Sähköhäirikkö

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja J. Doe » 15 Syys 2008, 03:40

Onko muilla kokemuksia esim: että radio ottaa häikkää?
Mun kohdalla jopa katulamput on reakoinut niin että, kun olen suunnilleen kohdalla niin se sammuu ja kun olen ohi se syttyy taas. :shock:
Enkka neljä lamppua putkeen. :demonbunny:
Näitä on tapahtunut sellaisilla pätkillä jossa kävelen useesti. Syynä ei ole hämäräkytkimet kun nimeen omaan sammuu, tai sitten olen niin loistava persoona. :mrgreen: ..tuskin..
Kiinnostaisi tietää mistä moinen johtuu :?:

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja ridikulous » 15 Syys 2008, 14:35

Itsellä ei ole kokemusta, mutta pari tyyppiä tiedän, joita kaikki elektroniset laitteet vihaavat :roll: Tyyliin, että tietokone temppuilee aina (ei johdu henkilön taitamattomuudesta) ja television kaukosäädin reistaa. Onkohan syynä sitten ihmisen poikkeuksellinen energiakenttä tahi vastaava. Epätodennäköisen usein näitä kuitenkin tapahtuu, mikäli laitetaan sattuman piikkiin.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Syys 2008, 15:35

Jossain ohjelmassa oli lapsi, joka oli magneettinen, joten tietokone sekoili ja muuta vastaavaa tapahtui kun hän oli lähellä, mutta ehkä jotkut ovat normaalia magneettisempia, ja tämä että tietokoneet "vihaavat" tiettyä henkilöä johtuu magneettisuudesta?

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 15 Syys 2008, 16:14

Tässä voi olla jotain perääkin meinaan ihmisessä menee aivoissa ainakin paljonkin sähköä ja se sitte saattaa vaikuttuttaa elektronisiin laitteisiin mutta katulamppuihin ei varmaankaan
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 15 Syys 2008, 16:16

Tai voisiko olla, että näissä ihmisissä olisi ollut suuri staattisen sähkön varaus joka sitten sekottaisi?
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 15 Syys 2008, 16:28

UkkoPoikaPieni kirjoitti:Tai voisiko olla, että näissä ihmisissä olisi ollut suuri staattisen sähkön varaus joka sitten sekottaisi?

Staattisen sähkön varaus purkautuessaan häviää kokonaan...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 15 Syys 2008, 16:30

Niin ja se purkautuu juuri tietokoneeseen?
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Gitarre » 15 Syys 2008, 16:58

Tonza133 kirjoitti:Jossain ohjelmassa oli lapsi, joka oli magneettinen, joten tietokone sekoili ja muuta vastaavaa tapahtui kun hän oli lähellä, mutta ehkä jotkut ovat normaalia magneettisempia, ja tämä että tietokoneet "vihaavat" tiettyä henkilöä johtuu magneettisuudesta?

Joo itsekkin katsoin sitä ohjelmaa, aina kun hän meni tietokoneelle tai pelaamaan pleikkaria niin hänellä täytyi olla jotkut erikois käsineet käsissä.
I'd rather regret doing something than not doing something.

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja J. Doe » 16 Syys 2008, 04:10

Kerran työpaikalla kokeiltiin kaikkia kännykät ym. mitkä olisi häirinnyt radioo. Radio käyttäyty
mun lähellä aina samoin. Kaverista ei ottanut minkäänlaista häiriöö. Muhun se radio reakoi niin
että tietyn matkan päästä hävisi kanava ja sihisi. Aika lähellä meni kokonaan mykäksi.
Lopulta vietiin radio keskelle hallia soimaan niin sai rauhassa sitä kuunnella. Ettei tullut kesken hyvän biisin jotain sihinöitä väliin.

:demonbunny:

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja J. Doe » 16 Syys 2008, 04:55

Mulla on ollu tää oma läppäri muutamia päiviä ja tuntuu kun pidempään tekee tällä jotain
niin rupee tulemaan omituisia jumituksia ym..
Sellaista olen miettinyt että jos on paha "sähköhäirikkö" päivä niin uskaltaako mennä sairaalaan
kun siellä herkkiä laitteita...
Se magneetti tyttökö se oli, mitenköhän siitä onnistuisi ottamaan esim. pään magneetti kuvauksen?
:alien3:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 16 Syys 2008, 15:39

J. Doe kirjoitti:Mulla on ollu tää oma läppäri muutamia päiviä ja tuntuu kun pidempään tekee tällä jotain
niin rupee tulemaan omituisia jumituksia ym..
Sellaista olen miettinyt että jos on paha "sähköhäirikkö" päivä niin uskaltaako mennä sairaalaan
kun siellä herkkiä laitteita...
Se magneetti tyttökö se oli, mitenköhän siitä onnistuisi ottamaan esim. pään magneetti kuvauksen?
:alien3:

Suosittelen testaamaan magneettisuutesi... :D

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Syys 2008, 15:55

J. Doe kirjoitti:Kerran työpaikalla kokeiltiin kaikkia kännykät ym. mitkä olisi häirinnyt radioo. Radio käyttäyty
mun lähellä aina samoin. Kaverista ei ottanut minkäänlaista häiriöö. Muhun se radio reakoi niin
että tietyn matkan päästä hävisi kanava ja sihisi. Aika lähellä meni kokonaan mykäksi.
Lopulta vietiin radio keskelle hallia soimaan niin sai rauhassa sitä kuunnella. Ettei tullut kesken hyvän biisin jotain sihinöitä väliin.

:demonbunny:

Tämä on tosi yleinen ilmiö eikä tähän(kään) liity paranormaaleja juttuja. Sinun kehosi esti luultavasti radioaaltoja etenemästä radioon asti. Ehkäpä sinun ruumis absorboi muita tehokkaammin radio aaltoja
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja ridikulous » 16 Syys 2008, 16:39

Juu, monet ihmiset häiritsevät signaalien kulkua (elleivät jopa kaikki). Tämän huomaa esimerkiksi säätäessään radion antennia kohdilleen; kuuluu hyvin ja kirkkaasti, kunnes siirtyy hieman kauemmas. Särinä alkaa välittömästi. Ja joissakin tietyissä huoneen kohdissa seisominen voi aiheuttaa myös särinää radioon.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja ninjani » 16 Syys 2008, 22:02

Itselleni on sattunut muutaman kerran, että menen katulampun ali ja sanon jonkun sanan kaverille. Ja sitten valo sammuu. Ollut vain tuuria/sattumaa
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Erra
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Elo 2008, 09:27

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Erra » 17 Syys 2008, 11:36

Tämä on aika jännä aihe. Itselläni on ollut paljonkin tilanteita, joissa lamput sammuvat tai syttyvät, kotona (itse asiassa useammissa kodeissa) paukahtelevatkin. Aggressiivisina päivinä paukahtelevat enemmän, mutten tiedä, onko sillä todellisuudessa asiaan minkäänlaista yhteyttä. Radiot ottavat myös helposti häiriötä kulkiessani ohi; en tiedä, onko näin kaikkien kohdalla, saattaa ollakin.

Olen muuten puhunut asiasta useiden sellaisten ihmisten kanssa, joilla on aivojen sähköhäiriöitä (epilepsia), ja monet heistä ovat panneet merkille tämän sähkölaitteiden oudon käyttäytymisen omalla kohdallaan. Uskonkin, että ihmisen sähkökenttä voi vaikuttaa ulkopuolisiin laitteisiin eikä siinä ole oikeasti mitään mystistä tai ihmeellistä. Ilmiötä ei vain toistaiseksi tunneta.

Mainittakoon, että kun aikoinani sain reikiviritykset, en pystynyt muutamaan viikkoon kuuntelemaan mp3-soitintani, sillä se rätisi niin pahasti. Myöhemmin tilanne tasaantui.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Syys 2008, 17:43

ridikulous kirjoitti:Juu, monet ihmiset häiritsevät signaalien kulkua (elleivät jopa kaikki). Tämän huomaa esimerkiksi säätäessään radion antennia kohdilleen; kuuluu hyvin ja kirkkaasti, kunnes siirtyy hieman kauemmas. Särinä alkaa välittömästi. Ja joissakin tietyissä huoneen kohdissa seisominen voi aiheuttaa myös särinää radioon.


Sama juttu. Joskus vanhan radioni kanssa kävi näin, kun se alkoi heiketä.
Jos halusin kuunnella radiota, täytyi minun melkein halata radiota... en oikein jaksanut sitä, ja keksin toisen keinon pitää ääni kirkkaana: Jumitin on/off nappulan ihan juuri ja juuri "on" asentoon, siihen rajalle. Näin ääni kulki hyvin.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja WM_ » 18 Syys 2008, 14:45

Jaa, laitan nämä sattuman piikkiin, mutta kun oli kiire eräänä päivänä, kaksi tietokonetta sekä kännykkä sekoili.. Mutta noh.. Ei siinä mtn kummaa kai ollut..

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja J. Doe » 23 Syys 2008, 21:32

[quote="Erra"]Tämä on aika jännä aihe. Itselläni on ollut paljonkin tilanteita, joissa lamput sammuvat tai syttyvät, kotona (itse asiassa useammissa kodeissa) paukahtelevatkin. Aggressiivisina päivinä paukahtelevat enemmän, mutten tiedä, onko sillä todellisuudessa asiaan minkäänlaista yhteyttä. Radiot ottavat myös helposti häiriötä kulkiessani ohi; en tiedä, onko näin kaikkien kohdalla, saattaa ollakin.

Jotenkin radiot ymmärrin , mutta noi katulamput ym lamput. Sitäkun oppisi hallitsemaan tuota energiaa.
Kaverini suositteli joskus, että mietiskelyllä kerää oman irrallisen energian kasaan, takaisin sisälle. Kokeilin sitä ja se tuntui auttavan joksikin aikaa. :ghost2:

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja tuputhy » 23 Syys 2008, 21:52

Hmm..itse, kun vuosia sitten kävin hakemassa sen reiki-virityksen, kaikki "kyvyt" hävisivät samantien! Olen semmoinen tyyppi, että jos sanotaan esim, että kädet pitää laittaa tälleen tai tuolleen, niin tuntuu, ettei niitä mitenkään muuten voi laittaa..Elikäs: tässä Reiki-jutussa minulle oli enemmän haittaa, kuin hyötyä..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Frost » 24 Syys 2008, 15:47

J. Doe kirjoitti:Kerran työpaikalla kokeiltiin kaikkia kännykät ym. mitkä olisi häirinnyt radioo. Radio käyttäyty
mun lähellä aina samoin. Kaverista ei ottanut minkäänlaista häiriöö. Muhun se radio reakoi niin
että tietyn matkan päästä hävisi kanava ja sihisi. Aika lähellä meni kokonaan mykäksi.
Lopulta vietiin radio keskelle hallia soimaan niin sai rauhassa sitä kuunnella. Ettei tullut kesken hyvän biisin jotain sihinöitä väliin.

:demonbunny:


Itselläni asia on vastoinpäin. Jos menen liian kauas radiosta, se ei enään kuulu :D Sitten kun pidän kättäni radion päällä, signaali (tai mikä lie :D) vahvistuu. Mutta minä en taida olla sähköhäirikkö :D Joskus olen huomannut, että jotkut valot kirkastuvat kun olen niiden lähellä. Ja kaikki varmaan tietää sen äänen, mikä kuuluu esim. kaiuttimista, kun jokin lähellä oleva puhelin saa tekstarin tai puhelun? se tädtädtädtädtäää tädtädtätd jne. Niin kuitenkin, sekin välillä voimistuu minun läsnäollessani :)

Tuli vielä mieleen se, kun otan tietokoneenkaiuttimen johdon liittimestä kiinni, alkaa kuulumaan surinaa ja joskus jopa piipitystä. Mutta tuo ei tod. näk. ole mitään outoa.
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron