Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Xenomorph
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 25 Elo 2022, 17:28
Paikkakunta: Turku

Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja Xenomorph » 25 Elo 2022, 22:06

Hei kaikille! Olen uusi kirjoittaja täällä. Sain vihdoinkin aikaiseksi etsittyä sopivan paikan ja ajattelin jakaa osan tarinoistani / kokemuksista.

Taustaa: Olen nelikymppinen mies, kokenut kaikenlaista vastoinkäymistä elämässäni. Minkä seurauksena olen lueskellut paranormaaleista jutuista aika paljon miettiessäni elämän tarkoitusta. ( Nykyään olen todennut: Elämän tarkoitus on juurikin se, minkä tarkoituksen me itse kukin sille annamme. ) Sekä paranormaalit jutut ovat jotenkin aina kiehtoneet minua nuoruudesta asti: Kummitukset, UFOt, mytologiset olennot, varjo-olennot, Maapallon historia ym. vastaavat. Varmaksi en kuitenkaan pysty sanomaan suuntaan enkä toiseen näiden asioiden olemassaolosta. Mutta kaikki on mahdollista kuitenkin. Onhan sitä paljon historiaa mitä me emme koskaan saa tai pysty tietämään.

Olen myös kokenut unihalvauksia muutaman kerran. Niissä varjomainen korkea hahmo seisoi sängyn vieressä. Olen myös kuullut "demonimaista" mongerrusta pari kertaa selkäni takana, kun nukuin kasvot seinän suuntaan.

Näen aika paljon outoja unia ja osan muistan hyvinkin kauan.

- Olen vieraillut planeetan pinnalla ja katsonut sen taivaalle mitä hallitsi kaksi tähteä.
- Kävellyt hiekkaiselta rannalta mereen sukeltamaan, todetakseni että voin hengittää vettä pinnan alla. Sukelsin syvälle vedenalaiseen kaupunkiin.
- Nähnyt kuinka taivaalla on punertava spiraalimainen pilvi minkä läpi satoi tulisia kiviä.
- Jahdannut avaruusolentoa haulikon kanssa hautausmaalla.
- Ennen koronaa nähnyt unta vaarallisen ja tappavan viruksen pääsemisestä vapaaksi.
- Nähnyt useasti unta täydestäkuusta, maanjäristyksestä ja pakenevasta vedestä.
- Paennut kaupunkialueelta syrjäiselle seudulle, piiloutunut mökin kellariin painovoiman kiskoessa ylöspäin.
- Yrittänyt työntää päätäni seinän läpi, mikä oli ahdistavaa, koska aivot eivät osanneet käsitellä sitä.
- Leijunut ulos ikkunasta pihan ja hiekkalaatikon ylitse.
- Lentänyt villisti ja hallitsemattomasti ympäri Turkua.
- Hyökännyt ja taistellut tieni tutkimuslaitokseen.

....Sekä paljon muita seikkailuja. Myös enneunia olen nähnyt muutamia. Välillä tuntuu kuin olisin elänyt jo tuhat elämää ennen tätä.

Kaksiosainen uni minkä muistan varmaan aina. Tämä tapahtui noin 6 ja 4 vuotta sitten. Samoihin aikoihin, kun oli niitä unihalvauksia.

Ensimmäinen osa:
Istuin kovalla ja kylmällä tuolilla takakenossa. Jalkani oli nostettu ylös ja olin haarat levälläni. Edessäni keskellä oli katosta roikkuva harmahtava metallimainen laite. Siinä ei ollut pyöreitä kulmia lainkaan. Leveä ylhäältä ja kapeni alaspäin. Kaksi humanoidia laitteen vieressä, yksi kummallakin puolella. Humanoidit näyttivät melkein klassisilta "harmailta". Olivat pidempiä ja heidän silmänsä olivat enemmän siniset kuin mustat. Aika paljon kaikki siinä tilanteessa ja tilassa näytti harmaan väriseltä. Jopa itse valokin oli harmahtavaa sävyä. Laitteesta lähti letku "imuriin" mikä työnnettiin jalkojeni väliin penikseen, ja tunsin pumppaavaa liikettä minkä seurauksena he keräsivät siemennestettä.

Toinen osa:
Tämä tapahtui siis noin kaksi vuotta myöhemmin tuota ensimmäistä osaa. Makasin kylmällä ja metallisella pöydällä. Huone oli puolipallon muotoinen, minkä seinät olivat valkoiset. Huoneessa oli myös neljä muuta pöytää seinän lähellä, kaksi molemmin puolin minua. Keskellä tasaista seinän osaa oli oviaukko. Jalkojeni päälle oli laitettu turvavyön tapainen musta vyö. Se ei ollut lainkaan kireä. Näin jälkikäteen olen ajatellut sen vain estävän minua putoamasta pöydältä. Pystyin nojautumaan ylöspäin kyynärpäiden varaan ja katselemaan ympärilleni. Hetken kuluttua päälleni laskeutui / laitettiin puoliksi läpinäkyvä muovimainen pressu. Sen läpi pystyi vielä näkemään, mutta sumeasti. Huoneeseen tuli useita lyhyitä hahmoja sekä yksi korkeampi hahmo. Pienet hahmot ääntelehtivät kimeähkösti ja vaikuttivat olevansa innostuneita. Näin kuinka pressun pintaan ilmestyi useita selviä kämmeniä. He työnsivät pressua kasvojani kohti. Tunsin kuinka heidän kätensä koskettelivat kasvojani pressun läpi. Kunnes pressu peitti suuni kokonaan enkä saanut enää henkeä jolloin heräsin.

Olenkin miettinyt välillä, että onkohan minulla jossain avaruudessa joukko tähtilapsia seikkailemassa. :ufo:

Keskustelen mielelläni näistä aiheista, jos joku haluaa jutella tai kysellä.

Kiitos lukemisesta ja antoisaa tulevaisuutta!

Valo
Kummitus
Viestit: 94
Liittynyt: 18 Huhti 2022, 16:27

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja Valo » 26 Elo 2022, 19:55

Se unihalvaus on kehon nukkuessa normaalia jottei telo itseään liikkuessaan unien mukaan.
Valo täällä, joka säällä.

Avatar
Xenomorph
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 25 Elo 2022, 17:28
Paikkakunta: Turku

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja Xenomorph » 26 Elo 2022, 21:23

Valo kirjoitti:Se unihalvaus on kehon nukkuessa normaalia jottei telo itseään liikkuessaan unien mukaan.


Juuh sano. Mutta sinä aikana herääminen on harvinaista. Ensimmäisellä kerralla menin aika paniikkiin kun oli halvaus päällä enkä vielä tiennyt mistä on kyse, ja varjo-olento seisoo sängyn vieressä. Myöhemmillä unihalvauskerroilla yritin saada kättäni liikkumaan jotta voisin koskettaa sitä varjoa, mutta en saanut itseäni liikkeelle tarpeaksi nopeasti, ja varjo "käveli" pois.

Kerran olen nukkunut silmät auki. Se oli mielenkiintoista. Mulla oli silloin vielä digiboxi, missä oli digitaalinen kello. Siinä sitten nukkuessa näin kuinka kellon minuuttinumerot vilisivät tiuhaan tahtiin. Tiedosti näkemänsä, mutta aika meni nopeasti siinä kohtaa. Voisiko olla semmoinen ilmiö kyseessä, että aivot kävivät hitaalla lepotilassa, koska muu havaittu maailma (kello) ympärillä kulki nopeasti.

Valo
Kummitus
Viestit: 94
Liittynyt: 18 Huhti 2022, 16:27

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja Valo » 27 Elo 2022, 11:29

Jos se varjo olitkin sinä itse.
Valo täällä, joka säällä.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 28 Elo 2022, 21:57

No, mitä itse luulet mistä noissa unissa olisi kysymys?

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja Vallu » 29 Elo 2022, 10:02

Ihan perinteistä kehosta irtautumista ja astraalin tasolla matkailua. Suosittelisin keskittämään enemmän tietoisuutta astraalin tilan ollessa niin ei tarvitse holtittomasti leijailla sim pitkin Turkua.

Varjot ym. Voivat olla plsmoidit. Älyliset henget kuten me mutta kevytenergeetisessä kehossa. He voivat ottaa astraalitasolla mikähyvänsämu8don eli otta jonkun tietyn ulkonäyn kun irtautuu kehosta. Mutta yleensä otetaan aina oman ulkonäyn ja kaikki olennot sekä ihmiset voivat tehdä saman koska astraali on kaikille yhteinen. Kuten Maa ja henkimaailma.

Astraalissa ei ole välimatkoja ainakaan sellaisia kuten tässä fyysisessä maailmassa. Kaikki tapahtuu ajatusvomalla ja hengen omalla energialla
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 30 Elo 2022, 06:12

Kannnataa myös itse puida asioita, vastaus tulee yleensä sieltä ja se kehittää, eikä kysyä auktoriteetteinä esiintyviltä tietäjiltä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja Andromeda » 30 Elo 2022, 21:23

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Kannnataa myös itse puida asioita, vastaus tulee yleensä sieltä ja se kehittää, eikä kysyä auktoriteetteinä esiintyviltä tietäjiltä.

Niinpä, täällähän on tuotu esille sellaisia nimiä kuten Gurdijeff sekä Nostra ja tuhannet muut "tietäjät" jotka ei sitten mukamas mitään tiedäkkään. Tämähän on sellainen asennekysymys monelle. "Oman ajatuslaatikon" ulkopuolelle meneminen on epäilyttävää.

Avatar
Xenomorph
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 25 Elo 2022, 17:28
Paikkakunta: Turku

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja Xenomorph » 30 Elo 2022, 21:37

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Kannnataa myös itse puida asioita, vastaus tulee yleensä sieltä ja se kehittää, eikä kysyä auktoriteetteinä esiintyviltä tietäjiltä.


Ideana oli lähinnä herättää keskustelua aiheesta, tai onko ihmisillä ollut vastaavanlaisia kokemuksia.

Kyllähän niitä kaikenlaisia juttuja tulee mietittyä. Aina arkisista jutuista näkyvän Universumin rajojen taakse. Kuten: Mytologia, kummitukset, parapsykologia, aikamatkustus, ufot, henkimaailmat, demonit, kadonneet kansat, ruumiista irtautumiset, kuudes aisti, uudelleensyntyminen, vanhat ja nuoret sielut, chakrat, käpylisäke, kaukonäkö, mustat aukot, kvanttimaailma ja kvanttifysiikka, maapallon energialinjat jne. Voi olla, että jotain jäi mainitsematta.

Mutta täältä saa outoja vastauksia mitkä ei aiheeseen liity suoranaisesti mitenkään, kuten näistä vastauksista voi päätellä. Kehotetaan vain itse pohtimaan asioita vaikka tämä on havaitakseni keskustelupalsta. Mutta kukin tyylillään.

Vallulle kuitenkin kiitos järkevästä ja aiheeseen liittyvästä vastauksesta.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja Andromeda » 30 Elo 2022, 22:42

Offtopiceja tosiaan syntyy helposti. Itse toivoisin että tehtäisiin aina ensin haku jottei tulisi useita päällekkäisiä ketjuja samasta aiheesta ennenkuin aloitetaan kirjoittamaan foorumille.
Takavuosien foorumeihin verrattuna meno on ollut kuitenkin suht siistiä täällä. Aikoinaan kun tuli aloitettua jokin uusi aihe niin heti avausviestin jälkeen keskustelu siirtyi hyvin usein täysin eri asioihin.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Tervehdys kaikille! ...Avaruuslapsia?

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 31 Elo 2022, 07:47

Hyvä että löysit auktoriteettisi. Unet tulee päivän tapahtumista pitkälti, elokuvat kun katsoo illalla tulee itselläni uniin. Sitten kun näet varmoja enneunia alkaa kiinnostamaan. Tai heräät valoon ja sängyn päässä seisoo ison miehen kokoinen enkeli jolla on siivet joka poistuu ja huone pimenee, seuraavaksi yli 40 asteen kuume katoaa, kun mittaat sen, näin tapahtui itselleni 4 vuotiaana ja sen muistaa vieläkin, enkelihän siinä kävi jonka pystyin näkemään ennen kuin heräsin aivan tähän tilaan. Itselläni on ollut myös valtaisa määrä ufounia tai kun kaikki tähdet lähtee liikkumaan samaan suuntaan ja ymmärtää sen olevan katstrofi ja samalla taivaalla lentelee merkillisiä ufoja ja unia joissa pystyn leijumaan ja ovat aukeaa edestäni mieleni avulla, mutta ne on vain unta. tai kukistat paholaisen unessasi, onhan näitä, vähän samantyyppisiä.

Jos tunnet että unessasi joku vainoaa sinua niin vaihda puolisoa jos hän on määräilevä niin loppuu sekin ahdistus, siksi käskin tarkkailemaan itseään. En ottamaan neuvoja auktoriteeteiltä.
Oma puolisoni oli ahdistavien unieni syy, nyt ne ovat loppuneet.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa