Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 22 Joulu 2018, 02:06

Olin kyseisellä osastolla sylkirauhasen tulehduksen takia. Omituista miten "kissa" liikkui useasti silmän näkökentän laitamilla sellainen tumma hahmo missä harmaat ääriviivat kuin pilvessä. Olin omassa huoneessa missä oven alta näkyi osaston käytävän valo ja välistä siihen tuli varjot neljästä kävelevästä jalasta. Öisin sitten alkoi äänet välistä oli keskustelua miten ihmiset on lähdössä jatkamaan kotibileitä musiikki soi naurua kuuluu, puheensorinaa sekä kävelyä puuportaissa sekä ääniä miten kävellään muutaman metrin päähän sinusta. Mitään tarkkaa selvyyttä ei saa... Sitten alkaa itkeminen huutaminen ja " EI EI TIPPAA EI!! " ?! Sitten näin samanlaisen hahmon kuin tuo "kissa" mutta se oli ihmisen oloinen tumma utuiset harmaat ääriviivat aina kun rupesin katsomaan suoraan se hävisi! Silmän sivulla näin miten hahmo viittelöi koittaen saada minun huomion. Lopulta minun oli pakko keskellä yötä lähteä pois osastolta olin nukkumassa tai koitin nukkua selkäni kohti ovea. Pelästyin miten tuoli heitettiin minun päälle! Menin nousin nopsaan ryntäsin ovelle ja siinä näin n. hieman yli tai alle metrin olevan hämärän hahmon. Juoksin käytävälle jossa sairaanhoitaja tuli vastaan ihmetteli minua ja olin aivan paniikissa! Vartija paikalle ja kaksi yösairaanhoitajaa silti minun piti poistua sairaalasta koska muuten olisin hypännyt alas ikkunasta niin paha kokemus oli.
Kai olen hullu mutta. Tiedän mitä koin ja silti en ymmärrä sitä. 10.12 -11.12 oli viimeinen yö osastolla ja muistan miten huone 8 missä olin muuttui jäätävän kylmäksi välillä ja ne askeleet vanha puuporras narisee ihan kun siinä vieressä joku kävelee. Koitat nukkua ja sitten alkaa se huuto " EI EI TIPPAA EI!!! EIIIII " vaihtuen puheensorinaan taustamusiikkiin.

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 22 Joulu 2018, 02:51

Kai minä sitten olen tullut hulluksi mutta mitään vastaavaa en ole kokenut missään. Se "kissa" mikä käveli pitkin huoneen nurkkia ja aina kun katseen käänsit kohti se hävisi! Tai se ihmisen oloinen hahmo mikä viittoi siinä näkökentän äärirajalla. Mikä oli se pieni alle metrin hieman yli oleva hahmo? Ei ei ole mitään ei ole. MUTTA MINÄ NÄIN JA KOIN SEN! Askelten äänet, rappujen narina, puheensorina, huudot.
Aistinelinsairauksien osasto 2511 Puijon sairaala, rakennus 1 B, K-aula, 4. kerros . Siellä koin kaikki. En voi selittää kokemuksiani mitenkään silti tiedän mitä koin ja jos en olisi lähtenyt pois olisin hypännyt ikkunasta alas.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 22 Joulu 2018, 06:15

Ei lähtisi hullusta kun et sekoa tapauksesta tai tapauksista joita voi tulla lisää kun "ikkuna" aukeaa, eli kyseessä on kaksi eri tilaa päällekkäin, normaalitila ja jonkin takia koet jotain toista tilaa jopa eri ajasta jopa eri paikasta, ei mitenkään edes harvinaista yliluonnollisten kokemisessa. Puhutaan myös eri ulottuvuuksista nykyisin. Syinä tuossa voisi olla kummittelu kokemuksen pahansuopaisuudesta ja pelottavuudesta päätellen. Pieni olento voisi olla myös lapsi joka näkyy enempi tunnetilana.
Sairaaloissa tapahtuu kuolemia ja kummittelut on jo sen takia yleisempiä.

Mielenkiinnosta vain olitko edes lääketokkurassa?

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 22 Joulu 2018, 14:20

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Ei lähtisi hullusta kun et sekoa tapauksesta tai tapauksista joita voi tulla lisää kun "ikkuna" aukeaa, eli kyseessä on kaksi eri tilaa päällekkäin, normaalitila ja jonkin takia koet jotain toista tilaa jopa eri ajasta jopa eri paikasta, ei mitenkään edes harvinaista yliluonnollisten kokemisessa. Puhutaan myös eri ulottuvuuksista nykyisin. Syinä tuossa voisi olla kummittelu kokemuksen pahansuopaisuudesta ja pelottavuudesta päätellen. Pieni olento voisi olla myös lapsi joka näkyy enempi tunnetilana.
Sairaaloissa tapahtuu kuolemia ja kummittelut on jo sen takia yleisempiä.

Mielenkiinnosta vain olitko edes lääketokkurassa?


Sain antibioottia IVnä 3x vuorokaudessa. Olen ollut kyseisessä sairaalassa avosydänleikkauksen vuoksi sekä itsemurha yrityksen takia ( no kai se oli sitä ns. huomiohurraamista? )
Ikinä en ole kokenut vastaavaa ja se mikä pelottavaa teki niin 11.12 tiistaina se ääni sanoi minun nimen ja " XXXX Kuolet kuolet tänne makaat siinä kuolet... HAH HAH " Ei siis olen hullu tai sitten koin sellaista mitä kenenkään ei pitäisi kokea. Koitin kysyä siltä? Mitä haluat miksi minä? Mikä oli se kissa? Ja ne silmät sillä hahmolla sellaiset mustat harmaat kirkkaat. En voi kenenkään kanssa puhua tästä ja siksi koen tärkeäksi käydä asiaa läpi. En ole hullu, en ollut lääketokkurassa JA tiedän mitä näin kuulin koin.
Olen miettinyt oliko taustalla kiusaamishaluiset sairaanhoitajat. Mutta millä tekniikalla saadaan monta kertaa näkymään se kissahahmo, tietenkin neljäjalkaa voidaan oven taakse lavastaa kun oma huone on pimeä osaston käytävällä palaa valot. Oven alta näkyy valo siinä neljä kävelevaa ohutta varjoa. Mutta ei selitä miten huoneessa lämpötila laskee hetkessä, miten kuuluu puuporteiden narina vaikka kyseessä on betonista valmistettu rakennus.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 22 Joulu 2018, 17:34

Olet siis hoidossa näiden takia, Aistielinsairauksien osastolla mikä on tietysti hyvä ja hyvä myös että pyrit selvittämään syitä mikä kyllä viittaa ihan terveeseen. Hoitajat ei ole syyllisiä, syy löytyy järkytyksistä, olet ilmeisesti aika kovia kokenut koska olet yrittänyt itsemurhaa, muutakin nyt on, kuten avosydänleikkaus.

Kyllähän noitten taustalla on mitä todennäköisimmin syvä kriisisi minkä olet kokenut, olet yrittänyt itsemurhaa sen takia, ilman kriisiä sitä ei yritetä. jo tämmöiset voi luoda poltergeistin, koska poltergeistiä tavataan jo murrosiän kriisin yhteydessä.
Poltergeist on kummittelua jossa kuuluu ääniä, voimakkaampana ne ilmaantuu esineiden liikkumisena ja ovat keskushenkilön mukana liikkuvia. Poltergeist menee ohi, se kestää kuitenkin jopa kuukausia.
Kummittelu taas liittyy enempi paikkaan ja loppuu kun paikasta päästään pois, näitä kokee helpommin tietynlaiset ihmiset. voisi tietysti olla että elämäntilanteesi herkisti kummittelujen kokemiselle, mutta nekin menee ohi kun pääset kummittelevasta paikasta pois.
Sanotaan että tiedot mitä annoit viittaa väliaikaiseen henkiseen epätasapainoon ja syy tiedetäänkin. Tietysti pitää kysyä että onko nuo kuinka pitkän aikaa kestäneet?

Sanotaan vielä selitykseksi, että ihmisillä on valtavia henkisiä voimia ja jos henkinen tila häiriintyy niin kaikenlaisia ilmiöitä voi tapahtua ja lisäksi on herkempi ulkopuolisille henkisille voimille. Se tasapaino mikä vaaditaan tavalliseen aistien luomaan tilaan on kapea ja pienikin häiriö voi aiheuttaa kokemisia tiloja.

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 22 Joulu 2018, 18:38

Minun itsemurha yritys ei ajallisesti tai sydänleikkaus ei kohdistu mitenkään kokemuksiin mitä koin olkoon kyseessä ns. räyhähenki aka. poltergeist.
Perjantaina 7.12 olin kotona ja huomasin miten vointini heikentyi nopeasti minulla oli vaikeaa pysyä pystyssä. Peilistä näin miten vasen puoli naamastani oli jalkapallon kokoinen. Taksilla menin Kyssiin missä minusta otettiin verikokeet, röntgen ja magneettikuvat. Yön vietin tarkkailussa mitään ongelmia ei ollut. Siirrettiin aistielinosastolle missä öisin alkoi äänet?! " sellaisia ääniä missä nuoret on viettämässä bileitä, naurua musa soi taustalla... Sitten mukaan tuli naisen huutoa. " muistan sen EI EIIII TIPPAA TIPPAAAA EI!!! huudon. Kyllä minä kestän äänet mutta se tuolin heitto minun päälle meni yli. Kysyin ääneen mitä haluat minusta?! En saanut vastausta ainoastaan tunteen miten tippatelineellä on pakko hajoittaa ikkuna hypätä pois. En tehnyt sitä vaan kirjauduin yöllä pois osastolta. Kotona ei mitään vastaavaa ole. Tiedän maailmassa olevan muutakin mitä me näemme silti kun sen kokee EIKÄ siitä voi puhua aiheuttaa kuormitusta. Toivon...
1. Jos joku on Kuopiosta ja on kokenut vastaavaa?
2. Ollut kyseisellä osastolla Kyssissä?
Ottaa yhteyttä minuun.

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 22 Joulu 2018, 18:40

En voi mennä enään kyseiselle osastolle. Tapan vaikka itseni ennen sitä! Kukaan ei voi ymmärtää sitä kokemusta mitä koin ja koita sitten puhua hulluksi leimataan.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 23 Joulu 2018, 06:25

Olen lukenut vastaavista kokemuksista, muistan pari juttua vanhoista eräkämpistä jossa oli vastaavaa, alkoi kuulua puhetta, huutoa, kiroilua, alkoi tapahtua esineiden heittelyä, eli kyllähän se on hyvin voimakasta kummittelua, varsinkin kun se ei sinua seuraa kotiin. Tuossa mietin että jos on naaman toinen puoli turvoksissa, niin voi hyvinkin vaikuttaa aivotoimintaan, herkistäen kummittelun vastaanotolle. Taas nämä eräkämpässä saman kuin sinä kokeneet kirjoitti myös etteivät koskaan enään mene sinne, niin kaamea oli kokemus. Et ole hullu, näitä tapahtuu, kuten yllä kerroin. varmaan olet enempi järkyttynyt kokemuksestasi.

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 23 Joulu 2018, 16:25

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Olen lukenut vastaavista kokemuksista, muistan pari juttua vanhoista eräkämpistä jossa oli vastaavaa, alkoi kuulua puhetta, huutoa, kiroilua, alkoi tapahtua esineiden heittelyä, eli kyllähän se on hyvin voimakasta kummittelua, varsinkin kun se ei sinua seuraa kotiin. Tuossa mietin että jos on naaman toinen puoli turvoksissa, niin voi hyvinkin vaikuttaa aivotoimintaan, herkistäen kummittelun vastaanotolle. Taas nämä eräkämpässä saman kuin sinä kokeneet kirjoitti myös etteivät koskaan enään mene sinne, niin kaamea oli kokemus. Et ole hullu, näitä tapahtuu, kuten yllä kerroin. varmaan olet enempi järkyttynyt kokemuksestasi.


Tiedän miten jankkaan samaa asiaa. Kyllä minulla on vielä vasenpuoli naamasta hieman turvoksissa ja tulehtunut sylkirauhanen painaa osaa kasvohermoja. En esim. pysty hymyilemään tai vasen lärvin puoli ei rypisty mitenkään. Ai tältäkö botoxi tuntuu?
Mietin vaan miksi tämä kummitus? Poltergeist otti minut satimeen ja miksi ei antanut auttaa ? Olen katsonut kauhuelokuvia aika paljon pidän niitä viihteenä mutta kun itse kokee jotakin sellaista mistä ei voi kertoa kenellekkään omalla nimellä naamalla saamatta hullunleimaa! Ikinä en unohda sen metrin hieman alle hieman yli mittaisen " hahmon" silmiä! Ne oli mustat sellaiset kirkkaat selkeä koostumus jota ympäröi musta harmaa jotenkin kirkas pimeä olemus. En ole hullu. Mutta kokekaa ihmiset muutkin tämä!

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 23 Joulu 2018, 16:40

Olet pimeässä huoneessa. Se valo sieltä osastonkäytävältä ei näy pimessä olet... Sitten nouset istumaan vuoteelle ja näet pimeässä sen hahmon ihan pimeässä olet. Hahmo ei ole ihminen tai eläin vaan sellainen metrin mittainen pimeä joka kuitenkin erottuu selvästi omaa kaksi mustaa silmää sellaista pimeyttä hohtavaa katsoo minua katoaa! Juoksen pois pois sitten huoneestani ulos ja käytävällä missä valot on päällä sairaanhoitaja katsoo minua pitkään...

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 23 Joulu 2018, 16:44

Mikä sitten oli on se kissa? Katsoin televisiota ja näin useasti sivusilmällä kissan! Kissa oli musta harmaa varjo joka liikkuin pitkin huonetta välistä hyppäsi pöydälle. Aina kun keskitin katseen se hävisi. Pimeässä huoneessa oven alta paistoi käytävän valo ja siinä sitten tuli neljä ohutta kävelevää varjoa kuin kissa kävelee jalat varjoina näkyy...

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 23 Joulu 2018, 18:00

Mutta eihän kummituksia tai poltergeistejä ole olemassa? Kummituselokuvat ovat Hollywoodin luomaa fiktiota?

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 24 Joulu 2018, 06:41

Tuo on taas sitä aikuisen unta, ettei jotain ole olemassa. Tavallaan niitä ei ole olemassa meidän fyysisessä ulottuvuudessa, mutta ajoittain poltergeist pystyy tunkeutumaan materian puolelle aiheuttaen jopa mittavia tuhoja, näitä on poltergeististä ihan kuvattu ja kymmenet tutkijat todistaneet, kummittelu on enempi siellä toisella tasolla, mutta kyllähän haamunmetsästäjät on saaneet hyviäkin todisteita, aaveita on jopa kuvattu kautta vuosisadan. Skinwalker ranchilla tehtiin ehkä mittavimmat paranormaalien ilmiöiden tutkimukset, lähes vuosikymmen tutkittiin ja rahaa upposi valtavasti miljardikolta sekä palkattiin huippututkijat, loppupäätelmä oli että ilmiöt on todellisia, niiden selittäminen on taas vielä meidän ulottumattomissa.

Olennoista jotain.
pienet harmaat tai isot ihmise kaltaiset olennot, humanoidit, nämä vaikuttaa enempi kollektiiviselta tiedolta, harmaat on lisääntyneet mikä tavallaan todistaa maailman tilanteen huononneen, mitä kauempana ihmisestä sen huonompi maailman tilanne, näin voisi yleistää. Joitain vuosikymmeniä sitten Jenny Randles tutki olentohavaintoja ja silloin harmaita nähtiin Jenkeissä ja taas Briteissä sekä Euroopassa pitkiä olentoja vielä tuolloin, nyt kun kaikki on yhtynyt netin ja tiedotuksen ja elokuvien kautta, sekä uusi maailmanjärjestys voimistunut, esim. olemme EU:ssa ilmiö on tasoittunut niin että harmaat on yhtä yleisiä meilläkin, tämä viittaa puhtaasti siihen että luomme kollektiivisesti tiettyjä hahmoja, ihmiset on yhteydessä keskenään kollektiivisella tasolla, eli henkisellä tasolla, telepatia tunnetuin, juuri oli muuten täälläkin video tutkijoista jotka todisti tieteellisesti telepatian ja näiden muidenkin henkisten tasojen olemassa olon, toki jo aiemminkin on todistettu tutkimuslaitosten toimesta Usassa tietoisuuden olemassaolo. Mainittakoon vielä sekin että tietyillä maan osilla taas ei ollut joitain vuosikymmeniä sitten ollenkaan humanoidihavaintoja. Tyynenmeren apinakokeet taas todisti että apinoiden kehitys levisi toiselta saarelta toiselle jonkinlaisen kentän kautta, Rupert Sheldrake on tutkinut näitä ja kentän nimeksi hän antoi morfogeneettinen kenttä, näinpä ei tarvi olla kosketuksissa edes ja uusi aate tai tieto leviää. Näinpä kehitymme vaikka kukaan ei täällä kävisi lukemassa. Tieto maailman tilanteesta tulee tunnetasolle, taas yksityiskohdat selviää paremmin lukemalla, tällain voidaan selittää keltaliivien massiiviset mellakat nyt, näinpä voi päätellä että syntyy samalla uusi kehittyneempi ajattelu joka myös kaataa ajan kanssa vanhan ajattelun.

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 24 Joulu 2018, 16:53

On olemassa jotakin muuta kuin joulupukki. Silti kukaan ei halua olla tekemisissä asioiden kanssa mitä ei voi järjellä kertoa eteenpäin. Tiedän mitä olen kokenut ja samalla mietin miten voisin auttaa sitä sielua? Tai mikä onkaan.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 24 Joulu 2018, 23:32

Kyllä Skinwalker Ranchilla tapahtuu kaikenlaista.

Hattupää
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Joulu 2018, 21:18

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja Hattupää » 25 Joulu 2018, 04:22

Sain kotiini tämän mukavan metrin pituisen tumman hahmon. Miksi?! Kertoo miten minun pitää tappaa itseni. Soitin päivystykseen ja sieltä OH HOH OH HOH! Oletko käyttänyt huumeita? Alkoholia?! EN OLE. No psykiatrian hoitajan kanssa voisit jutella tänään iltapäiväistä ja onko itsemurha ajatuksia? EI EI OLE MITÄ NYT tämä metrin mittainen naaras tai mikä onkaan huutaa mulle TAPA TAPA ITSESI!!! EN jaksa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kuopion yliopistollinen sairaala 8-11.12 Aistielinsairauksien osasto.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 25 Joulu 2018, 05:55

Kyllähän tuossa jo psykiatrin apua tarvit, eli mene sinne psykiatrille. Ei tuo humanoideihin eikä ufoihin eikä sieppauksiin liity, ei myöskään poltergeistiin, se on erillaista, sairaalassa koit kummittelun kaltaista. Nuo sisäisten äänien kokeminen viittaa henkisiin ongelmiin ja silloin tarvit psykiatrin apua.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa