Omat kummitus- ja henkihavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Burn » 19 Tammi 2008, 22:12

Minulla näitä on monta, luettelen vain muutaman voimakkaasti mieleen jääneen.. 1. olin kaverilla yötä, ja olimme siellä kahdestaan koko illan, yön ja aamu... Joskus illa/yöllä kun olimme juuri tuolssa saunasta yhdessä, joten kukaan ei voinut olla takanamme ja hana menio itsestään päälle ja isellä talossa olen muutakin nähnyt. 2. Olin suihkussa päivä pappani kuoltua, ja oli olo etten varmasti olisi yksin ja sivusilmässä näin kun miehen vartalo ilmeistyi saunan oven eteen, lähtiin nopeasti vain pois suihkusta ja 3. olin spiritismiä kaverin kanssa (sen jonka luona hana meni päälle ) ja vastaukset olivat ihan suoranaisia ja en liikuttanut sitä itse ja kaverini tuskin liikutti, sillä alkoi itkeä ku tuli "pakokammo" ja henki ei päästänyt pois... On muillakin kerroilla toiminut mutta tuo on jäänyt mieleen voimakkaimmin...
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Omat kummitus- ja henki havainnot.

ViestiKirjoittaja thebel » 20 Tammi 2008, 14:20

Jos nuo on totta, niin siinä talossa melko varmasti kummittelee. Onko nuitten tapahtumien välillä pitkäkin ero, meninaan siis onko nuo tapahtumat tapahtunu esim. samana vuonna? ja onko nuo uusia tapauksia?
Ois kiva saada jotain todisteita tuosta paikasta esim. videokuvaa tai EVP:tä.
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Omat kummitus- ja henki havainnot.

ViestiKirjoittaja Burn » 20 Tammi 2008, 17:06

thebel kirjoitti:Jos nuo on totta, niin siinä talossa melko varmasti kummittelee. Onko nuitten tapahtumien välillä pitkäkin ero, meninaan siis onko nuo tapahtumat tapahtunu esim. samana vuonna? ja onko nuo uusia tapauksia?
Ois kiva saada jotain todisteita tuosta paikasta esim. videokuvaa tai EVP:tä.


Juu samana vuona on tapahtunut mutta ei ihan samassa kuussa.. Ja videonauhaa tai EVP:tä on aika mahdoton saada sillä kaverini ei enään asu siinä talossa, mutta kaveriltani löytyy avain siihen taloon kylläkin mutta emmepä taida murtautua toisen taloon : D... Ikkunasta joskus, kun he ovat pois kotoa voisi illalla / yöllä kuvaamssa jos jtn. siitä näkyy 8-) .
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Kaish-
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 21 Tammi 2008, 06:11

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Kaish- » 21 Tammi 2008, 06:23

EVP.t on niin sairaan pelottavan kuulosia mun mielestä...jotkut siis :demonbunny:

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 21 Tammi 2008, 19:59

1: minulla on ollut paljonkin noita havaintoja jotkut jopa melko uskomattomia ja niskavillat nostattavia.. yksi aika paha oli semmoinen kun yöllä heräsin näytti kun joku olisi ikkunan edessä roikkunut "naru kiikussa" eikä pitkään mennyt kun yksi (inhottavakin ihminen oli eläessään) otti ja teki lopullisen päätöksen elämälleen.. :|

2: olin siskollani vahtimassa hänen lemmikkeitään (kilppareita :mrgreen: ) kaverini kanssa ja olin tulossa keittiöstä kun vastaan käveli (vauva/taapero) läpinäkyvä keho kasvoton.. minulle tuli muistikatkos ja ajattelin että tuolle pitää mennä antamaan jotakin keittiöstä sitten tuli mieleen HEI HALOO KELLE MITÄ!? antamaan.. kerroin tapauksesta siskolleni ja hän sanoi myös nähneensä pienen lapsen juoksentelevan huoneistossa.. :shock:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Regendos » 22 Tammi 2008, 17:51

EVPt ovat loppujenlopuksi aika harhaanjohtavaa materiaalia. Niitä kun on helppoa tulkitä väärin. Kohina, epämääräisiä äänenvivahteita ja mielikuvitus yhdistettynä on toimiva EVP. Toivon silti, että joukosta löytyy kunnon todistusaineistoakin.

Ja to the point, ei ole lainkaan henk.koht. havaintoa mistään hengellisestä. Toisaalta haluaisin sellaisen, toisaalta taas en.

Avatar
_Hellhound_
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 20 Tammi 2008, 20:48
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja _Hellhound_ » 22 Tammi 2008, 18:20

Mä en oikeastaan ole nähnyt kummituksia, mutta kaveri, kun oli kerran meillä sanoi nähneensä ikkunassa jonkun kasvot. Sitä mä en kyllä kauheasti uskonut, koska tämä kaveri saattoi valehdella, kun sellaista teki usein.

Kerran itse näin pellolla seisovan, jonkun tytön, no sivusilmällä näin. Katoin kuitenkin uudelleen, koska tajusin että olin nähnyt jotain, mutta sitten siellä pelolla ei ollutkaan mitään.
The truth is out there.

Sienna
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 09:07
Paikkakunta: eteläinen Suomi

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Sienna » 24 Tammi 2008, 10:55

Mullakin löytyy kokemuksia lapsuudesta/nuoruudesta. Siinä varmaan syy miksi mä olen ollut niin kiinnostunut aiheesta jo vuosia.

Ihan ekat kaksi kokemusta on lapsuuden kodissa. Toisessa heräsin yöllä ja näin naishahmon laittavan mun vaatteitani kaappiin. Mulla tapasi olla pino vaatteita sängyn jalkopäässä. En edes tajunnut pelätä. hieroin silmiä ja katsoin uudelleen, hahmo oli edelleen siinä ja hymyili. vasta hierottuani silmiäni useamman kerran tämä hävisi.
Toisessa heräsin vanhempien välistä yöllä. Sängyn edessä oli tuoli, josta näin selvästi, että joku istuu siinä, vaikka olikin selkänoja minuun päin. Kihara tukka näkyi selvästi nojan yläpuolelta. Tässä vaiheessa pelkäsin hirveästi. Hahmo kääntyi minuun päin, mutta suljin silmäni joka kerta ennen kuin näin kasvot. Tämä tapahtui varmaan 2-4 kertaa. Sitten näky katosi.

(Näistä kahdesta tapauksesta kerroin heti lapsena äidillekin, joka sanoi minun nähneen unta)

Seuraava oli tapaus samassa lapsuuden kodissa. Kuljin lastenhuoneesta eteisen kautta keittiöön, kun tuli hirvittävä pakko katsoa silmäreiästä. Taistelin tunnetta vastaan hyvän tovin, kunnes vaan menin ja katsoin silmäreijästä rappukäytävään. Pimeässä rappukäytävässä oli ihan selvä hahmo, joka seisoi ovemme edessä liikkumatta. Pelästyin niin hirveästi etten enää uskaltanut mennä lähellekään ovea hetkeen.

Seuraava oli kun oleskelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa heillä. Olimme yötä siellä, kun kukaan muu ei ollut kotona. Menin aamuyöstä vessaan ja kolme selvää koputusta kuului ovelta kun olin asioilla. Huusin vaan että oota vuoroas olen ihan kohta valmis. Kun tulin vessasta, ei kukaan ollutkaan oven takana ja poikaystävä veteli hirsiä samassa asennossa kun vessaan lähtiessä. kuorsaten ja syvässä unessa.

Yksi omituisimmista oli kun muutin ensimmäisen omaan asuntoon. Mulla oli pieni keittiö, joss aoli koukku ja siinä roikkui pyyhe, johon voi kuivata kädet. Tämä koullu oli siis normaali koukku, joka oli taipuneena ylöspäin ja pyyhe roikkui siinä erillisestä lenkistä. Monta monituista kertaa tämä pyyhe kuitenkin tippui koukusta ilman syytä. Kerran kun pyyhe oli tippunut monta kertaa päivässä, jäin viereen seisomaan ja katsomaan kuinka se käy, koska koukku oli lujasti kiinni seinässä eikä päässyt kääntymään vaikka miten yritti. Ei mitään. Seisoin varmaan kymmenkunta minuuttia ja mitään ei tapahtunut. Sitten kun lähdin keittiöstä ja pääsin olohuoneeseen, tuttu kahahdus kävi taas ja pyyhe oli siinä pöytätasolla. Tämän jälkeen en enää pyyhettä siinä pitänyt.

Okei kaikki nähä on ehkä jollain lailla järkevästi selitettyjä. Näit unta, kuulit koputusta naapurikämpästä, joku tuulenvire tiputti pyyhkeen, näit nkyjä. Voi olla tai sitten en. Kuitenkin jokainen tapauksista on syöpynyt mieleeni hyvin ja voisin vaikka vannoa etten ole nähnyt unta. Myöskään mitään tuulenviremahdollisuutta en keittiöstäni keksinyt.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Tammi 2008, 16:52

Hyvin kiinnostavia kokemuksia sinulla Sienna. Veikkaampa, että kyseessä on jokin hyvä henki, joka haluaa saada sinuun yhteyden. Varsinkin tuo näkemäsi hymyily viittaa siihen, että kyseessä on rauhallinen henki. Kannattaa kokeilla esim. EVP:tä, eli otat jonkinlaisen kasettinauhurin tms. ja kysyt hengeltä jotain (tee tämä mieluiten yöllä), jonka jälkeen odotat n. 10-15 sekuntia, että henki kerkeää vastata. Toistat tätä useilla eri kysymyksillä, jonka jälkeen kelaa nauha alkuun, pistä voluumi lähes täysille ja kuuntele. Nauhalta voit kuulla sitten vastaksia kysymyksiisi, mutta ne voi olla outojen kuiskausten tms. muodossa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Tammi 2008, 15:45

oletko sienna yhtään tietoinen onko kukaan kuollut talossa jossa asut? itselläni näet kävi niin että kun 18v muutin omaan asuntoon se olikin edesmenneen tutun asunto :o siellä tapahtui omituisia myös.. esimerkiksi joku oli sytyttänyt valot sinne yön aikana olin yötä pois sieltä kotontani sinä ilta/yön aikana.. ja toden totta olin valot sammutellut pois..

joskaan en pidä sitäkään mahdottomana et joku olisi ominee lupinee omilla" vara avaimilla" mennyt sisään.. onhan noita nähty :o mutta se oli hassuinta että mitään ei oltu vety...
toisen roska voi olla toisen aarre.

Sienna
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 09:07
Paikkakunta: eteläinen Suomi

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Sienna » 26 Tammi 2008, 11:07

Hei!

Vastailempa muutamaan kommenttiin, kiitti vaan niistä. Eli EVP olisi kyllä mielenkiintoista testata. Eipä vaan taida löytyä sopivaa välinettä siihen, lisäksi se olisi mahdollista ainoastaan lapsuudenkodissani, koska isä asuu siellä edelleen. Toisaalta pelottaisi kuulla totuus JOS jotain ääniä saisi nauhalle.

Kuolleista mulla ei ole tietoa. Ainakaan lapsuuden kodissa ei, koska muutimme sinne talon valmistuttua. Ekassa omassa asunnossani on tehty kaksi itsemurhaa, joko siinä asunnossa jossa asuin tai jossakin viereisessä asunnossa (rappukäytävässä oli yhteensä ehkä 8 asuntoa). Lisäksi kämppä on rakennettu alueelle, jossa Helsingissä on käyty rajuja sodanaikaisia taisteluita ja on bunkkerialueita siltä ajalta. (Siis tämä asunto jossa oli pyyhkeen tiputtelua). En tiedä onko asiat millään lailla yhteyksissä, mutta ihan vaan taustatietona...

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 26 Tammi 2008, 15:04

itseasiassa sota jutut voi kait vaikuttaa ainankin olen kuullut että lappeenrannassa olisi joku kerrostalo jossa kuuluu puhetta ihan kämpistä kolinaa kaikkea mahdollista on käynyt siskoni tuttu tästä kertoi hänelle kun oli ollut lapsia hoitamassa kyseisessä kerrostalossa. :ghost:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Kasa
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 19:34

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Kasa » 27 Tammi 2008, 19:59

Itsellä viimeisin kokemus on viime kesältä (tainno ei aivan itseltä, mutta kerrompa nyt kuitenkin):

Olin muutaman kaverin kanssa viettämässä aikaa vanhalla metsäkämpällä, joka on rakennettu joskus 40-luvulla. Rakennus on lähinnä ollut metsureiden käytössä. Tällöin emme kuitenkaan yöpyneet itse rakennuksessa, vaan maastossa, mutta käytimme kuitenkin saunaa, yms. päivisin. Yhtenä iltana yksi tyttö porukasta valitteli huonoa oloa ja hän yöpyi sisällä erään toisen tytön kanssa.

Seuraava tytöt kertoivat seuraavana aamuna aamupalaa syödessä: toinen tytöistä kertoi heränneensä keskellä yötä jostain syystä ja katseli sängystä huonetta. Hän kertoi nähneensä oven suussa seisovan miehen, jonka kasvoja ei kuitenkaan hämärässä erottanut. Mies oli kuulemma raskas rakenteinen ja ehkä noin 185-195cm pitkä. Tyttö oletti kuitenkin hahmon olevan joku meistä, joka olisi tullut jostakin syystä poikkeamaan kämpässä sisällä. Aamulla tästä puhuessaan selvisi ettei kukaan ollut käynyt kämpässä ja samalla toinen tytöistä väitti myös nähneensä saman miehen ovella.

Kuulostaa tietenkin oudolta jos toinen tytöistä kertoo jälkikäteen miehestä, mutta luotan kuitenkin kumpaankin, että he eivät "kusettaisi" :) asialla meitä. Toisaalta kämpän ovi ei ollut yöllä lukittu, joten hahmo saattoi olla myös joku ohikulkija. Mielestäni kuitenkin se olisi melko epätodennäköistä. Hahmon ruumiinrakenne taas viittaisi juuri metsuriin.

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja JambaB » 28 Tammi 2008, 20:51

Tuli tässä käytyä lanteita ketkuttamassa rave:ssä joista nappasin myös mielenkiintoisen kuvasarjan jossa kameran ohi porhaltaa jonkunmoinen hahmo.

Video kuvista

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Burn » 29 Tammi 2008, 07:21

JambaB kirjoitti:Tuli tässä käytyä lanteita ketkuttamassa rave:ssä joista nappasin myös mielenkiintoisen kuvasarjan jossa kameran ohi porhaltaa jonkunmoinen hahmo.

Video kuvista


Näyttää aika paljon ihmiseltä paitsi sen "tikku" vartalo...
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 30 Tammi 2008, 19:32

Niin olisko joku käsivarsi tai vastaava. Tai sitten kuvan epätarkkuus aiheuttaa tuollaisen? ...taikka sitten siinä tosiaan oli jotain.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
998
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Helmi 2008, 18:07
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja 998 » 16 Helmi 2008, 18:24

Minulla on ollut monia kummitus havaintoja ja melkein kaikki koulussa! Tässä pari:
Kun olin kaverini kanssa menossa vessaan (koulussa) vessassa valonkatkaisija rämppäsi päälle/pois ja valot samaan aikaan niinkuin aina. :ghost3: Ja sitten on toinen kun lin sen saman kaverin kanssa niiden luona me oltiin vaan kotona niin me mentiin keittiöön ottaa välipalaa kun kaikki kaapit aukesi tosi kovalla vauhdilla! Ja kaapeissa olevat lautaset lensivät ulos
kaapeista sitten kului noin 2 sekunttia ja mun kaverin vieress on läpinäkyvä hahmo! :ghost2:

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 17 Helmi 2008, 17:56

998 kirjoitti:Minulla on ollut monia kummitus havaintoja ja melkein kaikki koulussa! Tässä pari:
Kun olin kaverini kanssa menossa vessaan (koulussa) vessassa valonkatkaisija rämppäsi päälle/pois ja valot samaan aikaan niinkuin aina. :ghost3: Ja sitten on toinen kun lin sen saman kaverin kanssa niiden luona me oltiin vaan kotona niin me mentiin keittiöön ottaa välipalaa kun kaikki kaapit aukesi tosi kovalla vauhdilla! Ja kaapeissa olevat lautaset lensivät ulos
kaapeista sitten kului noin 2 sekunttia ja mun kaverin vieress on läpinäkyvä hahmo! :ghost2:

Oot varmaan ihan tosissas. :alienownage:
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
998
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Helmi 2008, 18:07
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja 998 » 18 Helmi 2008, 19:01

ridikulous kirjoitti:
998 kirjoitti:Minulla on ollut monia kummitus havaintoja ja melkein kaikki koulussa! Tässä pari:
Kun olin kaverini kanssa menossa vessaan (koulussa) vessassa valonkatkaisija rämppäsi päälle/pois ja valot samaan aikaan niinkuin aina. :ghost3: Ja sitten on toinen kun lin sen saman kaverin kanssa niiden luona me oltiin vaan kotona niin me mentiin keittiöön ottaa välipalaa kun kaikki kaapit aukesi tosi kovalla vauhdilla! Ja kaapeissa olevat lautaset lensivät ulos
kaapeista sitten kului noin 2 sekunttia ja mun kaverin vieress on läpinäkyvä hahmo! :ghost2:

Oot varmaan ihan tosissas. :alienownage:

No oon!

Purkki
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 08:13

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Purkki » 29 Helmi 2008, 09:41

998 kirjoitti:Minulla on ollut monia kummitus havaintoja ja melkein kaikki koulussa! Tässä pari:
Kun olin kaverini kanssa menossa vessaan (koulussa) vessassa valonkatkaisija rämppäsi päälle/pois ja valot samaan aikaan niinkuin aina. :ghost3: Ja sitten on toinen kun lin sen saman kaverin kanssa niiden luona me oltiin vaan kotona niin me mentiin keittiöön ottaa välipalaa kun kaikki kaapit aukesi tosi kovalla vauhdilla! Ja kaapeissa olevat lautaset lensivät ulos
kaapeista sitten kului noin 2 sekunttia ja mun kaverin vieress on läpinäkyvä hahmo! :ghost2:

Jjust


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa