Omat kummitus- ja henkihavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 11:26

aavenainen kirjoitti:sinulla on kieltämättä todella hyvä kyky tälläisiin asioihin :D toki miten tuon asian ottaa niin se on joko lahja tai "kirous".

oletko ikinä pyrkinyt näkemään auroja? tosta aura keskustelusta voit lukea taitaa olla parakeskustelussa.. näinköhän niitä olisit herkkä myös näkemään?? :)

ikävä toki tuo unesi mutta toisaaltaan jos ne osaa johki yhdistää voi ehkä joitakin tilanteita välttää?

lisäys itse näin unta että mieheni hyvästeli kaikki sukulaiseni halas ja suukotti tunnelma oli hiukan haikea. eipä mennyt kauaa kun tuli ilmoitus että äitini veli on päättänyt päivänsä itsemurhaan..

En ole koskaan pyrkinyt näkemään auroja. Juttelin joskus aiheesta yhden ystäväni kanssa joka näkee sitten ilmeisesti niitä koska hän näkee jonkinlaista väreilyä ihmisten ympärillä. Kuulemma vaihtelee sen mukaan missä mielentilassa ihminen on. Hän kokee, että läsnäoloni jotenkin sähköistää koko huoneen ja tietää heti jos jotakin on vialla vaikka olenkin hyvä peittelemään tunteitani. Joutuu uskomaan, että hän aistii jotakin mitä tavallinen pulliainen ei.

Näin tällä viikolla yhtenä yönä unta, että heräsimme poikaystäväni ja poikani kanssa kesken yön täällä kotonani ja ulkona lenteli todella kirkkaita valopalloja ja valtavan paljon jonkinlaisia tähdenlentoja. Raahasin pojat mukanani ulos katsomaan mitä ne ovat. Naapurustoakin oli ulkona ja joku huusi että ne ovat ufoja ja että pitää soittaa poliisit. Näin maassa vähän kauempana jonkinlaisen violetin sukkulan ja lähdin juoksemaan sinne innoissani. Ajattelin että kylläpä on huono avaruusalus kun on niin pieni ja näyttää ihan ruumisarkulta. Avasin sen kannen ja totesin sen olevan tyhjä. Kuulin vain äänen joka sanoi että "sinun pitää vain uskoa että se on mahdollista" käännyin katsomaan poikaystävääni joka seisoi hyvin epäluuloisena taaempana ja piti poikaani kädestä kiinni. Koetin houkutella heitä lähemmäs ja molemmat tulivatkin vierelle. Silloin ääni pyysi minua sanomaan poikaystävälleni että hänenkin täytyy uskoa sen olevan mahdollista ja toistin mitä ääni sanoi. Sitten valopallot lähtivät hurjaa vauhtia takaisin yläilmoihin ja heräsin. Kävin katsomassa ikkunasta, mutta ulkona oli ihan tavallista.

Kerroin unen poikaystävälleni ja tapansa mukaan nauroi. Kaksi päivää myöhemmin hänen ystävänsä nukkui pois. Eilen sitten näin muutamaan otteeseen jonkin pumpulia tai ohutta paperinpalaa muistuttavan pienen nöyhtäpallon putoavan. Koetin katsoa lenteleekö asunnossa huovutusvillaa vai mikä se oikein on. Poikaystäväni kysyi lopulta mitä teen kun yritin napata leijuvaa palloa ja sitten kurkistelin pitkin lattioita sitä etsien. Sanoin että olen muutaman kerran nähnyt sellaisin hassun nöyhtäpallon ja koetan keksiä mikä se on. Totesin että aivan hänen vierestään on jo pariin otteeseen pudonnut sellainen. Poikaystäväni ei tapansa mukaan nauranut ja lyönyt leikkiä asiasta vaan kysyi vain että mitä luulen sen tarkoittavan. Totesin etten tiedä, olin ihan tosissani vain etsinyt jotakin loogista selitystä leijuvalle nöyhdälle. Poikaystäväni vain puristi minua kädestä ja tuijotti vedet silmissä telkkariin. Voisin vaikka vannoa, että hän vastoin omaa maailmankatsomustaan oli pyytänyt edesmenneeltä ystävältään jotakin merkkiä kertomatta minulle mitään.

Itselle tuli jotenkin vähän turhautunut olo. Jos kerta henkeen ja vereen skeptinen äijäni voi kääntää kelkkaansa, miksen itse osaa uskoa näihin asioihin kyseenalaistamatta ja epäilemättä?
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 11:37

scottie kirjoitti:
Ja mietityttää, miksi toi "kolme kertaa" toistuu. Kuulin tyttöystäväni kanssa, kun tämä oli lähdössä yhdentoista aikaan yöllä kotiinsa, kolme koputusta ikkunaan ja ne tuli tyhjillään olevasta asunnosta. Se pelotti, koska asun tällä alueella ja tämä talo on tuossa ihan vieressä. Sitten normaali tilanne, mutta yhdentoista aikaan yöllä, joku koputti meidän takaoveen kaksi kertaa kolmen koputuksen sarjoissa. Tietenkin siinä säikähtää, että "kuka sielä tähän aikaan?" En mennyt katsomaan koska meillä on etuovikin ja olin periaatteessa yksin kotona kun äitini nukkuin humalaansa olohuoneen (jossa on kyseinen takaovi) sohvalla... En tiedä mitä meinaa, mutta ois kiva saada selville sekin asia... Ja kiva olisi saada tietää mistä tämä lehmänkellon ääni tuli, jos se tuli yhtään mistään...

Mulla oli kanssa muinoin aikakausi jolloin tuli kahden tai kolmen sarjoja ja heräsin yöllä ja katsoin herätyskelloa niin se oli aina joko 2.22 tai 3.33. Koputuksia tosin kuulivat asunnossamme muutkin kuin minä ja harva kaverini suostui yökylään sinne. Koputtelut loppuivat kun eräänä yönä heräsin isäni kanssa yhtäaikaa siihen, että ulko-ovelle koputettiin kolmasti, sitten jokin aukaisi oven ja me säntäsimme yhtä aikaa eteiseen ja näimme miten ovi paiskautui kiinni. Isä juoksi heti avaamaan sen saadakseen pilailijan kiinni mutta lumihanki oven edessä oli täysin koskematon. Molemmat kuitenkin oltiin kuultu sekä koputukset että sen äänen mikä tulee kun joku avaa oven avaimella. Ulko-ovemme oli muutenkin jäykkä että se aina kiskottiin kunnolla kiinni ja niihin aikoihin sekä äitini että minun pakko-oireilut olivat pahentuneet joten kumpikin kävimme aina varmistamassa että ulko-ovi on kiinni. En ole vieläkään keksinyt selitystä tai syytä koputteluille, mutta muistan valitettavan elävästi sen kauhun minkä vallassa olin kun jouduin niitä kuulemaan. Joskus pyöräilin keskellä yötä dementiakodille jossa äitini oli töissä etten joutunut olemaan yksin kotona putoilevien tavaroiden ja kolinoiden kanssa.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
scottie
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 19 Loka 2008, 16:44
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja scottie » 03 Marras 2008, 18:12

Lisäys tähän lehmänkello juttuun... Mun enon vaimo kuoli seuraavana päivänä ja nyt vasta tajusin, ett se saatto liittyy siihen... Mun äiti näkee hyvin usein unia ett joku kuolee ja mä pelkään ett mulla on sama "kyky" tai aavistus... Mä en halua ikinä enää kuulla tai nähdä mitään sellasta mitä muut ei näe tai kuule... @.@
elämä hymyilee, minä en

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 04 Marras 2008, 18:57

olen ympäri foorumia kertoillut tosta 3.33 ja 3koputuksesta yleensä kuolemaa on juu meinannut. minunkin kohdalla. mutta toisinaan vaikeasta tilanteesta selviytymistä.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 04 Marras 2008, 19:01

Itselle tuli jotenkin vähän turhautunut olo. Jos kerta henkeen ja vereen skeptinen äijäni voi kääntää kelkkaansa, miksen itse osaa uskoa näihin asioihin kyseenalaistamatta ja epäilemättä?


no niin pitkää tietää olevansa pääkyllisesti terve kun epäilee :D näin sanoi eräs fiksu tuttuni kyllä minäkin toisinaan mietin että onko tämä ihan oikein jne..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Kortsu`
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Marras 2008, 10:40

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Kortsu` » 08 Marras 2008, 10:51

okei tämän takia en kuunnellut mp3-soitinta pariin kuukauteen, en tiedä onko tälläistä ollut ennen vai kuvittelinko mutta kun kuuntelin illallaa minun mp3:sta niin meni siinä parikymmentä minuuttia ja ihan niinkuin olisin kuullut jonkun kuiskaavan minulle, kuuntelen hevi musiikkia esim. Slipknot. enkä usko että siinä biisissä kauheasti kuiskita :roll:
http://www.pistekauppa.co.nr

Ei ole enään REF-linkki :)

Harweld
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Marras 2008, 19:50

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Harweld » 09 Marras 2008, 20:47

Mummoni kuoli viime vuoden joulukuussa, meillä on ollut mummon kuva hyllyllä, sinä päivänä kun mummo kuoli oli tämä valokuva pudonnut hyllyltä, valokuvan kehyksen lasiin oli muodostunut samallainen kuvio joka on mummoni lautasessa joka on pudonnut ja sen jälkeen liimattu.
Mummoni kuoleman jälkeen on tapahtunut paljon muitakin häneen liittyviä asioita.

1. Olin juuri tullut kotiin ja aloin tehdä ruokaa, mummoni antama taulu putosi tasan samaan aikaan kun laitoin hellan päälle. menin nostamaan taulua ja totesin sen olevan ihan ehjä ja naulakin oli seinässä, en koskaan löytänyt syytä miksi taulu putosi.

2. Sama valokuva mummostani oli edelleen hyllyllä, tällä kertaa ilman kehystä.
myöhemmin kun siihen laitettiin uusi kehys se oli aina kaatunut/pudonnut seuraavana yönä.
Muutaman kehyksenvaihdon jälkeen valokuva jätettiin rikkinäisene kehykseen. tämän jälkeen mitään ei ole tapahtunut.

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Frost » 11 Marras 2008, 11:45

Erikoinen tapahtuma kävi viime yönä.

Olin juuri aikeissa mennä nukkumaan, kun puhelimeni muistutus alkoi soimaan, tosin ilman muistitusta. Näyttö oli tyhjä, mutta puhelin soi ja vessan oven takaa kuului outo ääni. Laitoin sitten puhelimeni äänettömälle ja menin huoneeseeni. Ei aikaakaan kulunut, kun huoneeni ovi heilahti pariin otteeseen. Säikähdin, mutta silti kävin tarkastamassa lähimmät huoneet. Ei löytynyt mitään. Yleensä öisin meillä ei kuulu mitään ääniä (paitsi vanhempien kuorsausta, heheh), mutta yöllä toistuvasti kuului kolinaa ja yksittäisiä kolauksia. Heiräilin yöllä usein.

Joskus aiemmin kuulin outoa sirinää, mutta sille ei löytynyt lähdettä.

Yksi oudoimmista jutuista on se, että minun huoneeni ikkuna kuultaa joka yö punaisena rullaverhon läpi.

Minua aina ahdistaa kellariin mennessä, vaikka se olisikin täysin valaistu. Samantapainen juttu on myös huoneessani olevan komeron kanssa.
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja viltsu » 11 Marras 2008, 13:33

Eilen yöllä ehkä klo:12 peili tippui lattialle sängyn vieressä. Kun aamulla jaksoin nousta sängystä huomasin, että taulu oli täysin ehjä ja naula seinässä tiukasti kiinni.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 11 Marras 2008, 15:37

Olen kuullut oven avaamisen ääni yollä nyt jo muutaman kerran peräkkäin. Ja aina kello on 23.55
Ei siinä muuten mitään ihmeellistä, mutta meillä harvemmin kukaan on hereillä enään klo 23 jälkeen. Ja aina tuo sama kellonaika... :ghost2:

Avatar
oozie
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Marras 2008, 02:53

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja oozie » 17 Marras 2008, 03:03

moni ei varmaan usko mutta itse voin keskustella ihan kenen henkiolennon kanssa ellei ne sitten alla väkisin hiljaisiiksi. kyky on ollu minulla noin pari vuotta ja kaverini sai saman kyvyn noin 4kk sitten. me molemmat pystytään telepaattisesti näyttämään toisiille kuvia päähän(niinkuin elokuvaa katsoisi) itse en henkiin ota yhteyttä koska pelkään edelleenki. nytkin tunnen läsnä olon selän takana. jokin naishenkilö siinä on ja haluaisi koko ajan pelotella. oon istunukki koneella pari tuntia ootellen et miäköhä seuraavaksi tapahtuu :|

jos vois ni tää kyky pois. :ghost3:

olen jutellut henkien kanssa ja paljon pappani kanssa joka yritti rauhoittaa minua mutta se ei auttanut. menen aivan hysteeriaan ja paniikkiin. :( pahat henget varsinki yrittää tehä hallaa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Marras 2008, 05:36

oozie kannattaa pyytää apua henkioppaaltasi/henkioppailtasi. Luulisin, että ne pystyvät pitämään pahat henget poissa. Tee vaikka sellainen sopimus itsesi ja henkioppaasi kanssa, että kaikkien henkien, jotka haluavat ottaa yhteyttä pitää kulkea henkioppaasi kautta ja saada hänen hyväksyntänsä.

Kannattaa olla iloinen ja varjella tuota lahjaasi.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
tartar
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 16 Marras 2008, 14:29

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja tartar » 17 Marras 2008, 11:13

Oozie:
Mulla on ollut joskus myös toi olo, että nyt pois tämä minusta. Itsellä ei ole tosin noin vahvaa kykyä, vaan vähän "laimeampi" versio tuosta. Aistin asioita aika helposti ja joskus se pelottaa.
Mutta, asiaan.
Tuo henkiopas-neuvo oli hyvä ja tämä liittyy vähän samaan suuntaan, eli kun tunnet, että jokin paha-henki yrittää ottaa sinuun kontaktia, pyydät sen poistumaan ja kieltäydyt ottamasta vastaan minkäänlaista informaatiota siltä tasolta. Ja ennen kontakteja muista aina tehdä suojautuminen, netistä löytyy ihan takuulla kun googletat "maadoitus" (etkä avaa niitä sähkölinkkejä ;) ), täältäkin foorumilta tai palstalta saattaa löytyä ihan hyvin, en ole vielä perehtynyt tämän kaikkiin "saloihin". :)

Avatar
oozie
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Marras 2008, 02:53

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja oozie » 17 Marras 2008, 17:16

oon yrittäny ja välillä on voimaakkaampaa niin sitä on vaikea mitänkään kunnolla torjua :demoni:

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Marras 2008, 21:57

oozie kirjoitti:oon yrittäny ja välillä on voimaakkaampaa niin sitä on vaikea mitänkään kunnolla torjua :demoni:

Miten tunnistat, että kyseessä on paha henki? Tiedän henkilön, joka pelkäsi aluksi henkeä, joka sitten myöhemmin osoittautui hänen hyväksi henkioppaakseen. Tiedätkö siis edes kuka on henkioppaasi/oletko ollut siihen yhteydessä?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
oozie
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Marras 2008, 02:53

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja oozie » 17 Marras 2008, 22:36

tiedän juu. Ammei-enkeli =) mutta kysyttiin kerran ystäväni kanssa hengeltä että miksi pahat henget haluaa ottaa yhteyttä minuun, niin saatiin vastaukseksi: äitisi nuoruudessa on tapahtunut jotain pahaa joka on sitten kohdussa siirtynyt sinuun. se houkuttaa pahoja henkiä.

tunnen millainen henki on. aina se ei anna selkoa mutta kerran kaverini kimppuun "hyökättiiin" kaverini alkoi itkeä ja meni hysteeriseksi ja huusi "apua auta mua se nipistelee mua ja tahtoo pahaa" kaverini pystyy yhtälailla olemaan yhteydessä mutta tuo oli ensimmäinen kerta kun henki teki hänelle pahaa. itse en ole kokenut mitään noin voimakasta muuta kuin että henki on tarrannut jalasta ja pitänyt kättä olkapäällä sekä pappani on pitänyt kättä päälläni kun säikähdin pahasti että minulle henget puhuu (hän yritti rauhoittaa minua ja sanoi että minun pitää oppia käyttään tätä kykyä, mutta siihen opettelemiseen menee aikaa)

eli viellä siihen miten tiedän millainen henki on: tietylläinen ilmapiiri on kun esim hyvä henki on talossa. ja se puhuu sinulle rauhallisesti, eikä kiusaa. Paha henki taas lietsoo koko ajan esim selän takana tai vilahtelee pelissä/ikkunassa tai esim itse näin tästä keittiöön niin siinä näkyy välillä tumma hahmo vilahtavan. jos keskittyisin pystyn monen hengen sukupuolen/nimen/aikansa jolloin olivat maanpäällä/kuolin ikänsä selvittämään. mutta teen mieluiten ystäväni kanssa koska pelkään pahojen henkien kiusaa.

:ghost3:

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja viltsu » 18 Marras 2008, 17:17

Eilen illalla kun olin menossa nukkumaan tunsin kylmän ilman. Kylmä ilma jäi hetkeksi ilmaan. Sitten se hävisi. Yöllä kun heräsin vessahätään huomasin vaatehuoneen oven, joka oli auki.
No sitten menin vessaan. Kun menin takaisin huoneeseeni tuntui kuin joku olisi katsonut minua.
Katsoin taakse ja huomasin varjon.

En tiedä oliko tuntemukseni mielikuvituksen tuotetta. Olen ennenkin nähnyt varjoja, mutta koskaan ei ole ollut samanlaisia tuntemuksia kuin viime yönä. :ghost:
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

HIMmeä
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Joulu 2008, 17:27
Paikkakunta: Vessanpönttö..varo tai isken!
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja HIMmeä » 25 Joulu 2008, 14:01

Tämä on tapahtunut kaverilleni:
Kaverini oli suihkussa. Sitten siltä tippu shampoo pullo. Yhtäkkiä shampoo pullo nousi itsestään pystyyn, ja seinästä tuli yhtäkkiä kylmä viima, vaikka siinä ei ollut mitään. Lisäksi kaverini on joskus kuullut katolta askelia, vaikkei siellä ole ollut ketään. Lisäksi, niihin aikoihin kun isomummomme kuoli, siskoni ikkunaan oli tullut se lintu, joka ilmottaa kuolemasta(varisko se oli?) se oli siinä koputellut, ties vaikka ois ollu isomummo :)

Nämä on tapahtunut siskolleni:
Kun ne vielä asu niide edellises talos(homeongelmien takia asuvat nyt täällä, ja talo oli todella vanha) nii siellä monesti kuului vintiltä askelia, ja kerran kun sisko oli miehensä kanssa istumassa iltaa, he kuulivat kun ulko-ovet (3) avautuivat vuorotellen ja kuului askeleetki, mutta ketään ei tullut. Lisäksi siellä kylällä on tapahtunut kaikenlaista:

Eräs pariskunta oli joskus yöllä kävelemässä kotiin, kun he näkivät tiellä juoksevan viittapäisen miehen joka hiljalleen vajosi maahan.

Joku oli ollut kävelemässä metsässä, kun ohi oli juossut joku.sitten se tyyppi vaan yhtäkkiä hävisi, ja siltä tippui joku pussi. Metässä kävellyt tyyppi katto sinne pussiin, ja siellä oli ollut ihmisten neniä :shock:

Joku oli talvella metsässä nähnyt hiihtäjän, joka oli vaan yhtäkkiä kadonnut ja ei ollut edes jäänyt jälkiä.

Eli tommosia, olisi niitä lisääkin, mutta oon nii huono selittäjä ja noi on jääny parhaiten mieleen.

EDIT: En sit ite usko moneenkaa noihin kylän tarinoihi :D
Viimeksi muokannut HIMmeä, 31 Joulu 2008, 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In the grace of your love I write in pain. In 666 ways I love you and I hope you feel the same <3333

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 25 Joulu 2008, 16:47

Mistäs olet kuullut esim tuon noita jutun, satukirjasta? Taikka serkun kaiman siskon kaverin äidin sedältä? :lol:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 30 Joulu 2008, 13:00

Niinpä. Me noidat harvemmin kenenkään neniä keräillään. :lol:
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa