Yöstä toiseen jatkuva sama uni

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Dawn
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Huhti 2011, 06:43

Yöstä toiseen jatkuva sama uni

ViestiKirjoittaja Dawn » 26 Joulu 2014, 14:11

Noin 1-2 v sitten näin unta joka jatkuu yöstä toiseen siitä mihin edellisessä unessa jäätiin. Välillä näin tavallisia unia ja välillä tätä kyseistä unien sarjaa. Uni alkoi kesämökiltä ja sen ympäristöstä ja jatkui yöstä toiseen siitä mihin edellinen uni jäi. Tätä jatkuvaa unta olen nähnyt 50-100 episodia. Joka yö en nähnyt kyseistä unta vaan välilllä näin myös "tavallisia" unia.

Onko kellään muulla samantyyppisiä kokemuksia.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yöstä toiseen jatkuva sama uni

ViestiKirjoittaja aava » 31 Joulu 2014, 15:12

yleensä jos joku uni toistuu niin viittaa se johonkin asiaan jota ei ole oivaltanut tai joka on jäänyt vaivaamaan. mutta toisaaltaan kyllä noita hei olen tämän unen aiemminkin nähnyt tilanteita. vai onko unessasi sama paikka ihmiset jne ja mutta tapahtumat vaa vaihtuu sieltä voi poimia oivalluksia:) että vaivaako joku vai onko kyse enneunesta muusta sen semmosesta:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

y3nn
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Helmi 2015, 16:04

Re: Yöstä toiseen jatkuva sama uni

ViestiKirjoittaja y3nn » 26 Helmi 2015, 14:44

Mulla saattaa täysin sama uni toistua todella useita kertoja, tai sitten on noita joissa uni aina jatkuu siitä mihin jäi. Painajaisista varsinkin kun herään, niin mun täytyy olla hetki hereillä ennenkuin jatkan unia, muuten sama uni jatkuu tasan siitä mihin jäi.
En oo keksinyt selitystä sille.
Välillä oon tutkinu unikirjaa jos on alkanut kovin vaivaamaan, mutta välillä annan olla.

piritan
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Heinä 2015, 19:37
Viesti:

Re: Yöstä toiseen jatkuva sama uni

ViestiKirjoittaja piritan » 07 Heinä 2015, 19:49

Mä näin lapsena, alle kouluikäisenä, useana yönä samaa unta. Näin samaa unta niin monta kertaa, että itseasiassa muistan sen unen edelleen ulkoa. Uni ei ollut mikään kaamea painajainen, mutta ahdistava / inhottava.
Normaalia paranormaalia elämääni:
http://palanormaalia.blogspot.fi

Avatar
Karri97
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 23:16

Re: Yöstä toiseen jatkuva sama uni

ViestiKirjoittaja Karri97 » 03 Huhti 2016, 19:25

Toistuvat sekä jatkuvat unet ovat kyllä kumma juttu. Itsekin tullut koettua muutamia. Eräässä unessa Jeesus neuvoi minun jatkaa päättymättömän kadun kävelemistä antaakseni muille ihmisille rohkeutta uskoa mahdottomaan. Monta kertaa toistui.
~Teboilerotiikka~


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa