Oudot havainnot

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mursu » 12 Syys 2010, 17:12

outoja havaintoja oudos paikas eli töissä O.o

muutan maalinjätettä kaatopaikka kelposeksi eli erotan veden ja maalin toisistaan ja olin siis justii lappaamas maalia erottelu siiloon ja tämän jälkee asettelin metallisia koreja linjalle kunnes pukkasin kyynerpään taaksepäin johonki pehmoseen mutta kuitenki käden liike pysähty ajattelin että työnjohtaja oli tullu tuttuun tapaan siihen taakse kattelemaa mun touhuja nii ajattelin että pukkasin sitä kyynerpäällä mahaan mutta kun käännyyn ympäri pyytääkseni anteeksi niin ei siinä ollu ketään eikä mitään mihkä olisin voinu pukata O.o ja samana päivänä olin menos sammuttamaa vesihanaa joka on mun työpisteen seinän takana ja sinne kävelles tunsin niinku joku kävelis mun peräs niinku lattia olis värähdelly askelista mun takana mutta kun käännyin niin yllätys yllätys eihän siinä ketää ollu lähelläkään mua (mulla ei siis oo työparia eikä siinä lähellä mun työpistettä oo muita)

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 12 Syys 2010, 19:18

Tänään vein biojätteitä kompostiin, joka sijaitsee tontillamme olevan metsän reunassa. Ihmettelin ääntä joka kuului metsästä, ja pysähdyin sitä kuuntelemaan. Se oli selvästi naisen laulua, kieltä en tunnistanut (saamea ehkä?). Asun siis eteläisessä Itä-Suomessa (joten ei saamea nykyään pitäs olla D:). Säikähdin sitä ensin ja päätin käydä metsässä kallion päältä katsomassa kuka laulaa. Enpä nähnytkään ketään... Säikäytti aika paljosti kun tuntui koko ajan siltä että joku tarkkailisi.. :S
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mursu » 12 Syys 2010, 19:55

Jopelius kirjoitti:Tänään vein biojätteitä kompostiin, joka sijaitsee tontillamme olevan metsän reunassa. Ihmettelin ääntä joka kuului metsästä, ja pysähdyin sitä kuuntelemaan. Se oli selvästi naisen laulua, kieltä en tunnistanut (saamea ehkä?). Asun siis eteläisessä Itä-Suomessa (joten ei saamea nykyään pitäs olla D:). Säikähdin sitä ensin ja päätin käydä metsässä kallion päältä katsomassa kuka laulaa. Enpä nähnytkään ketään... Säikäytti aika paljosti kun tuntui koko ajan siltä että joku tarkkailisi.. :S

oliko lähellä asutusta? mahtaako kyseisen metsän perällä olla mökkejä tms?

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 12 Syys 2010, 19:56

Toki lähellä on asutusta (muutama naapuri), mutta ei ne naapurit meidän metsässä liikuskele, eikä varsinkaan lauleskele vieraalla kielellä :D
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mursu » 12 Syys 2010, 19:57

Jopelius kirjoitti:Toki lähellä on asutusta (muutama naapuri), mutta ei ne naapurit meidän metsässä liikuskele, eikä varsinkaan lauleskele vieraalla kielellä :D

ajattelin ku tua karaoke on nii suasittua ja saattaa kaikua hyvinki kaukaa :D

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 12 Syys 2010, 20:36

Juu, ei meidän naapurien vanhukset taida harrastaa pahemmin karaokea.

Jos sitä laulua jotenkin pitäisi kuvailla niin Taru Sormusten Herran haltiakieli laulettuna vois kuvata hyvin. Saamenkielen repäisin siitä kun kaveri ehdotti kun kerroin tälle tapahtunutta.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 14 Syys 2010, 10:03

Jopelius kirjoitti:Tänään vein biojätteitä kompostiin, joka sijaitsee tontillamme olevan metsän reunassa. Ihmettelin ääntä joka kuului metsästä, ja pysähdyin sitä kuuntelemaan. Se oli selvästi naisen laulua, kieltä en tunnistanut (saamea ehkä?). Asun siis eteläisessä Itä-Suomessa (joten ei saamea nykyään pitäs olla D:). Säikähdin sitä ensin ja päätin käydä metsässä kallion päältä katsomassa kuka laulaa. Enpä nähnytkään ketään... Säikäytti aika paljosti kun tuntui koko ajan siltä että joku tarkkailisi.. :S


Saamelaisten esi-isäthän tulivat juuri Karjalan kannaksen kautta Saimaan alueelle aikanaan, Eteläisen Saimaan alueeltahan löytyy punamultahautoja jonkun verran, josko siellä lauloi joku viitisen tuhatta vuotta sitten kuollut saamelainen joka on haudattu alueelle. Tuli vaan mieleen kun mainitsit saamelaiset. ;)
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 14 Syys 2010, 20:18

portinetsija197 kirjoitti:Saamelaisten esi-isäthän tulivat juuri Karjalan kannaksen kautta Saimaan alueelle aikanaan, Eteläisen Saimaan alueeltahan löytyy punamultahautoja jonkun verran, josko siellä lauloi joku viitisen tuhatta vuotta sitten kuollut saamelainen joka on haudattu alueelle. Tuli vaan mieleen kun mainitsit saamelaiset. ;)


Tätä kaveritkin ehdotteli, ja kävi itse mielessä...

Kaverin kanssa ajateltiin tutkia vähän tämän alueen historiaa mahdollisimman pitkälle, jos vaikka löytäis jotain jännää.... :)
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mursu » 14 Syys 2010, 21:25

kuulostaa kyllä aika jännältä :D "jännää hyvin jännää" :D

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 17 Syys 2010, 14:39

Ainiin, tuli mieleeni tuosta eräs vuosi tai kaksi sitten tapahtunut juttu.. Naapuri kysyi minulta joku päivä
"Olitkos sinä jonkun kaverin kanssa tuossa radan varressa kaapu päällä?"
- "En..?"
"Meinasin vaan kun siellä käveli kaks mustakaapusta tyyppiä"

(ja tässä vielä lisäykseksi että miksi minusta luullaan tuommoista on larppaus :D)

Mutta kumminkin, en ole päässyt selville mitä mustakaapuja siellä radan varressa on kävellyt.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 17 Syys 2010, 15:51

Jopelius kirjoitti:Mutta kumminkin, en ole päässyt selville mitä mustakaapuja siellä radan varressa on kävellyt.


Hyvin todennäköisesti jotkut muut larppisankarit tai wannabe wicca/satanisti/maagikkoapinat vauhdissa. :)
Tai sitten kakaroita jotka ovat lähteneet nimenomaan huomionhakureissulle vähän oudommissa kamppeissa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 17 Syys 2010, 19:19

Tässä kun ei lähellä asu ketään muuta larppaajaa, ja koska tämä sattuu olemaan Mäntyharju ei täältä juuri löydy muita kuin mopopoikia ja vanhuksia :D Olen poikkeus.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 17 Syys 2010, 20:26

Kyllä sieltä reilun 6400 ihmisen joukosta löytyy ihmisiä jotka tykkää kulkea kaavut päällä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 18 Syys 2010, 16:21

Heh.. Ehkäpä, ehkäpä. :D
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 23 Loka 2010, 20:50

Lisää sattuu ja tapahtuu... Viime viikonloppuna kaveri oli meillä yötä, ja joskus kahdentoista jälkeen oltiin käymässä nukkumaan. Ikkuna oli huoneessani auki. Siinä kun jo oltiin hiljaa ja nukahtamaisillaan niin ulkoa kuuluu outo mekaaninen ääni (kuin iso kone olisi mennyt ohi/yli) ja semmoista metallin kolinaa.
Edit. ja vaikka rautatie onkin lähellä niin kyllä osaan erottaa junan jostain ihan muusta, ei kuulunut kiskojen kolinaa eikä muitakaan junille tuttuja ääniä, vain huminaa ja muutama kaikuva kumahdus.

Ja nyt äsken viisi minuuttia sitten kävelin ulkona ja kuuluu semmoista kovaa outoa hylkeen ääntä muistuttavaa uikahtelua.. Koiratkin sitä haukkui joka puolella. En tunnistanut sitä kyllä miksikään eläimeksi, tuli ainoastaan se hylje mieleen... Mutta hylkeitä metsässä?
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Hutsinda
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 21:04
Paikkakunta: Kellotorni
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Hutsinda » 07 Marras 2010, 20:35

Olin tänään päivällä kävelyllä metsätiellä. Olin ottanut kamerani mukaan, koska viime yönä satoi juuri sopivasti ensilumi tänne Oulun lääniin. Olin kävelemässä pellollemme päin, kun kuulin pensaan kahahtavan takanani. Käännyin katsomaan, ja huomasin, että n. kolmen metrin päässä minusta olevan pajun oksat heiluivat ja lumi tipahteli oksilta hankeen. Tuuli ei tätä mielestäni aiheuttanut, koska ilma oli aika tyyni eikä puiden takia tuuli juuri pääse niille kohdille puhaltamaan. Käännyin takaisin pellolle päin, ja olin huomaavinani tummanharmaan hahmon vilahtavan metsätien poikki pöheikköön. Yritin saada kuvaa, mutten onnistunut; tyyppi ehti kadota kuusten ja koivujen suojiin ennen kuin ehdin perään. Menin sitten katsomaan, josko hyypiö olisi jättänyt jälkiä (joita ei luonnollisesti näkynyt mailla halmeilla -_-'). Toisin sanoen todisteita ei taaskaan saatu. Ääh, jospa tämä kummajainen näyttäytyisi joskus koko köörille.
All's well that ends well!

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mursu » 08 Marras 2010, 18:29

nii tämä kummajainen on näyttäytyny ennenkin?

Avatar
Hutsinda
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 21:04
Paikkakunta: Kellotorni
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Hutsinda » 10 Marras 2010, 19:03

Mursu kirjoitti:nii tämä kummajainen on näyttäytyny ennenkin?

Viittasin kylläkin lauseilla "todisteita ei taaskaan saatu. Ääh, jospa tämä kummajainen näyttäytyisi joskus koko köörille" muihin outoihin tapahtumiin täällä päin. Ja ei, ei muistaakseni ole näyttäytynyt ennen.
All's well that ends well!

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Laura » 25 Marras 2010, 01:46

Eräs ilta parisen viikkoa sitten huomasin sattumalta yhden oudon jutun. Iltaa olin viettänyt koneen ääressä jotain parisen tuntia, sarjoja katsellen ja koira oli torkkunut pitkin iltaa matollaan. Kun sammutin koneen ja olin menossa iltatoimille. Jotenkin touhutessani tulin oikaisseeksi lakanaa tai muuta vastaavaa. Tunsin yllätyksekseni että lakana oli lämmin (ei kuuma), aivan kuin siinä olisi istuttu :o Aloin hölmistyneenä tunnustella lakanaa, kuljetin käsiäni sitä pitkin laajasti ja sain äkkiä selville että se lämmin kohta oli ympyrän mallinen, n. takapuolen kokoinen siis. Sängynreunan kohdalla jalkopäässä, ei seinänvieressä. Muualta lakana oli aivan tavallisen koskemattoman viileä. En keksinyt mitään järkevää selitystä, ei patteria, lämpeneviä laitteita tai mitään. Lakanan päällä ei ollut edes mitään. Eikä lähelläkään mitään mikä sen olisi voinut lämmittää. :O Menin hampaiden pesulle ja mietin asiaa. Ei kyseessä ollut koirakaan koska se ei ollut eikä saa mennä sänkyyn, ja sänky on aivan pöytäni takana missä olin koneella. Hampaiden pesun jälkeenkin kohdassa oli lämpöä, kaipa se pikkuhiljaa katosi siitä pois. Onneksi ei alkanut asia pelottamaankaan. Ehkä kyseessä oli ollut joku hyvä/neutraali juttu. Alkoi jopa vähän huvittamaan kun mietin että jos siinä joku on istunut niin sen naama on ollut verhossa kiinni :D Olen aina silloin tällöin tämän tapauksen jälkee varmuuden vuoksi kokeillut kyseistä kohtaa ja muualtakin sänkyä, mutta ei sitä ole uudestaan tullut. Yksi asia tuli myös mieleen, että olikohan tällä jotain tekemistä seuraavan päivän kanssa, jolloin menimme tänä vuonna kuolleiden muistotilaisuuteen kirkkoon. Mummoni muistoa kunnioittamaan. en tiedä... :roll:

Avatar
Mursu
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 23 Joulu 2009, 01:36

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mursu » 25 Marras 2010, 02:49

O.O kerroppa tommosia kun oon justii menos nukkumaa :D


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron