Oudot havainnot

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
NEO
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Huhti 2009, 17:42
Paikkakunta: Porvoo

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja NEO » 15 Loka 2009, 23:15

Yksi todella outo havainto mulla on jäänyt mieleen. Tästä on jo noin 4-5 vuotta. Oli varmaankin syys-/talvi-ilta, en muista tarkkaan. Kotona oli mun lisäkseni vain äidin avomies, oli varmaankin jo aika myöhä, jotakin välillä 22-01.00. Yhtäkkiä katsoessani ikkunasta ulos havaitsin omituisen ison, kirkkaan valopallon taivaalla. Tää pallo ikäänkuin kasvoi koko ajan, ihan kuin olisi tullut lähemmäs. Jostain syystä pelästyin kauheasti ja mua pelotti todella paljon kun en ollut ikinä mitään sellaista nähnyt. Kävin vessassa ja kun tulin takas kattomaan niin pallo oli jakaantunut kahtia. Siitä sitte pikkuhiljaa nää kahtia jakaantuneet pallot jakaantu taas, ja niin edelleen, koko ajan pienentyen. Sitte loppujen lopuks ne osat hiipui ja katosi näkyvistä. Tää on jäänyt vaivaamaan mua, en silloin edes tullut ajatelleeksi että mitä jos se ois ollu joku ufo-juttu ja vieläkin tuntuu aika uskomattomalta kun en oikein mihinkään ufojuttuihin usko. Ajattelin että se olis vain joku tavallinen luonnonilmiö mutta on jäänyt häiritsemään kun en ikinä ole sille selitystä saanut. En muista aivan tarkkaan kun siitä on niin kauan, joten pikkutarkasti on hankala selittää, mutta pääpiirteittäin noin se tapahtui.

Toinen ihmeellinen juttu jota oon miettinyt on, kun joskus pari vuotta sitten olin lähdössä aikaisin aamulla, noin kuuden aikaan kouluun. Oli talviaamu ja siis pimeää vielä. Kuu möllötti taivaalla ja sitä sitten katsoin, ja aivan kuun takana näkyi ihan kuin "varjo". En sitä osaa muulla tavalla selittää kuin että se näytti vähän kuin jonkintapaiselta varjolta kuulle, sellainen harmahtava varjo. Ihmettelin asiaa ja kysyin äidiltäkin vielä että näätkö ton ja kyllä sanoi näkevänsä mutta ei tiennyt itsekään mikä se on. Tähänkään en vielä ole löytänyt selitystä ja aivan varmasti ihan tavallinen ilmiö, mutta olisi kiva kuulla jos joltakulta löytyy selitys tälle?

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 16 Loka 2009, 12:35

NEO kirjoitti:Yksi todella outo havainto mulla on jäänyt mieleen. Tästä on jo noin 4-5 vuotta. Oli varmaankin syys-/talvi-ilta, en muista tarkkaan. Kotona oli mun lisäkseni vain äidin avomies, oli varmaankin jo aika myöhä, jotakin välillä 22-01.00. Yhtäkkiä katsoessani ikkunasta ulos havaitsin omituisen ison, kirkkaan valopallon taivaalla. Tää pallo ikäänkuin kasvoi koko ajan, ihan kuin olisi tullut lähemmäs. Jostain syystä pelästyin kauheasti ja mua pelotti todella paljon kun en ollut ikinä mitään sellaista nähnyt. Kävin vessassa ja kun tulin takas kattomaan niin pallo oli jakaantunut kahtia. Siitä sitte pikkuhiljaa nää kahtia jakaantuneet pallot jakaantu taas, ja niin edelleen, koko ajan pienentyen. Sitte loppujen lopuks ne osat hiipui ja katosi näkyvistä. Tää on jäänyt vaivaamaan mua, en silloin edes tullut ajatelleeksi että mitä jos se ois ollu joku ufo-juttu ja vieläkin tuntuu aika uskomattomalta kun en oikein mihinkään ufojuttuihin usko. Ajattelin että se olis vain joku tavallinen luonnonilmiö mutta on jäänyt häiritsemään kun en ikinä ole sille selitystä saanut. En muista aivan tarkkaan kun siitä on niin kauan, joten pikkutarkasti on hankala selittää, mutta pääpiirteittäin noin se tapahtui.

Toinen ihmeellinen juttu jota oon miettinyt on, kun joskus pari vuotta sitten olin lähdössä aikaisin aamulla, noin kuuden aikaan kouluun. Oli talviaamu ja siis pimeää vielä. Kuu möllötti taivaalla ja sitä sitten katsoin, ja aivan kuun takana näkyi ihan kuin "varjo". En sitä osaa muulla tavalla selittää kuin että se näytti vähän kuin jonkintapaiselta varjolta kuulle, sellainen harmahtava varjo. Ihmettelin asiaa ja kysyin äidiltäkin vielä että näätkö ton ja kyllä sanoi näkevänsä mutta ei tiennyt itsekään mikä se on. Tähänkään en vielä ole löytänyt selitystä ja aivan varmasti ihan tavallinen ilmiö, mutta olisi kiva kuulla jos joltakulta löytyy selitys tälle?


Tuo varjo systeemi voisi olla "halo" ilmiö
http://fi.wikipedia.org/wiki/Haloilmi%C3%B6
http://koti.mbnet.fi/~jarenco/sekalaist ... kooste.jpg
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 28 Loka 2009, 09:20

En ole ihan varma, että onko nyt oikea alue, mutta pakko tämä kokemus on johonkin kirjoittaa.

Olin siis vähän alle kaksi viikkoa sitten viettämässä syyslomaani ulkomailla. Se oli ensimmäinen kerta, kun jouduin matkustamaan lentokoneella yksin, joten menomatka oletettavastikin jännitti. Pääsin koneeseen kuitenkin ehjin nahoin, ja viereeni istui vanhempi suomalaispari. He olivat todella mukavia, ja jotenkin etenkin miehelle jutteleminen tuntui ihan järkyttävän helpolta ja luonnolliselta, vaikka yleensä olen vieraiden seurassa aika hiljainen. Hän muistutti monin tavoin vaariani, puhui samalla tavalla, käytti samoja sanoja, oli hyvin miellyttämishaluinen jutellessaan (eli siis tahtoi aina myöntyä minun sanoihini, täysin kuten vaarinikin, koska haluaa välttää pienimpiäkin konflikteja) ja vitsaili samalla tavoin. Jotenkin en älynnyt ihmetellä sitä lentomatkalla, mutta he molemmat tiesivät nimeni ja käyttivät sitä moneen kertaan. Emme olleet kätelleet tai vaihtaneet nimiämme, koska en vieläkään tiedä kuin naisen nimen, jonka kuulin keskustelusta ohimennen (palattakoon tähän myöhemmin), mutta jotenkin aina kun olin kysymässä mieheltä hänen nimeään minusta tuntui, kuin en olisi "saanut" niin tehdä. Ja todellakaan en keksi mitään järkevää selitystä sille, mistä he nimeni olivat kuulleet. Sukunimeni kylläkin lukee matkakortissani, mutta muistan sen huolellisesti pakanneeni laukkkuni vetoketjulliseen osaan, johon en edes koskenut. (Tämä siksi, että tiedän olevani hyvä hukkaamaan tavaroita, joten pidän esim. iPodiani ja lukukirjaa käyttötaskussa, toiseen en edes koske matkustaessani, jotteivat passit yms. pääsisi hukkumaan). Kuulin kuitenkin naisen nimen, ja muistan silloin ajatelleeni, että "onpas tuttu nimi". En jotenkin jäänyt ihmettelemään sitä ollenkaan, sama juttu, kuin nimeni kanssa. Minä en vain tahtonut jäädä miettimään näitä asioita, tai miehen yhtäläisyyksiä vaarini kanssa, sillä jostain syystä oloni oli koko matkan varsin tyyni ja huoleton... No kuitenkin, mies kyseli minulta erittäin paljon asioita ja vaikutti kiinnostuneelta elämästäni, mitä sitäkin pidin luonnollisena. Nainen oli hiljaisempi osapuoli, mutta hänen kasvoillaan oli jatkuvasti se sama, levollinen hymy. Sen vain muistan pistäneeni merkille, että hän oli miestä paljon nuorempi. Ei nyt niin älyttömästi, mutta ainakin kuutisen vuotta, mutta jotenkin se tuntui silloin paljon pidemmältä ajalta. Aina naista katsellessani minulle tuli sellainen olo, kuin hän ei "tietäisi" nykymaailmasta mitään tai olisi nähnyt sitä moneen vuoteen. Mies vaikutti jotenkin "olennaisemmalta" ja minusta tuntui, että hän osasi täällä vielä olla. Outoa oli se, että ainoa ihminen, joka tuntui ottaneen heihin minkäänlaista kontaktia lisäkseni oli edessämme istuvan nuoriparin vauva. Hän katseli paria silmät suurina ja hymyillen, mutta muut vaikuttivat jotenkin välinpitämättömiltä. Noustessani koneesta he toivottivat minulle hyvää lomaa ja muistan miehen erityisesti sanoneen "nähdään, muttei vielä hetkeen", mitä en sitäkään älynnyt jäädä ihmettelemään. Vasta sinä iltana, kun olin päässyt vuokraamaamme asuntoon äitini kanssa aloin käydä läpi koko juttua. Ihan, kuin olisin vasta herännyt pitkästä unesta. Naisen nimestä tiesin, että vaarini yhdellä veljistä oli ollut sen niminen vaimo, ja seuraavasta päätelmästä sainkin sitten kylmät väreet. Muistan kuulleeni, että hänen vaimonsa oli kuollut monia vuosia ennen miestään, ja tämä kyseinen mies oli ollut vaarini nuorin veli, joka kuoli jo vuosia sitten. Olen nähnyt hänestä vain yhden kuvan, mutta hän tosiaan muistuttaa vaariani ulkonäöllisestikin. En ole täysin varma, tulivatko he todellakin hyvästelemään minut, mutta tapahtuneen jälkeen minulla oli jotenkin outo olo. Heidät oli kyllä mukava tavata, jos he tosiaan olivat keitä uskon heidän olleen. :)

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja ridikulous » 28 Loka 2009, 16:30

Anyara, tosi hieno tarina! En osaa muuta sanoa. Ole onnellinen. :) Täytyy kuitenkin ihan mielenkiinnosta kysyä, että tiedätkö, olivatko nuo vaarisi veli ja veljen vaimo kovin uskonnollisia ihmisiä?
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 28 Loka 2009, 21:13

ridikulous: voi kiitoksia! On helpottavaa voida kertoa tällaisista asioista johonkin ilman, että kaikki väittävät huijariksi, se kun on nykyään niin yleistä.

En osaa tuosta uskonto-asiasta sanoa mitään varman päälle, mutta mielestäni vaarini lapsuudenkodissa oli melko uskonnollinen kasvatus, kuten monessa muussakin "suureen ikäluokkaan" kuuluvien ihmisten perheissä. Tietenkään en tiedä, uskoivatko he itse sisimmässään mihin ja miten, mutta ainakin veikkaan, että nainen uskoi. Jotenkin hän vaikutti sellaiselta ihmiseltä, joka vietti paljon aikaansa miettimällä hengellisiä asioita ja elämän tarkoitusta. Jos vaarini oletettu veli on vähääkään kuin tuo tältä saralta, hän on todennäköisesti myös uskonnollinen.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Loka 2009, 04:23

Kiitos Anyara~Esse kun jaoit kokemuksesi kanssamme. Kokemuksesi oli hyvinkin mielenkiintoinen. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

darli
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Tammi 2010, 18:22

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja darli » 02 Tammi 2010, 18:26

.
Viimeksi muokannut darli, 28 Elo 2010, 10:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 03 Tammi 2010, 16:09

Olisin halukas näkemään ne kuvat. =)
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Tammi 2010, 18:04

Jooh kuvat olisi ihan kivat.
Veikkaisin että salaman kanssa otettu kuvat? Jos näin niin silloin monesti ihan pölyhiukkaset voi näkyä suurinakin valopalloina.

Mutta postaa ihmeessä kuvat niin nähdään tarkemmin.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 04 Tammi 2010, 17:20

Kannattaa melkein suosiolla jättää nuo "orb" kuvat huomioitta. Ovat valokuvissa melkein turhia kun todistusarvo on mitä on.
Sitten jos videomateriaaliin saa orbin joka liikuskelee "epäjärkevästi", niin voisi olla ihan tutkimisen arvoinen.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja thebel » 19 Tammi 2010, 13:57

Tänä aamuna tapahtui jotain kummallista, huomasin että meidän ja naapureiden liikkeentunnistimilla varustetut pihavalot paloivat, vaikka aurinko paistoi pilven läpi ja oli valoisaa, ikinä ennen ei ole tapahtunut mitään tämmöistä. Tälle on varmaan jokin järkevä selitys, ehkä joku oli säätänyt sitä, kuinka kirkkaassa ne toimivat, tai sitten jokin erittäin lämmin "juttu" on saanut ne syttymään. Onko teillä tähän mitään järkevää selitystä?

Ulkona ei siis ollut pimeää, ja yksi valo paloi vielä klo 12 aikaan. :o
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jaarno » 19 Tammi 2010, 15:31

Ööh siis liiketunnistimella toimivat? Liikettähän niihin tarvitaan. :)
Kyllähän monet palavat valoisallakin jos vain liikettä löytyy.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 19 Tammi 2010, 17:32

Meilläkin on tuollainen valo pihalla, joka pimeän tullessa syttyy jos on liikettä. Joskus se paloi ympäri vuorokauden. En tosin ihmetellyt sitä mitenkään. Jokin vika varmaan kyseessä?
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 19 Tammi 2010, 22:43

Joo, eipä tuollaisessa ole mitään yliluonnollista. Menee ihan järkipelin piikkiin ja syitä voi olla monia.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

tontsa
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Joulu 2008, 22:09

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja tontsa » 04 Touko 2010, 17:00

En oikein tiedä mihin ketjuun laittaisin oman viestini. Vietän perheeni kanssa anoppilassa välillä viikonloppuja. Nyt on lattia alkanut narisemaan yöaikaan kello yhden ja kahden välillä. Narinoita kuuluu kuin joku liikkuisi eteisessä. Talo on vanha puutalo mutta mielestäni kuuden vuoden aikana en ole ennen kuullut tälläistä ääntä muuta kuin silloin jos joku on oikeasti liikkunut talossa. Talo sijaitsee Pellon vieressä. Pihalla liikkuu myyriä, hiiriä ja rottia aina välillä. Kovasti yritän selvittää mistä äänet tulevat ja mikä on niitten lähde.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 04 Touko 2010, 21:46

tontsa kirjoitti:En oikein tiedä mihin ketjuun laittaisin oman viestini. Vietän perheeni kanssa anoppilassa välillä viikonloppuja. Nyt on lattia alkanut narisemaan yöaikaan kello yhden ja kahden välillä. Narinoita kuuluu kuin joku liikkuisi eteisessä. Talo on vanha puutalo mutta mielestäni kuuden vuoden aikana en ole ennen kuullut tälläistä ääntä muuta kuin silloin jos joku on oikeasti liikkunut talossa. Talo sijaitsee Pellon vieressä. Pihalla liikkuu myyriä, hiiriä ja rottia aina välillä. Kovasti yritän selvittää mistä äänet tulevat ja mikä on niitten lähde.


Paukahtaako talossa esim. lämmitys päälle tietyn lämpötilan laskiessa, tai kellonlyömän jälkeen?
Tai toinen voi olla ihan perus puutalon elämistä kun se päivän jäljiltä jähtyy ja tapahtuu lämpölaajenemista/-supistumista.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

tontsa
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Joulu 2008, 22:09

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja tontsa » 05 Touko 2010, 08:23

Talossa on varaavat takat alakerrassa makuuhuonessa, olohuoneessa ja keittiössä. Eteisessä on lämpöpumppu. Lisäksi on sähköpatterit. Toi lämpöpumppu vois olla kyl yks syy noihin natinoihin kun äänen syntymislähde on mielestäni siellä.

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mursu » 25 Heinä 2010, 17:36

NEO kirjoitti:Yksi todella outo havainto mulla on jäänyt mieleen. Tästä on jo noin 4-5 vuotta. Oli varmaankin syys-/talvi-ilta, en muista tarkkaan. Kotona oli mun lisäkseni vain äidin avomies, oli varmaankin jo aika myöhä, jotakin välillä 22-01.00. Yhtäkkiä katsoessani ikkunasta ulos havaitsin omituisen ison, kirkkaan valopallon taivaalla. Tää pallo ikäänkuin kasvoi koko ajan, ihan kuin olisi tullut lähemmäs. Jostain syystä pelästyin kauheasti ja mua pelotti todella paljon kun en ollut ikinä mitään sellaista nähnyt. Kävin vessassa ja kun tulin takas kattomaan niin pallo oli jakaantunut kahtia. Siitä sitte pikkuhiljaa nää kahtia jakaantuneet pallot jakaantu taas, ja niin edelleen, koko ajan pienentyen. Sitte loppujen lopuks ne osat hiipui ja katosi näkyvistä. Tää on jäänyt vaivaamaan mua, en silloin edes tullut ajatelleeksi että mitä jos se ois ollu joku ufo-juttu ja vieläkin tuntuu aika uskomattomalta kun en oikein mihinkään ufojuttuihin usko. Ajattelin että se olis vain joku tavallinen luonnonilmiö mutta on jäänyt häiritsemään kun en ikinä ole sille selitystä saanut. En muista aivan tarkkaan kun siitä on niin kauan, joten pikkutarkasti on hankala selittää, mutta pääpiirteittäin noin se tapahtui.

Toinen ihmeellinen juttu jota oon miettinyt on, kun joskus pari vuotta sitten olin lähdössä aikaisin aamulla, noin kuuden aikaan kouluun. Oli talviaamu ja siis pimeää vielä. Kuu möllötti taivaalla ja sitä sitten katsoin, ja aivan kuun takana näkyi ihan kuin "varjo". En sitä osaa muulla tavalla selittää kuin että se näytti vähän kuin jonkintapaiselta varjolta kuulle, sellainen harmahtava varjo. Ihmettelin asiaa ja kysyin äidiltäkin vielä että näätkö ton ja kyllä sanoi näkevänsä mutta ei tiennyt itsekään mikä se on. Tähänkään en vielä ole löytänyt selitystä ja aivan varmasti ihan tavallinen ilmiö, mutta olisi kiva kuulla jos joltakulta löytyy selitys tälle?

oliko täys vai puolikuu eli tämmönen "sirppi" jos se oli sirpin muotonen nii varjo saatto olla kuun toinen puoli koska vaikka kuusta näkyy vaan puolet nii tarkalla katselulla kuusta erottaa myös toisen puolen joka on tummanharmaa/musta mutta ääriviivat havaitsee helposti :)

Avatar
R11pperi
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 31 Heinä 2010, 19:18
Paikkakunta: Raisio

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja R11pperi » 31 Heinä 2010, 20:01

Päätin nyt sitten kertoa omatkin jutut täällä :)

Tästä jonkinverran aikaa:

Kerran kun menin yläkrtaan hakemaan jotain, mun pikkuveli tuli mua vastaan yläkerran käytävässä. Se kulki silleen pää painuksissa ja hieman mutruinen ilme naamalla. Hymyilin sitten sille ja se käveli omaan huoneeseensa. Sit hain sen jutun mun huoneesta ja menin takasin alas. Katoin sit keittiöön: Äiti ja pikkuveli istuivat siellä pöydän ääressä. Jäin sit tuijottamaan niitä ihan ihmeissäni. Kysyin viel äitilt, et käviks pikkuveli äsken yläkerrassa. Äiti sanos, et ei käyny. Siinä se oli istunut koko ajan.

Meidän yläkerta on pieni ja mun huone ihan pikkuveljen huoneen vieressä ja kummassakin liukuovi, joka on aina auki. Mun huoneesta näkee suoraan käytävään ja rappusiin. Et selitys sille, että pikkuveli olisi juossut äkkiä alakertaan huomaamattani ei ole mahdollinen. Niin ja rappusemme pitävät niin karmeaa meteliä, kun niistä kävelee, että olisin kyllä kuullut sen.
Aika karmiva tapaus. Pisti mut miettimään... :?


Ja sit eilen:

Oltiin juuri tultu viikon reissulta ympäri suomea. Makasin sängyssäni odottaen, että uni tulisi. Hetken päästä avasin silmäni. Olin näkevinäni aivan vieressäni mustan, savumaisen hahmon. Suljin sitten silmäni pelästyneenä. Hetken pidin niitä kiinni, kunnes uskalsin avata ne jälleen. Hahmo oli yhä siinä ja ihan kuin se olisi ollut lähempänä. Suljin taas silmäni (pelkuri x_x) hetekski, kunnes sytytin valot. Olin siinä sitten hetken aikaa valot päällä ja kattelin ympärilleni. Mitään ei näkynyt. Sammutin taas valot ja kesti hetken, ennen kun totuin pimeään. Siinä mun vieressä ei ollut mitään sumuhahmoa. Sit annoin asian olla ja koitin taas nukahtaa. Sit meni taas hetki ja meidän yläkerran käytävän valo syttyi. Siin valossa on liiketunnistin, et se syttyy aina kun joku kävelee rappusia. Kaikki meidän perheestä oli kuitenkin nukkumassa.

Luulen, että olen nähnyt vain omiani, mutta toi valon syttyminen pisti kyllä miettimään. Niin ja aivan kun se hahmo olisi kumartunut mun ylle ja olis niinkun katsonut että "kukas siinä on?" 8) Olivat kummitukset varmaan tottuneet rauhaan, kun oltiin viikko oltu reissussa.

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mursu » 01 Elo 2010, 11:44

olin tos viimeviikolla koiran kans lenkillä yöllä siinä 12 aikaan ja kuljin tuttua metsäpolkua pitkin ja polku päättyy hautausmaan portille ja portin vierestä menee tie kävelin sitte siitä ohi ja mentii hetkenmatkaa kunnes koira sai tehtyä tarpeensa ja käännyttii takasi kun tultii taas siihen portille nii siinä oli hirveen viileetä aivan meni iho "kananlihalle" mutta jatkettii kuitenki ei kumminkaa menty enää polkua vaan pitemmänkautta kotia ja tarkistin mittarista ja ulkona oli viäläki +27 mutta portilla oli varmasti reippaasti tämän lukeman alle O.o


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa