävät omaavansa tällaisia "lahjoja" ja he juuri ovatkin henkilöitä joita kateus synnyttää oikean kyvyn omaavia kohtaan.Tälläiset henkiöt ovat usein tunnistettavissa koska he pyrkivät kyvyillään hankkimaan suosiota,mainetta ja vaurautta.Heidän tapansa on väärin sillä henkilöt "aidot" henkilöt (jos näin voi asian ilmaista)jotka omaavat yliluonnolisia kykyjä eivät saa käyttää kykyään vääriin tarkoituksiin kuten juuri itsensä hyödyksi juurikin hankkimalla edellä mainittuja.Täilläisesta touhusta kuten arvata saattaa ei voi seurata hyvää.Sillä se on väärin ja juurikin henkimailma häiriintyy kyseisestä vääryydestä.

Juuri tälläiset hyveitä haalivat henkilöt ovat heitä jotka aiheuttavat keskuudessamme "epäuskoa","vieroksuntaa" ja jopa "kieltämistä","väheksyntää" ja "halveksuntaa" yliluonnolisia voimia kohtaan.Tämä onkin mielestäni pahuuden oikkuja sillä mitä vähemmän ihmiset uskovat ja kunnioittavat henkimailmaa tai muita vastaavia yliluonnollisia voimia ovat meidän sielumme helpomppia joutumaan vääryyksiin,syntiin ja kadotukseen.

Tälläisiä kykyjä tuleekin juuri tästä syystä käyttää harkiten ja nöyrästi oikein sillä ei tule pyrkiä vallan hakuisesti ahneuteen.Jopa pelkkä tälläisten kykyjen "opettelu" voi johtaa ikävyyksiin vaikkeivät henkilön pyrkimykset olisikaan omahyväiset.Tälläinen tavoittelu voidaan luokitella eräänlaisesksi ylpeydeksi.Kuinka koetaan itsensä olevan enemmän kuin mitä on ja kuten sanotaan "ylpeys on syntien äiti".

Itse juurikin uskon kuten edellä jo kerroinkin yliluonnoliseen mutten pidä itseäni millään muotoa erikoisena sillä tiedän olevani vain kuoolevainen,mutta siitä olen hyvilläni etten kiellä henkimailman olemassa oloa enkä moita meitä ympäröiviä voimia.
Vastausen kyllä saa kun sen oppii ensiksi hyväksymään.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 15 Kesä 2012, 16:07

Mielenkiintoinen tapaus, itselläkin ollut kauan sitten samantapainen kokemus kerran erään naisen kanssa, hän ei tosin ollut ventovieras muttei sukulainenkaan, tuttu lähinnä. Tapaus tosin johti muutaman kuukauden mittaiseen seurustelusuhteeseen.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 17 Kesä 2012, 05:52

Aivan joo, käyttämällä omiin tarkoitusperiin aiheuttaa pahuutta ja vääryyttä? Ottamatta aloituspostauksen todenperäisyyttä huomioon, niin olisi kyllä ihan kivaa baarissa tutkailla ihmisten ajatuksia ja etsiä esimerkiksi tyttöjä, jotka on kiinnostuneita minusta.

Toisaalta ajatuksien lukeminen on varsin tylsää puuhaa, kun perusihminen ajattelee jotain asiaa, sitten ajattelee tuota ja sitten ajatukset tekevät vuoropuheluita ja sitten päälle jotain satunnaisia kuvia tai sitten se vaan on mumimaa ja sekalaisia lauseita. Helpostihan tuollaiseen tylsistyy tai alkaa rasittaamaan, kun ei saa unta.

Jeb
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 10:57

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja Jeb » 18 Kesä 2012, 10:01

SUOJIS kirjoitti:...Tälläiset henkilöt ovat uskoakseni luotu tänne mailmaan erräänlaisiksi "välikkappaleiksi","kanavoijiksi" ja "avunantajiksi".
Meille tavan kuolevaisille jotka ovat ennemmän tai vähemmän "kuuroja" tuonpuoleiseen ja muiden ulottuvuuksien välisille asioille.Mielestäni tälläiset henkilöt ovat juuri luotuja estämään kenties tiettyä vääryyttä joka voi kohdata meitä jotka emme kykene aistimaan "yliluonnolista" ja tälläiset henkilöt ovat myöskin luotu suojelemaan herkkää rajaa kuolevaisten ja henkien välillä ja opettamaan meitä muita kanssaeläjiä suhtautumaan avoimemmin meitä ympäröiviin voimiin.


Tohon "avunantajan" rooliin oonki joutunu kaveri- ja tuttavapiirissä oikeen urakalla ku on noita kaikenlaisia vaivoja/murheita aika paljo :) . Olen ollut siitä iloinen, että olen päässyt kokemaan kaikenlaista ja sitä kautta tunnen olevani etuoikeutettu, mutta uskon myös, että samoja kykyjä löytyisi kaikilta ihmisiltä. Esim. kolareista tai muista tapaturmista selvinneet ovat alkaneet nähdä ja kuulla kuolleita.

SUOJIS kirjoitti:On toki olemassa paljon myös henkilöitä jotka väittävät omaavansa tällaisia "lahjoja" ja he juuri ovatkin henkilöitä joita kateus synnyttää oikean kyvyn omaavia kohtaan.Tälläiset henkiöt ovat usein tunnistettavissa koska he pyrkivät kyvyillään hankkimaan suosiota,mainetta ja vaurautta.Heidän tapansa on väärin sillä henkilöt "aidot" henkilöt (jos näin voi asian ilmaista)jotka omaavat yliluonnolisia kykyjä eivät saa käyttää kykyään vääriin tarkoituksiin kuten juuri itsensä hyödyksi juurikin hankkimalla edellä mainittuja.Täilläisesta touhusta kuten arvata saattaa ei voi seurata hyvää.Sillä se on väärin ja juurikin henkimailma häiriintyy kyseisestä vääryydestä.

Juuri tälläiset hyveitä haalivat henkilöt ovat heitä jotka aiheuttavat keskuudessamme "epäuskoa","vieroksuntaa" ja jopa "kieltämistä","väheksyntää" ja "halveksuntaa" yliluonnolisia voimia kohtaan.

Tälläisiä kykyjä tuleekin juuri tästä syystä käyttää harkiten ja nöyrästi oikein sillä ei tule pyrkiä vallan hakuisesti ahneuteen.Jopa pelkkä tälläisten kykyjen "opettelu" voi johtaa ikävyyksiin vaikkeivät henkilön pyrkimykset olisikaan omahyväiset.Tälläinen tavoittelu voidaan luokitella eräänlaisesksi ylpeydeksi.Kuinka koetaan itsensä olevan enemmän kuin mitä on ja kuten sanotaan "ylpeys on syntien äiti".


Jokusen ihmisen tiedän, jotka haluavat kokea jotain erikoista liiankin innokkaasti. Oon yrittäny selittää niille, ettei kannata tommosia asioita toivoo ja kannattaa elää vaan elämäänsä, koska itsellänikään kaikki kohtaamiset eivät ole olleet mitenkään positiivisia kokemuksia, ja joistain kohtaamisista voi tulla pidempiaikaisempikin riesa, joten itsensä liika alttiiksi laittaminen noille asioille ei ole niin hyvä juttu.

Se on kyl totta, että kaikenlaisten puhelinennustajien ja muitten höpöttäjien takia, jotka yrittävät vain tienata näillä asioilla, uskottavuus paranormaaleihin asioihin vähenee. Vaikeaa on varmasti sen vuoks monenkin ihmisen puhua kokemistaan asioista muille. Itsekkin pimitin näitä henkimaailman juttuja kavereiltani parikymmentä vuotta kunnes vähän aikaa sitten tulin kaapista ulos ja kerroin koko totuuden. Oli siinä kaverit ihmeissään, et mitä höpötän ja oonko mä nyt seonnut lopullisesti :o . Onneks mulla on myös kokemuksia, joissa on muitankin todistajia, niin oli helpompaa puhua. Muuten en tiedä olisinko vieläkään kertonut. Veikkaan kuitenkin, että karski miehinen maineeni kärsi aika kolauksen kertoessani heille :D

SUOJIS kirjoitti:Tämä onkin mielestäni pahuuden oikkuja sillä mitä vähemmän ihmiset uskovat ja kunnioittavat henkimailmaa tai muita vastaavia yliluonnollisia voimia ovat meidän sielumme helpomppia joutumaan vääryyksiin,syntiin ja kadotukseen.


Olen aika ateisti kun puhutaan maailman uskonnoista. Uskontojen heput ovat varmasti olleet todellisia ja vaikuttaneet omilla alueillaan, mutta tarinoista on muokattu omille eduille sopivia satuja. Sanat synti ja kadotus/helvetti etenkin kristiuskossa on ollut hyvä keino altistaa kansaa myöhemmin kirkon tahtoon ja määräysvaltaan. Olemme kuuleman mukaan maan päällä opettelemassa, ja kokemassa asioita, joihin kuuluu myös virheiden tekeminen. Mihin piirretään raja, että on tehnyt syntiä? Jos esim. raamatun 10 käskyä ovat mittarina synnille niin siellä ei puhuta mitään henkimaailmasta tai lapsiin sekaantumisesta. Mä ajattelen vaan niin asiat, että jokainen elää asiat omalla tavallaan, ja keho+ympäristö vaikuttavat vahvasti mieleen ja tekemisiin. Paljon on ihmisiä joilla menee tosi surkeasti ja on pakko varastaa saadakseen ruokaa ja tappaminen on ainoa keino selviytyä pahoista tilanteista. Taivaassa olisi varmaan aika paljon oikeuskäsittelyjä näille varkaille ja tappajille jos näin on asia. Itse otan asian niin, että muistamme kokemamme ja tekemämme valinnat kuoltuamme, ja kärsimme kuoltuamme pahoista asioista elämässämme ja kukin sielu vaan jatkaa omalle taholleen. Jotkut sielut lähtee takaisin maan päälle, ja toiset jää pidemmäksi aikaa henkimaailmaan ja sitä rataa. Mut noi oli vaan mun mielipiteitä :) .

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja Verninia » 19 Heinä 2012, 01:23

Oho! Ompa jännittävä tapahtuma. Ehkä satuit tämän naisen kanssa samalle taajuudelle, olet näköjään itse hyvin herkkä vastaanottamaan viestejä ja tunnetiloja. Ehkä tämän naisen tunnetila oli todella vahva, ja se tavoitti sinut. Selvisikö koskaan mihin tämä nainen oli menossa? Lukiessa melkein pelotti, että nainen on päättänyt ajaa puuhun tai ojaan ja jäädä sille tielle.

Itse en ole saanut mitään selviä sanallisia viestejä toiselta elävältä ihmiseltä, mutta tunenut tuntemattoman ihmisen kanssa heti välitöntä yhteyttä. Tuntui heti siltä, että kaikki kanavat on auki ja aloin aistia hänen fyysisiä kiputilojaan omassa kehossani. En tosin kipuna, vaan värinänä ja eräänlaisena "vetoina".
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 23 Heinä 2012, 21:15

nuorempana koin jonkinlaista telepatiaa ystävän kesken, oli mukava pelata esin pelejä olikohan alias jossa piti toiselta kysyä, hän tiesi jo vastauksen ennen kuin kysyin, näin tapahtui useamankin kerran ja samalainen aavistus oli kun hän tai minä aijoin soitaa puhelimella. nämä asiat oli jäänyt minulta unholaan kunnes luin sinun juttusi. en tiedä mitä mun ja ystävän välillä oli mutta se toimi.
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Jeb
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 10:57

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja Jeb » 03 Elo 2012, 10:15

Verninia kirjoitti:Oho! Ompa jännittävä tapahtuma. Ehkä satuit tämän naisen kanssa samalle taajuudelle, olet näköjään itse hyvin herkkä vastaanottamaan viestejä ja tunnetiloja. Ehkä tämän naisen tunnetila oli todella vahva, ja se tavoitti sinut. Selvisikö koskaan mihin tämä nainen oli menossa? Lukiessa melkein pelotti, että nainen on päättänyt ajaa puuhun tai ojaan ja jäädä sille tielle.

Itse en ole saanut mitään selviä sanallisia viestejä toiselta elävältä ihmiseltä, mutta tunenut tuntemattoman ihmisen kanssa heti välitöntä yhteyttä. Tuntui heti siltä, että kaikki kanavat on auki ja aloin aistia hänen fyysisiä kiputilojaan omassa kehossani. En tosin kipuna, vaan värinänä ja eräänlaisena "vetoina".


Mulle tuli tunne, että nainen työskenteli yrityksen edustus-töissä, ja etsi paikkaa, josta kääntyä. Alussa kun nainen mietti, että "olenkohan oikeassa paikassa", hänen olisi pitänyt kääntyä jo heti oikealle, koska siellä hänen etsimänsä rakennus oli. Ei se mitään pahaa ollu ajatellu tehdä itselleen. Se vaan stressas vieraalla paikkakunnalla ajamista, ja sitä ettei löydä paikkaa minne mennä, ja sitä kautta missaa tapaamisen :).

Joo, olen itsekkin päätellyt, että tuo vahva tunnetila aiheutti tuon kontaktin jollain tapaa. Myös monissa kuolleitten henkien tapauksissani vahva positiivinen tai negatiivinen tunnetila hengillä on jääny mieleen kun asiat on tapahtunut.

Jeb
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 10:57

Re: Telepatiakokemus vieraan ihmisen kanssa

ViestiKirjoittaja Jeb » 03 Elo 2012, 10:33

Merey Celeste kirjoitti:nuorempana koin jonkinlaista telepatiaa ystävän kesken, oli mukava pelata esin pelejä olikohan alias jossa piti toiselta kysyä, hän tiesi jo vastauksen ennen kuin kysyin, näin tapahtui useamankin kerran ja samalainen aavistus oli kun hän tai minä aijoin soitaa puhelimella. nämä asiat oli jäänyt minulta unholaan kunnes luin sinun juttusi. en tiedä mitä mun ja ystävän välillä oli mutta se toimi.


Mullekki on sattunu tommosia aavistusjuttuja puhelimen kanssa joskus. Nyt kesällä jalkapallon EM-kisojen aikaan taas tapahtu semmosta, että jostain syystä näin kuvan mielessäni ja tiesin rangaistuspotkukisoissa jo muutamaa sekuntia ennen suoritusta tarkalleen minne pelaaja laukoo ja torjuuko maalivahti. Ja aina meni oikein. Saisinpa joskus oikeet lottonumerot tai tulokset peleistä etukäteen tietooni :P


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa