SUDEN AIKAAN HERÄÄMINEN, UNIHALVAUS JA PURISTUS OTE JALASSA! APUA PIAN!!

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Nekku
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Loka 2015, 11:01

SUDEN AIKAAN HERÄÄMINEN, UNIHALVAUS JA PURISTUS OTE JALASSA! APUA PIAN!!

ViestiKirjoittaja Nekku » 02 Loka 2015, 11:08

Eli siis mä heräilen suden aikaan yöllä, ja jos nukahdan ennen kello 01:00 herään unihalvauksessa. Kun herään silloin klo 03:00-04:00, tunnen jalassani valtavan kovaa puristusta. Onko tälle minkään näköistä selitystä? :ghost: :oops:

Avatar
Mysticpaw
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Syys 2015, 11:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: SUDEN AIKAAN HERÄÄMINEN, UNIHALVAUS JA PURISTUS OTE JALASSA! APUA PIAN!!

ViestiKirjoittaja Mysticpaw » 02 Loka 2015, 11:23

Tässä nyt jotain pikaisesti:
"Unihalvaus

Nukahtaessa tai herätessä ilmenevä tila, jossa lihasjänteys ei palaudukaan heti univaiheen eli REM-unen jälkeen. Nukkuja herää ja huomaa kauhukseen, ettei pysty liikuttamaan raajojaan.

SYITÄ: Epäsäännöllinen uni-valverytmi, univaje ja stressi.

HOITO: Laukeaa itsestään tai kun joku puhuttelee tai tönäisee nukkujaa. Usein toistuvia, ahdistavia unihalvauksia voidaan hoitaa depressiolääkkeillä, vaikkei kyse ole masennuksesta."
Lähde: http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/ter ... _hairioita

Suosittelisin rentoutumisen opettelua ja unirytmin korjausta, jos siihen on tarvetta. Jos ei nämä auta ja se alkaa olla elämää haittaavaa, suosittelen kilauttamaan tohtorille. ;)

Nekku
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Loka 2015, 11:01

Re: SUDEN AIKAAN HERÄÄMINEN, UNIHALVAUS JA PURISTUS OTE JALASSA! APUA PIAN!!

ViestiKirjoittaja Nekku » 06 Loka 2015, 15:48

Mahtavaa.. Nyt on sitten demonin/hengen takia jalka sijoiltaan. Klikkaamalla kävelen, näin asiat ollut jo eilisestä. Siis mitä v***ua ihan oikeesti? En tiennyt että nämä henget haluavat/voivat vagingoittaa mua. Raamatun vieressä nukkuessani siitä oli 6 sivua sotattu ja sivuilla luki jtn tämän tapaista: et voi välttää minua enää. Olen uusi herrasi. Nyt ahistaa nii saatanasti, näyt vaan lisääntyy. Pliiiis auttakaa :'(

saparo
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Loka 2015, 09:15

Re: SUDEN AIKAAN HERÄÄMINEN, UNIHALVAUS JA PURISTUS OTE JALASSA! APUA PIAN!!

ViestiKirjoittaja saparo » 28 Loka 2015, 10:59

Hei! Minulla on ollut myös samankaltaisia kokemuksia ja tiedän myös miten niistä pääsee eroon. Tässä tarinani lyhyesti. Itse kärsin unihalvausilmiöstä jo alle kouluikäisestä lähtien. Luonani vieraili öisin myös laaja kirjo kaiken laisia öttiäisiä, ja tilanne paheni yläasteiässä entisestään kun aloin puuhastella aktiivisemmin salatieteiden ja parapsykologian parissa. Pelkotilat kävivät lopulta niin pahoiksi että nukuin vain muutaman tunnin yöunia peläten milloin seuraava mörökölli ilmestyy sänkyni vierelle.
Menin noihin aikoihin yökylään uskovaisen isotätini luokse. En saanut unta joten silmäilin hänen kirjahyllään saadaksen aikani kulumaan. Silmiini osui Paavo Hiltusen kirja Matkalla utopiaan, joka herätti heti mielenkiintoni koska se käsitteli new age-uskomuksia. Näkökulma oli kristillinen mutten antanut sen häiritä sillä jotenkin minun oli pitkä yö kulutettava. Tuo yö mullisti elämäni täysin. Aloin ymmärtää millaiseen valheiden verkkoon olin sotkeutunut ja niellyt koukkuineen ja kohoineen paholaisen ikivanhan valheen: "Ei, ette te kuole. 5 Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan." (1. Moos. 3) Juuri tähänhän new age-aatteet perustuvat; ihmisen "upgreidaamiseen" ja sisäisen jumaluuden esiintuomiseen milloin milläkin menetelmällä.
Olin hämmentynyt ja kauhuissani. Ymmärsin että olin itse availlut ovia joiden on meidän turvaksemme tarkoitettu pysyvän kiinni, ja näin vetänyt puoleeni näitä demonisia entiteettejä. Aloin lukea Uutta testamenttia, ja pian tuon yön jälkeen annoi elämäni Jeesukselle. Opin myös että kaikki nämä yölliset vierailijat joutuivat pakenemaan kun käskin niitä poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimessä. Alkuaikoina olin niin kauhusta kankeana etten saanut sanaa suustani, pystyin vain mielessäni huutamaan Jeesusta avuksi, ja Hän auttoi. (Room. 10:13: Onhan kirjoitettu: "Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu.") Pitävät minua nykyään ilmeisesti hävittynä taisteluna sillä olen sittemmin saanut nukkua yöni rauhassa. :) En tiedä taustojasi tai tilannettasi tarkemmin mutta tavoistani poiketen päätin vastata koska aihe liippasi itseäni niin läheltä eikä ilmiöstä ole täällä Suomessa juurikaan puhuttu hengellisestä näkökulmasta. Rukoilen puolestasi!

Jos englanti luontuu niin täältä löytyy lisää tietoa unihalvauksesta ja sen syistä: http://www.stopsleepparalysis.org/

Sama lääke tepsii muuten myös niinkutsuttuihin alieneihin, sillä ovat samasta lähteestä kotoisin: http://www.alienresistance.org/

Nekku
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Loka 2015, 11:01

Re: SUDEN AIKAAN HERÄÄMINEN, UNIHALVAUS JA PURISTUS OTE JALASSA! APUA PIAN!!

ViestiKirjoittaja Nekku » 29 Loka 2015, 06:51

No siis...

Mul oli unihalvauksia jo päiväkodissa, mutta ne loppuivat hetkeksi aikaa. Näkijän lahjojen myötä henget ovat siirtyneet myös unihalvauksiini.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: SUDEN AIKAAN HERÄÄMINEN, UNIHALVAUS JA PURISTUS OTE JALASSA! APUA PIAN!!

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 02 Marras 2015, 13:26

Nekku
Näkökulmasta riippuen, mihin haluamme uskoa, voit löytää apua kuten saparo tuossa edellä. Täällä kaksinaisuudessa aineen vankina meillä on tapana kategorisoida kaikkea johonkin kuuluvaksi. On hyvin mahdollista että avautuva kanava tulee eksytetyksi, tästä tarkemmin Ultran-nettikolumnissa Avautuvan kanavan sudenkuopat. Itse olen oppinut suojaukset tekemään. Aikaa on kulunut tuosta kohta kolmisen kymmentä vuotta ja ihan joka kerta en suojauksia nykyään tee. Astraalimaailma josta new agessa usein puhutaan sisältää tosiaan kaikenlaista öttimönkiäistä. Nämä ovat vain aavistuksen ihmiskuntaa ylemmissä viboissa . Se ei ole kuitenkaan sama asia että olisivat ihmiskuntaa henkisesti kehittyneempiä. Unessa tavoitamme nämä tasot, myös meditaatiossa. Nuo örkit elävät pelkoenergioistamme. Yksi saa avun Jeesus Kristuksesta, häntä avuksi pyytämällä. Toinen pyytää Arkkienkeli Mikaelia avukseen. Kolmas Ikuista Korkeinta Itseä. Kolmivaihe-energisoinnissa, puhdistus, kohotus, voimistus. pyydetään ikuista Korkeinta itseä lähettämään meille energiaa. Puhdistusvaiheessa pyydä ikuista korkeinta itseä lähettämään Korkeimman rakkauden vaaleanviolettia energiaa. Energia laskeutuu päälakikeskuksen kautta aina jalkapohjiin asti ja siitä maahan.Kohotusvaiheessa voit käyttää sinihopeaa korkeimman viisauden energiaa. Voimistusvaiheessa pyydä hohtavan kultaista äärettömän voiman energiaa. Session kesto oman fiiliksen mukaan. Usein menee about. 10min per vaihe eli puolisen tuntia koko sessio. Voit käyttää rauhoittavaa musiikkia taustalla jos siltä tuntuu. Tuo em. Tapa on Riikosen Kalevilta opittua.Tärkeää tuossa on se että esität pyynnön Ikuiselle Korkeimmalle itsellesi, näin tilalle ei tule alemmantason henkiä. Nojatuolissa istuen energia liikkuu sujuvasti. Pyri rentouttamaan ensin itsesi jos vaan mahdollista. Älä anna periksi näille häirikköhengille. Lähetä ne matkoihinsa, sano ettet halua olla niihin yhteyksissä ja voit pyytää myös AE Mikaelia lähettämään heidät matkoihinsa. Täältä korkeimman rakkauden vaaleanviolettia energiaa sinulle avuksi. Et ole ikinä yksin, pyydä apua niin sinua saadaan/voidaan silloin auttaa.

Zon
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Touko 2013, 22:12

Re: SUDEN AIKAAN HERÄÄMINEN, UNIHALVAUS JA PURISTUS OTE JALASSA! APUA PIAN!!

ViestiKirjoittaja Zon » 23 Huhti 2016, 00:06

Älkää syöttäkö enempää trollia, ettehän?
Ei eläintarhan apinoitakaan saa ruokkia.
Hulluuden ja viisauden ero on hiuksenhieno.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron