UkkoPoikaPieni kirjoitti:Tai voisiko olla, että näissä ihmisissä olisi ollut suuri staattisen sähkön varaus joka sitten sekottaisi?
Tonza133 kirjoitti:Jossain ohjelmassa oli lapsi, joka oli magneettinen, joten tietokone sekoili ja muuta vastaavaa tapahtui kun hän oli lähellä, mutta ehkä jotkut ovat normaalia magneettisempia, ja tämä että tietokoneet "vihaavat" tiettyä henkilöä johtuu magneettisuudesta?
J. Doe kirjoitti:Mulla on ollu tää oma läppäri muutamia päiviä ja tuntuu kun pidempään tekee tällä jotain
niin rupee tulemaan omituisia jumituksia ym..
Sellaista olen miettinyt että jos on paha "sähköhäirikkö" päivä niin uskaltaako mennä sairaalaan
kun siellä herkkiä laitteita...
Se magneetti tyttökö se oli, mitenköhän siitä onnistuisi ottamaan esim. pään magneetti kuvauksen?
J. Doe kirjoitti:Kerran työpaikalla kokeiltiin kaikkia kännykät ym. mitkä olisi häirinnyt radioo. Radio käyttäyty
mun lähellä aina samoin. Kaverista ei ottanut minkäänlaista häiriöö. Muhun se radio reakoi niin
että tietyn matkan päästä hävisi kanava ja sihisi. Aika lähellä meni kokonaan mykäksi.
Lopulta vietiin radio keskelle hallia soimaan niin sai rauhassa sitä kuunnella. Ettei tullut kesken hyvän biisin jotain sihinöitä väliin.
ridikulous kirjoitti:Juu, monet ihmiset häiritsevät signaalien kulkua (elleivät jopa kaikki). Tämän huomaa esimerkiksi säätäessään radion antennia kohdilleen; kuuluu hyvin ja kirkkaasti, kunnes siirtyy hieman kauemmas. Särinä alkaa välittömästi. Ja joissakin tietyissä huoneen kohdissa seisominen voi aiheuttaa myös särinää radioon.
J. Doe kirjoitti:Kerran työpaikalla kokeiltiin kaikkia kännykät ym. mitkä olisi häirinnyt radioo. Radio käyttäyty
mun lähellä aina samoin. Kaverista ei ottanut minkäänlaista häiriöö. Muhun se radio reakoi niin
että tietyn matkan päästä hävisi kanava ja sihisi. Aika lähellä meni kokonaan mykäksi.
Lopulta vietiin radio keskelle hallia soimaan niin sai rauhassa sitä kuunnella. Ettei tullut kesken hyvän biisin jotain sihinöitä väliin.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa