Sähköhäirikkö

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Syys 2011, 21:12

Sähköhäirikkö tahi ei mutta mutta tietokoneeni on rikki ja menipä miniläppärinikin perässä :D en voi uskoa..
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
ötsir böö
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Loka 2011, 22:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja ötsir böö » 27 Loka 2011, 02:08

Tuttu tunne tuo sähköhäirösyndrooma ;) ,itselläni on myös todella voimakas sähkökenttä kun tietokoneetkin kaatuu ja radiokanavat vaihtavat paikkaa ja varsinkin talvella auton keskuslukitus menee omia aikojaan kiinni kymmenen metrin päästä.Puhelimetkin lakkaavat väliin toimimasta läsnäollessani.Olen lukenut todella paljon asian tiimoilta.Luin erään englantilaisen jooga ukkelin kirjan juuri nyt en muista nimeä mutta kuitenkin kirjassa selitettiin ajatusenergian synnyttämästä magneettikentästä ja sen vaikutuksista ympäristöön.Aivopuoliskot synnyttävät mielen sekamelskan johdosta tietyn taajuuden mikä sitten tarpeeksi noustessaan yltää radiotaajuuksien tasolle ja siitäkin vielä yli päättyen henkimaailman taajuuksille ja niinpä väsyneenä alamme menettää kontrollin arkitodellisuuteen täten aistit herkistyvät äärimmmileen ja saamme säpsyjä kehoomme.Kuulo herkistyy myös väsyneenä ikäänkuin koiran kuuloksi mikä on totta monelle meille ja kummitusjutut siihen vielä päälle,lisäksi joukkosuggestion voimin päästään spirituaaliselle radiokanavalle.Jokaisella ihmisellä on tietynlainen sähkö koska sydän tarvitsee singaalin aivojen kautta toimiakseen joten esim. Sydänviat johtuvat suuremmilta osin yleensä kielteisistä ajatuksistamme itseemme ja ympäristöömme.Ylen Areenassa näytettiin taannoin hyvä mielenkiintoinen sarja mielen salattu voima joka kertoi loistavasti asiasta ja myös kuoleman rajatapauksista,suosittelen lämpimästi katsomaan!Väliin joudunkin nukkumaan kaikki sähkölaitteet pois kytkettynä koska radio ja väliin digi-tv alkavat kaatuilemaan ja epäilinkin olevani allerginen mutta paskan marjat.Entinen alakerran naapurikin nauroi tästä häiriöstäni kun tiesi milloin herään,radio ja internet eivät toimineet oikein kunnolla kun asuin hänen yläkerrassa mutta muutettuani pois ne loppuivat.Kävin eräänä kesänä helluntailaisten pitämää raittius kurssia (kun nenä kuulema punotti liikaa) ja heille kerroin kyseisestä asiasta,keles alkoivat satanistiksi haukkumaan!Ei käännytysoppi tähän äijään purrut mutta ymmärsin vihdoinkin mistä tässä on kyse,Raamatusta,maailman suurin manauskirja josta vain on poistettu musta raamattu,vitut sanoi vatanen!Itse kristityt ovat nämä taikauskot ja helvetit kirjoittaneet ja saaneet pelon voimalla aikaan nämä häiriöt päissämme!Aika pelottavaa systeemiä he käyttävät kun käännyttävät ihmisiä uskoon eli joukko suggestiota ja eri raamatun kohtia siteeraten sieltä täältä raamatusta alkavat hokemaan niitä.Jaahas,asiaan takaisin,herkät ihmiset aistivat näitä mystisiä asioita ja totta se on että yhteyksiä saa toiselle puolen ja se kulkee sähkön taajuuden läpi mikä sammuttaa laitteet.Niitä voi haistaa,kuulla,nähdä ja tuntea mutta ei ne tee pahaa jollet et itse usko siihen että ne voi satuttaa ja tämä on juuri sitä turhaa taikauskoa.Suvussani on ollut verenseisauttaja joka olisi opettanut tämän taidon myös mutta kukaan ollut halukas ottamaan taitoa vastaan.Arpa suosi minua ja silläpä olen nähnyt näitä ilmiöitä koska sen verran kaukaa tuli tämä tietoni parantajan taidoista.Helppoa ei ole ollut kun olen joutunut kommunikomaan sen puolen kanssa ja nyt alan ymmärtämään sitä puolta,on hyvä että joku voi auttaa pitämään yhteyksiä molemmin puolen koska sinne mennään kaikki joskus mutta ei tarvitse pelätä,kivuton paikka missä ei tarvitse murehtia kun vain ymmärtää olevansa siellä.He jotka eivät tätä asiaa tajua sanotaan kummituksiksi.Niin,sain kyvyn nähdä ja tuntea toisten kipuja sillä olenkin lukenut paljon lääketidettä ja mystiikkaa kuin myös uskontoja ja tullut siihen tulokseen että mielen voima on mahtava kun sen vain ymmärtää.Maailma minkä näemme on juuri sellainen miten ajatuksemme sen muotoilee kaikkineen uskomuksineen.Eli siis positiivinen ja negatiivinen ajatus saa aikaan spiraalin energiapurkauksen aivoissa ja mikäli sitä ei osaa ohjata pois se kasaantuu kehoomme.Sitä kutsutaan sairaudeksi,jokin kohta kehoa alkaa ylikuumeneen(kuume) ja tällöin syntyy tukos kehoon mikä taas ajan myötä muuttuu syöväksi.Puhutaan ihmeparannuksista mutta loppujen lopuksi se on vain kuolemanpelon voittamista ja näin energia tukos aukeaa ja tapahtuu parantuminen.Joskus vaan toisella on enemmän ajatusenergiaa millä voi tukea toisen tervehtymistä.Ihminen on kuin tietokone,väärät ohjelmat(ajatukset) laittavat koneen (pään) sekaisin.Eli tälle jannulle neuvoksi,rauhoitu ja polttelut?? vähemmälle ja lenkeilyä luonnossa ja hyvää seuraa vaan sekä syödä hyvää ruokaa,tulee parempi mieli ja energia ei pakkaa koneeseen(päähän).Sitä varten on itämaalaiset kehittäneet chakrat mitkä ymmärrettyäsi olet päässyt rauhaan itsesi kanssa.Maadoitus on yleensä alachakroissa joten,seksi kun toimii ja on tasapainoista niin kosminen putki on auki!Ugh,olen puhunut..
Viimeksi muokannut ötsir böö, 08 Marras 2012, 06:18. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

moonlight.drive
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Tammi 2012, 21:40

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja moonlight.drive » 30 Tammi 2012, 21:48

Itselläni oli teini-iässä paljonkin tuota katulamppujen sammumista kohdallani. Totuin siihen täysin, vaikka se ihmetyttikin. Toisinaan saatoin sammuttaa katuvaloja/sähkökylttejä/tms. katsomalla niitä. Toisinaan (eli jopa nyt "aikuisena) saattaa telkat sammua yms miten sattuu. Mutta ajattelen ne aina sähköhäiriöinä asunnossa tms. "Järjellä" nuo kaikki kummat tapahtumat oon aina selittänyt.

miyzi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Touko 2012, 17:34

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja miyzi » 04 Touko 2012, 21:40

Minun läheisyydessäni koneet tuppaavat seota tai mennä rikki, valot saattavat sammua tai lamput palaa.
Tätä käy niin usein, että pidämme sitä mieheni kanssa jo sisäpiirin vitsinä. Aina jos kone sekoaa tai hajoaa hän syyttää siittä leikkimielisesti minua, sillä tietokone sekoaa joka kerta, kun käytän sitä (molemmat meidän koneet) toinen pitää aina uudestaan ja uudestaan käynnistää uudelleen ja toista en saa aina edes käynnistettyä. Katsoin kellosta kun tulin töistä kotiin, koitin käynnistää tietokonetta uudestaan ja uudestaan 30 min, kunnes mieheni tuli kotiin ja valitin, etten saa tätä konetta käymään. Hän mietti, että se on varmaan rikki ja tuli itse koittamaan, hän painoi yhden ainoan kerran käynnistysnappulaa ja kone käynnistyi muitta mutkitta. Se oli vaan toi sun karma! hän sanoi! :D
Olen töissä kioskilla ja 5 vuotisen urani aikana vuorollani on mennyt jokainen sähkölaitteemme vähintään kerran vaihtoon ja useammin on pitänyt soittaa tukeen apua kun kone on seonnut.
Viimekesänä oltiin veneilemässä ihan tavallisella pikku moottoriveneellä ja pysähdyttiin lahden poukamaan kalaan. Kun piti lähteä, niin moottori ei käynnistynytkään. Mieheni nauroi, että sun pitää nyt hypätä veneestä ja uida rantaan, että me päästään lähteen. :D no kyllä se käynnistyi sitten, mutta veneen omistaja ihmetteli ja sanoi ettei moottori ole koskaan tehnyt niin, eikä ole kuulemma tämän jälkeenkään.
Katulamput syttyvät ja sammuvat kun kävelen ohi ja kerran sammui kohdallani 5det katulamput ja syttyivät takanani, sitten kun olin kylmäaseman kohdalla sammui koko kylmäaseman valotkin. ne syttyivät kun poistuin paikalta ja vilkaisin taakseni.
Meidän äidin ompelukone kettuilee aina vaan minulle! en saa siitä yhtään tasaista pätkää ulos ja se sekoilee koko ajan. Ompelusta tulee aina yhtä helvettiä ja kerran kysyin äidiltäni, että miten jaksat aina vaan ommella tolla p(%/¤(alla koneella ja äiti ihmetteli, että miten niin hänellä se on kuulemma aina toiminut moitteetta.
Me ollaan aina otettu tää huumorilla vaikka tää onkin ajoittain aika voimakas. Ollaan pidetty sitä aina vähän niinkuin vitsinä ja sattumana. Vaikka aika outoo ettei mikään toimi, kun minun pitäisi käyttää jotain konetta ja nyt kun tämä tuli täällä puheeksi ajattelin kirjoittaa omasta nykyaikaisesta helvetistäni, koska pidemmän päälle tää alkaa ottaa pannuun. :D

Avatar
kartanonrouva
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 15:21

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja kartanonrouva » 05 Touko 2012, 20:14

Mawerick kirjoitti:Meikäläinen suhtautuu hieman epäillen näihin "sähköhäirikköihin". On tuota sähköalan koulutusta jonkin verran ja kaikenlaista tullut nähtyä...

Esim. uudemmissa taulutelevisioissa voi olla automaattiset päivitykset päällä, jolloin laite menee itsekseen päälle vaikka keskellä yötä ja alkaa etsimään päivityksiä. Halvat energiansäästölamput taas tuottavat usein ns. loistehoa joka aiheuttaa kaikenlaista mielenkiintoista sähköverkossa kun ei ole suodatettu kunnolla. Kylmäjuotokset pystyvät mitä ihmeellisimpiin temppuihin elektronisissa laitteissa jne jne.


Suhtaudun niihin itsekin melko epäillen. Isäni on sähköasentaja ja itse opiskelin hetken talotekniikan ins. opintoja. Ensimmäisessä omassa kodissa välkkyi keittiön lamppu. Ei auttanut vaihtaa hehkulamppua, eikä uusi valaisinkaan tuonut apuja. Lopulta energialaitoksella työskennellyt isäni laittoi meille sähkärit hommiin. Ei mitään vikaa, mutta näkihän isäkin, että vikaa jossain on. Laittoi vuorokausiseurannan päälle jakokeskuksesta, josta ilmeni yhden johdon ailahteleva käytös. Laittoi sähkärit uudellen meille ja löytyihän se vika. Yksi sähköjohto oli sulanut seinän sisälle (älä kysy miten), se oli jo puhki ja kuparilangat vaan näkyi. Oli viimeisen hetki vaihtaa sähkötaulu ja johto, koska osa seinää oli jo musta kaapin takaa. Se olis ollut tulipalo hetken kuluttua. Joten suhtautukaa aina vakavuudella häiriöhin. Niissä voi piillä vaikka mimmoinen vaara.

Olen migreenikko ja kaikki välkkyvät valot tekee pahaa. Siksi olin niin sinnikäs ja onneksi isäni oli alan ammattilainen. Luulisin, että muuten meille ei olisi kukaan tullut edes, olisivat ajatelleet neidin kuvittelevan kummia.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 06 Touko 2012, 10:40

Juuri näin! Kun jaksaa ottaa asioista selvää, löytyy niille hyvin usein luonnollinen selitys.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
kartanonrouva
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 15:21

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja kartanonrouva » 06 Touko 2012, 18:50

Täytyy tässä vielä kertoi toinenkin sähköhäirikkötapaus, koska sitä ei kukaan usko :)

Samaisessa talossa oli usein sähkökatkoja. Jopa niin usein, että ostin kynttiläkruunun kattoon, kun kyllästyin olemaan pimeässä.
Isäni taas laittoi jakokeskukseen seurannan, koska energialaitoksen oma hälyytysjärjestelmä ei ollut rekisteröinut alueella katkoja.
Meni viikko ja sain vastauksen. Talonyhtiöömme tulevan jakokaapin ovet ja kannet oli ruuvattu ilkivaltaisesti auki. Alue oli oravien leikkikenttää ja oravaraukat hyppivät tämän jakokaapin kautta metsäläntiltä toiselle. Kun orava sai kaapista sähköiskun, se aiheutti meille oikosulun ja sähkökatkon. Energialaitoksen asentajat olivat löytäneet ainakin 10 oravaraukan ruumiit jakokaapin ympäriltä. Kun tuo korjattiin, ei enää ollut katkoja. Tuo jakokaappi oli meistä noin 200m päässä, joten emme mitenkään voineet tietää, että se oli vianaiheuttaja.

Tuolla kämpässä koin myös elämäni ensimmäisen ukkosen iskevan johtojen kautta sisälle. Näin mustia pilviä ja juuri ajattelin, että paras ottaa sähkölaitteet seinästä, kuului voimakas pamaus. Videolaitteet olivat sulaneet valtavaksi möykyksi. Jostain syystä muille ei tullut mitään vaurioita.
Vakuutusyhtiö vielä velvoitti viemään tuon möykyn korjaamolle, joka kertoi, ettei siinä ole yhtään sulamatonta osaa :) Talo muuten ei ollut maalla, vaan kaupungissa, joten sen takia kaikki nuo sähköongelmat tuntui oudoilta.

Avatar
ötsir böö
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Loka 2011, 22:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja ötsir böö » 18 Heinä 2012, 19:23

Mietin monta vuotta miksi vehkeet eivät toimi niinkuin ennen vanhaan,heureka,löysin syyn.Muistin lukeneeni erään nokian johtajan jutun että nyt alkaa olla liian lähellä nämä langattomat linjat ihmisen biotaajuuksien kanssa.Näin se onkin,sekosinkin kiitos näille koneille siitä...?Vai voisiko oikeastaan sanoa internetille...olen ehkä turhautunut parantaja mutta kun on aikaa pähkäillä tätä hullua menoa niin eräs päivä kaunis aloin kuunnella radiota ja väliin se vaan sammui tai kelasi jännästi vaan biisejä pirun nopeasti,no sitten aukaisin netin ja laitoin kyseisen radiokanavan päälle niin hupsis...nämähän menee eri aikaan???Aloin ottaa huvin vuoksi aikaa ja huomasin aluksi oli netti n.1.30 minuuttia jäljessä,ok.pirusti taas väliin vehkeet paukkuivat ja sammuivat...no,aikani niitä kuunnellesani ja saunoessani ja käydessäni väliin pihalla alkoikin kääntyy linjat monien sammumisten jälkeen toisin päin!Ihmeellistä,eikö totta!Netti olikin 7.30 minuuttia edellä...siis,siirryinkö ajassa eteen taakse vai minne jouduinkaan?Siispä,kysynkin,kumpi on reaaliajassa,radio vai internet?Sinänsä tässä tarinassa huvittavinta että sen häiriön aiheuttaja on tuo suuri internet joka työntää virtaa väärin perustein ihmisiin,voiden kiihdyttää väliin tai sitten hidastaa aikaa...vitun einstein,valonnopeus on jotain 8 minuuttia auringosta tänne mutta jos nämä netit voi sitä vääntää enemmän niin kuka kusettaa ja ketä?Häh?

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Verninia » 19 Heinä 2012, 01:12

Hauska lukea muiden kokemuksia radiosignaaleista, lampuista ja koneista. Sähkölaitteet temppuilee toisinaan myös omissa käsissä, oikeastaan ainoastaan silloin kun on päällä jokin vahva tunnetila.

Huomasin tämän ensimmäistä kertaa kameran kanssa joka ensin hidastui ja sen jälkeen sammui kokonaan. Kamerassa eikä akussa mitään vikaa. Akku täyteenladattu. Kun hengittelin pari kertaa ja tasasin mieltä, laite toimi taas. Tätä on käynyt pari kertaa, mutta vaan toisiaan vahvoissa tunnetiloissa. Tietokonekin temppuilee välillä, mutta sen voi laittaa myös sen piikkiin, että tämä laite alkaa olla jo aika vanha ja täynnä.

Joka tapauksessa tälläiset elekrtoniikkahäiriöt on hauska osoitus siitä miten oman energian lisääntyessä se näkyy myös sähköenergialla toimivissa kapineissa.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 23 Heinä 2012, 21:32

en ainakaan muista että ois silälailla tapahtunut, joskus toi meijän hissi liikuu "itestään" mutten usko sen johtuvan mistään häiriöstä. Ukkosen pystyn aistimaan silloin tulee iholle sähköistä, joskus se on ollut jopa pelotavaa
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

saanasofia
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Joulu 2011, 23:04

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja saanasofia » 28 Heinä 2012, 23:25

mullakin on käynyt monta kertaa niin et ku oon kävellyt kadulla pimeellä, sitten kaverin kanssa tai yksin niin yksi katulamppu sammuu juuri kun olen siinä sen kohdalla.
tämä saattaa olla pelkkää sattumaa mutta muistan pienenä kun ukkosti ja meidän vanhasta omakotitalosta maalla lähti sähköt moneksi tunniksi, niin tiesin aika usein että minä hetkenä ne tulee takaisin. sanoin vaan "noni nyt ne sähköt tulee" meni pari sekunttia niin valot,telkkari yms. syttyi päälle taas normaalisti. kerran kävi jopa niin kun kaverini ei uskonut "kykyäni" niin demostroin oikein kunnolla, kun tiesin taas että sähköt tulee takas päälle niin menin keittiön jääkaapille, avasin sen oven ja sanoin "TADAAAAA" ja sähköt tuli takaisin. tätä tapahtumaa oli silloin todistamassa isäni, äitini, veljeni, siskoni ja kaverini.
aina ennen ukkosta mulle tulee sellainen omituinen päänsärky.
munkin ympärillä usein tietokoneet sekoilee ja lagaa, se on tosi ärsyttävää välillä! tuntuu välillä että netti ei toimi millään, kavereitten kanssa oon sillain aina ku ne valittaa "mikä hittoo tätä nettiä vaivaa" nii oon sillai "ok meen kauemmas nii ehkä se sit toimii" ja alkaa taas toimii normaalisti.:D en tiedä, saattaa olla pelkkää huonoa tuuria tai sattumaa mutta aika omituista kyllä.

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 21 Syys 2012, 19:58

tällä viikolla just kun meniin hissiin niin hissi lähti ylöspäin mutta pysähty heti alkuunsa, en olut painanut vielä nappia eikä kukaan ollut tilannut hissiä, v'ähän karmiva oli tapaus, kaippa siihen on luonolinen selitys.....
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 21 Syys 2012, 22:42

Kuinka paljon hissi liikahti?
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja thebel » 03 Loka 2014, 16:26

Taas muuten yhtenä iltana kun olin kävelyllä, niin katulamppu sammui juuri kun olin siis sen kohdalla. Ei siis mikään pyörätien pieni katuvalo, vaan ihan autotien katuvalo. Yhtäkkiä tuli vaan pimeää ja katsoin lamppua, joka vielä hehku oranssina, mutta ei juuri valaissut. Huvikseni keskityin kunnolla seuraavan katuvaloon, jos sen saisi sammutettua, mutta ei onnistunut.

Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta kuin näin käy.
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa