Sähköhäirikkö

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tintti » 29 Loka 2008, 12:33

Mulla on nyt paripäivää ollut että katulamput sammuu ja syttyy kun kävelen ohi tai alta. Aluksi ajattelin sen olevan tuuria tai jtn. Mutta esim eilen 2 peräkkäistä katulamppua sammui kun kuljin alta. En sitten tiedä mistä johtuu :D

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Loka 2008, 17:53

Viime talvena katoilta tippui useasti lunta juuri silloin, kun minä ja kaverini olimme kävelemässä sen talon kohdalla. Mikäs häirikkö se sellainen on?

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Loka 2008, 23:36

Temesseus kirjoitti:^Fysiikan lait ;)

Miten fysiikan lait liittyvät siihen, että olimme aina kohdalla? Eikö tämän olisi pitänyt tapahtua, vaikka kukaan ei olisikaan ollut? :P

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 30 Loka 2008, 16:20

Trauma kirjoitti:
Temesseus kirjoitti:^Fysiikan lait ;)

Miten fysiikan lait liittyvät siihen, että olimme aina kohdalla? Eikö tämän olisi pitänyt tapahtua, vaikka kukaan ei olisikaan ollut? :P

Fysiikan laiella on jotain teitä vastaan? :D

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 30 Loka 2008, 19:13

Pöytälamppuni tuntuvat vihaavan minua, tällähetkellä on neljäs menossa, ja sekin on jo kerran poksahtanut. Stereot meni rikki, ne nostivat aina oman tahtonsa mukaan äänen äärikaakkoon, ei ollut kovin miellyttävää. Lopullisen sysäyksen niiden hajoamiselle antoi kuitenkin se että epähuomiossa kaadoin niiden sisään vettä... -_- Nappikuulokkeita on hajonnut viidet, jälleen pitäisi ostaa uudet. mp3 soitin menee toisinaan totaalisesti jumiin, mutta tätä on ilmennyt kyllä muillakin samanlaisen soittimen omistavilla. Toiset strereoni hajosivat kymmenenminuutin soiton jälkeen, onneksi sain takuun niistä. :) Digiboksi hajosi, telkkarikin hajosi kerran, mutta korjattiin. Yhden radion rikoin, mutta johtunee siitä, että tiputin sen lattialle, samoin puhelin on aika karmivassa kunnossa, teipillä pysyy kasassa. Palovaroittimet tuntuvat syövän joskus enemmän pattereita mitä pitäisi. Leivänpaahdin hajosi. Hiustenkuivaaja suli. Tietokone on jumissa vähän väliä, mutta ei onneksi totaalisesti ole hajonnut. Netti pätkii toisinaan, mutta niin varmaan kaikilla. Akvaarion lämmitin lämmittää vettä oman halunsa mukaan, tahtoo kai tehdä kalasoppaa. Huoneen patterit taas ovat liian kylmät... -__- Talomme viereinen katulamppu jouduttiin vaihtamaan äsken. Videot sekosivat ukkosella. Muitakin tapauksia on.

Joko kohtelen esineitä huonosti, tai sähköiset vempaimet eivät pidä minusta. Mahdollisesti molempia.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja ridikulous » 31 Loka 2008, 19:28

Trauma kirjoitti:Viime talvena katoilta tippui useasti lunta juuri silloin, kun minä ja kaverini olimme kävelemässä sen talon kohdalla. Mikäs häirikkö se sellainen on?

Noh, luntahan siis tippuu talojen katoilta usein. Silloinkin, kun kukaan ei ole näkemässä. Siinä ei sinänsä ole mitään kummallista, satuitte nyt vain näkemään tuon äärimmäisen harvinaisen tapahtuman :P

Tai ehkä lompsitte niin raskaasti, että maan värähtely siirtyi rakenteita pitkin rakennuksen katolle, pudottaen lumet maahan. Mystistä.

Ja Atomipommille: kannattaisiko tsekata, etteivät sähkölaitteet ylikuormita verkkoa. Jos pistät asunnon kaikki lamput, television, stereot, tietokoneen, akvaarion valot+lämmittimen sun muut vempeleet samaan aikaan päälle, voi olla liikaa kuormitusta?
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja viltsu » 31 Loka 2008, 19:35

Mun telkkarissa on jotain outoo...Kun painaa virtanappulaa se ei mee päälle,
mutta kun sitä hutkasee pari kertaa kylkeen menee ihmeen hyvin päälle. :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

lollipop
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 31 Loka 2008, 23:12

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja lollipop » 31 Loka 2008, 23:23

Olin kerran tosi innostunut ja yritin mennä huoneeseeni hakemaan paperia. Lamppu päätti poksahtaa.

No joojoo sulake oli palanut :D

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 31 Loka 2008, 23:29

Jotenkin tuntuu, että sähkölaitteet toimivat paremmin minun lähelläni...
Se vain on aina. Esim jos joku laite ei toimi kenelläkään muulla, niin yhtäkkiä se alkaa minulla toimia. Näin on sattunut useamman kerran. (Ei kuitenkaan kovin montaa)

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Ali G- » 01 Marras 2008, 19:58

Tonza133 kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että sähkölaitteet toimivat paremmin minun lähelläni...
Se vain on aina. Esim jos joku laite ei toimi kenelläkään muulla, niin yhtäkkiä se alkaa minulla toimia. Näin on sattunut useamman kerran. (Ei kuitenkaan kovin montaa)



Joten mikä on johtopäätökses? :D
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Aurelia » 01 Marras 2008, 23:04

En muista et olis sentään ikinä katulamput sammuneet, mutta olen elämäni aikana saanut kolme isoa sähköiskua ja töissä käytän erityiskenkiä etten saisi tällejä jatkuvasti. Vaatemateriaalien seulominenkaan ei auta. Olen magneettisempi mitä ihmiset yleensä, mutta lääkäreitä ei ainakaan tähän mennessä ole kiinnostanut tutkia sitä.

Radiot ja kännykät ei tykkää musta enkä voi käyttää kuin sellaisia kuulokkeita missä on korvaan menevä osa pehmeä. Kovista, tavallisista kuulokkeista saan sähköiskuja korviini mikä tuntuu tosi ilkeältä.

Silloin kun olen kiihtyneessä mielentilassa nämä tapahtumat lisääntyvät. Töissä on ollut välillä vaarallisiakin tilanteita, mutta enimmäkseen vain tulostimet ja tietokoneet sekoavat kun olen vihainen jostakin.

Lisäksi kuulen herkästi korkeita ääniä ja tulen melusta ja korkeista äänistä huonovointiseksi. Olin seota kun joku oli säätänyt hiirenkarkoitinta ja kuulin jatkuvaa aaltoilevaa vikinää töissä enkä tiennyt mistä se tulee ja muut eivät kuulleet. Lopulta keksittiin äänen lähde kun aloin olla jo itkupotkuraivareiden partaalla. Työkaveri vaihtoi siitä piippaustapoja ja testasi kuulenko oikeasti vai huijaanko. Osan piippaustavoista tosiaan kuulin ja ne tuntuivat inhottavilta.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja akba » 02 Marras 2008, 14:41

Meille on pari kertaa tullut sähkökatkos, vaikka naapuritaloissa palaa sähkö , eikä ole mennyt sulake.
Mistäköhän tämä johtuu ??? Osaisiko joku selittää.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tintti » 14 Marras 2008, 12:25

0len pari kertaa muistaakseni maininnut täällä että katulamput on aina välillä sammuneet minun kohdallani. Nyt niitä on alkanut tulla enemmän ihan muissakin sähkö laitteissa. Kerran salilla yritin juosta juoksumatolla niin se ei toiminut vaikka kuinka monta kertaa yritin uudelleen. Pyysin jotain miestä siinä katsomaan onko siinä jokin vika, hänellä se toimi kyllä hyvin. Kun taas yritin ei käynnistynyt. No en jaksanut enää siinä yrittää vaan lähdin pois.

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 15 Marras 2008, 19:38

akba kirjoitti:Meille on pari kertaa tullut sähkökatkos, vaikka naapuritaloissa palaa sähkö , eikä ole mennyt sulake.
Mistäköhän tämä johtuu ??? Osaisiko joku selittää.

Jos naapurinne on eri sähköverkossa kuin te?

Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tintti » 18 Marras 2008, 14:58

:shock: :? Nyt oikeasti tuntuu että olen sähköhäirikkö. Olin isälläni velipuleni kanssa koneella. Hän totesi "ihan ku tää kone ois hitaampi ja jumittais aina ku oot lähellä". Menin pois ja toimi. Kun tulin takaisin se sammui. Tiiä sitten O_o asd

Avatar
oozie
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Marras 2008, 02:53

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja oozie » 18 Marras 2008, 19:28

mä saan ihan normi käytöllä tietokoneet/puhelimet/mp-soittimet ouvoksi :D tätini joutui ostaan uuden koneen minun käytön jäljiiltä koska kone hajosi normi käytössä :D ja sit mun puhelimet sammuilee aina yhtäkkiä :D (huoltoon ---> ) ja sit saan tietokoneet aiva ihme ongelmien partaalle mihi ei löyvy neuvoa :D (veljeni on tietokone heppu, eli tietää paljon tietokoneista :D niin se on aina ihmetelly miten saan kaiken sekoamaan :D ) ja isäni koneen saan aina hiastumaan kauheena :D ja just korjasin läppärin ku se ei enää tahtonu käynistyy kunnolla :lol: ja mp-soittimet aina alkaa aivan outoja sekoilemaan.alkaa biisi kuulostaan aiva ihmeelliselle tms. (käytössäni on ollu monenlaisia eri soittimia ja kaikiilla sama)

no kai mä oon nii hyvä sekottaan kaikkee :D

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Gitarre » 18 Marras 2008, 19:32

oozie kirjoitti:mä saan ihan normi käytöllä tietokoneet/puhelimet/mp-soittimet ouvoksi :D tätini joutui ostaan uuden koneen minun käytön jäljiiltä koska kone hajosi normi käytössä :D ja sit mun puhelimet sammuilee aina yhtäkkiä :D (huoltoon ---> ) ja sit saan tietokoneet aiva ihme ongelmien partaalle mihi ei löyvy neuvoa :D (veljeni on tietokone heppu, eli tietää paljon tietokoneista :D niin se on aina ihmetelly miten saan kaiken sekoamaan :D ) ja isäni koneen saan aina hiastumaan kauheena :D ja just korjasin läppärin ku se ei enää tahtonu käynistyy kunnolla :lol: ja mp-soittimet aina alkaa aivan outoja sekoilemaan.alkaa biisi kuulostaan aiva ihmeelliselle tms. (käytössäni on ollu monenlaisia eri soittimia ja kaikiilla sama)

no kai mä oon nii hyvä sekottaan kaikkee :D

Tähän väliin nyt vain heitän sellaisen jutun että voisit hiukan rajoittaa noiden hymiöiden käyttöä ja koita opetella käyttämään isoja alkukirjaimia, pilkkuja jne. Teksti on nimittäin paljon helppolukuisempaa ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Marras 2008, 19:39

Gitarre kirjoitti:Tähän väliin nyt vain heitän sellaisen jutun että voisit hiukan rajoittaa noiden hymiöiden käyttöä ja koita opetella käyttämään isoja alkukirjaimia, pilkkuja jne. Teksti on nimittäin paljon helppolukuisempaa ;)

Ja sinä unohdit pisteen lopusta. :D Onneksi hymiöiden maksimimäärä on 10 kappaletta.

Tällä tietokoneella tuntuu olevan jotain minua vastaan. Aina kun käytän tätä, niin ei toimi niin hyvin, kuin muilla.

Avatar
oozie
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Marras 2008, 02:53

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja oozie » 18 Marras 2008, 20:46

ei kai se ole niin justiinsa??

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sähköhäirikkö

ViestiKirjoittaja Gitarre » 18 Marras 2008, 21:59

No ei se nyt pakollista ole mutta olisi suotavaa tehdä niin ihan foorumin ulkoasunkin puolesta...
I'd rather regret doing something than not doing something.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa