Kuinka monella oikeasti paranormaaleja kokemuksia?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
sazuma
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Kesä 2015, 20:04

Re: Kuinka monella oikeasti paranormaaleja kokemuksia?

ViestiKirjoittaja sazuma » 09 Kesä 2015, 20:33

Näin äkkiseltään mieleeni tulee kaksi tapausta, joihin en keksi ns. luonnollista selitystä.

Ensimmäinen sattui ollessani ehkä n. 8-10 vuotta vanha. Olin isäni kanssa käymässä Tampereen Näsinlinnassa, joka silloin toimi ainoastaan varastotilana. Siellä ollessamme kuulin selkeitä askelia kerrosta ylempää, mutta olin kai niin hämmentynyt asiasta, että en maininnut asiasta isälleni ennen kuin vasta joitakin päiviä myöhemmin. Isäni kertoi myös kuulleensa askeleet. Kuulemma hän oli kuullut niitä ennenkin siellä ollessaan. Se, että olimme silloin rakennuksessa yksin on aivan varmaa. Paikan historian mukaan ei olisi yhtään ihme jos siellä todella kummittelisi.

Toinen tapaus sattui itselleni n. vuosi sitten koulussa oppitunnilla. Koulu on siis Tampereen vanha yleinen sairaala. Kesken tunnin tunsin yhtäkkiä selkeästi jonkun koskettavan napakasti olkavarttani. Välittömästi sen jälkeen tuntui kuin ilma ympärilläni olisi muuttunut kylmemmäksi. Kukaan ei istunut vieressäni sen käden puolella, jossa kosketuksen tunsin.

KatieMicaela

Re: Kuinka monella oikeasti paranormaaleja kokemuksia?

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 04 Heinä 2015, 14:55

Andromedan Star Nation kirjoitti:
Zon kirjoitti:Edes jossain määrin järkevää tekstiä sinulta, ehkä pärjäisit avohoidossakin.

Zon ei ole ilmeisesti lukenut foorumin sääntöjä?
4. Käyttäydy asiallisesti. Älä hauku ihmisiä esim. heidän mielipiteidensä takia, äläkä pidä muita alempiarvoisina kuin sinä. Älä missään nimessä kutsu ketään hihhuliksi, huumeiden käyttäjäksi tai hulluksi, ellei sinulla ole todisteita esittää epäilyksestäsi. Tämä koskee niin foorumilaisten kuin muidenkin haukkumista. Kritisiointi ja eri mieltä oleminen on sallitua, mutta tehdään se hyvän maun rajoissa.


Aika kauan on saanut mellastaa täällä (katsokaa viestihistoriansa), eikö olisi jo aika poistoon? Ylläpito?

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Kuinka monella oikeasti paranormaaleja kokemuksia?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Heinä 2015, 09:30

Käyttäjä "Zon":lle on annettu yläpidon toimesta varoitus.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Zon
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Touko 2013, 22:12

Re: Kuinka monella oikeasti paranormaaleja kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Zon » 11 Elo 2015, 19:15

Totta, niin on. Tuo on muuten offtopicia.
Aiheutti aikamoiset kuumotusaallot, hikikin valui otsalla.
Ei, mutta miksi ihmeessä näitä foorumeja ei ole vieläkään saatettu kuntoon? Ehkä on parempi kuopata kokonaan forkat jos ei saa takaisin kuntoon niitä monessa kuukaudessa.

Lähden tästä nyt keulimaan derbillä, nähdään taas.
Hulluuden ja viisauden ero on hiuksenhieno.

Zon
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Touko 2013, 22:12

Re: Kuinka monella oikeasti paranormaaleja kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Zon » 11 Elo 2015, 19:21

Lueskelin myös viestejäni, ja pakko myöntää että olen suunnattoman lahjakas kirjoittamaan.
Sanavalmis ja kaikkea.
Irlissä vielä komea, älykäs ja hauskakin.
En nyt kerskaile yhtään, mutta kyllähän minä erinomainen ihminen olen.
Hulluuden ja viisauden ero on hiuksenhieno.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa