Sähköhäirikkö

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
metele
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 11 Marras 2008, 12:10

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja metele » 24 Marras 2008, 07:46

Pöytälamppuni tuntuvat vihaavan minua, tällähetkellä on neljäs menossa, ja sekin on jo kerran poksahtanut. Stereot meni rikki, ne nostivat aina oman tahtonsa mukaan äänen äärikaakkoon, ei ollut kovin miellyttävää. Lopullisen sysäyksen niiden hajoamiselle antoi kuitenkin se että epähuomiossa kaadoin niiden sisään vettä... -_- Nappikuulokkeita on hajonnut viidet, jälleen pitäisi ostaa uudet. mp3 soitin menee toisinaan totaalisesti jumiin, mutta tätä on ilmennyt kyllä muillakin samanlaisen soittimen omistavilla. Toiset strereoni hajosivat kymmenenminuutin soiton jälkeen, onneksi sain takuun niistä. :) Digiboksi hajosi, telkkarikin hajosi kerran, mutta korjattiin. Yhden radion rikoin, mutta johtunee siitä, että tiputin sen lattialle, samoin puhelin on aika karmivassa kunnossa, teipillä pysyy kasassa. Palovaroittimet tuntuvat syövän joskus enemmän pattereita mitä pitäisi. Leivänpaahdin hajosi. Hiustenkuivaaja suli. Tietokone on jumissa vähän väliä, mutta ei onneksi totaalisesti ole hajonnut. Netti pätkii toisinaan, mutta niin varmaan kaikilla. Akvaarion lämmitin lämmittää vettä oman halunsa mukaan, tahtoo kai tehdä kalasoppaa. Huoneen patterit taas ovat liian kylmät... -__- Talomme viereinen katulamppu jouduttiin vaihtamaan äsken. Videot sekosivat ukkosella. Muitakin tapauksia on.


hei tästähän on tehty kappalekkin:

http://www.youtube.com/watch?v=9tim9kiqlHc

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Zrud » 24 Marras 2008, 12:10

itse olen käyttännyt juuri tätä yhtä vanhempaa radiota missä on manuaalisesti rullattavat taajuuden haku. taajuuksilta FM, SW, MW. välillä alkaa vain kuuntelemaan tuolta MW'n ja SW'n taajuuksilta kohinaa. välillä voi olla kuulevinaan jotain mutta sekin jokin voi vain olla kaiku jostain radio kanavasta... iha jännää kyl keikkii täl.
Feel the LOVE

Avatar
cheyenne
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 12 Loka 2008, 17:30

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja cheyenne » 24 Marras 2008, 17:55

Omituinen sähkökokemus oli hiljattain, korvissa tuntui epämiellyttävä sähköinen aalto ja radio napsahti. Hetken kuluttua radio vaimeni kokonaan ja huomasin että nappi oli siirtynyt off-asentoon. Tästälähtien taidan tarkkailla menoa hieman tarkemmin tuolla yläkerran huoneessa, vanha talo kuitenkin kyseessä...
"Listen or your tongue will keep you deaf. " Cree

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Aurelia » 10 Joulu 2008, 11:05

Eilen olin töissä kiukkuinen kun työkaverini joka varasti ideani ja esitteli sen pomoille omanaan kuului siitä aiheesta soittelevan työpuhelimesta jollekin. Yritin rauhoittaa itseäni ja ajattelin että on vain totuttava siihen, että ne joilla ei itsellään liiku tarpeeksi korvien välissä varastavat minulta jolla liikkuu turhankin paljon. Radio oli jollain iskelmäkanavalla ja sieltä alkoi soida joku raivostuttava ulinabiisi, vissiin Laura Voutilaista. Ajattelin että voi v*ttu tuokin vielä, en kyllä jaksa tota vinkumista kaiken päälle ja samassa radio alkoi rätistä ja kanava meni kuulumattomiin. Hetken oli taas vähän pöhkö olo ja sitten kävin veivaamassa toisen kanavan päälle sillä verukkeella että iskelmä lakkasi kuulumasta :lol:
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

spam
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 12:59
Paikkakunta: Tampere

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja spam » 23 Maalis 2009, 13:03

Mun kännykkä pimahtaa ainakin kerran viikossa. Ja kun olen kaverini kanssa häneltäkin saatta pimahtaa. Molemmilla akkua tarpeeksi.

Pekka Ufotutkia
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Heinä 2008, 18:50

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Pekka Ufotutkia » 04 Huhti 2009, 16:48

Joskus boxiin tulee red ring of fire :alienownage:
I belive in UFO's...Melkein...

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Huhti 2009, 21:29

Pitää nyt viilata sen verran pilkkua että jos 360 puhuit niin se on Red Ring of Death. (RRoD) :)

Nyt on tullut huomattua että kaveri aiheuttaa nykyään häiriötä omaan televisioonsa. Aina kun hän tulee huoneeseen telkkari alka särisemään ja signaali meinaa kadota. :)

E: Ja Pekka en mitenkään pahalla tuota sanonut. Ihan vain ohimennen päätin laittaa tähän viestiin tuon. :)
Viimeksi muokannut Jaarno, 05 Huhti 2009, 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pekka Ufotutkia
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Heinä 2008, 18:50

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Pekka Ufotutkia » 04 Huhti 2009, 23:55

Jaarno kirjoitti:Pitää nyt viilata sen verran pilkkua että jos 360 puhuit niin se on Red Ring of Death. (RRoD) :)

Nyt on tullut huomattua että kaveri aiheuttaa nykyään häiriötä omaan televisioonsa. Aina kun hän tulee huoneeseen telkkari alka särisemään ja signaali meinaa kadota. :)

Iha sama asia.. Ei sitä pilkkua tarvi joka välis nussia. :alienownage:
I belive in UFO's...Melkein...

Avatar
Rie-chan
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 16:33
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Rie-chan » 05 Huhti 2009, 12:35

Mulla on ihan uus läppäri ja aluksi ei ollut mtn, mutta nyt se tilttailee aina kun katson Youtubesvideoita O__O

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 12 Huhti 2009, 18:32

Rie-chan kirjoitti:Mulla on ihan uus läppäri ja aluksi ei ollut mtn, mutta nyt se tilttailee aina kun katson Youtubesvideoita O__O

no tuo tuskin liittyy mitenkään sähköhäiriköintiin ;)
vika varmaan firefoxissa näin päättelisin,jos näin on nii se on aika yleistä. Saattaa auttaa jos asennat flashin tai firefoxin uudestaan.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
LoneWolf
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Huhti 2009, 20:50
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja LoneWolf » 12 Huhti 2009, 19:05

Mulla ollu nyt tän viikon ajan vähän häikkää digiboxien kans, tossa tiistaina tais alkaa oma boxi ilmottamaan että ''ei signaalia'', en sit sitä saanu fixattuu mitenkää nii annoin vaa olla.
Nyt tänään päätin korjaa ongelman laittamalla toisen antennipiuhan boxiin kiinni, toimi iha normaalisti mutta sit alkoki broidin telkkari valittamaan samaa signaali ongelmaa, sen jälkeen alakerran telkkarin boxi :shock: . Vaihtelin sitten pelkkien antennipiuhojen paikkaa boxien välillä joku tunnin ajan varmaan, ilman tulosta. Alko siinä jo hiljalleen potuttamaan ku ei mikään telkkari näkyny, mut sit huomasin et alko yks boxi toimimaan ja sen jälkeen toinen. Hetken kuluttua kokeilin kaikkia niin jokainen toimi normaalisti. :o
Että tällasta sähköprobleemaa täälläpäin. Saattaa ihan luonnollinen selitys olla mutta musta aika ufo juttu kummiski :lol: .

Avatar
Salezi
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Huhti 2009, 18:11
Paikkakunta: Southern Finland

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Salezi » 12 Huhti 2009, 23:39

Omalle kohdalle ei ainakaan muistaakseni ole sattunut mitään toistuvaa sähköongelmaa - toistuvalla tarkoitan että aina kun minä käytän niin jokin laite/lamppu tms. lakkaa toimimasta.

Mikä on ihan hyvä, sillä inhoan kaikkia laitevikoja, raivostuttavaa. :|
Eipä kovin huvita täällä käydä, lähinnä johtuu siitä ettei juttuja oteta tosissaan.. ainakaan IRCin puolella, joten tuskinpa täälläkään.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 13 Huhti 2009, 00:21

Monesti kun olen tietokoneella ruutu menee yhtäkkiä ihan mustaksi ja palautuu taas, mutta muut eivät kuulemma ole kokeneet tällaista.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Huhti 2009, 19:05

Tietokonepöytäni lamppu tuppaa sammumaan itsekseen,
ja sen saadakseen sen takaisin toimintakuntoon pitää hakata lamppua.
Ihan varmana on helveetin syvyyksistä tullu demoni lamppuani piinaamaan !!!
Feel the LOVE

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 13 Huhti 2009, 23:25

Ulwoja kirjoitti:Monesti kun olen tietokoneella ruutu menee yhtäkkiä ihan mustaksi ja palautuu taas, mutta muut eivät kuulemma ole kokeneet tällaista.

tämäkin on ihan normaali, välillä näytönohjaimen ajurit takkuaa ja heittää mustaa ruutua ja pian alkaa taas toimimaan, itsellänikin näin on joskus käynyt.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 14 Huhti 2009, 21:35

Korvapuikko kirjoitti:
Ulwoja kirjoitti:Monesti kun olen tietokoneella ruutu menee yhtäkkiä ihan mustaksi ja palautuu taas, mutta muut eivät kuulemma ole kokeneet tällaista.

tämäkin on ihan normaali, välillä näytönohjaimen ajurit takkuaa ja heittää mustaa ruutua ja pian alkaa taas toimimaan, itsellänikin näin on joskus käynyt.

Itselläni tekee aina, kun olen päässyt työpöydälle, tai kun vaihdan näytönohjaimen kellotajuutta.

Muuten, tervetuloa takaisin Korvapuikko.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 15 Huhti 2009, 15:17

Se siinä siis on kummallista kun muut perheejäsenet eivät kärsi tästä.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 17 Huhti 2009, 18:30

Alkaa ottamaan entistäkin enemmän päähän nuo stereoni.

Niin, kyse on siis siitä että ne nostavat äänenvoimakkuutta täysin oman mielensä mukaan. Sitä ei ollut nyt tapahtunut ties kuinka moneen kuukauteen mutta eilen taas WAAAAHH!!! Ja hyppäsin suunnilleen kattoon.

Aluksi ongelma loppui sillä, että poistin patterit kaukosäätimestä, enkä käyttänyt langattomia kuulokkeita stereoiden kanssa. Arvelin äänen nousemisen siis johtuvan näistä langattomista systeemeistä, että joku niistä olisi rikki, (Tai stereoiden se "sensori" mikä lie joka ottaa sen säteen, olisi jotenkin hajonnut.) koska stereoni eivät tämän jälkeen tehneet tuota pitkään aikaan.

Mutta nyt se alkoi taas. Ensin se nostaa vähän "varoitukseksi" ja sitten BOOM se on yhtäkkiä jossain kahdessaviidessä ja kaikilta on korvat rikki. Kerran se teki sen myös toisinpäin, eli väänsikin äänet kokonaan mutelle. (Mieluummin kyllä niin päin.)

Voi olla, että ne(kin) ovat yksinkertaisesti hajalla, mutta pakko nurista kun säikähtelen tuota äänennostelua... :D Olisi vain kiva tietää mistä moinen johtuu.

Takuuta ei tietenkään ole jäljellä... -_-

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Aurelia » 17 Huhti 2009, 21:25

Eilen oli taas tooosi kiva työpäivä. Oli kova kiire ja olin hermostunut jolloin tietty kaikki sippaa. Tietokoneen jumittelua en edes laske kun sitä tapahtuu kaiken aikaa. Vaan tulipahan pitkästä aikaa säikähdettyä kun tällä kertaa sekosi uuni...kaikki ohjelmat olivat menneet sekaisin ja lämpötila oli kohonnut yli kuudensadan ja laite piippasi kuin viimeistä päivää. Pelkäsin jo että se syttyy palamaan tai jotakin, vaikka eihän se nyt tietenkään sellaista kun pitäisi kestää tuhattakin astetta ihan hyvin. Työkaveri sitten tänään ohjelmoi sen uusiksi. Oli kiva siinä sit vakuutella et ihan oikeasti painoin aamulla vain käynnistysnappia ekan ohjelman kohdalla ja iltapäivällä se vaan sekos omia aikojaan. :| Marssin siitä suorilta sitten tietokoneelle ja koetin tulostaa yhden raportin jolloin tulostinkin meni paskaksi. Väitti olematonta paperitukosta ja vaati rummun vaihtoa eikä perinteinen auki-kiinni vänkslääminen auttanut. Kyllä se sitten toimi kun siirryin ja työkaveri avasi ja sulki sen. Siinä vaiheessa teki mieli lähteä kotiin kun tulostimelta kiukkuisena kävellessä pöydällä oleva radio alkoi sähistä ja lakkasi kuulumasta.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Regendos » 18 Huhti 2009, 11:41

Ulwoja kirjoitti:Se siinä siis on kummallista kun muut perheejäsenet eivät kärsi tästä.

Pistä se sitten sattuman piikkiin. Sitäpaitsi, mistäs tiedät kuinka toiset käyttää tietokonetta tai mitä he sillä kokevat? Tuskin kukaan menee heti ensimmäiseksi huutelemaan jostain blackoutista.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron