Oudot havainnot

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 25 Marras 2010, 12:30

Laura kirjoitti:Tunsin yllätyksekseni että lakana oli lämmin (ei kuuma), aivan kuin siinä olisi istuttu :o


Tämän olen kokenut usein, en tiedä mistä se johtuu. Varsinkin näin syksyisin ja talvisin kun pidän huoneeni muutenkin viileänä, niin huomaa tuommoiset helposti.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Laura » 25 Marras 2010, 15:49

Ootko huomannut tai tuntenut mitään muuta outoa noiden lämpösten kohtien aikana? Mulla oli ihan normaali olo, enkä aistinut oikeestaan yhtään mitään.. Tuli mieleen että ehkä joku on vaan istunut takanani vasemmalla vahtien tai katsellen tekemisiäni. Mutta mitä kiinnostavaa siinä nyt on jos istun vaan koneen ääressä :D

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jopelius » 25 Marras 2010, 20:23

En ole minäkään aistinut mitään outoa.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

dajakra
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 22:45
Paikkakunta: Kello
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja dajakra » 03 Joulu 2010, 23:43

Minulla on jotain hieman samanlaista. Uni. Siihen voi luottaa kuin vuoreen. Se tulee joka vuosi, aina olen se nähnyt. Alussa tapahtumat yleensä vaihtelee mutta sitten sellainen mies alkaa seurata minua. Sitten jossain vaiheessa mieleeni pälkähtää "jos se aikoo tappaa minut" sitten seuraavan kulman takaa se tyyppi ilmaantuukin, kantaen jotain haulikkoa tai muuta. Sitten se jahtaa minua niin kauan että herään. Se jos mikä on ärsyttävää.
Wespa kirjoitti:Eli tänne voi laittaa kaikkia outoja havaintoja.

Piti tehdä tämä aihe, kun viime yönä minulle sattui jotain kummallista. Olin menossa nukkumaan ja makasin sängylläni (valot olin jo sammuttanut) silmät kiinni, mutta päätinkin avata silmät ja katsoa jalkojani kohti. Näin takaseinästä tulevan kirkkaan monisäikeisen valon, joka muistutti vähän auringonvaloa, joka joskus kesällä tulee kuusen oksien läpi. Valo näkyi vain pari sekuntia, jonka jälkeen se katosi. Valo oli todella kirkas, mutta ei silti häikäissyt ja se oli vähän lasermainen, eli ei hohtanut ympäristöään. Mieleni valtasi pelko ja ajattelin mielessäni, että jos joku henki tms. haluaa minuun yhteyttä, niin kirjottakoon ekaksi jonkun viestin, vaikka tietokoneen notepadiin. Olin peloissani n. 5-10 minuuttia, jonka jälkeen nukahdin.

Mitä mieltä olette tuosta? Mikä se olisi voinut olla?
Mitään järkevää selitystä en itse asialle keksi.

Avatar
Adurodiel
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 26 Tammi 2010, 00:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Adurodiel » 09 Joulu 2010, 01:16

Tässä edellisessä on kyseessä WILD eli valveuni. Todella normaalia, jotkut jopa yrittävät kaikinkeinoin päästä ko. tilaan.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa