Omat kummitus- ja henkihavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 16 Maalis 2008, 19:13

kyllä ne moottorisahalla lähtee! :lol: :D
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Eob » 16 Maalis 2008, 19:46

Mutta ainakin meidän moottorisahaan tarvii sähköjohdon, ja se ei yllä mökille asti.
On sen verran kaukana.

No joo, mutta ei nyt jatketa tätä offtopiccia. :roll:
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
minni
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 19 Maalis 2008, 18:05

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja minni » 19 Maalis 2008, 18:41

Hienoa löytää tällainen suomenkielinen foorumi!
Olen aina ollut kiinnostunut (melkein) kaikenlaisesta yliluonnollisesta.
Onkohan Suomessa lainkaan näitä TAPS:n kaltaisia "haamujengejä"? :oops:

Itselläni on muutamia outoja kokemuksia.. ja vaikka HALUAN uskoa kummituksiin ;) niin silti kyseenalaistan kyllä kaiken kuulemani ja kokemani..

Anyway, olen muuttanut yli 20 kertaa, vain parissa näistä ns.kummitteli (call it what you want).
Noin 10-vuotiaana asuimme melko uudessa kerrostaloasunnossa ja siellä kuului kummia. Äänet voitaisiin laittaa kerrostaloasumisen piikkiin, mutta asuimme saman talon toisessa rapussa aiemmin ja siellä oli rauhallista.
Huoneeni ulkopuolella oli pitkänmallinen eteinen ja sieltä kuului laahaavia askelten ääniä yöllä, saunasta kuului kuin peltiämpärit olisivat kaatuneet mutta kaikki tavarat olivat kauniisti paikoillaan kun lopulta uskalsin tsekata. Huoneessani näytti olevan illalla pieniä tuikkivia valoja, jotka vaihtelivat paikkaa. Yritin etsiä mistä ne heijastuivat, mutten löytänyt mitään.. Ne melkein kuin kiusoittelivat minua ja yritin aina arvailla niiden tuikkimispaikkojen vaihtumista. Kerran kuulosti kuin joku olisi raapinut sänkyni alla olevan lelulaatikon reunaa, mutta ääni loppui kurkattuani alas. Yms.yms.
Aina iltaisin mennessäni nukkumaan, tuntui siltä kuin joku olisi kosketellut peittoani hennosti. Se tuntui kuin joku olisi "peitellyt" minua. En pelännyt, mutta se oli vähän epämiellyttävää silti. Vasta muutettuamme tajusin ettei se ollut normaalia, sillä sitä ei sitten uudessa paikassa enää tapahtunut, vaikka pitkään odotin ja oletin niin käyvän.
Mutta siis omituisin juttu tuossa asunnossa oli sellainen, että olin huoneessani istuskelemassa sängylläni, joka oli levitetty parisängyksi. Olin aiemmin leikkinyt kissamme kanssa jolle olin heitellyt karvaista leluhiirtä. Olin siinä sitten lukemassa ja heivasin hiljaa hiiren sängyn alle pois. Kesti kolmisen sekuntia kun hiiri lensi takaisin viereeni. Olin ihan että HEI, miten sä tuon teit?! Aivan ihme kaaressa se siihen lensi.. Kurkistin sängyn alle kysellen kisultamme ed.mainittua kysymystä, mutta eihän siellä mitään ollut. Huutelin olohuoneeseen äidiltäni onko kissa siellä ja siellähän se oli ollut jo tovin. Kuulostanee naurettavalta, mutta se vain näytti tod.oudolta! Ei voinut kimmota mistään ja siinä oli sellainen väli niissä "heitoissa".

Muutama vuosi sitten asuin vanhemmassa kerrostalossa ja siellä muutaman kerran lukiessani yömyöhällä ovi aukesi itsestään kaksi kertaa peräkkäin. Hitaaaaasti. Meinasin sydärin saada.
Mieheni myös sanoi että kerran yöllä ikkuna aukesi ja sulkeutui itsestään. Kahvaa siis käännettiin. Tiedä häntä.
Itse kerran, nukkuessani silloin vierasvuoteessa, heräsin siihen että sänky tärisi ja lopulta tunsin tärskyn kuin peti olisi pudotettu alas noin vajaa kymmenisen senttiä. Hui. Kerrottuani äidilleni hän ehdotti pientä maanjäristystä. Ehkäpä, mutta se tuntui vahvemmalta kuin moinen pieni tärinä.

Kiitos ja anteeksi. :lol:

Avatar
Univelka
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 18:46

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Univelka » 20 Maalis 2008, 17:43

Paranormal attack :P. Oisin sinuna tullut hulluks, pidä kameraa aina yöpöydällä :)
<- toinen skeptikko.
In the beginning there was nothing. Which exploded.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 20 Maalis 2008, 17:47

Itselläni ja viltsulla on yksi henki havainto katsokaa aihe tuosta:http://paranormaaliblogi.net/foorumi/viewtopic.php?f=7&t=88
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

tt3
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 17:08
Paikkakunta: tampere

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja tt3 » 22 Maalis 2008, 15:46

Mulla ois sellanen kun menin nukkumaan sammutin valot olin siinä varmaan 3 min kunnes kissani alkoi maukua hirveästi katsoin aluksi rappusiin mutta ei ollut siellä sitten menin isoveljeni huoneeseen avasin oven niin edessäni oli valkoinen hahmo joka katosi nopeasti kissaani päin joka istui sohvalla kun laitoin valot kissa oli silmät pyöreinä sohvalla ja tuijotti minua!!!! :o

Avatar
Paranormi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 17:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Paranormi » 26 Maalis 2008, 20:31

Itselläni ei oikein ole (hyvä vai huono juttu? :roll: ) näitä havaintoja, eikä sitäpaitsi olla muutettu ku 3 kertaa, eikä mikään niistä asuinnoista ollut kovin vanhoja. Mutta kerran aamulla kun oltiin tultu kouluun, niin eräs kavereistani sanoi että viime iltaja hän näki jotain kummallista. Oli kuullemma sängyn päällä istuultaan lukemassa, kunnes näki vilahtavan kissan (tämä kaveri ei omista mitään lemmikkiä). Kun hän katsoi siihen paikkaan, oli se kissa edelleen paikoillaan ja ikäänkuin katseli ympäriinsä ja haisteli paikkaa. Kissa oli kuullema vaalea, hieman läpinäkynä ja ei-todellisen näköinen. Kaveri tietenkin säikähti hieroi silmiä ja kun avasi taas silmät kissa oli häipyny. Eihän siinä tietenkään kameraa ollut käden alla, niin ei saanu nauhalle sitä. Ja tiedä häntä oliko tuo edes totta, vai näkiköhän hän vain harhoja? Itse en kyllä osaa sanoa mitään... :roll:

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja j0int » 27 Maalis 2008, 09:37

Paranormi kirjoitti:Itselläni ei oikein ole (hyvä vai huono juttu? :roll: ) näitä havaintoja, eikä sitäpaitsi olla muutettu ku 3 kertaa, eikä mikään niistä asuinnoista ollut kovin vanhoja. Mutta kerran aamulla kun oltiin tultu kouluun, niin eräs kavereistani sanoi että viime iltaja hän näki jotain kummallista. Oli kuullemma sängyn päällä istuultaan lukemassa, kunnes näki vilahtavan kissan (tämä kaveri ei omista mitään lemmikkiä). Kun hän katsoi siihen paikkaan, oli se kissa edelleen paikoillaan ja ikäänkuin katseli ympäriinsä ja haisteli paikkaa. Kissa oli kuullema vaalea, hieman läpinäkynä ja ei-todellisen näköinen. Kaveri tietenkin säikähti hieroi silmiä ja kun avasi taas silmät kissa oli häipyny. Eihän siinä tietenkään kameraa ollut käden alla, niin ei saanu nauhalle sitä. Ja tiedä häntä oliko tuo edes totta, vai näkiköhän hän vain harhoja? Itse en kyllä osaa sanoa mitään... :roll:


Oiskoha toiki joku merkki tulevasta? tai jtn?

Nikiz
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Maalis 2008, 21:53
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Nikiz » 30 Maalis 2008, 21:59

Joskus kaverin luona ovi aukeaa itsestään. Siellä huoneessa asui kaverin isoäiti, joka ei enää elä. :(

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Eob » 31 Maalis 2008, 08:11

j0int kirjoitti:
Paranormi kirjoitti:... Mutta kerran aamulla kun oltiin tultu kouluun, niin eräs kavereistani sanoi että viime iltaja hän näki jotain kummallista. Oli kuullemma sängyn päällä istuultaan lukemassa, kunnes näki vilahtavan kissan (tämä kaveri ei omista mitään lemmikkiä). Kun hän katsoi siihen paikkaan, oli se kissa edelleen paikoillaan ja ikäänkuin katseli ympäriinsä ja haisteli paikkaa. Kissa oli kuullema vaalea, hieman läpinäkynä ja ei-todellisen näköinen. Kaveri tietenkin säikähti hieroi silmiä ja kun avasi taas silmät kissa oli häipyny. Eihän siinä tietenkään kameraa ollut käden alla, niin ei saanu nauhalle sitä. Ja tiedä häntä oliko tuo edes totta, vai näkiköhän hän vain harhoja? Itse en kyllä osaa sanoa mitään... :roll:


Oiskoha toiki joku merkki tulevasta? tai jtn?


''Kissa hyökkää kimppuusi ja raatelee sinut.''
''Saat kissan.'' o.O
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Haamu
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:39

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Haamu » 07 Huhti 2008, 21:40

Olen asunut nykyisessä kodissani 4-vuotiaasta lähtien. Pelkäsin jo silloin huoneessani olevaa parvea (En siis pelkää enää!). Olen nähnyt siellä pienenä epämääräisiä varjoja. Olen nyt viimeaikoina taas kuullut kuiskauksia huoneessani, jopa musiikkia kuulokkeilla kuunnellessa. Olen saanut rappukäytävään johtavan sisäoven ikkunasta kuvan haamusta (kuva toisessa topicissa täällä). Omassa huoneessa tuntuu usein että joku tarkkailee parvelta. Kissat tuijottavat välillä johonkin ja liikuttavat päätä kuin seuraisivat katseellaan jotakuta, vaikkei siinä olisi ketään.

Vanhassa kodissa äitini oli nähnyt sohvalla istuessaan nähnyt tuntemattoman mummon menevän toisen huoneen oviaukosta ohi. Äitini kuuli siellä muutaman kerran että joku olisi seissyt selän takana ja puhunut jotain, vaikkei siinä olisi ollut ketään...

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 08 Huhti 2008, 15:08

Mistä sen sun ottaman kuvan löytää?
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Haamu
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:39

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Haamu » 08 Huhti 2008, 16:10


Osgar
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 09 Huhti 2008, 14:10

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Osgar » 09 Huhti 2008, 15:10

Omalla kohdallani on pari "havaintoa". Kerran kuin oli jo ilta, tulimme pyöräilemästä laverini kanssa, tulimme yhden hautausmaanläpi pyörillämme, vaikka sehän on kiellettyä. Noh, tulin sitten kotiin ja äiti oli nukkumassa jne. Sitten yhtäkkiä silmäkulmassani viuhahti joku outo varjo. Tiedä sitten. Nykyään kun illalla kävelen talossamme, pelkään niiin että kaikki lihakset jäykistyvät, tunnen jotain. Tien toisella puolella on hautausmaa, ja mummoni kuoli vuonna 06. Muissa omistamissamme rakennuksissa ei tälläistä tapahdu. Tämä on aika inhottavaa, koska olen ihan helvetin herkkä tälläisille asioille. Mutta enigeis. Tälläistä täälläpäin! :D

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Pätsi » 09 Huhti 2008, 21:57

ahhh rakastan peilejä niin että huh huh... tulipa tässä noin 2h sitten kunnon kusi hätä no päätinpä mennä kuselle niin että jätin oven auki... satuin katsomaan peiliin joka osottaa juuri sopivasti ovelle päin niin meinasin pask** alle kun huomasin että joku meni oven ohi... kun lähdin vessasta niin en löytäny ketään koko kämpästä... eka reaktio oli tietenkin tupakille ja jatketaan mietiskelyä että mikä se oli...

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 10 Huhti 2008, 00:18

Pätsi kirjoitti:ahhh rakastan peilejä niin että huh huh... tulipa tässä noin 2h sitten kunnon kusi hätä no päätinpä mennä kuselle niin että jätin oven auki... satuin katsomaan peiliin joka osottaa juuri sopivasti ovelle päin niin meinasin pask** alle kun huomasin että joku meni oven ohi... kun lähdin vessasta niin en löytäny ketään koko kämpästä... eka reaktio oli tietenkin tupakille ja jatketaan mietiskelyä että mikä se oli...
paljon oli prosentteja lasissa kun näit ton ohikiitävän havainnon? ittellä kävi tunti sitten TosiAmpolivepulMeedioPoltergeistOrbiJuttu!!! olin huussissa ja yhtä äkkiä tuli tunne kattoa alas päin (olin siis ottanut siinävaiheessa 12 pacin bisseä + pari ilta myssyä) yhtä äkkiä huomasin sivusilmällä tosi nopeen liikehdinnän?? se meni valon nopeudella alas ja oli sellanen..? ööh sikarin muotonen ruskee köntsä??? voisko se olla...eiih meitsi kuvittelee :oops:

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 10 Huhti 2008, 01:58

Hei.. mäyris ja pari jotain muuta.. kyllähän siinä jos jonkinmoisia harhoja tulee nähdyksi..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Pätsi » 10 Huhti 2008, 11:25

GhostHunter kirjoitti:
Pätsi kirjoitti:ahhh rakastan peilejä niin että huh huh... tulipa tässä noin 2h sitten kunnon kusi hätä no päätinpä mennä kuselle niin että jätin oven auki... satuin katsomaan peiliin joka osottaa juuri sopivasti ovelle päin niin meinasin pask** alle kun huomasin että joku meni oven ohi... kun lähdin vessasta niin en löytäny ketään koko kämpästä... eka reaktio oli tietenkin tupakille ja jatketaan mietiskelyä että mikä se oli...
paljon oli prosentteja lasissa kun näit ton ohikiitävän havainnon? ittellä kävi tunti sitten TosiAmpolivepulMeedioPoltergeistOrbiJuttu!!! olin huussissa ja yhtä äkkiä tuli tunne kattoa alas päin (olin siis ottanut siinävaiheessa 12 pacin bisseä + pari ilta myssyä) yhtä äkkiä huomasin sivusilmällä tosi nopeen liikehdinnän?? se meni valon nopeudella alas ja oli sellanen..? ööh sikarin muotonen ruskee köntsä??? voisko se olla...eiih meitsi kuvittelee :oops:


en ollu ottanu yhtään..

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Arctica » 14 Huhti 2008, 14:57

mä en kyl oo mitään kummituksia nähny koska en edes usko niihin 8-)
Nyt kävi
näin

Avatar
Ghost Hunter
Valaistunut
Viestit: 39
Liittynyt: 02 Touko 2008, 15:53
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Ghost Hunter » 11 Touko 2008, 16:52

En oo mitenkään varsinaisesti kokenu ja tällekki löytyy varmaan luonnollinen selitys mutta:
En enää uskalla olla huoneessani (ainakaa paljoo) kun tuntuu että siellä ei oo yksin siinä huoneessa(saiskohan porukoilta luvan vaihtaa huonetta?=/ ei varmaa) illallaki ku oon nukkumassa (oikeesti valveilla vielä) nään mustia hahmoja vähän väliä, mut se taitaa johtuu mun silmistä (toivottavasti)

Näitä tarinoita on kiva lukee pelottaa kivasti :ghost: (ja Ghost Hunter valvoo koko yön näiden mielikuvien parissa :ghost2: )
Älä vaan katso taaksesi. Järkytyt.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa