Oudot havainnot

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 12 Maalis 2008, 11:02

Juu, sattupa vielä eilen illalla tämmönen..Olin tupakalla siinä meidän pihalla noin kello 22:30 ja tää sama vanhempi koira oli siinä käymässä pisulla, kun se taas rupes murisemaan sinne meidän mettään päin ja läks juoksee sinne! mua rupes vähä jännittää että mitä helevettiä siel nyt on ja ensin ajattelin et joku eläin, mut kun aikani huutelin sitä koiraa eikä se tullu sieltä ni menin kattomaan..mä löysin sen sieltä täysin hiljaa, häntä heiluen, paikoillaan ilmaa haistellen? tää oli mun mielestä jotain aika omituista, nimittäin jos siellä olis joku elukka ollu ni tämä koira olis kyllä haukkunu. mitä metsässä oli/ oli ollut? siin vaiheessa en viittiny käydä enää kuvia napsimaan, mut olis hemmetti pitän :)
I believe..

Avatar
JFK
Valaistunut
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja JFK » 12 Maalis 2008, 11:31

No sulla ei oo aineskaan tylsiä noi tupakka hetket.:)
"I'd like to tell the public about the UFO situation. But my hands are tied."
John F. Kennedy

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 14 Maalis 2008, 11:07

Mä en tiedä onko tää nyt vähä väärä aihe tänne, mut mä näin joku muutama vuos sitte sellasta unta, että olin pieni poika ja olin yhdellä tutulla leikkikentällä leikkimässä kun näin että vanhempi mies viittoi mun suuntaan..ikäänkuin kutsuen mua sen luo. no minähän pienenä ja reippaana poikana menin, ja vaikka mies oli pitkä ja minulle "oudon" näköinen niin menin sen luo, ja se kyseli multa miten mulla menee elämässä ja olenko onnellinen jne. ihmettelin pitkään että kuka tuo unessa ollut mies oli ennenkun näin kuvan mun papasta (isän isä) joka kuoli kun mä olin joku 4v. ja siinä kuvassa se mies oli, mun pappa. silloin kyllä tuli ihan uskomaton olo kun tajusin kuka mua oli siinä unessa käyny moikkaamassa.. muistan hyvin sen että unen jälkeen oli jotenkin "hyvä fiilis" ja muistin unen selvästi...unessa pappa vielä halas mua ja sano että "kyllä sie pärjäät elämässä", ennenkun se sano että sillä ei ole enempää aikaa ja että sen pitää nyt lähteä "takasin"..

Toinenkin kuollut on tullu mua unessa moikkaamaan ja se oli kun olin 13v. ja mun paras ystävä jäi betonirekan alle mopolla kotkan mussalossa. Tämä mun hyvä ystävä ilmesty silloin pari viikkoa sen kuoleman jälkeen mun uneen ja pelasti mut yhdestä pahasta paikasta(pitkä tarina lyhyesti), ja kertoi että on hyvässä paikassa ja että hänellä on suurempi tarkoitus siel missä nyt on..siitäkin aamusta muistan sen samanlaisen "hyvän fiiliksen" ja itkin...mutta se oli sellasta "hyvän olon itkua" eikä niinkään surua...
I believe..

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Huhti 2008, 16:00

Viime yönä kävi oudosti. Heräsin klo 6.45 ja ajattelin, että "olispa vielä kolme tuntia aikaa nukkua". Jatkoin sitten unia ja sikeän (ja mielestäni pitkän) unen jälkeen heräsin ja katsoin kelloa, niin arvaatteko mitä se näytti. Kello oli 6.45. Tässä vaiheessa oli pakko tarkistaa vielä kännykästä, että onko kello todellakin muka 6.45, mutta sitä se näytti. Tavallaan sain siis lisää nukkumisaikaa, kun aika ei ollut liikkunut, vaikka olin nukkunut. :D

En sitten tiedä olinko ekalla heräämiskerralla katsonut kelloa väärin vai olinko nukkunut 30 sekuntia luullen, että nukuin pari tuntia. Outoa mutta totta. Aika jännää kuitenkin, että juuri tätä tapahtumaa ennen ajattelin, että olisipa enemmän aikaa nukkua.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Zipuli » 15 Huhti 2008, 17:11

Mulla on käynyt kanssa tavallaan noin. Pikkulapsena tosin, olin joku 7 v.

Olin serkuilla yötä, ja nukuin lattialla patjalla. En ollut saanut yötä koko iltana, jostain kumman syystä. En tiennyt mitä kello oli, mutta näin ikkunasta ulos, ja siellä oli ihan pimeää. Olisiko ollut jotain yksi yöllä.
En sitten tiedä mitä tapahtui, ummistin silmäni, varmaan joksikin 10 sekunniksi. Kun avasin ne taas aurinko paistoi ikkunasta ihan täysillä, vaikka olin nähnyt 10 sekunttia sitten tähtiä taivaalla.

En sitten tiedä mitä kävi... koska en tietääkseni nukahtanut.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja marge15 » 29 Huhti 2008, 20:50

Tunhhu kirjoitti:Mä en tiedä onko tää nyt vähä väärä aihe tänne, mut mä näin joku muutama vuos sitte sellasta unta, että olin pieni poika ja olin yhdellä tutulla leikkikentällä leikkimässä kun näin että vanhempi mies viittoi mun suuntaan..ikäänkuin kutsuen mua sen luo. no minähän pienenä ja reippaana poikana menin, ja vaikka mies oli pitkä ja minulle "oudon" näköinen niin menin sen luo, ja se kyseli multa miten mulla menee elämässä ja olenko onnellinen jne. ihmettelin pitkään että kuka tuo unessa ollut mies oli ennenkun näin kuvan mun papasta (isän isä) joka kuoli kun mä olin joku 4v. ja siinä kuvassa se mies oli, mun pappa. silloin kyllä tuli ihan uskomaton olo kun tajusin kuka mua oli siinä unessa käyny moikkaamassa.. muistan hyvin sen että unen jälkeen oli jotenkin "hyvä fiilis" ja muistin unen selvästi...unessa pappa vielä halas mua ja sano että "kyllä sie pärjäät elämässä", ennenkun se sano että sillä ei ole enempää aikaa ja että sen pitää nyt lähteä "takasin"..

Toinenkin kuollut on tullu mua unessa moikkaamaan ja se oli kun olin 13v. ja mun paras ystävä jäi betonirekan alle mopolla kotkan mussalossa. Tämä mun hyvä ystävä ilmesty silloin pari viikkoa sen kuoleman jälkeen mun uneen ja pelasti mut yhdestä pahasta paikasta(pitkä tarina lyhyesti), ja kertoi että on hyvässä paikassa ja että hänellä on suurempi tarkoitus siel missä nyt on..siitäkin aamusta muistan sen samanlaisen "hyvän fiiliksen" ja itkin...mutta se oli sellasta "hyvän olon itkua" eikä niinkään surua...

Meidän äiti jotenki aisti mummon kuoleman koska muistan ku se meni keittiöön istumaan ja miettimään keskellä yötä ja kysyin mikä on nii sano, että on mummoa ikävä, sitten seuraavana aamuna oliki mummo kuollu :,( Pari viikkoa mummon kuolemasta mummo oli käyny kuulemma hyvästelemässä äidin unessa:)

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Eob » 30 Huhti 2008, 20:45

Kerran mökillä, kun isäni oli kuollut ehkä kuukausi sitten, niin mummuni sanoi 'Anna jokin merkki siitä, että tarkkailet meitä ja tiedät mitä meille kuuluu...', ja isot vihreet revontulet alkoi loimuamaan mustalla taivaalla.
Se oli kyllä aika hieno hetki. ;l
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja thebel » 19 Touko 2008, 13:16

Olen nähnyt kerran varmaan yli kymmenen vuotta sitten, sellaisen lentävän valopallon, joka ei muistaakseni valaissut ympäristöä ja se kaartui talon nurkan taakse. Tämä tapahtui siis ulkona. Valopallo joka hohti vihreää valoa ilmestyi joko metsästä tai taivaalta ja meni suhteellisen nopeasti seinän viertä noin 1.5 metrin korkeudella ja kääntyi nurkan taakse tehden 90 asteen käännöksen, ja kun menin katsomaan mihin se meni, sitä ei enää näkynyt. :o
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja ridikulous » 19 Touko 2008, 14:49

thebel, kuulostaa pallosalamalta. Oliko millainen sää/vuorokaudenaika?
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Arctica » 20 Touko 2008, 19:43

Tänään ku olin koulussa näin jotain outoa. Oli tylsä matikantunti enkä oikeen jaksanut keskittyä matikan tekemiseen (olin viime yönä nukkunu huonosti) Kattelin siinä ikkunasta ulos ja näin taivaalla kaksi valkoista valopistettä. Ne kiersivät kokoajan ympyrää ja välillä katosi ja tuli taas esiin. Voihan se olla että ne olivat lintuja, mutta miksi ne sitten yhtäkkiä katosivat?
Nyt kävi
näin

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Touko 2008, 16:05

Zipuli kirjoitti: En sitten tiedä mitä tapahtui, ummistin silmäni, varmaan joksikin 10 sekunniksi. Kun avasin ne taas aurinko paistoi ikkunasta ihan täysillä, vaikka olin nähnyt 10 sekunttia sitten tähtiä taivaalla.

En sitten tiedä mitä kävi... koska en tietääkseni nukahtanut.


Juu, ihan sama ilmiö täälläkin. Olin jotain alle kymmenen ja tapahtuma-aika oli perjantai .. lauantai välisenä yönä. Menin nukkumaan ihan normaalisti. Laskin pääni tyynyyn ja pistin silmät kiinni n. 2 sekunniksi... ja ihan ihmettelin kun vanhemmat olivat kahvilla keittiössä, keskellä yötä, aamuauringon valossa... Minä sitten kysyin heiltä, eikös nyt ole yö....
Ja voisin vaikka vannoa etten nukahtanut tuon "2 sekunnin" aikana.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja ridikulous » 21 Touko 2008, 21:42

Zipuli kirjoitti: En sitten tiedä mitä tapahtui, ummistin silmäni, varmaan joksikin 10 sekunniksi. Kun avasin ne taas aurinko paistoi ikkunasta ihan täysillä, vaikka olin nähnyt 10 sekunttia sitten tähtiä taivaalla.

En sitten tiedä mitä kävi... koska en tietääkseni nukahtanut.

Onpa käynyt myös itselle. Ja mikä oudointa, siskoni, joka siis nukkui samassa huoneessa, koki tuon saman.

Vanhemmat olivat jossakin matkalla, ja isovanhemmat olivat meillä lastenvahtina. Illalla menimme siskon kanssa nukkumaan. Kumpikaan ei huomannut nukahtaneensa, mutta niin se yö vain "katosi" muutamassa minuutissa. Ihmettelimme, miksi isovanhemmat kolistelivat keittiössä, vaikka olivat menneet samaan aikaan nukkumaan. Ja sitten keittiöön mennessä selvisi, että sehän olikin jo aamu...
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Kesä 2008, 15:16

Minulle kävi näin ihan tänään: Olin vessassa paskalla, itsekseni siinä jotain jupisin ja sitten yhtäkkiä sammui valot (ei siinä mitään ihmeellistä) sitten tulin käynnistämään tietokoneen ja lueskelin täältä parablogin foorumilta jotain niin näytön kirkkaus tipahti minimiin yhtäkkiä (kannettava mistä siis voi vaihtaa näytön kirkkautta) katsoin onko sähköt katkennu (jos kannettava rupeaa käymään akkuvirralla niin tulee virransäästötila minkä vuoksi näytön kirkkaus laskee) mutta sähköt ei siis ollut kätkenneet. Saattoi olla tietokoneen joku järjestelmä virhe tai joku mutta kirjoitinpa nyt kuitenkin.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Eob » 16 Kesä 2008, 23:24

Monesti itselle tapahtuu sama kuin Zipulille ja Ridikulou... kselle?.. Ridikuloussille?
Ihan miten vaan.

Kuitenkin, tuntuu kuin ummistaisi silmänsä vain muutamaksi sekunniksi, ja sitten joku herättää tai hälytys soi.

Se on melkoisen ärsyttävää. Ainakin minusta.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 17 Kesä 2008, 01:18

itseasiassa mulle käy näin melkein joka yö .. se uni on siitä kumma juttu että tuntuu siltä että ei olis ehtiny kun just nukahtaa ja sitten jo heräillääkin uuteen aamuun.. tuplaweeteeäf.. liekö joku aivojen hämy?
I believe..

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Eob » 17 Kesä 2008, 10:16

No tänään sitten tällaista:

Kävelin keittiöstä tuossa juuri vähän aikaa sitten koneelle päin ja vilkaisin siinä sitten takaovelle päin.

Siinä oven edessä näkyi noin 1,5 metrin korkuinen sumupatsas, jossa erotin ehkä silmät mutta muuten se oli epäselvä. Koira makoili viereseissä nojatuolissa, joka on sille pyhitetty, mutta kun sumupläntti siihen ilmaantui niin hyppäsi pois ja meni äitini työhuoneeseen makaamaan, lattialle.

Pian se siitä katosikin, enkä aikaisemmin ole nähnyt mitään tuollaista.
Kuitenkaan ei ollut mikään harha vaan aika tiiviin ja selvän näköinen, ainakin siitä oletettujen kasvojen kohdalta.

Jäi kyllä vähän vaivaamaan.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Mya_
Kummitus
Viestit: 89
Liittynyt: 30 Huhti 2008, 18:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Mya_ » 25 Kesä 2008, 15:17

Eob, pikkusiskoni ja kaverini on kokenut samankaltaisen kokemuksen !

Siskoni oli siis joskus about 9-vuotiaana kotona, ja kun hän oli lähtenyt kävelemään kohti yläkertaa, oli terassinoven eteen ilmestynyt sellainen melko pitkä, kuulemma jokin sähkönsiniseen vivahtava "sähkömies" (joksi hän sitä itse kutsui). Kasvot oli siskonikin erottanut, muuten tuo mies oli melko epäselvä, sellainen sumuinen. Kuitenkin se katosi siitä sitten pian.
Ja parin päivän päästä kaverilleni kävi sama, tosin tuo hahmo ilmestyi hänen omaan huoneeseensa parvekkeen oven eteen.. kuvailivatkin sitä ihan samalla tavalla.

Mutta tiedä sitten, aika pieniä kun oltiin tuolloin.

Anthrapos
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:21

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Anthrapos » 02 Heinä 2008, 01:27

Radiosta kuului eilen noin neljän aikaan kesken biisin kaksi semmoista matalaa piippausta.
Justiin parablogia selaillu nii meninpä kyllä ihan kananlihalle :P Radioni ei ole sitten akulla tai paristoilla toimiva ettei voinut hälyttää että virta "loppumassa". :D :)

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja ridikulous » 02 Heinä 2008, 20:14

Joissakin radioissa on automaattinen toiminto, joka hakee parempaa taajuutta kuuluvuuden parantamiseksi. Sitten taajuuden vaihtuessa kuuluu tuollainen merkkiääni.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 04 Heinä 2008, 16:59

Outoja juttuja tapahtunu vaikka kuinka, mutta tässä yksi, joka sai hiukan miettimään..
Olin lupautunut myymään postikortteja koulun retkirahaston hyväksi. Ystäväni kanssa kävelimme pitkin hiekkatietä. Oli jo marraskuu ja kello oli siinä 6 maissa, eli päivän valo ei juuri enää paistanut. Täällä missä asun on eräs talo juuri tuon kyseisen hiekkatien varrella. Juttu kulkee että talossa kummittelisi. Olin vielä sen verran pieni kaverini kanssa että pienikin räsähdys sai havahtumaan. Ohitimme turvallisesti talon ja laskimme leikkiä koko hommasta että talossa olisi kummituksia. Sitten taakaa kuului askelia, kumpikin meistä kuuli ne askeleet. Kaverini sanoi että käännytään ja katsotaan mikä siellä on. Käännyttiin nopeasti ja kumpikin näki saman: tummiin pukeutunut mies seisoi n.30 metrin päässä meistä. Ystäväni kiljaisi ja lähti juoksemaan tien vieressä olevalle hakkuualueelle. Huusin ystäväni perään, mutta hän ei kuunnellut minua vaan jatkoi juoksuaan. Käännyin uudelleen katsomaan tätä salaperäistä hahmoa, mutta se oli jo kadonnut. Lähdin juoksemaan ystäväni perään, ja löysin hänet jonkun matkan päästä. Olemme puhuneet asiasta monesti ja aikomuksia olisi mennä katsomaan taloa ja sen "asukkaita"
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa