Mitä tämä on?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
hämmästynyt
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 15:17

Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja hämmästynyt » 12 Kesä 2016, 15:32

Moi!

Muutin viime vuoden elokuussa uuteen asuntoon. Asunto on päällepäin hyvässä kunnossa ja oikein viihtyisä...Tai ainakin oli.
Syksyn edetessä alkoi tapahtumaan kummallisia asioita. Osan pystyy selittämään järjellä, mutta osaa taas ei.
Noin kuukautta muuton jälkeen aloin sairastella. Vielä tänä päivänäkin olen sairaana, eikä syytä ole löydetty. Oireet pahenevat koko ajan, mutta helpottavat kun lähden pidemmäksi aikaa muualle. Asunnossa ei pitäisi olla mitään tätä aiheuttavaa.

Sitten. Sen jälkeen alkoi esimerkiksi vessan oven oikuttelu. Se pysyi ennen hyvin kiinni, mutta nykyään se pitää laittaa ainakin kolmesti kiinni että se pysyykin niin. Nyt se on jostain syystä ruvennut aukeamaan itsestään. Siihen ei tarvitse edes koskea, että se aukeaa.
Tavaroita on ruvennut katoamaan. Asun yksin, joten ei ole mahdollista, että joku piilottelisi/varastelisi niitä.

Tässä esimerkki. Viime maanantaina olin lähdössä kotoa pois muutamaksi päiväksi. Pakkasin laturin johdon laukkuuni. Tuttuni oli todistamassa tapahtumaa. Perillä johtoa ei kuitenkaan löytynyt, mistään. Kotiin palattuani rupesin etsimään johtoa täältä. Ei missään. No, käytin sitten kaapista löydettyä johtoa. Se oli täysin ehjä, kun yhtäkkiä se rupesi pätkimään latauksessa. Etsin uuden johdon tilalle, että voisin käyttää sitä, sitten kun edellinen johto hajoaa. Pidin sitä yöpöydälläni monta päivää, enkä liikuttanut sitä mihinkään, sillä en vielä tarvinnut sitä. Nyt tämä laturinjohtoni sitten hajosi, ja kun rupesin etsimään sitä toista... Kadonnut kuin tuhka tuuleen.

Asunnossa on alkanut myös olemaan hyytävä tunnelma, ja usein sauna-/suihkutiloissa on erittäin epämiellyttävä olo. Aivan kuin ei olisi yksin, vaan pahan kanssa. Lisäksi seinistä kuuluu naputusta ja rapinaa, ja asunnossa kuuluu muutenkin outoja ääniä. Välillä tuntuu, kuin joku hengittäisi aivan korvan juuressa, vaikka olen yksin. Sivusilmällä näkee tummia hahmoja ja epäselviä kasvoja.

Olen käynyt tutkituttamassa pääkoppani tämän vuoksi, mutta mitään vikaa ei löytynyt.

Mitä te veikkaatte? Olen todella kiinnostunut kuulemaan mielipiteenne asiasta, sekä omia kokemuksianne!

avara
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Kesä 2014, 14:29

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja avara » 01 Heinä 2016, 01:04

Paha sano, että mitä lie, mutta hyvin tutulta kuulostaa. Meillä on kotona nyt viitisen vuotta kopisteltu ja tömistelty. Vessan ovi menee myös satunnaisesti lukkoon/jumiin. Varjohahmoja näkyy usein kuten myös vaaleempia hahmoja. Tuntuu myös usein, että joku tuijottaa...
Unihalvaukset ovat onneksi jääneet vähemmälle. Noihin muihin ei enään sillee sen suuremmin jaksa ees kiinnittää nykyään huomiota.
Olen myös käynyt tutkitutamassa päätäni näiden vuoksi. Vastaukseksi sain, että mm. Stressillä olisi iso vaikutus asioihin...

Tsemppiä

Avatar
hämmästynyt
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 15:17

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja hämmästynyt » 29 Heinä 2016, 15:30

Hei! Kiitos paljon vastauksista. Olen nyt muuttanut uuteen asuntoon. Vanhassa kodissani tavaroita pakatessa keittiön täysin ehkä kuivauskaapin hylly romahti itsestään täysin palasiksi ja vieläpä tyhjänä ollessaan. Vessassa ollessani ja tavaroita pakatessa huomasin myös pahenevia oireita, jotka helpottivat kun poistuin asunnosta. Vessanovijuttu on nyt siirtynyt tänne uuteen kotiin. Kun kävin katsomassa asuntoa pari kertaa ennen muuttoa, se toimi aivan normaalisti, mutta muuton jälkeen silläkin on vaikeuksia pysyä kiinni...

Avatar
hämmästynyt
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 15:17

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja hämmästynyt » 29 Heinä 2016, 15:34

Intiaani kirjoitti:Varmaankin Mandela-ilmiön yksi muoto.


Moi, voisitko kertoa lisää siitä? En löytänyt netistä tarpeeksi kattavaa tietoa ja olen erittäin kiinnostunut kuulemaan lisää aiheesta!

Henry
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Loka 2016, 02:29

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Henry » 28 Loka 2016, 03:39

Onko omakotitalo?? Ite hengittelin viimeyönä märän liinan läpi. Lämmittäminen kuivattanu ilman. Ja kolisee ja "rouske" kuuluu lattioitten alta ja katosta . Aina nää mökit vähän natisee vaikka sohvalla makaa. Tänne voitte tilata yhen kummituksen. Raportoin sit tarkemmin.

Avatar
hämmästynyt
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 15:17

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja hämmästynyt » 02 Marras 2016, 18:38

Henry kirjoitti:Onko omakotitalo?? Ite hengittelin viimeyönä märän liinan läpi. Lämmittäminen kuivattanu ilman. Ja kolisee ja "rouske" kuuluu lattioitten alta ja katosta . Aina nää mökit vähän natisee vaikka sohvalla makaa. Tänne voitte tilata yhen kummituksen. Raportoin sit tarkemmin.


Ei, vaan rivitalo. :)

kuukorppi333
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 06 Marras 2016, 19:16

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja kuukorppi333 » 06 Marras 2016, 19:22

tulee mieleen että edellisen asunnon henki on seurannut sinua ns tarrahenki.. entäpä kämpän kuvaaminen?? en tiedä voisiko siitä olla hyötyä mutta ainankin voisi nähdä jos jotakin tapahtuu.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Heinä 2018, 06:54

Joku kotitonttu tai henki siellä sua seurailee. Saattaa olla esim. aikasemman asunnon kuollut asukas, joka jäänyt sinne hengailemaan ja nyt siirtyi sun mukana seuraavaan taloon. Näissä asioissa auttaa joidenkin mukaan Jeesustelu, mutta suosittelen itse suomalaisia aaveseuroja, kuten esim. Aavedataa, Haamuveljiä tai Ghost Investigations Finlandia.

http://aavedata.com/
https://www.facebook.com/GhostInvestigationsFinland/
https://www.facebook.com/Haamuveljet/

Kannattaa ottaa nohihin yhteyttä, sitten myös kirkoilla on omat manaajansa, esim. Turussa ja Helsingissä ainakin.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Andromeda » 27 Heinä 2018, 15:26

Kodin energioiden puhdistamiseen on monelaisia konsteja. Tässä yksi linkki aiheeseen:
http://www.seitsemastoista.com/faq-item ... istaminen/

tupu
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 12 Syys 2018, 21:29

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja tupu » 12 Syys 2018, 21:41

Jos kuuluu rousketta, niin olisiko joku jyrsijä tai ampiainen tai tupajumi?


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron