Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Burn » 14 Tammi 2008, 16:05

Ajattelin tänne aiheen pistää sillä muut eivät olleet vielä kerenneet... Elikkäs tänne vain havantoja... ( IRC-Galleria nick t^mi )
Viimeksi muokannut Burn, 07 Touko 2008, 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO ja alien havainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 14 Tammi 2008, 16:33

Laitetaampas tänne oma havaintonikin.

Heräsin aamulla kovaan humisevaan ääneen. Avasin verhot ja katsoin ikkunasta ja näin taivaalla lentävän esineen, joka meni todella kovaa vauhtia ja oli näkyvissä vain muutamia sekunteja. Kohde oli musta ja vesipisaran muotoinen (terävä edestä, paksumpi takaa). Tapahtuma sattui 2001 syyskuussa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO ja alien havainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 14 Tammi 2008, 17:45

Joo, meikkukin on nähny tuossa paristi uhvoja, mut ihan kolmannen asteen yhteydestä ei ole tietoo. Vahva luulo on, että mut on abduktoitu kuitenkin, koska niin monet asiat viittaa siihen, ainakin mun serkun papan isä on nähnyt ihan läheltä muukalaisen.. Mut niistä mun jutuista voi lukee irc-gallerian http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1013807 UFOT -yhteisöstä, minne kirjottelen aina sillontällön :alien:

Avatar
Makru
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 20:06

Re: Omat UFO ja alien havainnot.

ViestiKirjoittaja Makru » 15 Tammi 2008, 17:15

Wespa kirjoitti:Laitetaampas tänne oma havaintonikin.

Heräsin aamulla kovaan humisevaan ääneen. Avasin verhot ja katsoin ikkunasta ja näin taivaalla lentävän esineen, joka meni todella kovaa vauhtia ja oli näkyvissä vain muutamia sekunteja. Kohde oli musta ja vesipisaran muotoinen (terävä edestä, paksumpi takaa). Tapahtuma sattui 2001 syyskuussa.


Miksköhän jossai väittäävät ettei niistä kuulu mitään ääntä? :roll:
"Minulla ei ole ystäviä - on vain vihollisia, joita vastaan en ole vielä taistellut." :demonbunny:

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO ja alien havainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 15 Tammi 2008, 17:21

Makru kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Laitetaampas tänne oma havaintonikin.

Heräsin aamulla kovaan humisevaan ääneen. Avasin verhot ja katsoin ikkunasta ja näin taivaalla lentävän esineen, joka meni todella kovaa vauhtia ja oli näkyvissä vain muutamia sekunteja. Kohde oli musta ja vesipisaran muotoinen (terävä edestä, paksumpi takaa). Tapahtuma sattui 2001 syyskuussa.


Miksköhän jossai väittäävät ettei niistä kuulu mitään ääntä? :roll:


Kyllähän niistä huminaa yleensä kuuluu, mut joskus voi olla ettei kuulu mitään.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Tammi 2008, 20:04

Tuosta huminasta tuli mieleeni, että kuulin tuossa viime sunnuntaina (13.1.2008) outoa huminaa joskus 22.00 aikoihin illalla. Kyseessä oli sellainen matala "vuuum" -ääni, joka tuntui kuuluvan suoraan yläpuolelta. Olin havaintohetkellä ulkona ja katselin taivalle, mutta en nähnyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Ääni kuului n. 1-3 minuuttia ja pysyi kokoajan saman voimakkuisena, joka viittaisi paikallaan olevaan kohteseen.

Mikä oudointa, niin ainakin kolme ihmistä on jo kertonut kuulleensa saman äänen samana päivänä! Juttelin asiasta mm. tiltin ja peliplaneetan foormeilla ja muitakin havaitsijoita löytyi.

Oletteko itse kuulleet outoa huminaa/ääntä ulkoa lähipäivinä?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Burn » 15 Tammi 2008, 20:07

Wespa kirjoitti:Tuosta huminasta tuli mieleeni, että kuulin tuossa viime sunnuntaina (13.1.2008) outoa huminaa joskus 22.00 aikoihin illalla. Kyseessä oli sellainen matala "vuuum" -ääni, joka tuntui kuuluvan suoraan yläpuolelta. Olin havaintohetkellä ulkona ja katselin taivalle, mutta en nähnyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Ääni kuului n. 1-3 minuuttia ja pysyi kokoajan saman voimakkuisena, joka viittaisi paikallaan olevaan kohteseen.

Mikä oudointa, niin ainakin kolme ihmistä on jo kertonut kuulleensa saman äänen samana päivänä! Juttelin asiasta mm. tiltin ja peliplaneetan foormeilla ja muitakin havaitsijoita löytyi.

Oletteko itse kuulleet outoa huminaa/ääntä ulkoa lähipäivinä?


Itse kuulin eilen ta itoissa päivänä n. 20.00 kun olin tulossa kotiin.. SE kesti 1-2min... ( samallaien kuin Wespan )
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

WM_

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Tammi 2008, 22:42

Joskus olin aivan varma että näin UFO:n. Nyt siitä on niin aikaa että sanoisin sen olleen joku mikä lie..
Mutta: olimme tulossa jostain vanhempieni kanssa, ja minulla ikää oli n.10v. Oli pimeää, katsottiin äitin kanssa takaikkunasta taivaalle. Yhden äkin keskelle taivasta syttyi todella ison tähden näköinen valo, se liikkui jonkin matkaa ja "sammui". Eli tuli tyhjästä, liikkui vähän ja sammui. Pienenä uskoi kaiken joulupukista Helinä -keijuun olevan totta joten en tuostakaan muuta ajatellut kuin että UFOhan se siinä!
:geek:

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Regendos » 16 Tammi 2008, 06:57

Koskaan en ole UFOon törmännyt. En tiedä onko se huono vai hyvä asia sitten loppujenlopuksi, mutta liian selvä kohtaaminen voisi vain johtaa minun kohdallani pakkopaitaan ja pyöreään huoneeseen.

Sienna
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 09:07
Paikkakunta: eteläinen Suomi

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Sienna » 16 Tammi 2008, 11:14

Tämä ei ole mun oma havaintoni, mutta kerron sen mitä tätini koki 70-luvun Australiassa asuessaan siellä perheineen. Taustatiedoksi, että mun täti (nyt 60 ja risat) on ihan normaali ihminen joka tuskin keksii päästään mitään järjetöntä.

He olivat miehensä kanssa (joka tän mulle alunperin kertoikin) nukkumassa normaalisti vuoteissaan, kun olivat heränneet todella kirkkaaseen violetin sävyiseen valoon. Koko huone kylpi tässä valossa ja siihen liittyi voimakas ääni. Kumpikin olivat hereillä mutta eivät pystyneet liikkua. Tätini tai hänen miehensä eivät halunneet sen tarkemmin eritellä tapausta, mutta "jotain" tapahtui tätini korvalle, jonka seurauksena hän menetti siitä korvasta kuulonsa.

Tapauksen jälkeen lehdessä oli juttu, jossa kerrottiin satojen ihmisten nähneen ufoilmiön samana yönä.

Avatar
Makru
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 20:06

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Makru » 16 Tammi 2008, 17:08

Enpä itekkää ole kohdannut UFO:ihin, mut mun äiti kerto seuraavanlaisen tarinan:

Äitini oli nukkunut veljensä kanssa kotonaan lattialla, jalat ikkunaan päin eli siitä siis näki hyvin ulos! Ja silloin ei ollut vielä mitään sälekaihtimia ikkunoissa tai mitään paitsi joku kappaverho tms. Sit mun äidin veli oli sanonu et "Kuu tulee kohti, Kuu tulee kohti" ja sit mun äiti oli noussu seisomaan ja kattonu ulos. Joku valopallo oli tullu melko nopeesti niitä kohti ja sit se meni talon yli ja pysähty ladon katon päälle! No ne oli menny kattomaan sit toisesta ikkunasta ja sen ladon peltikatto loisti tosi kirkkaasti siitä valopallosta tulevaa valoo. No se valopallo oli sit ollu siinä kymmenisen minuuttia kunnes se lähti kieppumaan kohti puitten latvoja ja katosi. Koko "näytös" oli kestäny suunnilleen noin puolituntia,

Ja sit toinen:

Mun isän veli oli ollu menossa kotiinsa kun se oli ollu rakentamassa meidän taloo mun isän apuna ja sit oli auton ikkunasta nähny ku taivaalla oli kolme valopistettä kieppunu hullunlailla ristiinrastiin.
"Minulla ei ole ystäviä - on vain vihollisia, joita vastaan en ole vielä taistellut." :demonbunny:

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 17 Tammi 2008, 10:14

WM_ kirjoitti:Yhden äkin keskelle taivasta syttyi todella ison tähden näköinen valo, se liikkui jonkin matkaa ja "sammui". Eli tuli tyhjästä, liikkui vähän ja sammui.

Itse näin tuossa ihan muutama viikko sitten samanlaisen. Aamulla kävelin bussipysäkkiä päin kun yhtäkkiä melko alas taivaalle syttyi isohkon tähden näköinen ilmiö. Se ikään kuin "tippui" alas vähän matkaa ja sammui saman tien.

Mutta olisikos tuo ollut sitten ihan vaan tähdenlento :|
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja s3nsi » 17 Tammi 2008, 16:23

WM_ kirjoitti:Yhden äkin keskelle taivasta syttyi todella ison tähden näköinen valo, se liikkui jonkin matkaa ja "sammui". Eli tuli tyhjästä, liikkui vähän ja sammui.
:geek:


Mulla oli viime syksynä aika samankaltainen kokemus. Pimeällä taivaalla näkyi aika matalla jokin kirkas objekti joka koko ajan kirkastui entisestään. Sitten se nopeasti himmeni ja hävisi. Se liikkui näkökentässäni vasemmalta oikealle aika hidasta vauhtia. Samaan aikaan kuulin jonkin oudon äänen. Koko tapahtuma kesti arviolta viisi sekunttia.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
Weetsi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 05:55

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Weetsi » 18 Tammi 2008, 08:42

Joskus nuorempana kauan ihmettelin yhtä taivaalla liitelevää pyöreää kapistusta ja kauan sitä kiikaroinkin, mutta taisi olla vain sääpallo. Ei mitään tuon suurempia kyllä nyt tule mieleen, että omat havainnot ovat siis jääneet aika pieniksi =D

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 19 Tammi 2008, 18:52

Sienna kirjoitti:Tämä ei ole mun oma havaintoni, mutta kerron sen mitä tätini koki 70-luvun Australiassa asuessaan siellä perheineen. Taustatiedoksi, että mun täti (nyt 60 ja risat) on ihan normaali ihminen joka tuskin keksii päästään mitään järjetöntä.

He olivat miehensä kanssa (joka tän mulle alunperin kertoikin) nukkumassa normaalisti vuoteissaan, kun olivat heränneet todella kirkkaaseen violetin sävyiseen valoon. Koko huone kylpi tässä valossa ja siihen liittyi voimakas ääni. Kumpikin olivat hereillä mutta eivät pystyneet liikkua. Tätini tai hänen miehensä eivät halunneet sen tarkemmin eritellä tapausta, mutta "jotain" tapahtui tätini korvalle, jonka seurauksena hän menetti siitä korvasta kuulonsa.

Tapauksen jälkeen lehdessä oli juttu, jossa kerrottiin satojen ihmisten nähneen ufoilmiön samana yönä.


Varmaan se klassinen ufosieppaus :alienownage: .

Niitähän tapahtuu nykypäivänä kokoajan (En ihmettele kyllä että miksi).

"En ihmettele kyllä että miksi" <- sanon noin koska oon ite aika paljon lukenut ufoista kertovia kirjoja, abduktioista (sieppauksista), kontakteista jne; ja maailma on aika pahassa tilassa ihmisten takia, niin ihmisiä tutkitaan aika paljon (Ja erityisesti ne harmaat lyhyet olennot kuulema tekevät risteytyskokeita eli luovat hybridejä ja sieppaavat ihmisiä).

Kokoajan tulee vaan lisää tietoja että ihmisiä on siepattu (skeptikot nyt tietty sanoo tuohonkin mitä ne sanoo :roll: :demoni: ). Mut tää on vaan näköjään hyväksyttävä tosiasia!

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Werttinen » 20 Tammi 2008, 13:02

Kerran kyllä kaverin kanssa nähtiin jonkimoinen ufo, se oli tosi iso ja se lensi niiku pilvien yläpuolella ja siitä näkyi vaan semmoset rengasmaiset villkuvat valot jonki aikaa se vaan löhysti eteenpäin mutta katosi sitten en kyllä tiedä mahtoiko alkoholilla olla vaikutusta asiaan mutta molemmat nähtiin se :lol:

Enkä tuota ennen en oo kyllä mihinkää ufoihin uskonu mutta mikä on syynä että kaikki ufot ovat erinlaisia? Jos lähetään vaikka lentävistä lautasista Tuleeko ne vain muilta eri planeetoilta ja heillä olisi eri teknologiaaa. Nämä luonnon ufot kuten joku salamapallo sun muut ovat toinen juttu osan niistä voi tieteellä selittää.. ja sitten se että 70 luvulla ufot oli sellaisia Lautasia suoraansanotusti mutta nykyään nissä on hirveet valot sun muut härvelit onko "heidän" teknologia kehittynyt niin paljon + 30 vuodessa?
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Burn » 20 Tammi 2008, 13:11

Werttinen kirjoitti:mikä on syynä että kaikki ufot ovat erinlaisia?


Onhan meillä ihmisilläkin erillaisia lentokoneita : D.
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Werttinen » 20 Tammi 2008, 16:08

Niin mutta kun katsot noita vanhoja ufo kuvia huomaatko että monet ufo kuvat olivat samantapaisa/näköisiä vielä
vuosikymmeniä sitten. Mutta 90-00 jälkeen alkoi tulla erilaisia kuvia. Juuri tälläisiä valosäkkyröitä toki noita tommosia pelkkiä lautasia enempi mutta silti miten ei ennen ollut näin värikkäitä ufoja?


http://ufocasebook.com/california1970s.jpg

http://ufocasebook.com/japan4large.jpg
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 21 Tammi 2008, 12:35

lueskelin noita muutamia juttuja valopalloista ja niiden liikkeistä :) minulle tuli kyllä mieleen että olen nähnyt jokusen "luonnonilmiönkin" vaikka en kyllä väitä että mitään maan ulkopuolelta ei voisikaan vierailla täällä ;) jos kerran täälläkin elämää miksi ei muuallakin..

MUTTA! näin avaruusromun tippumisen kerran tossa muutama vuosi sitten oli aika hieno joskin hämäävän näköinen näky:) luulin aluksi isoksi tähdenlennoksi mutta siitä irtosi kappaleita ja lenti siin sivussa ns "tuli hileenä" ja perään jäi savua.. todella korkealla sitten se hommeli haihtui kokonaan pois:) jättäen savuavan pilven viellä jälkeensä :alien2:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 21 Tammi 2008, 17:03

Werttinen kirjoitti:mikä on syynä että kaikki ufot ovat erinlaisia? Jos lähetään vaikka lentävistä lautasista Tuleeko ne vain muilta eri planeetoilta ja heillä olisi eri teknologiaaa. -- ja sitten se että 70 luvulla ufot oli sellaisia Lautasia suoraansanotusti mutta nykyään nissä on hirveet valot sun muut härvelit onko "heidän" teknologia kehittynyt niin paljon + 30 vuodessa?

Periaatteessa pari vaihtoehtoa, miksi nykyään on nuita "härveleitä" havaituissa avaruusaluksissa. Joko niin, että heidän teknologia on tosiaan kehittynyt, tai sitten meidän teknologian kehittymisen myötä ihmiset kuvittelevat nähneensä lentävissä lautasissa kaikenmoisia härpättimiä. Eihän se nyt kävisi laatuun, että ulkoavaruuden olennoilla olisi yksinkertaisemmat (tai yksinkertaisemman näköiset) tekniset vempeleet kuin meillä :roll:
yes, it may seem ridiculous.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa