Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
sani
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Maalis 2010, 08:16

Ufouni - taas!

ViestiKirjoittaja sani » 18 Maalis 2010, 08:54

Olen todella lyhyen ajan sisällä nähnyt ufounia, viimeisimmän viime yönä, toisen viime viikonloppuna.
Eikä nämä suinkaan ole ainoita kertoja, jolloin olen ufounia nähnyt..

Kerronpa nyt viimeöisestä unesta.Unessa oltiin poikani kanssa nukkumassa, oli siis yö. Yhtäkkiä heräsin siinä unessa sellaiseen ääneen, että aivankuin joku olisi pyrkimässä ulko-ovestamme sisään meille. Säikähdin tietysti, mutta siitä huolimatta päätin lähteä katsomaan, kuka siellä oikein oli tulossa meille keskellä yötä, kävin herättämässä poikanikin nopeasti.
Siinä matkalla makuuhuoneesta eteiseen olin sitten ilmeisesti menettänyt jotenkin tajuntani, koska kun hetken päästä virkosin, makasin pitkin pituuttani siinä eteisen lattialla maton päällä, samoinkuin poikanikin. Kun kohotin päätäni, huomasin siinä vieressäni lattialla istumassa jonkun tummahkon olion, joka ei ollut ihminenkään, pituudeltaan ehkä jotain hieman reilun metrin mittainen ehkä korkeintaan.
Koska kuitenkin oli tosi pimeää, eikä valoja ollut päällä, en nähnyt sen paremmin sitä.
Pelästyin tietysti hieman, kun tajusin sen olevan jokin alieni, humanoidi ja hän ikäänkuin luki ajatukseni ja tunnetilani ja "sanoi" ilmeisesti telepatian välityksellä mulle: "Ei tarvi pelätä. Olen tullut katsomaan, että teillä on kaikki hyvin".

Kommunikointi tapahtui siis telepaattisesti tämän otuksen kanssa ja tämä otus sai aikaan sellaisen rauhoittavan tunnelman, enkä enää niin osannut pelätäkään. Ajatellessani mielessäni, että minkäköhänlaisella aluksella hän on mahtanut meille tulla, hän vastasikin siihen heti: "Ufo on tuolla pihalla, voidaan mennä katsomaan sitä jos haluatte".
Siihen en kuitenkaan uskaltautunut ja sanoinkin, että jos ei kuitenkaan tällä kertaa.
Poikani oli tällä välin käynyt hakemassa kännynsä ja ottanut salaa sillä yhden kuvan alienista, joka näkyikin kuvassa mutta aika epämääräisenä hahmona. Kun itse ajattelin ottavani hänestä kuvan myöskin, hän kielsi niin tekemästä. Hän ei myöskään antanut laittaa valoja päälle.

Sitten hän olikin kohta jo kadonnut ja jäimme poikani kanssa katsomaan sitä hänen salaa ottamaansa kuvaa kännyssä..

Tuosta unesta jäi tosi hyvä fiilis, oli tosi miellyttävä uni!
Mitäköhän mahtaa tarkoittaa sitten..

Noin viikon takaisesta unesta muistan vain jotain pätkiä..
Meitä oli unessa muutamia naispuolisia, jotka oli "kerätty" jostain yhteen ja viety jonnekin outoon paikkaan..
Sinne sitten ilmestyi noita humanoideja, jotka olivat todella paljon ihmisen kaltaisia, itseasiassa kaikki olivat aivan ihmisen näköisiä päällisin puolin, mutta jotenkin tiesin, etteivät ne sitä olisi joka tavalla.
He olivat pukeutuneet jonkinlaisiin "uniformuihin" jokainen ja olivat toinen toistaan komeamman näköisiä ja he tulivat siihen eteemme seisomaan.
Tajusin yhtäkkiä, että kyse oli jonkinlaisesta Valitsemistilaisuudesta:
Näiden miespuolisten humanoidien oli tarkoitus valita meistä ihmisistä, naisista, ikäänkuin puolisot itselleen!
Itse kiinnitin huomioni erääseen komeaan ja selkeäpiirteiseen mieheen, jolla oli harteille ulottuvat tummat, hieman taipuisat hiukset ja tämä samainen mies ei saanut katsettaan irti minusta.

Tuohon uni oikeastaan sitten päättyikin, mutta muistan vielä sen, että tuon tummahiuksisen avaruuden miehen ja minun välillä oli todella outoa (seksuaalista) vetovoimaa ja yhteenkuuluvuudentunnetta..


Monenlaisia muitakin unia on tullu nähtyä, kiiltävistä hornetin mallisista pitkulaisista hopeanvärisistä aluksista jne jne
Ja useita kertoja :)

Voisko joku kertoa mitä ajatuksia nämä uneni herättivät teissä, kiitos.
Ois mielenkiintoista kuulla.

Sen verran vielä haluan sanoa, että olen ite henk.koht. aina uskonu ufoihin ja humanoideihin jne. aivan jo pienestä saakka ja olen tällä hetkellä 40v.
Uskomuksilleni on naurettukin ja oma isäni jopa taitaa pitää ihan hulluna, muttei sekään ole omaa uskomustani hämärtänyt millään lailla.
Tällä hetkellä tuskin maltan odottaa sitä hetkeä, kun Suuri Paljastus liittyen ufoihin ja maan ulkopuoliseen elämään Viimein paljastetaan USA:n viranomaisten taholta!!! Se tulee olemaan todella hekumallinen hetki ;)
Moni tulee järkyttymäänkin varmasti, varsinkin sellaiset, jotka ovat tällaiset jutut aina kieltäneet, mutta itse odotan tuota hetkeä kuumeisesti!

sani
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Maalis 2010, 08:16

Tässä eräs aiempi uneni..

ViestiKirjoittaja sani » 18 Maalis 2010, 09:25

marraskuulta 2008..

Olin unessa erään tuntemani (lapsuudenaikaisen) rivitalon takapihalla kahden tuttuni kanssa, istuimme nurmikolla ja tóuhusimme siinä jotain.
Olin hetkeä ennen sanonu heille ääneen, että tulispa ufo nyt ja veis mennessään..
Eikä menny kauaa kun aloimme yhtäkkiä tuntea, että maa alamme alkoi kadota, nousimme kuin itsestään "leijuen" hiljalleen ylöspäin ja tavallaan "istuimme" siellä ilmassa noin parin kolmen metrin korkeudessa ikäänkuin tyhjän päällä. Jonkin aikaa sitä kesti kunnes tipahdimme yhtä yllättäen maanpinnalle takaisinja olimme aivan ihmeissämme!

Sitten huomaisn kuinka talon seinustalta päin lähti kaksi humanoidia (olivat ihmisen kokoisia kylläkin, mutta vihreä-sinisiä väriltään) astelemaan meitä kohti hitaasti kädessään jokin pitkulainen "ase" tms.
Näin kuinka niitä kahta ehdittiin jo lyödä sillä tainnuksiin ja yritin siinä sitten kovasti näytellä jo valmiiksi tajutonta, etteivät olisi minuakin lyöneet sillä tainnuksiin. Toinen humanoideista kuitenkin huomasi teeskentelemiseni ja viimeinen muistikuvani olikin se, kun näin hänen saappaansa ihan silmieni edessä ennenkuin itekin menetin iskusta tajuntani joksikin aikaa.
Aloin heräillä siinä sitten jonkin ajan kuluttua sellaiseen outoon ja pelottavalta tuntuvaan tunteeseen, että tunsin kun toinen heistä alkoi hitaasti työntyä sisälleni!!
Olin kuitenkin sen verran jotenkin "pökkeröisenä" siinä makaamassa, etten pystyny tekemään asialle mitään, vaikka tajusinkin mitä meneillään oli ja silmieni raosta sitä touhua siinä vain pystyin jotenkin seuraamaan.

Se tuntui todella pelottavalta ja järkyttävältä tilanteelta ensin, mutta sitten fiilis muuttuikin jotenkin kummasti unessa, kun se tilanne alkoikin tuntua oudon kiihottavalta ja ihanalta!
Humanoidi vielä käänsi mut toisin päin siinä ja alkoi takaapäinkin panemaan..
Se sisääntyöntyminen tuntui kestävän todella kauan ja tuntui ihan siinä unessa, että hänellä taisi olla todella isopitkä kaikin puolin, kun kesti pitkään ennenkuin se "kalu" tuntui olevan perillä saakka.

Mutta siis todella outo uni oli, aluksi pelottava ja painajaismainen ja siitä sitten yllättäen muuttui eroottiseksi ja ihanaksi, vaikka väkisin ottivat minut..

Ois TODELLA mielenkiintoista saada kuulla, millaisia ajatuksia tämä uneni herätti teissä.. vai mahtoiko olla uni ollenkaan..

Jay
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 01:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jay » 20 Heinä 2010, 01:38

Tiia kirjoitti:Kannattaa lukea paljon UFOKIRJALLISUUTTA ja VÄLTTÄÄ MAHDOLLISIMMAN PALJON NIITÄ "INDEPENDENCE DAY" - tyylisiä elokuvia :lol: :lol: jos ihan tosissaan haluaa saada tietoa muista sivilisaatioista.


Onhan tää nyt varmasti vitsi? Millä ihmeellä voi saada tosissaan tietoa sellaisesta mitä ei oo todistettu olevan olemassa?
Äläkä sano että kyllä sinä tiedät näin olevan, et voi tietää mitenkään. No offence.

Itsehän kyllä uskon että jossain toisessa aurinkokunnassa voi olla elämää, JOS edellytykset siihin ovat samat kuin maapallolla. Ilmakehä, sopivan kaukana auringosta ym sellaset. Mutta ei sekään sitä tarkota että siellä lenneltäis aluksilla ja etittäis toisia sivilisaatioita, eikä edes sitä että elämä olis älyllistä.

Joku tuossa ihmettelikin miks suurin osa uhvokuvista on niin huonolaatusia. Jotenkin vaan sattuu olemaan joku 70-luvulla valmistettu kamera aina mukana ku tapahtuu näitä "havaintoja". Kyllä nykyajan kameroilla luulis saavan hieman parempilaatusta kuvaa aikaseksi. Enkä nyt puhu videoista, ne on ihan selkeesti itsetehtyjä. Paitsi se Kiinan taimikämaaikinäolikaa ohilento, se oli jonkunsortin raketti. Nimittäin tuo http://www.youtube.com/watch?v=7tNFWkdCvFs Vandenbergin rakettilaukasu on ihan täysin samanlainen.

Eipä kai tässä sitten muuta. Live long and prosper, may the force be with you ja sitä rataa.

Jay
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 01:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jay » 20 Heinä 2010, 01:42

Mulukku kirjoitti:mistä kaikki tällainen avaruusukkeli homma ois yhtäkkia vaan keksitty? :O


Mistäs kaikki muutkin sadut on keksitty? Jollakulla on mielikuvitusta. Ja jotkut hörhelöt ottaa todesta.

Jay
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 01:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jay » 20 Heinä 2010, 01:50

JFK kirjoitti:Kommentissasi on paljon perää. Itse olen pohtinut asiaa vähän samalta kantilta ja jos mekin olemme täälä niin täytyy jossain muualla olla myös muitakin. On se vaan niin pirun iso paikka.


Mut millä perusteella se elämä on kehittyneempää? Tuossa aiemmin jo mainitsinkin että kyllä minäkin uskon siihin että jossain toisessa aurinkokunnassa voi olla elämää, jos elämän perusedellytykset ovat samat kuin maapallolla. Mutta vieläkään se ei tarkoita sitä että se elämä olis älyllistä ja meitä biljoona vuotta edellä.

Jay
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 01:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jay » 20 Heinä 2010, 01:57

ninjani kirjoitti:Tuli mieleen äsken kuva, jossa oli selittämättömiä valoja... Siirsin kuvan tietokoneelle, mutta tietokoneemme käytettiin huollossa ja kaikki tiedostot poistettiin ja sinne meni se kuva... Kun otin kuvan en nähnyt niitä valoja, mutta kuvassa ne näkyi... Kuva oli otettu talvella eli se oli aivan pimeä, paitsi tietenkin jotkut valot mitkä tuli talojen sisältä tai muualla...


Etteipä vain kuule olisi salamavalo osunu joku hiukkasiin joko linssissä tai ilmassa. Niin ainakin muissa kummitus- ja ufotapauksissa on todistettu käyneen.

Jay
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 01:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jay » 20 Heinä 2010, 02:09

Tiia kirjoitti:Hyvin epätodennäköistä että olis UFO tipahtanu ja kaivautunu jonnekkin tuonne maan alle.
Mutta se Tunguskan tapaus on kyllä ihan eri juttu, vaikka sekin on kyllä pistetty X-Filesiin mukaan ;D.


Niin, joku meteoriitintapainenhan se.

"Tutkimusryhmät löysivät maaperästä mikroskooppisia lasipisaroita, jotka sisälsivät meteoriiteille tyypillistä iridiumia ja nikkeliä."

Jay
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 01:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jay » 20 Heinä 2010, 02:20

clayman kirjoitti:Sattuiko ketään muu näitä näkemään?


Tää nyt on niin offtopiccia ku vaa olla ja voi, mut oikea kirjotusasu olis "Sattuiko KUKAAN muu...jne".

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 19 Syys 2010, 12:16

maanantaina jokusen päivää sitten illalla, äitini pyysi minut takapihalle katsomaan taivaalla olevaa vilkkuvaa ilmiötä. Se oli pieni ja liikkui hyvin hitaasti ja mutkitteli omituisesti. Äitini oli ihan ihmeissään vaikkei mihinkään ufoihin tms. usko. Yritin sanoa äitilleni että se olisi lentokone, vaikken ollut asiasta itsekkään varma. Se liikkui niin... leijuvan oloisesti ? Erilailla kuin lentokone tai helikopteri. Ihan kuin se olisi vilkkunut sinisen, punasen ja valkoisen väreissä. Lopulta se vain sitten katosi kuin tuhkatuuleen ja äitini katsoi kauan sen jälkeen taivasta ilmeettömänä. Kuulimme ilmiön aikaan möreää huminaa, erilaista kuin lentokoneen. Asiasta ei olla tässä perheessä tuon maanantaisen jälkeen puhuttu.
NOTHING LASTS FOREVER

Mannish Boy
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Loka 2010, 14:19

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Mannish Boy » 19 Loka 2010, 23:09

Sanniwiuh kirjoitti:maanantaina jokusen päivää sitten illalla, äitini pyysi minut takapihalle katsomaan taivaalla olevaa vilkkuvaa ilmiötä. Se oli pieni ja liikkui hyvin hitaasti ja mutkitteli omituisesti. Äitini oli ihan ihmeissään vaikkei mihinkään ufoihin tms. usko. Yritin sanoa äitilleni että se olisi lentokone, vaikken ollut asiasta itsekkään varma. Se liikkui niin... leijuvan oloisesti ? Erilailla kuin lentokone tai helikopteri. Ihan kuin se olisi vilkkunut sinisen, punasen ja valkoisen väreissä. Lopulta se vain sitten katosi kuin tuhkatuuleen ja äitini katsoi kauan sen jälkeen taivasta ilmeettömänä. Kuulimme ilmiön aikaan möreää huminaa, erilaista kuin lentokoneen. Asiasta ei olla tässä perheessä tuon maanantaisen jälkeen puhuttu.


Iloksesi voin kertoa, että kokemuksesi on rinnastettavissa minun ja naisystäväni kokemukseemme sunnuntai-maanantai yönä :tapu:
Näimme taivaalla todella erikoisen valonlähteen, jonka oletimme tottakai olevan tähti tai jokin muu sinnepäin viittaava.
Hetken kuitenkin katseltuamme näimme selvasti sen "kääntyilevän" ja muuttavan muotoaan. Se hohti todella selvästi. Aloimme tottakai katselemaan sen ympärille, josko näkyis jotain muuta samankaltaista.Näkemästä ei voinut erehtyä! 3 "valoa" oli tuon edellämainitun lähistöllä rinnakkain ja teki nopeita kaarimaisia liikkeitä. Hetken kuluttua alin näistä 3 "valosta" lähti nopeasti oikealle ja hävisi. Hetken kuluttua se tuli takaisin ja sitten ne kaikki katosivat. Bongasimme 1-2h kestäneen katselumme aikana vielä kaksi "valoa" lisää. Toinen niistä meni jopa katveen taakse ja teki myös näitä kaarimaisia liikkeitä. Se ei voinut olla helikopterikaan, koska liikkeet olivat siis todella rivakoita. Tämä "valo" oli paljon matalemmalla, kuin muut. Paljon muutakin liikehdintää ne tekivät, mutta sitä on mahdotonta selittää tarkasti näin jälkeenpäin. Lopuksi yksin katseltuani (naisystäväni meni nukkumaan) näin koko taivaan poikki menevän "valon." Se liikkui todella nopeasti ja ei lainkaan lentokoneen tavoin.
Kaikki nämä ilmiöt vaihtelivat valonsa väriään valkoisesta, keltaiseen, punaiseen, vihertävään ja siniseen.
Käytän kirjoituksissani termiä "valo", koska pimeän yötaivaan takia en nähnyt selviä muotoja ja mahdollisuuksiahan näiden "valojen" olemassaoloon kuitenkin on. Kuitenkin usko asiaan on kova ja naisystäväni viimeaikaiset unet sekoittuvat ja liittyvät pelottavan erikoisesti viime yön kokemuksiimme. Mielikuvituksen oikuistakaan tuskin on kyse, koska soitimme tutullemme, että näkeekö hän taivaalla samoja ilmiöitä ja näkihän hän. TÄYSIN SAMOJA!

kabanossi
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 22:48

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja kabanossi » 28 Joulu 2010, 00:09

POISTIN
Viimeksi muokannut kabanossi, 25 Tammi 2011, 01:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Modernworld
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 16 Heinä 2009, 10:08

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Modernworld » 15 Tammi 2011, 16:20

Oma havaintoni tapahtui varmaankin -87 tai niillä main. Oli kesäinen alkuilta, hieman jo hämärää. Ajelimme pyörällä siskoni kanssa. Minä olin kyydissä ja siskoni ajoi pyörää. Havahduin taivaalta tulevaan valoon ja katsoessani ylös näin n.30 m korkeudella ehkä n. 8m halkaisijaltaan olevan hohtavanvihreän pyöreän aluksen vilahtavan nopeasti ylitsemme metsän taakse. Siskoni kysyi, että mikä se oli, mutta hän ei ehtinyt nähdä alusta koska hänen katseensa oli tiessä.

Alus oli hohtavan vihreä ja siinä oli vaaleampia viivoja, kuin ruudukko. Kokoa oli sen verran paljon, että ei ole epäilystäkään että se olisi ollut lentokone tms. Ääntä ei kuulunut, ainoastaan valo kiinnitti huomiomme. Muistan tapauksen vieläkin kuin eilisen päivän

kabanossi
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 22:48

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja kabanossi » 25 Tammi 2011, 01:02

Olen nähnyt monestikkin epämääräistä sekä selkeää aikas läheltäkin sekä kaukaa, olen itse hieman skeptinen näiden asioiden kanssa vaikka niitä on kokenut ja nähnyt..
Mutta en halua itsekkään näitä kokemuksia täällä mainostaa kun tuli jo sellainen olo ettei täälläkään niistä voi oikein puhua.


joo, hulluikshan suurin osa meistä leimattaisiin =) itsekin monesti mietin et viittinkö edes täällä kertoa kokemuksista, koska tyhmältähän se kuullostaa kun "järkevästi" miettii tai toisten näkökulmasta..
oon muutamille kaveripiireissä kertonut omasta kokemuksesta, niin ei yksikään usko. parempi siis pitää pää kiinni =D

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 25 Tammi 2011, 10:43

Tästä on jo aikaa muutamia vuosia oiskohan ollut 1993 syksyä kun ajoin anopilaan päin, taivas oli syksyisen kirkas näkyi tähtiä. Pohjosen taivaalle ilmesty pallomainen valo joka oli vihertävä se ja kautu toiseen palloon ja hävisi. En tiedä mikä se oli, mutta samoihin aikoihin oli nähty muualakin samlainen ilmiö :ufo:
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
Chici
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 13:40
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Chici » 27 Huhti 2011, 14:13

Mulla oli eräs tapahtuma joskus 16.3.11 ,kun näin jonkun oudon pallon.Merkkasin muistiin ja nyt viimein ajattelin kertoa siitä jollekin ,kun ei varmaan kukaan muukaan uskoisi. :S Olin siis tulossa kaverini koiran lenkiltä. (siis hän oli jatkanut matkaa ja kuljin yksin) Sää oli kirkas ja katselin huvikseni taivaalle. Huomioni kesittyi yhteen valkoiseen "palloon" ,joka meni taivaalla. Aluksi luulin sen olevan lentokone ,mutta hetken sitä katseltuani huomasin ,että siitä ei kuulunut mitään ääntä ,ei ollut mitään siipiä yms. Sitten ajattelin : "Hei tää on nyt se ufo!" Kaivoin kännykkäni taskusta ja yritin kuvata ,mutta se pallo oli liian pieni näkyäkseen siinä. Katsoin sitten lentorataa ja se oli liian outo esim.sääpallolle ,sillä lentorata oli ,kuin s-kirjain jolla oli pitkä häntä. :S Pallo pienentyi ja se katosi lopulta kokonaan. (Pallo oli jotenkin pyramidin muotoinen ,jolla oli pyöreähköt kulmat.Pyörimisliikettä oli ehkä sillä valkoisella pinnalla näkyi varjoja ,jota menivät sen mukaisesti.) Oliko ufo vai joku muu?
On paljon mahdollisempaa ,että avaruudessa on elämää ,kuin voittaa lotossa XDD

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jopelius » 27 Huhti 2011, 14:18

Chici kirjoitti:Oliko ufo vai joku muu?


Kaikesta päätellen oli U.F.O. eli undentified flying object, suomeksi tunnistamaton lentävä esine. Et tunnistanut sitä, joten ufohan se.

Jos tarkoitat oliko se alienalus, siitä ei voi olla varma.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Chici
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 13:40
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Chici » 27 Huhti 2011, 19:53

Chici kirjoitti:Mulla oli eräs tapahtuma joskus 16.3.11 ,kun näin jonkun oudon pallon.Merkkasin muistiin ja nyt viimein ajattelin kertoa siitä jollekin ,kun ei varmaan kukaan muukaan uskoisi. :S Olin siis tulossa kaverini koiran lenkiltä. (siis hän oli jatkanut matkaa ja kuljin yksin) Sää oli kirkas ja katselin huvikseni taivaalle. Huomioni kesittyi yhteen valkoiseen "palloon" ,joka meni taivaalla. Aluksi luulin sen olevan lentokone ,mutta hetken sitä katseltuani huomasin ,että siitä ei kuulunut mitään ääntä ,ei ollut mitään siipiä yms. Sitten ajattelin : "Hei tää on nyt se ufo!" Kaivoin kännykkäni taskusta ja yritin kuvata ,mutta se pallo oli liian pieni näkyäkseen siinä. Katsoin sitten lentorataa ja se oli liian outo esim.sääpallolle ,sillä lentorata oli ,kuin s-kirjain jolla oli pitkä häntä. :S Pallo pienentyi ja se katosi lopulta kokonaan. (Pallo oli jotenkin pyramidin muotoinen ,jolla oli pyöreähköt kulmat.Pyörimisliikettä oli ehkä sillä valkoisella pinnalla näkyi varjoja ,jota menivät sen mukaisesti.) Oliko ufo vai joku muu?


Minua hiukan pelottaa ,koska tämän tapauksen jälkeen muistini on alkanut pätkiä enkä muista tapauksesta enää kunnolla mitään ,ellen olisi kirjoittanut tapahtumia ylös. Kaiken maailman ufounetkin ovat alkaneet. :S
On paljon mahdollisempaa ,että avaruudessa on elämää ,kuin voittaa lotossa XDD

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 06 Touko 2011, 14:10

Omaksi pettymykseksi ei ole tullut varsinaista kunnon ufokokemusta vastaan koskaan, ainoa on ollut kun kerran kaverin luona oltiin porukalla ja katseltiin taivaalle yöllä niin yhtäkkiä yksi tähti ilmestyi kohtaan mihin katsoin ja alkoi liikkumaan hyvää vauhtia suorassa linjassa oikealle päin. Kaveritkin näki tämän ja mietittiin että olisiko ollut lentokone, mutta ajateltiin että kohde tuntui olevan niin korkealla että koneet ei siellä lentelisi ja kaiken lisäksi kohde oli kirkkaampi kuin ympärillä olevat tähdet. Jonkun minuutin sen katsottiin lentävän suorassa linjassa ja sitten se vain katosi yhtäkkiä.

Tietenkin tuo että se lensi suorassa linjassa tukee lentokoneteoriaa mutta sen kirkkaus, korkeus ja äkillinen ilmestyminen ja katoaminen vähän ihmetyttävät.

Että tälläistä huimaa kokemusta on
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Toveri » 08 Touko 2011, 18:38

Kaaosjumala kirjoitti:Omaksi pettymykseksi ei ole tullut varsinaista kunnon ufokokemusta vastaan koskaan, ainoa on ollut kun kerran kaverin luona oltiin porukalla ja katseltiin taivaalle yöllä niin yhtäkkiä yksi tähti ilmestyi kohtaan mihin katsoin ja alkoi liikkumaan hyvää vauhtia suorassa linjassa oikealle päin. Kaveritkin näki tämän ja mietittiin että olisiko ollut lentokone, mutta ajateltiin että kohde tuntui olevan niin korkealla että koneet ei siellä lentelisi ja kaiken lisäksi kohde oli kirkkaampi kuin ympärillä olevat tähdet. Jonkun minuutin sen katsottiin lentävän suorassa linjassa ja sitten se vain katosi yhtäkkiä.

Tietenkin tuo että se lensi suorassa linjassa tukee lentokoneteoriaa mutta sen kirkkaus, korkeus ja äkillinen ilmestyminen ja katoaminen vähän ihmetyttävät.

Että tälläistä huimaa kokemusta on


Veikkaisin, että olet nähnyt satelliitin. Satelliittien kirkkaus voi vaihdella suurestikin niiden asennosta riippuen ja aiheuttaa yllättäviä "ilmestymisiä." Tavallisena selkeänä yönä löytää kyllä vähintään yhden satelliitin jos tarpeeksi kauan taivasta katselee. Yleensä kirkkauden vaihtelut ovat vähäisiä, mutta nuo iridium-satelliitit voivat aiheuttaa parhaimmillaan todella kirkkaita välähdyksiä.

http://www.ess.fi/?article=290881
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 09 Touko 2011, 09:42

Toveri kirjoitti:
Kaaosjumala kirjoitti:Omaksi pettymykseksi ei ole tullut varsinaista kunnon ufokokemusta vastaan koskaan, ainoa on ollut kun kerran kaverin luona oltiin porukalla ja katseltiin taivaalle yöllä niin yhtäkkiä yksi tähti ilmestyi kohtaan mihin katsoin ja alkoi liikkumaan hyvää vauhtia suorassa linjassa oikealle päin. Kaveritkin näki tämän ja mietittiin että olisiko ollut lentokone, mutta ajateltiin että kohde tuntui olevan niin korkealla että koneet ei siellä lentelisi ja kaiken lisäksi kohde oli kirkkaampi kuin ympärillä olevat tähdet. Jonkun minuutin sen katsottiin lentävän suorassa linjassa ja sitten se vain katosi yhtäkkiä.

Tietenkin tuo että se lensi suorassa linjassa tukee lentokoneteoriaa mutta sen kirkkaus, korkeus ja äkillinen ilmestyminen ja katoaminen vähän ihmetyttävät.

Että tälläistä huimaa kokemusta on


Veikkaisin, että olet nähnyt satelliitin. Satelliittien kirkkaus voi vaihdella suurestikin niiden asennosta riippuen ja aiheuttaa yllättäviä "ilmestymisiä." Tavallisena selkeänä yönä löytää kyllä vähintään yhden satelliitin jos tarpeeksi kauan taivasta katselee. Yleensä kirkkauden vaihtelut ovat vähäisiä, mutta nuo iridium-satelliitit voivat aiheuttaa parhaimmillaan todella kirkkaita välähdyksiä.

http://www.ess.fi/?article=290881


Tänä viikonloppuna tultiin siihen tulokseen että lentokone se taisi kuitenkin olla, näkyi nimittäin melkein samassa kohdassa perjantai-iltana kaksi samanlaista kohdetta. Eli joko kaverini talon piha on täydellinen uhvo spottailupaikka tai sitten siellä ylhäällä kulkee vain joku luultavasti kotimaisen lentoliikenteen reitti.

Tapahtuisipa nyt edes joskus minullekkin jotain ufoa. Kunhan ei vain sitä :alienownage:
"There's something out there and it ain't no man"


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa