Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Tippe
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:07

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tippe » 15 Maalis 2008, 09:45

Tippe kirjoitti:Vedin lenkkiä siinä joskus klo 19:00 Kaveri oli odottamassa jossain no menin hänen luokseen ja kutsuttiin lisää väkeä.Kun kaikki oli tullut keksittii ruveta kertoo täys pimeessä kauhujuttuja Yksi minun kavereistani sanoi:"No tuol näyttää ihanku meidän ope ois hirtetty tohon ja siin on ufoi ympäril" Kaikki rupes nauramaan aika kovaa et pimeys tekee tepposia..Kohta kaverini rupee kiljumaan ja oikeesta huuta:"MIKÄ HELVETTI TOI ON!!!" Kaikki kääntyi katsomaan taivaalle siel oli kamalan selvästi ja matallalla näkyvissä oleva vilkkuvva esine? Huudettiin ja itkettii siinä hysteerisenä eikä liikuttu kohta lähettiin juoksemaan kamalaa vauhtia koulun kentälle katsomaan tarkemmin oltiin ihan hiljaa se vaa leiju paikoillaan about.30-min.. sit se lähti liikkumaan huudettiin siin sit uuestaa ku se näytti laskeutuvan..Mut ei se laskeutunukkaan vaa lähti salamannopeesti pois.Haukoimme siinä henkeä ja kaverini oli saanut kuvan sitää kännykällä.Katsottiin sitä kuvaa sit sen kännykkään tuli "Kännykkä-virus" ja kuva poistu ei olla sen jälkee kerrottu tuollaisia juttuja pimeällä.. :? Tuo oli elämäni kamalin hetki.Mitähä se merkitsi?


Huom me olemme 11-12 vuotiaita lapsia

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 17 Maalis 2008, 12:19

Huh huh :S. Oli varmaan kyl siin oltu k*set housussa melkeempä.

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Sorrow » 22 Maalis 2008, 14:08

Viime yönä kuulin ulkoo outoo huminaa. Ihan talon yläpuolelta. Sitten se humina alko hiipumaan ja mä olin iha WTF?! Isoveli kuuli sen myös hyökkäs mun huoneeseen ja sano että uhvot tulloo! En kattonu ikkunasta, myönnän sen etten olis uskaltanu. Mutta ihmettelen vaan sitä että miksei koira alkanu haukkuu koska se alkaa haukkuu joskus siitäkin jos auto ajaa ohi... :o
The Bible is fiction and God is a lie

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Maalis 2008, 19:13

Aika outoa, kun tuota huminaa on aika moni kuullut (itseni mukaan luettuna), eikä kyse ole ollut lentokoneesta tms. Ehkä ne on alkanu herättelemään ihmisiä todellisuuteen.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 22 Maalis 2008, 19:25

Eli se meinaa että Avaruus oliot tulee teurastamaan meidät!!!!!! :alienownage: :o :o
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja viltsu » 22 Maalis 2008, 21:23

Jos avaruusoliot hyökkäävät. Se on huonompi homma sitten. :alien:
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja j0int » 23 Maalis 2008, 01:09

emmä usko et ne haluaisi hyökätä, musta ne on leffoje tarinaa, ja kaine olisivat sen tehneet jo.. mu toisaalta en kyllä ihmettelis jos tarinoide mukaa niitä aluksia on tulitettu tai sit niitä olentoja otettu vangiks tai muute top secret paikkoje kätköön? emt

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 23 Maalis 2008, 06:39

Eilen oltiin "Pääsiäisryyppäjäisissä" ja meidän ukko avautu omasta ufokokemuksestaan, joka tuli meille kaikille aika yllärinä :) .. mä luulin että meidän suvussa ei ole kellää mitään kokemuksia, mutta toisin kävi.. Eli tää sen havainto on joltain 60 luvun loppupuolelta. Se oli ollut kavereiden kanssa Kotkan mussalossa ja oli huomannu taivaalla oudon "pilven" (muistutti pilveä mutta oli siistit reunat jne.) joka oli pistäny silmään, koska tämä pilvi oli liikkunut muiden pilvien vastaiseen suuntaan ja muutellut kurssia.. Pilvi oli myös muuttanu korkeutta ja nopeutta vähän väliä. Ukko oli vaan tuijottanu pilveä, eikä ollu kehdannu puhua edes kavereilleen mitään ku oli ajatellu että ne pitää sitä ihan pöpinä.. Kerto nyt mulle ja muille ensimmäistä kertaa ton "havainnon".. ehkä autto asiaa se, että mä puhuin noista jutuista, ja selvis et useampikin meistä uskoo noihin ilmiöihin.. Eli voisko tästä päätellä, että jos jo 60 luvulla on ollut tollasia havaintoja, niin ne ei missään nimessä voi olla ihmisten aluksia ?
I believe..

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 23 Maalis 2008, 06:42

viltsu kirjoitti:Jos avaruusoliot hyökkäävät. Se on huonompi homma sitten. :alien:



En minä usko, että on vihamielisiä.. Sitähän ei voi varmuudella tietää, mutta luulis että olisivat vuosikymmenien (ehkä jopa vuosituhansien) aikana jo jotain primitiivistä tehnyt jos sitä haluaisivat. Luulen, että ihmisten paskapuheet ja vääristynyt kuva kyseisistä "naapureista" on tehnyt sen, että kaikki luulee niiden olevan vihamielisiä.. ;)
I believe..

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja viltsu » 23 Maalis 2008, 09:50

Eikös 60luvulla UFO havainnot lisääntynyt aivan järkyttävästi?
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 23 Maalis 2008, 11:58

Mut se saattaa olla että UFO jutut on vaan keksittyjä koska aika outoo että juuri 60-luvulla ne alko lisääntyyn, koska joku tyyppii vaan väitti nähneensä UFOja ja sit se sai paljon rahaa ja muut tuli kateelliseks ja alko ite tekeen juttuja että sais rahaa. Mutta mää kyllä ihan tosissaan uskon ulkopuoliseen elämään.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 23 Maalis 2008, 13:24

No meidän ukko oli ainakin hyvin tosissaan kun kerto jutun... ja sano ettei ole ikinä nähny mitään sellasta.. ei ennen sitä eikä sen jälkeen
I believe..

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 23 Maalis 2008, 13:42

En sanonut että teidän ukon juttu ei olisi totta.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 23 Maalis 2008, 16:22

Et niin... sorry ;)
I believe..

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja j0int » 24 Maalis 2008, 00:23

paasselän piruha oli havaittu jo 1800 luvulla, ja nykypäivisinki taltioitu nauhalle, jääny kummastuttamaa mua, mu kylmä itekki joskus meen bongaa sitä:)

Avatar
B-note
Kummitus
Viestit: 54
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 20:12

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja B-note » 24 Maalis 2008, 11:02

Ei mulla mitään isompia havaintoja kyllä ole, pari. Olin autossa kaupasta tulossa, katsahin sitten semmoseen isoon torniin. Sillon ei ollut pimeä, oli iltapäivä. Näin semmosen oudon valon menossa hitaasti sen tornin ohi. Melkein sekunnin se meni semmosta hidasta vauhtia. Sitten toinen juttu. Olin kaverin kanssa kävelemässä liikuntahallilta kotiin. Oli pimeä ilta. Taivaalle kateltiin ja nähtiin semmonen tähden näkönen valo mikä liikku ensiksi alaviistoon ja pysähty ja lähti yläviistoon. Sitten se katosi. Nämä kummatkin oon kyllä 100% varmasti nähny, mutta ufoudesta en ole niinkään varma. :?
ORANJE

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 25 Maalis 2008, 13:45

EILEN ILLALLA TAPAHTUNUTTA! eli mun ensimmäinen kunnon ufohavainto : Menin katselemaan yläkerran ikkunasta kaukoputkella tähtiä, kun mun silmiin osu helvetin kirkas valo meidän lähellä olevan metsän yläpuolelta (eli juuri ja juuri puiden yläpuolelta).. Se oli helvetin kirkas oranssi valo joka vilkkui säännöllisen epäsäännöllisesti. Otin kameran ja yritin ottaa videota siitä mutta aika epäselväksi jäi, joten lähdin kipin kapin kohti valoa kamera kädessä, kun pääsin kuvittelemalleni tapahtumapaikalle, ei näkynyt enää mitään valoa ? vaelsin aika kauan siihen valon suuntaan enkä löytänyt mitään metsiköstä.. kun palasin takasin kotiin ja katoin ikkunasta niin siellä se edelleen välkkyi ? ... en todellakaan ole nähnyt kyseisen metsän luona ikinä mitään tälläistä, ja ollaan tossa talossa asuttu jo reilut 3v ja aika usein taivaalle katselen :D
I believe..

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Ufomies » 25 Maalis 2008, 14:05

NL-havainnoissa on aina se hankala juttu, että yleensä ei ole mahdollisuutta määrittää onko kohde ylipäätään jokin selvärajainen objekti (ts. mekaaninen laite). Kannattaa kirjata aina myös havaintopaikka, ilmansuunta, ja tarkka kellonaika ylös. Ilman näitä tietoja on jatkotutkimusta käytännössä mahdotonta tehdä. Sääilmiöt ja kaikki kuviteltavissa oleva ihmisen toiminta pitäisi pystyä selvittämään alueelta.

Ilmoitahan jos hoksaat jotain uutta liittyen havaintoon ja olosuhteisiin.
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Pätsi » 25 Maalis 2008, 20:17

Huminaa olen kuullu aika usiasti ja olen miettiny että lähteekö se lähimmästä tehtaasta mutta olen myös kuullu sillon kun ei ole lähelläkään tehasta.. eli tapana on mennä aina tupakille kun kuulen huminaa.. ja kun sitä kuvailtiin "vuuuuuuuum" ääneksi niin lisään siihen semmosen asian että ääni kuulostaa pyörivältä...

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 25 Maalis 2008, 20:22

Mielestäni kyllä ihmiset ovat enemmänkin epäileväisiä kertoakseen kokemuksistaan.
Tuskin kovinkaan moni rahaa saa, kun kertoo nähneensä ufon.. Enemmänkin ajattelen, ettei kukaan niistä kovin mielellään kerro.
Jalat maassa, pää pilvissä


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa