Oudot havainnot

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
carezze
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 28 Elo 2008, 21:27

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja carezze » 28 Elo 2008, 21:48

omituista. itse olisin varmaan laskenut alleni.. ehkä se valo tuli ulkoa? :ghost2:

the freak
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Syys 2008, 17:32
Paikkakunta: isojoki

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja the freak » 11 Syys 2008, 17:56

itsellän on tällänen: kahdella ekalla fysiikan tunnilla olen nähnyt ikkunan ohi menevän valkoisen/keltaisen pallon menevän ikkunan ohi hyvin nopeaa.mutta kolmannella ei mitään.neljännellä valkoinen auto mutta ei mennyt niin nopeaa.olisiko joku orbin tapanen juttu.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 18:58

Kenties näköharha?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

the freak
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Syys 2008, 17:32
Paikkakunta: isojoki

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja the freak » 12 Syys 2008, 07:40

aina mahdollista

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 12 Syys 2008, 15:31

Aqua vitae kirjoitti:Kenties näköharha?

Loogisin, mutta ei välttämättä oikea ratkaisu.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 12 Syys 2008, 15:33

Aivan, aivan. Mutta tätä juuri yrittäisin todistaa ensimmäiseksi.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 12 Syys 2008, 15:40

Muistutin vain, että se voi olla muutakin kuin näköharha :D

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 12 Syys 2008, 15:43

Tietenkin voisi olla. En minä mitään yritä kumota. Ei ole minun tehtäväni tutkia asiaa, joten arvauksella lähdin liikkeelle.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 13 Syys 2008, 12:06

Tai pienen pieni uhvo (No joking!)
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

the freak
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Syys 2008, 17:32
Paikkakunta: isojoki

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja the freak » 13 Syys 2008, 13:15

tämä tapahtui muutama päivä sitten mutta pidin aika luonnollisena: olin juuri mennossa nukkumaan ja äiti oli vielä alhaalla koneella.sitten kuulin omasta huoneestani rapinaa :shock:.eniten ihmettelin koska kuului aivan läheltäni :ghost3:

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jaarno » 13 Syys 2008, 13:50

Tuo rapina nyt on aivan normaalia. Veikkaisin että hiiri. Itsekin kuulen useasti. Välillä katolta ja välillä ihan vierestä lattian tasolta.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Syys 2008, 20:30

Jaarno kirjoitti:Tuo rapina nyt on aivan normaalia. Veikkaisin että hiiri. Itsekin kuulen useasti. Välillä katolta ja välillä ihan vierestä lattian tasolta.

Ja välillä pään sisältä. :D

tonzka313
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 13 Syys 2008, 20:35

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja tonzka313 » 13 Syys 2008, 22:19

Onhan kaikenlaisia outoja havaintoja tullut, varsinkin kun asutaan ihan keskellä korpea, lähimpään naapuriin monta kilometriä :D sitten tuossa neljänkymmenen metrin päässä on vanha käyttämätön hyvässä kunnossa oleva 1600 luvulla rakennettu talo, siinä on asunut minun isoisä ja isoäiti sekä minun isäni lapsena ja 1600 luvulla siellä oli majoitettu jotain sotilaita ja joku venäläinen korkea-arvoinen oli ollut siellä. sitten niihin outoihin juttuihin tällä hetkellä tulee mieleen 3 todella omituista juttua:
1.
oltiin kaverin ja isoveljeni kanssa ulkona joskus 2-3 maissa yöllä, oli ihan tyyni ilma mutta autotallin painava puu ovi liikkui auki ja kiinni itsestään
2.
sitten toinen tapaus suunnilleen samaan kellon aikaan metsässämme, minä ja kaksi serkkuani mentiin metsään keskellä yötä, olimme semmoisessa metsässä mikä oli isoa ja synkkää kuusimetsää ja kuusien alla kasvoi pystyyn kuolleita puita tosi tiheässä. näimme siellä puiden takana leijuvan valkoisen hahmon mikä leiju ilmassa maasta ja liikkui aika hitaasti puiden takana, sitten juoksimmekin karkuun 8-)
3. ja nyt yksi todella omituinen juttu, mitä mietin vieläkin. Olimme meidän pihalla taskulamppujen kanssa huvikseen kaverin ja isoveljen kanssa tulimme etuovellemme niin näytin taskulampulla vanhaan aittaan päin, niin ihmettelin että miten heijastin näky valossa sit nostin valoa niin se oli pyöräilijä, sillä oli ruutupaita ja näytti vanhalle kun naamaa vähän näki, eikä se reagoinut eikä liikkunut yhtään vaikka osoitettiin sitä valolla. Sitten juoksimme sisälle, katsoimme yhdestä huoneen ikkunasta ulospäin niin se pyöräilijä oli ihan liikkumatta siinä ikkunan takana ihmiseksi en sitä oikein uskonut koska asumme ihan keskellä korpea ja kun tuo tapahtui vielä keskellä pimeää yötä ettei ilman taskulamppua nähnyt mitään, sen jälkeen en ole kyllä tuota pyöräilijää nähnyt.

Pitää lisäillä tänne jos muistaa lisää noita juttuja

Kojiro
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 24 Syys 2008, 15:23

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Kojiro » 24 Syys 2008, 20:39

Outoja havaintoja? No pienenpänä muistan kuulleeni olohuoneestamme ääniä, vaikka kaikki olivat jo nukkumassa (täysin varma asiasta). Kaksi ääntä, jotka toistuivat melko usein. Toinen äänistä muistutti ääntä, joka syntyy, kun nousee ylös sohvalta. Toinen taas oli ääni, joka muistutti lasin laskemista sohvapöydälle. Saattaa olla, että äänet kuuluivat, koska saatoin olla juuri nukahtamassa, mutta ne sellaiset äänethän tuntuvat tulevan korvanjuuresta, eikä useiden metrien päästä.

Toinen hassu tapaus sattui, kun katsoin ikkunasta ulos. Nostin verhoa ylös katsoakseni näkyykö tähtiä. Sitten näin taivaalla jotain outoa: jokin oranssi vilahti taivaalla. Se muistutti nopeudeltaan tähdenlentoa, mutta kulki aivan vaakasuoraan vasemmalta oikealle. Jos olette tähdenlentoja nähneet tiedätte, että niillä on sellainen "pyrstö", no tätäkin ilmesytä seurasi pystö, mutta se oli hyvin pitkä. Ilmiö kesti lyhyen aikaa, ja jäin vähän ihmettelemään sitä.

Kolmas tapaus, oli nukkumaan käydessä. Olin vielä hyvin valveilla, kun tunsin, että joku puhalsi kasvoihin. Olin kylläkin juuri hetkeä aikeisemmin pölläytänyt peittoa parampaan asentoon, ja pistin sen siksi itseni piikkiin saadakseni unta. Myöhemmin yritin toistaa samaa pölläyttelemällä peittoani, mutta samanlaista tunnetta en saanut aikaan.

Tämäkin tapaus sattui, kun olin käymässä nukkumaan. Olin juuri asettunut mukavasti ja makoillut vain vähän aikaa, kun tunsin, että joku nykäisi peittoani. Sydän pomppasi kurkkuun asti, ja säikähdin ihan kamalasti. Valotetaanpa hiukan ja kerrottakoon, että sänkyni sijaitsee seinän vieressä. Ennenkuin joku sanoo, että peittoni vain valahti, kerron, että nykäisy tuntui juuri seinän puolelta, ja rako seinän puolella on niin pieni ja peittoni paksu, että peitto ei yksinkertaisesti voi valahtaa sieltä puolelta. Tarkastin jopa aamulla oliko siinä tavallista suurempaa aukkoa, mutta eipä ollut. Sänky oli, kuten tavallista, niin kiini seinässä kuin suinkin. Seuraavat kaksi viikkoa nukuin peitto niin tiukasti ympärilläni kuin vain oli mahdollista. Tunne ei johtunut siitä, että olin juuri nukahtamassa, sillä muistan olleeni vielä virkeä. En varmasti nähnyt untakaan, koska valvoin pitkään miettien tapausta ihan hermoheikkona.

Sitten on vielä yksi tapaus joka sattui, kun oli käymässä nukkumaan. Makoilin siinä kaikessa rauhassa, kun tunsin jotain outoa. Se tuntui siltä, kun olisi ollut hämähäkin verkkoa naamalla.

Asun kerrostalossa. Alimassa kerroksessa asui vanha herttainen mummeli. Kävin kylässä silloin tällöin. Jokaisessa asunnossahan on oma ominaishajunsa, johon vaikuttavat huuhteluaineet sun muut, mutta silti joka kodissa tuoksuu erilaiselle. No kuitenkin muistan millaiselta tämän tädin asunnossa tuoksui. Alimmassa kerroksessa tuoksui aina tältä, kun täti oli kävellyt ulos. Kun sitten kyseinen henkilö kuoli uudet asukkaat muuttivat ja elämä jatkui rullaamistaan. Eräänä päivänä sitten ihan tavallisesti kävelin alas portaita, kunnes jostain syystä pysähdyin muutamaa porrasta aikaisemmin. Tuli outo tarkkailun tunne, ja sitten haistoin tutun tuoksun. Se oli tismalleen sama, kuin tämän vanhan naisen asunnossa, ja käytävässä, kun hän oli siinä kulkenut. Kuolemasta oli kulunut kuitenkin jo muutama vuosi, enkä ollut ennen sitä päivää haistanut tuoksua, enkä haistanut enää sen päivän jälkeenkään.

Meidän lähellä on yksi luola, jonne ennen pääsi kuka vain. Muistan kuinka kävin siellä pienenpänä, mutta kamalan syvälle en mennyt. Myöhemmin siihen laitettiin esteitä, ja ovia, mutta aina joku rikkoi hienot viritykset, ja lukot. No kuitenkin tähän luolansulle on muutamia vuosia sitten laitettu jykevä ovi, jota kukaan ei ole saanut rikki. Joku valopää on kuitenkin onnistunut leikkaamaan siihen aukon, josta näkee vähän sisälle. Kerran valokuvausreissulla päätin sitten kuvata tätä luolaa. Kuva oli kamerassa useita päiviä kunnes keksin zoomailla sitä. Zoomasin ovessa olevaan aukkoon ja huomasin siinä pienen valopallon. Vähän ihmettelin sitä. Kameralleni on ennekin tarttunut kaikenlaisia "orbeja", mutta ne ovat usein olleet heijastuksia, pölypalloja tai muita. Vähän asiaa pohdituani tulin tulokseen, että kyseessä oli ötökkä, ja menin kuvaamaan uudestaan ovessa olevaa aukkoa. Tällä kertaa siellä pyöri valtavasti ötököitä, ja räppäsin kuvan. Ötökät näyttivät kameran ruudulla vähän läpikuultavilta palloilta. Aiemmin ottamani valopallero oli melko kirkas. Minusta ötökkä on silti lähin vaihtoehto.

Kuva
Viimeksi muokannut Kojiro, 26 Syys 2008, 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jaarno » 25 Syys 2008, 22:04

Tonza133 kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Tuo rapina nyt on aivan normaalia. Veikkaisin että hiiri. Itsekin kuulen useasti. Välillä katolta ja välillä ihan vierestä lattian tasolta.

Ja välillä pään sisältä. :D


Joskus kyllä varmaan näinkin jonkin kauhuleffan jälkeen ;)

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Syys 2008, 21:07

Ruuka kirjoitti:Tapahtui eilen 25. syyskuuta 2008 joskus 9 jälkeen
Minun piti laittaa hiuksiini sävytysshampoo, menin suihkuun, sekoitin aineen, laitoin päähäni ja menin saunaan (olin siellä yksin). Laitoin kellon soimaan 20 min päästä ja olin edelleen saunassa, heitin löylyä ja tuli lämpösempi (kuten normistikkin) hetken kuluttua lämmön tasaantumisesta huomasin sivusilmälläni valkoisen savu/höyry/jonkun leijailevan usvajutun sellaisen suht pienen aavemaisen, se kiersi minut ympäri vasemmalta puolelta oikealle puolelleni ja katosi. Olin vain että no olen vielä hetken, juttu kalvoi minua ja olin puolen metrin päässä vesiämpäristä ja siinä oli myös se kauha, kauha pyörähti paikallaan ympäri ilman mitään..

Säikähdin pahasti ja juoksin äitin luo keittiöön lukemaan Karvista ja menin sen kellon soitua takasin nopsasti peseen tukan ja no näin kävi.

Ajattelin jos olisi vesihöyryä/savua tai jtn, mutta se oli usvamaista valkosta, meillä se ei savua ulospäin eikä ainakaa valkosta savua ja toiseksi savu nousee ylöspäin, se kiersi minut samalla tasolla ja katosi.
En uskalla mennä saunaan kohta ollenkaan, yksin ainakaan.. (Pikkusisko mukaan :) )

Ole onnellinen meillä saunaan pitää mennä ulkokautta.
Viimeksi muokannut Tonza133, 26 Syys 2008, 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Regina
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:04

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Regina » 26 Syys 2008, 22:15

Joskus pari vuotta sitten, ku meillä oli remontti kesken ja vanhemmat oli majoittunu olohuoneeseen, ja mä tavaraa täynnä olevaan makkariin. Me oltiin ostettu sipsipussi joka oli maannu päivän siinä kulmapöydällä, keskellä sitä! Hetken kulttua havahduin siihen kun kuulin rapinaa siitä sipsipussista, no menin kattomaan se liikku! Siis ihka oikeasti vaikkei todisteita olekkaan. Sitä kuulu n. 15min ja sitten menin juoksemaan isälle, ja siihen se loppu. Ja kun katoin se sipsipussi oli siirtyny pois päin siitä pöydältä ja vanhemmat oli ollu koko ajan nukkumassa.. Ja veli oli jossain haahuilemassa. Saattaa kuullostaa koomiselta, mutta se oli aika spookyy.
The Truth Is Out There.

Ava; Rebecca Lupin (FinFanFun.Fi)

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja thebel » 13 Loka 2009, 00:23

Regina kirjoitti:Joskus pari vuotta sitten, ku meillä oli remontti kesken ja vanhemmat oli majoittunu olohuoneeseen, ja mä tavaraa täynnä olevaan makkariin. Me oltiin ostettu sipsipussi joka oli maannu päivän siinä kulmapöydällä, keskellä sitä! Hetken kulttua havahduin siihen kun kuulin rapinaa siitä sipsipussista, no menin kattomaan se liikku! Siis ihka oikeasti vaikkei todisteita olekkaan. Sitä kuulu n. 15min ja sitten menin juoksemaan isälle, ja siihen se loppu. Ja kun katoin se sipsipussi oli siirtyny pois päin siitä pöydältä ja vanhemmat oli ollu koko ajan nukkumassa.. Ja veli oli jossain haahuilemassa. Saattaa kuullostaa koomiselta, mutta se oli aika spookyy.


Jos tämä sipsipussi oli tyhjä, niin ihan jos siinä lähellä on joku lämmönlähde, niin helpostihan se liikkuu. Tuommoinen sipsipussihan on aika kevyt ja siellä sisällä on ohut alumiinifolio, ja tämä saa aikaan sen että se saattaa liikkua pienestäkin lämmönlähteestä. Jos siinä vielä oli jonkinlainen ilmavirta.
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja Jaarno » 13 Loka 2009, 00:41

Ja milloinpa taloissa ei pyörisi esim. hiirejä? Ruuan perään voisivat hyvinkin mennä :)

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Oudot havainnot

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 13 Loka 2009, 14:46

Tässä yksi päivä olin mökillä ja kun rupesin nukkumaan voin sanoa, että melkeen tuli oikeasti housuun tavaraa.
Eli tapahtumat etenivät näin: Rupesin nukkumaan kello 01:00 - 02:30 ja ennen nukkumaan menoa ihmettelin kun kuului jotain kolinaa, yläkerrasta, tai sitten ulkoa (Olin yksin paikalla kaverit lähtivät saunottuamme joskus 20:00-22:00) Kuitenkin, en kiinnittänyt kolinaan mitään erikoisempaa huomiota koska tätä on kuulunut aikaisemminkin. Laitoin telkkarin päälle ja katsoin musiikki tv:tä kunnes rupes reistailemaan ja kuvan lähetys pätki ja televisio rupes huutamaan, kirosin siinä ja ajattelin että joku lintu tai joku muu mennyt antenniin riehumaan joten menin ulos tarkistamaan johko se antenni olisi huonosti mutta ihan normaalisti se siellä seisoi, kolinaan kiinnitin taas huomiota ja edelleen en ole varma mistä se oikein kuului. Menin takaisin sisälle ja telkkari vieläkin surisi ja sähisi no otin digiboxin johdot helvettiin samoin antennin johdon tungin takas, mutta ei auttanut. No hetken päästä rupes kuulumaan omituista "muminaa" sellaista suhteellisen korkeaa ääntä kuin jotkut olisivat keskustelleet mutta minä saanut siitä mitään selvää tämäkin yläkerrasta tai ulkoa ja myös äitini, sekä kaverit ovat kuulleet tätä aikaisemmin, luulin tulevani hulluksi ja oli lähellä ettei tullut paska housuun. Rupesin nukkumaan ja sainkin lopuksi unta kunnes heräsin seuraavaksi huminaan ja siihen pulputukseen, siinä vaiheessa lähdin ulos tarkistamaan mitä helvettiä oikein tapahtuu, noh ei näkynyt mitään mutta pulina jatkui ja humina jatkui mutta en nähnyt yhtään mitään, ainoastaan asiaan mihin kiinnitin huomion oli se kun naapurissa about 200m matkaa hevoset olivat aivan vauhkona. Menin sisälle ja koitin saada unta ja aamulla kun heräsin niin kävin siinä naapurissa kyselemässä, että mikä niiden hevosilla oli ollut ja kaveri sitten kysäs jotain että "Ai sinäkin heräsit siihen?" ja sanoi ettei itekkään tiedä. En oo vähän aikaan mökkeilemään menossa :D Säikähin aika helvetisti..

Olen kirjoittanut tuon nyt yhteen aikaisempaankin threadiin mutta en nyt tiedä mihin tämä pitäisi laittaa :D Onko kellään samanlaista kokemusta tai tietoa mitään. Varsinais-suomen alueella taisi olla heinä-elokuun aikaa
Better to reign hell, than serve in heav'n


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron