Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Dea
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Heinä 2008, 08:22

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Dea » 25 Heinä 2008, 08:33

Mulla on monta kohtaamis kokemusta. Kaikki on tapahtunut kotona. Ensimmäinen oli joskus reilu 15 vuotta sitten. Ensimmäisellä kerralla havahduin himmeään sinertävään valoon joka kajasti ikkunasta. Kotini yläpuolella leijaili aika suuri lähes litteä alus. En nähnyt ketään, mutta minua käskettiin jotenkin äänettömästi makuulle. Menin sänkyyn ja koko ajan "kuulin" jonkinlaista puhetta. En ymmärtänyt puheesta kuin tietyt käskyt. Minun esim käskettiin laittaa silmät kiinni. Tunsin kuinka ympärilläni liikuttiin. Aina kun mietin itsekseni jotain että mitä ihmettä nyt tapahtuu tai että uskallanko avata silmät, jokin äänetön ääni käski olla mahdollisimman rauhallinen ja että minun on parempi olla silmät kiinni. Tunsin kosketuksia ja pistoja, jotka eivät sattuneet. Ja koko ajan joku kertoi mihin minua seuraavaksi kosketaan, jolloin en hätkähtänyt yhtään kosketusta.
Vastaavia on ollut useita. Joskus on pelottanut ihan hirveesti, mutta sitten itse tapahtuman aikana olen tosi rauhallinen. Minulle on sanottu että saan vielä nähdä heidät, kun olen itse siihen valmis.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Heinä 2008, 15:10

Unta?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja ninjani » 29 Heinä 2008, 14:35

Unelta vaikuttasi, tai sitten keksitty koko tarina. Minä en usko tätä. Tuo saattoi olla totta, että jonkin sinisen valon olet nähnyt, mutta loppuja en uskonut. Tai sitten olet liioitellut jotain tapahtunutta.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JeiBei » 07 Elo 2008, 15:30

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Elo 2008, 22:56

Hei, nytten kun tässä alkaa syksy taas tulemaan ja pimentymään taas noi yöt ja illat, niin voi paremmin niitä UFOjakin bongailla. Maaseutua suosittelen kyllä paljon :).

Olin itse viime viikonloppuna mökillä. Siellä metsän takana näky joku keltainen piste ja katoin sitä vähän aikaa, niin sitten se hävis yhtäkkiä. Tosin epäilen kyllä aika varmasti lentokoneeksi.

Itse pelkään vähän pimeätä ja ei oikein innosta liikkua tuolla maaseudulla pimeässä yksin.

Avatar
Paranormi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 17:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Omat UFO ja alien havainnot.

ViestiKirjoittaja Paranormi » 09 Elo 2008, 10:21

Wespa kirjoitti:Laitetaampas tänne oma havaintonikin.

Heräsin aamulla kovaan humisevaan ääneen. Avasin verhot ja katsoin ikkunasta ja näin taivaalla lentävän esineen, joka meni todella kovaa vauhtia ja oli näkyvissä vain muutamia sekunteja. Kohde oli musta ja vesipisaran muotoinen (terävä edestä, paksumpi takaa). Tapahtuma sattui 2001 syyskuussa.


Hyvin uskottava tapahtuma mielestani. Ja kun tuossa ihan huvikseni kirjoitin googlen kuvahakuun ''UFO'', niin tuli ihan mielenkiintoinen kuva. Katsokaapa neljannen rivin viimeista UFOa. Teksti on venajankielista, ja koska osaan venajaa niin voin sanoa etta ''vesipisaraufon'' alla lukee ''USA, Italia''.

Kuva

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 13 Elo 2008, 11:47

Erittäin mielenkiintoinen tuo kuva tuossa.

Kuva

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja ninjani » 16 Elo 2008, 17:09

Tiia kirjoitti:Hei, nytten kun tässä alkaa syksy taas tulemaan ja pimentymään taas noi yöt ja illat, niin voi paremmin niitä UFOjakin bongailla. Maaseutua suosittelen kyllä paljon :).

Olin itse viime viikonloppuna mökillä. Siellä metsän takana näky joku keltainen piste ja katoin sitä vähän aikaa, niin sitten se hävis yhtäkkiä. Tosin epäilen kyllä aika varmasti lentokoneeksi.

Itse pelkään vähän pimeätä ja ei oikein innosta liikkua tuolla maaseudulla pimeässä yksin.


Kylläsyksy on minun mielestä paras vuodenaika ufojen bongailuun! Tämän takia olenkin hieman odottanut syksyä. Itsekkin pelkään vähän pimeää, mutta en mitenkään erityisen paljoa, ainakaan kun on pari kaveria mukana 8-)
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 25 Elo 2008, 19:31

ufoalus on tippunut taloni viereen 50 km syvyyteen eikä sitä saa pois vaikka haluis

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Elo 2008, 19:33

Ja tälläisen kommentin vaivauduit ihan sitten kirjoittamaan?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 28 Elo 2008, 17:11

tieto sisältää 90% faktaa.
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JeiBei » 28 Elo 2008, 17:42

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 28 Elo 2008, 17:55

vittuiluksi se oli alun perin tarkoitettu koska oletin ettei kukaan usko, mutta jotain olen kuulluut sen suuntaista että sinne olisi ufoalus joutunut, ja joskus talvella lähes samoihin aikoihin vuodesta sieltä kuuluu sellaista ihmeen piippausta, tai jonkinlaista ihmeääntä kuitenkin.
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JeiBei » 28 Elo 2008, 18:03

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 02 Syys 2008, 15:24

Hyvin epätodennäköistä että olis UFO tipahtanu ja kaivautunu jonnekkin tuonne maan alle.
Mutta se Tunguskan tapaus on kyllä ihan eri juttu, vaikka sekin on kyllä pistetty X-Filesiin mukaan ;D.
Jos sellattinen iso UFO sattuis omalle takapihalle putoamaan, niin kyllä siinä tilanteessa puolet tästä kaupungista olis varmaan tulessa (tosin riippuu minkä kokoinen alus olisi jne) ja tyyliin ilmavoimat paikalla ja tavalliset pulliaiset ajettaisiin muualle.

Piipitys voi olla ihan hyvin linnunpoikasen tai mielumminkin hiiren ääntä tai jonkun muun eläimen.

zarex
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Syys 2008, 14:57
Paikkakunta: Turku

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja zarex » 10 Syys 2008, 15:21

Itse en ole ufoja nähnyt. Joskus kyllä taivaalle katsoessani näkyy liikkuvia valopisteitä, mutta näin Turussa pitää ikäväkseen todeta niiden yleensä olevan helikoptereita tai lentokoneita. :( Tätini on ilmeisesti kyllä nähnyt ufon. Kuvailujen perusteella kirkas valopallo oli leijaillut pellon yläpuolella keskellä maaseutua (alkukotini nurkilla). Ellen jo sitä ennen uskonut ufoihin, niin tämän jälkeen ainakin. Harmi ettei vielä silloin eletty kännykkäkameroiden aikaa... :(

Avatar
Blasphemer
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 15 Syys 2008, 17:42

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Blasphemer » 15 Syys 2008, 17:56

En mene sanomaan onko tässä havainnossani kyse ufosta, mutta selitystä sille ei ole löytynyt. Tämä tapahtui huhtikuun puolivälissä 2006. Olin menossa kaverin kanssa kaljalle (huom. vasta menossa, ei tulossa), kun huomasin taivaalla idän suunnalla kolme linjassa olevaa oranssia valoa. Oma huomio kiinnittyi siihen, että ne pysyivät paikoillaan ja olivat liian kaukana toisistaan, jotta kyseessä olisi ollut lentokone. Ne eivät myöskään vilkkuneet, kuten lentokoneiden valot usein tekevät. Taivas oli tuolloin pilvetön ja oli jo pimeää. Valot erottuivat hyvin selvästi ja olivat pyöreitä, melko säännöllisiä. Etäisyyttä tai korkeutta noihin valoihin oli vaikea arvioida. Että näin täällä.
Älä koskaan aliarvioi ihmisen tyhmyyttä.

sepitys67
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Syys 2008, 17:54

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja sepitys67 » 15 Syys 2008, 18:28

kellokoskella kuvattu taivaalta pilviä, ja huomattu kun siirrettiin kuvat koneelle, että kuvassa on kaksi valopalloa vierekkäin ja niistä oikealle vähän on yksi musta klöntti, mitähän ne on? Zoomatkaa kuvaa jonkun verran, niin sitten ne eroittaa hyvin, kertokaa mielipiteenne. Pitäisköhän lähettää niistä kopio Ursaan?. ps. en harrasta kuvankäsittelyä..

Kuva

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 15 Syys 2008, 18:32

Enpä nyt tiedä, tuo kyllä näyttäisi vähän siltä, että aurinko olisi tehnyt linsille tepposet? :)
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 15 Syys 2008, 20:08

Hmm.. Ei nuo kyllä auringon tekemiltä näytä koska jos olisi auringon tekemä niin noita tulisi paljon enemmän ja ne olisivat lähinnä raitoja eikä pisteitä.... Joku ahkera voisi vähän kokeilla tuota eri kontrasteilla jne jospa ne häviäisivät tuosta kuvasta ?
I'd rather regret doing something than not doing something.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa