Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 09 Huhti 2008, 13:13

Eihän nyt aleta tekemään tästä mitään suomen ufotutkijoiden foorumia kenties :o ..
Minun mielestäni siellä arvostellaan vähän liiankin ankarasti toisten kokemuksia, vaikka toinen vannoo että se oli sellanen ja tällänen :roll: ...

Ihan hyvä vaan mun mielestä, että täällä saa kertoa vapaasti kokemuksiaan samanlaisten ihmisten kanssa, koska tämähän on parablogin foorumi :)

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 09 Huhti 2008, 13:21

Ei kai se väärin ole esittää luonnollista selitysmallia? Varsinkaan jos se ei ole yliampuva. Omasta mielestäni ihan järkevä selitys. Anteeksi jos nyt jotakuta vähemmän kriittistä henkilöä loukkasin...
yes, it may seem ridiculous.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 09 Huhti 2008, 13:28

Eiku ajattelin vaan sitä että itse en ainakaan mee kertomaan omia kokemuksiani pahemmin fuforan foorumille kun siellä heti aletaan mollata :roll: .

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 09 Huhti 2008, 14:41

ridikulous kirjoitti:
4li3nb0y kirjoitti:Liikkuuko aurinko ylös, alas, ja vastakkaiseen suuntaan mistä olet tullut? (Selvää liikkumista) :|

Pallo ei liikkunut kuin tuonne vastakkaiseen suuntaan kertomuksen mukaan.

Tämähän on naurettavan helppo selittää. Kertojan mukaan hän oli autossa. Auto pysähtyi, ja hän huomasi erikoisen näköisen auringon, ja kun auto taas lähti liikkeelle, aurinko näytti tietenkin liikkuvan taakse päin. Tuota vielä vahvistaa se, että pallo oli puiden takana.

Uskokaa mitä haluatte, minä uskon näin 8-)


Sanoinko Että pysähdyimme? En.... Ajoimme kokoajan moottoritietä pitkin. Ja pallo tai UFO oli aluksi puiden päällä, sitten niiden takana hiukan, sitten ihan takana, sitten tuli taas näkyviin ja sitten lähti tulosuuntaamme.
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Ufomies » 09 Huhti 2008, 18:24

Ajoneuvosta tehdyt havainnot ovat kyllä todistusvoimaltaan nollan luokkaa. Laskekaa mukaan heijastukset ja eritoten se, että harva se lauantai joku väittää kävellessäänkin esim. Siriuksen (lue: ufomiesten lentolautasen) liikkuvan ja "seuraavan"...

Eri asia olisi, jos havaitsija olisi taistelulentäjä, mutta senpä takia juuri taistelulentäjiltä ei näitä "havaintoja" tulekaan. :D

Älkää hyvät ihmiset hötkyilkö. Minne on niin kiire, ettei voi autoa pysäyttää ja paikallaan seisten havainnoida kohdetta? (Jos ei "kiinnosta" tarpeeksi, niin sitten voi jo miettiä josko kynnys höpäjätä näistä "ufokokemuksista" on pikkaisen liian alhaalla...)
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 10 Huhti 2008, 12:55

4li3nb0y kirjoitti:Sanoinko Että pysähdyimme? En.... Ajoimme kokoajan moottoritietä pitkin. Ja pallo tai UFO oli aluksi puiden päällä, sitten niiden takana hiukan, sitten ihan takana, sitten tuli taas näkyviin ja sitten lähti tulosuuntaamme.

Et, oletin näin. :)
Mutta olen jo mielipiteeni sanonut, joten eipä tästä sen enempää.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 10 Huhti 2008, 18:01

Jaa... :alienownage:
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 11 Huhti 2008, 11:37

Tässä suomalainen video jossa haastatellaan Kiteeläistä ufo tutkijaa Ari Hyyppää omista kontakteistaan Humanoideihin :shock: Video

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 11 Huhti 2008, 13:54

GhostHunter kirjoitti:Tässä suomalainen video jossa haastatellaan Kiteeläistä ufo tutkijaa Ari Hyyppää omista kontakteistaan Humanoideihin :shock: Video


LOL!!!!! :lol: HAHAHAHAHAHAHHA!!! Vähäks hauska video!! :lol: :mrgreen:
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 12 Huhti 2008, 17:46

Aika ironista huumoria :DD

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 12 Huhti 2008, 17:50

Ite taisin nähä eilen ufon, meni joku musta pyöreä juttu ihan HELVETIN nopeesti tuosta metikön yli ;S

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 13 Huhti 2008, 11:19

29.3 kello 20.34 istuttiin kaverin kanssa mun luonani ja kuunneltiin musiikkia. Yleisesti kun kuunnellaan musiikkia, niin yötaivasta on hienoa katsella samalla, ja antaa ajatuksen lentää vapaasti.
Asun lentokentän lähellä, joten en aluksi pistänyt minkäänlaista huomiota kahteen toisiaan lähellä olevaan valopisteeseen, joiden kuvittelin tulevan lentokoneesta.
Hetki tämän jälkeen pisteet alkoivat laskeutua, jonka jälkeen ne lähtivät suoraan ylös, ja valopisteet näyttivät liikkuvan aivan liian nopeasti ja sellaisiin suuntiin, että kyseessä ei voisi olla lentokone.

Myös kaverini huomasi kyseisen, eikä kyseisen illan aikana ollut nautittu muita päihteitä kuin muutama lasillinen punkkua.

Jos mulla ennen oli edes pieniä epäilyksiä maan ulkopuolisesta elämästä, niin nyt nekin on hävinneet.

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Ufomies » 13 Huhti 2008, 15:05

Hmm... Aika vaikuttava saa kyllä NL-havainto olla, että siitä voisi vetää yhden kokemuksen perusteella viivan ET:n olemassaoloon.

DD:ssä sentään voi yleensä jo olla varma, että kohde on kiinteä (objekti?) ja siis jonkinlainen lentävä alus...

Ilmakehän valoilmiöitä on niin rutosti, että kyllä meikäläisen kohdalla saisi tulla valokehä kieppumaan ihan pään yläpuolelle, että rupeaisin edes miettimään ET-selitystä.
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 23 Huhti 2008, 19:40

Ufomies kirjoitti:Hmm... Aika vaikuttava saa kyllä NL-havainto olla, että siitä voisi vetää yhden kokemuksen perusteella viivan ET:n olemassaoloon.

DD:ssä sentään voi yleensä jo olla varma, että kohde on kiinteä (objekti?) ja siis jonkinlainen lentävä alus...

Ilmakehän valoilmiöitä on niin rutosti, että kyllä meikäläisen kohdalla saisi tulla valokehä kieppumaan ihan pään yläpuolelle, että rupeaisin edes miettimään ET-selitystä.


Tai on ainakin niitä valo ilmiö selityksiä mitkä on sepitetty ufojen selityksiksi
Tai mistä minä tietäisin se oli vaan teoria...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
bub
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Huhti 2008, 21:53
Paikkakunta: Turku

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja bub » 23 Huhti 2008, 22:52

Oma kokemukseni on noin 10-vuoden takaa, kun olin kaverini kanssa syysiltana veneilemässä ja oli tähtikirkas taivas. Kaverini huomasi, että kirkkaana hohtava satelliitti lentää taivaalla ja huomautti siitä minulle. Seurasimme sitä lyhyen hetken aikaa, kunnes se äkisti muutti suuntaansa. Ymmärsimme heti, että kyseessä ei ollutkaan satelliitti, mutta emme kumpikaan silti osanneet sanoa mikä se on. Kohde rupesi lentämään zigzag kuviota ja välillä vaihtoi kovalla vauhdilla paikkaansa. Hetken kuluttua ilmestyi toinen samanlainen valoilmiö, joka rupesi toistamaan samoja liikeratoja. Tätä valojen "tanssia" kesti varmaankin 10-15min, jonka jälkeen valot vain katosivat. Tähänkään päivään mennessä en ole keksinyt mitä se oli.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Huhti 2008, 19:38

Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne.. <- Miksköhän toi mun tekemä topikki on lukittu ;SS?

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Ufomies » 25 Huhti 2008, 21:40

Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne.. <- Miksköhän toi mun tekemä topikki on lukittu ;SS?


- Ihmettelen myös täysin samaa asiaa... Varsinkin kun pistit vielä mainiot linkit ketjun hännille tuosta iki-ihanasta Intrudersista... ;) *nostalgian kyyneleet* Kiitoksia paljon!
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 25 Huhti 2008, 22:48

Laittakaa ihmeessä postia ylläpitäjälle! Minunkaan mielestäni siinä ei ole mitään sellaista, miksi pitäisi lukita!!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Huhti 2008, 15:30

Huomasin juuri saman ja avasin ketjun. Taas ilmeisesti foorumi bugaa tai sitten olen epähuomiossa kyseistä ketjua lukiessani painanut väärää nappula.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja j0int » 30 Huhti 2008, 09:19

näin aika mielenkiintoisen kohteen taivaalla lauantai yönä n. klo 00.10 kun olin hakemas mun petivaatteita pihal narulta.

Kun kävelin sitä katosta kohti niin tavaalta pisti silmää sellane kirkas valopallo joka loisti kirkkaasti ja oli aluksi jonkun 20 senttisen kolikon kokoinen ja sitten se kutistu tähden kokoon ja liikkui tasaisesti näkyvistä puiden taakse näköetäisyydeltä.
Mielessä kävi et joku sateen liitti olisi ottanu jtn etäisyyttä, mutta miten se niin isona näkyi? oisko mitää veikkauksia mikä se oli tai oliko joku muuki nähnyt jotai vastaavaa?


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron