Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja freyan » 07 Helmi 2014, 03:51

Okei. Mä tarvitsisin apua, tietoa tai tietolähteitä tai jotain vastaavaa.

Mä kuulen ääniä. Monenlaisia ääniä. Kyllä, jotkut näistä äänistä ovat osoittautuneet harhoiksi, joihin lääkitys osittain auttaa.
Toiset ovat..jotain muuta. Mitä, sen haluaisin selvittää.

1. Oman nimeni kutsuminen: kuiskaaminen,normaali ääni, huutaminen. Tätä tapahtuu yöllä, päivällä, yksin ollessa, muiden läsnäollessa, hiljaisuudessa, kovassa melussa. Ääni on selvä, en kuitenkaan ole tunnistanut sitä. Jostain syystä on myös kertoja, jolloin en ole ollut ainoa, joka tämän nimen kutsumisen kuulee eikä kukaan oikeasti ole nimeäni kutsunut.
-Mistä tässä voisi olla kyse? Hengethän taitavat olla useimmiten paikkaan tai esineeseen sidottuja eikä minulla tietääkseni ole muuta kuin huulikorut ja kihlasormus, jotka on aina mukanani. Nekään ei ole kenenkään vanhoja. Voiko henget olla sidottuja itse ihmiseen? Vai olisiko kyse ennemmin jostain muusta?

2. Vaimea musiikki. Ääni on sellainen, että sen tunnistaa musiikiksi, mutta mitään tiettyä rytmiä tai sävelmää siitä ei erota tai tunnista. Kyse on kuitenkin rauhallisesta musiikista. Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, mikä tämän äänen voisi aiheuttaa.

3. Korkea/kimeä ääni oikeassa korvassa. Moni varmasti sanoo nyt et kyllä, tinnitus se on! Eikä muita vaihtoehtoja ole kun tinnitus on loogisin ja todennäköisin selitys. Itse en usko sen olevan tinnitusta. Tai oma kokemukseni tinnityksestä on kuitenkin vähän erilainen kuin tämä ko. ääni. Tinnituksen ohella on samalla tapana tuntua sellainen pienimuotoinen paine, jota tässä äänessä ei ole. Ääni on muutenkin erilainen. Paremmin en osaa sitä kuvailla, muutakuin että muistuttaa ääntä, joka syntyy kun mikki käännetään kaiutinta päin, jos on jotain häikkää, mutta vain vaimeampi.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja aava » 08 Helmi 2014, 07:35

en tiedä onko tätä tuotu esiin jo ketjussa :) liian laiska lukemaan. mutta on ihmisiä jotka kuulee juuri musiikkia puhetta muuta ilman että mikään vaivaa:) "kuuleville" on joku oma yhdistyskin. yksi lääkäri kertoi tämän kun selitin omista kokemuksistani :) ja yhdessä ylenkin ohjelmassa tätä ilmiötä käsiteltiin.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja freyan » 09 Helmi 2014, 06:31

Itse en ainakaan ketjusta löytänyt vastaavaa, kun sitä luin. Mistään yhdistyksestä tai ylipäätään tällaisesta ilmiöstä en ole ikinä kuullutkaan. Osaatko sanoa, mistä ilmiössä siis olisi kyse?

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja aava » 10 Helmi 2014, 16:51

freyan kirjoitti:Itse en ainakaan ketjusta löytänyt vastaavaa, kun sitä luin. Mistään yhdistyksestä tai ylipäätään tällaisesta ilmiöstä en ole ikinä kuullutkaan. Osaatko sanoa, mistä ilmiössä siis olisi kyse?


sitä ei käsittääkseni ole oikein osattu selittää siinä ohjelmassakin oli vaan haastattelussa mies joka kuuli musiikkia puhetta ja itse kävin joskus psykologille jutustelemassa.. (väsymyksestä joka paljastui hemoglobiinin puutteeksi :D ) mutta kerroin samalla kokemuksistani ja hän sanoi että ihan normaalilta vaikutan ja silloin kuulin ekaa kertaa että ihmisille jolla on tälläinen "kuulemis vaiva" on oma yhdistyksensä nimeä hän ei kyllä tainnut mainita :roll:
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja aava » 11 Helmi 2014, 06:21

aava kirjoitti:
freyan kirjoitti:Itse en ainakaan ketjusta löytänyt vastaavaa, kun sitä luin. Mistään yhdistyksestä tai ylipäätään tällaisesta ilmiöstä en ole ikinä kuullutkaan. Osaatko sanoa, mistä ilmiössä siis olisi kyse?


sitä ei käsittääkseni ole oikein osattu selittää siinä ohjelmassakin oli vaan haastattelussa mies joka kuuli musiikkia puhetta ja itse kävin joskus psykologille jutustelemassa.. (väsymyksestä joka paljastui hemoglobiinin puutteeksi :D ) mutta kerroin samalla kokemuksistani ja hän sanoi että ihan normaalilta vaikutan ja silloin kuulin ekaa kertaa että ihmisille jolla on tälläinen "kuulemis vaiva" on oma yhdistyksensä nimeä hän ei kyllä tainnut mainita :roll:


http://www.moniaaniset.fi/yhdistys.html tollainen löytyi:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 11 Helmi 2014, 11:33

freyan kirjoitti:Okei. Mä tarvitsisin apua, tietoa tai tietolähteitä tai jotain vastaavaa.

Mä kuulen ääniä. Monenlaisia ääniä. Kyllä, jotkut näistä äänistä ovat osoittautuneet harhoiksi, joihin lääkitys osittain auttaa.
Toiset ovat..jotain muuta. Mitä, sen haluaisin selvittää.

1. Oman nimeni kutsuminen: kuiskaaminen,normaali ääni, huutaminen. Tätä tapahtuu yöllä, päivällä, yksin ollessa, muiden läsnäollessa, hiljaisuudessa, kovassa melussa. Ääni on selvä, en kuitenkaan ole tunnistanut sitä. Jostain syystä on myös kertoja, jolloin en ole ollut ainoa, joka tämän nimen kutsumisen kuulee eikä kukaan oikeasti ole nimeäni kutsunut.
-Mistä tässä voisi olla kyse? Hengethän taitavat olla useimmiten paikkaan tai esineeseen sidottuja eikä minulla tietääkseni ole muuta kuin huulikorut ja kihlasormus, jotka on aina mukanani. Nekään ei ole kenenkään vanhoja. Voiko henget olla sidottuja itse ihmiseen? Vai olisiko kyse ennemmin jostain muusta?

2. Vaimea musiikki. Ääni on sellainen, että sen tunnistaa musiikiksi, mutta mitään tiettyä rytmiä tai sävelmää siitä ei erota tai tunnista. Kyse on kuitenkin rauhallisesta musiikista. Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, mikä tämän äänen voisi aiheuttaa.

3. Korkea/kimeä ääni oikeassa korvassa. Moni varmasti sanoo nyt et kyllä, tinnitus se on! Eikä muita vaihtoehtoja ole kun tinnitus on loogisin ja todennäköisin selitys. Itse en usko sen olevan tinnitusta. Tai oma kokemukseni tinnityksestä on kuitenkin vähän erilainen kuin tämä ko. ääni. Tinnituksen ohella on samalla tapana tuntua sellainen pienimuotoinen paine, jota tässä äänessä ei ole. Ääni on muutenkin erilainen. Paremmin en osaa sitä kuvailla, muutakuin että muistuttaa ääntä, joka syntyy kun mikki käännetään kaiutinta päin, jos on jotain häikkää, mutta vain vaimeampi.

1. Jostain syystä on myös kertoja, jolloin en ole ollut ainoa, joka tämän nimen kutsumisen kuulee eikä kukaan oikeasti ole nimeäni kutsunut.
Missä olet ollut tuolloin?
2. Ettet nyt vaan aistisi ulottuvuuksien sekoittumista, näihin voi liittyä se että kuullaan puhetta tai musiikkia. Eli tiedostat samanaikaisesti myös toisia ulottuvuuksia.
3. Oletko lukenut kuullut ns. Hathorien korvista? Immeisellä on seitsemän päächakraa plus monia muita jotka ovat aukeamassa tässä ajassa. Hathorien korvat on juuri tuossa korvien lähistöllä. Aukeamisen voi kuulla korkeana/kimeänä äänenä korvassa.

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja freyan » 15 Helmi 2014, 14:10

Kiitos aava, täytyy käydä tsekkaamassa tuo linkki, kunhan kiireiltäni ehdin.

Ja Andromedan, yhtenä kertana olin serkkuni kanssa kaupungin tuntumassa, keskellä yötä. Joku huusi nimeäni, joten katsoin ympärilleni. Lähettyvillä oli baari, tähyilin sinneppäin, muttei siellä ketään ollut. Kukaan ei katsonut minua päin ja kaikki olivat keskittyneitä vain toisiinsa eivätkä varmasti edes nähneet minua. Jäin mietteliäänä seisomaan paikalleni, jolloin serkkuni tokaisi, että hänkin oli kuullut sen. Lähdimme kävelemään poispäin, jolloin joku kuului huutavan nimeäni jälleen. Molemmat käännyttiin ja katseltiin kaikkialle, muttei ketään missään.

Minkälaisia ulottuvuuksia tarkoitat?

Hathorien korvista, ovat kyllä aivan vieras termi minulle. Täytyypä siihenkin tutustua, kun kerkiän.:)

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 16 Helmi 2014, 14:39

freyan kirjoitti:Kiitos aava, täytyy käydä tsekkaamassa tuo linkki, kunhan kiireiltäni ehdin.

Ja Andromedan, yhtenä kertana olin serkkuni kanssa kaupungin tuntumassa, keskellä yötä. Joku huusi nimeäni, joten katsoin ympärilleni. Lähettyvillä oli baari, tähyilin sinneppäin, muttei siellä ketään ollut. Kukaan ei katsonut minua päin ja kaikki olivat keskittyneitä vain toisiinsa eivätkä varmasti edes nähneet minua. Jäin mietteliäänä seisomaan paikalleni, jolloin serkkuni tokaisi, että hänkin oli kuullut sen. Lähdimme kävelemään poispäin, jolloin joku kuului huutavan nimeäni jälleen. Molemmat käännyttiin ja katseltiin kaikkialle, muttei ketään missään.

Minkälaisia ulottuvuuksia tarkoitat?

Hathorien korvista, ovat kyllä aivan vieras termi minulle. Täytyypä siihenkin tutustua, kun kerkiän.:)

Tuo Ylösnousemus, miten sen itse ymmärrän, niin olemme saamassa "nukkuneet kykymme takaisin". Lemurian ja Atlantiksen aikaan ne on olleet meillä. Sitten Atlantiksella asiat alkoivat mennä sivuraiteelle asukkaiden itsekkäiden tarkoituksien vuoksi. Tarkoitan sitä että alat aistia tätä ylempää 5D ulottuvuutta, jotkut puhuvat dimensioista myös. Maapallollakin on ns.pyhiä paikkoja jotka ovat tätä ns. korkeampaa, eteerisempää värähtelyä. Olikohan Mark Kimmel niminen persoona jotka Hathoreita kanavoi, näin muistaisin asian olevan. Olisko sulla mahdollista hiljentyä kotona ja visualisoida tuo hetki kun kun kuulit nimeäsi huudettavan? Jos muita ajatuksia tulee hiljentyessä, anna niiden mennä älä takerru niihin.

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 17 Helmi 2014, 22:34

Mun sisäinen ääni ilmestyy sillon kun ole tosi huonossa kunnossa, se on kannustava ja neuvova ja se vuoksi ole hakeutunutkin hoitoon ennen kun oli liian myöhäistä. Se on joko sisäinen alitajunta tai suojelusenkeli. Vaikka sairastan biboa en juurikaan kuule harhoja ja ne on ihan erilaisia kun mun sisäinen ääni ja ole pystynyt erottaan mitkä johtuu harhaäänistä mikä ei. Päänikin on mangeetti kuvassa tutkittu eikä sielä näkyntyt poikevaa. Se on osa mun elämää ollut lapseta asti. Bipoon sairastuin vasta 37.vuotiaana tramaatisien asioiden seurauksena
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja aava » 18 Helmi 2014, 07:40

freyan kirjoitti:Kiitos aava, täytyy käydä tsekkaamassa tuo linkki, kunhan kiireiltäni ehdin.

Ja Andromedan, yhtenä kertana olin serkkuni kanssa kaupungin tuntumassa, keskellä yötä. Joku huusi nimeäni, joten katsoin ympärilleni. Lähettyvillä oli baari, tähyilin sinneppäin, muttei siellä ketään ollut. Kukaan ei katsonut minua päin ja kaikki olivat keskittyneitä vain toisiinsa eivätkä varmasti edes nähneet minua. Jäin mietteliäänä seisomaan paikalleni, jolloin serkkuni tokaisi, että hänkin oli kuullut sen. Lähdimme kävelemään poispäin, jolloin joku kuului huutavan nimeäni jälleen. Molemmat käännyttiin ja katseltiin kaikkialle, muttei ketään missään.

Minkälaisia ulottuvuuksia tarkoitat?

Hathorien korvista, ovat kyllä aivan vieras termi minulle. Täytyypä siihenkin tutustua, kun kerkiän.:)


juu tossa tosiaan yksi vaihtoehto jonka itse sain mutta toisaaltaan tuota andromedankaan juttua ei ole pois sulkeman. koska jotkut voi olla myös todella herkkiä äänille näyille ja jos serkkusikin sen kuuli. eräs tuttu kertoi myös että oli kaverinsa kanssa kävellyt katua ja oli askeleita kuulunut takaa ja molemmat ne oli kuulleet hetken päästä näkivät myös tumman hahmon. itse veikkaan mahdollisesti vääryyttä kokenutta henkensä menettänyttä ihmistä joka yrittää saada yhteyden edes johonkuhun (herkemmät ihmiset huomaa tämän) ja pääsenpäs siihen kysymykseen jonka tykkään yleensä esittää ihmisille jolla on kykyjä :) oletko haastatellut sukulaisiasi? että onko jollain muulla tapahtumia nuo kun on perinnöllisiä myös nuo yliaistilliset jutut meillä oli mummo melkoinen näkijä:) mutta kuoli monia vuosia ennen syntymääni:( olis ollu kyllä kiva jutella hänen kanssaan näistä:D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 19 Helmi 2014, 13:52

Andromedan Star Nation kirjoitti:
freyan kirjoitti:Kiitos aava, täytyy käydä tsekkaamassa tuo linkki, kunhan kiireiltäni ehdin.

Ja Andromedan, yhtenä kertana olin serkkuni kanssa kaupungin tuntumassa, keskellä yötä. Joku huusi nimeäni, joten katsoin ympärilleni. Lähettyvillä oli baari, tähyilin sinneppäin, muttei siellä ketään ollut. Kukaan ei katsonut minua päin ja kaikki olivat keskittyneitä vain toisiinsa eivätkä varmasti edes nähneet minua. Jäin mietteliäänä seisomaan paikalleni, jolloin serkkuni tokaisi, että hänkin oli kuullut sen. Lähdimme kävelemään poispäin, jolloin joku kuului huutavan nimeäni jälleen. Molemmat käännyttiin ja katseltiin kaikkialle, muttei ketään missään.

Minkälaisia ulottuvuuksia tarkoitat?

Hathorien korvista, ovat kyllä aivan vieras termi minulle. Täytyypä siihenkin tutustua, kun kerkiän.:)

Tuo Ylösnousemus, miten sen itse ymmärrän, niin olemme saamassa "nukkuneet kykymme takaisin". Lemurian ja Atlantiksen aikaan ne on olleet meillä. Sitten Atlantiksella asiat alkoivat mennä sivuraiteelle asukkaiden itsekkäiden tarkoituksien vuoksi. Tarkoitan sitä että alat aistia tätä ylempää 5D ulottuvuutta, jotkut puhuvat dimensioista myös. Maapallollakin on ns.pyhiä paikkoja jotka ovat tätä ns. korkeampaa, eteerisempää värähtelyä. Olikohan Mark Kimmel niminen persoona jotka Hathoreita kanavoi, näin muistaisin asian olevan. Olisko sulla mahdollista hiljentyä kotona ja visualisoida tuo hetki kun kun kuulit nimeäsi huudettavan? Jos muita ajatuksia tulee hiljentyessä, anna niiden mennä älä takerru niihin.

Tom Kenyon on tuo herra joka Hathoreita kanavoi. Menee välillä vähän sekaisin nämä persoonat kun Pirjon kääntämiä kanavointeja tulee yli 150:ltä kanavapersoonalta.

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja freyan » 21 Helmi 2014, 16:33

aava kirjoitti:oletko haastatellut sukulaisiasi? että onko jollain muulla tapahtumia nuo kun on perinnöllisiä myös nuo yliaistilliset jutut

En pahemmin ole, mutta ainakin tädilläni ja toisellakin serkullani on tällaisia "outoja kokemuksia" ollut. En muista oikein tiedä, mutta isäni ainakin piti kaikkea tällaista aivan humpuukina.

Tämä nyt ei liity aiheeseen sinänsä, mutta kun vielä isäni kanssa asuin, asuimme vanhassa puutalossa ja voin melko varmasti sanoa, että siellä kummitteli. Tottakai, vanhat talot ovat vanhoja ja vetävät sekä pitävät outoja ääniä, mutta silti. Useina öinä alakerrasta kuului oven ääni, askeleita ja sitten astioiden kilinää. En usko, että vaikka kuinka vanha talo olisi, mikään voisi aiheuttaa astioiden kilinää. Isäni ei voinut olla kyseessä, sillä usein menin alakertaan tarkistamaan äänen lähdettä ja joka kerralla isäni nukkui. Kuistin ovi myös aukeili välillä itsekseen, niin paljon, ettei se voinut johtua vedosta. Muitakin ääniä silloin kuului ja tummia hahmoja olen siellä(kin) nähnyt, pari kertaa sellainen vahingossa jäi kännykän kameran kuvaankin, muttei mulla ole niitä kuvia tallessa enää. (Joten kukaan ei usko) On vain outoa, ettei isäni koskaan kokenut mitään outoa tuossa talossa...

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 22 Helmi 2014, 11:21

Mawerick kirjoitti:
freyan kirjoitti:On vain outoa, ettei isäni koskaan kokenut mitään outoa tuossa talossa...

Jos hän on pitänyt kaikkea moista humpuukina, ei hän tietenkään ole mitään kokenut. Kaikki vähänkin oudolta haiskahtava on kuitattu vain sattumina tms. Sanoisin, että hän on melko varmasti jotain kyllä kokenut, mutta ei voi sitä tunnustaa todennäköisesti edes itselleen.

Juuri noin. Mulla kanssa näin että äiti "näkee asioita", mutta ei jostain syystä halua tai uskalla ottaa sitä pientä askelta henkimaailman suuntaan, vaan yleensä kieltää kaiken kokemansa jälkeenpäin. Isäni käyttää kans tuota samaa ilmaisua että kaikki on "humpuukia" mitä ei itse ymmärrä tai mistä ei ole itse kiinnostunut. Yleensä esteenä on pelko tuntematonta kohtaan. Pitäisi uskaltaa heittäytyä virran mukaan, mutta hyvin usein alamme 3-4D aivoillamme yrittää selittää tapahtumien kulkua, kun mennään tuonne "piiloluonnollisen" puolelle.

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja freyan » 23 Helmi 2014, 04:40

Ehkäpä niin. Tuntuu vain niin turhauttavalta, kun jotkut ihmiset ovat niin vakuuttuneita omista 'faktatiedoistaan' ja siitä, että kaikki asiat ovat 'luonnollisesti' selitettävissä. Ehkä ovatkin, kyllähän sitä voidaan (teko)syitä hakea melkeinpä mistä vaan mahdollisesta asiasta tai pistää asiat todennäköisyyden syyksi. Mutta kun sitten vaikkapa ovi yhtäkkiä aukeaa, niin se selitetään juurikin sillä vedolla vaikka olisi todennäköisempää, että sen aiheuttaisi jokin muu kuin pienehkö veto. Olen kiinnittänyt huomiota, että läpivetotapauksissa ovet tai ikkunat saattaa avautua paljonkin ja mahdollisesti paiskautua kiinni, mutta kertaakaan elämäni aikana ei ole veto kaikkien ikkunoiden ja ovien kiinniollessa aiheuttanut sellaista. Tai no, riippuu miten haluaa asian selittää, mutta henkilökohtasesti pidän sitä aika... todella epätodennäköisenä. Tuollaisten ihmisten kanssa asiasta väittely tai oman kanstansa perustelu tuntuu toivottomalta, kun yliluonnollisempaa vaihtoehtoa ei suostuta pitämään edes hyvin epätodennäköisenä vaihtoehtona...

Palaan nyt noihin ääniin, kun siitä alunperin oli puhe. Nyt en ole kuullut varmaankaan about viikkoon mitään erikoista. On kyllä ollut hirveä kiire ja sähläys kokoajan päällä, että voisiko sellainen heikentää "yhteyttä" henkisempään maailmaan?

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 23 Helmi 2014, 17:18

freyan kirjoitti:Ehkäpä niin. Tuntuu vain niin turhauttavalta, kun jotkut ihmiset ovat niin vakuuttuneita omista 'faktatiedoistaan' ja siitä, että kaikki asiat ovat 'luonnollisesti' selitettävissä. Ehkä ovatkin, kyllähän sitä voidaan (teko)syitä hakea melkeinpä mistä vaan mahdollisesta asiasta tai pistää asiat todennäköisyyden syyksi. Mutta kun sitten vaikkapa ovi yhtäkkiä aukeaa, niin se selitetään juurikin sillä vedolla vaikka olisi todennäköisempää, että sen aiheuttaisi jokin muu kuin pienehkö veto. Olen kiinnittänyt huomiota, että läpivetotapauksissa ovet tai ikkunat saattaa avautua paljonkin ja mahdollisesti paiskautua kiinni, mutta kertaakaan elämäni aikana ei ole veto kaikkien ikkunoiden ja ovien kiinniollessa aiheuttanut sellaista. Tai no, riippuu miten haluaa asian selittää, mutta henkilökohtasesti pidän sitä aika... todella epätodennäköisenä. Tuollaisten ihmisten kanssa asiasta väittely tai oman kanstansa perustelu tuntuu toivottomalta, kun yliluonnollisempaa vaihtoehtoa ei suostuta pitämään edes hyvin epätodennäköisenä vaihtoehtona...

Palaan nyt noihin ääniin, kun siitä alunperin oli puhe. Nyt en ole kuullut varmaankaan about viikkoon mitään erikoista. On kyllä ollut hirveä kiire ja sähläys kokoajan päällä, että voisiko sellainen heikentää "yhteyttä" henkisempään maailmaan?

No itselläni on asia taas täysin päinvastoin eräällä toisella foorumilla, jossa tätä "piiloluonnollisten" mahdollisuutta ei suostuta pitämään useinkaan edes mahdollisena vaihtoehtona.
Kyllähän se mahdollista on, kun on kiireitä on ajatukset jossain toisaalla, eikä tuo henkimaailma ole aivan päällimmäisenä ajatuksissa. Omiin kokemuksiin näkemykset tietenkin perustuvat, ainakin itsellä. Toki vaikutteita otamme toisiltamme ja näkemykset voivat sitten muuttuakin vuosien saatossa toisenlaisiksi. Itse olen "paininut" tällaisten asioiden kanssa jo jonkin aikaa.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja aava » 10 Tammi 2015, 09:32

viellä tuli äänistä mieleen skitsofreenikoillahan taitaa myös olla aika väkivaltasia ja itteesä satuttavia nuo äänet. eli ei mitään normaalia keskustelu puhetta vaan suoraa "terroria" nuo äänet ja pahoja asioita "kuiskiivat".. että tollainen normaali keskustelu voi olla vaa sisänenkin ääni enkeli tms. olen tässä vuosien saatossa törmännyt kaikenmoisiin ihmisiin eri kyvyillä:) omani taitaa liipata lähiten kuolemien ennustamisessa.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 23 Tammi 2015, 09:55

aava kirjoitti:viellä tuli äänistä mieleen skitsofreenikoillahan taitaa myös olla aika väkivaltasia ja itteesä satuttavia nuo äänet. eli ei mitään normaalia keskustelu puhetta vaan suoraa "terroria" nuo äänet ja pahoja asioita "kuiskiivat".. että tollainen normaali keskustelu voi olla vaa sisänenkin ääni enkeli tms. olen tässä vuosien saatossa törmännyt kaikenmoisiin ihmisiin eri kyvyillä:) omani taitaa liipata lähiten kuolemien ennustamisessa.

Häirikköhenki saattaa siellä mellastaa tajunnassa. Tätä yritetään sitten poistaa syöttämällä toinen toistaan vahvempia mielialalääkkeitä ja tehdäänkin karhunpalvelus ja vain voimistetaan häirikön otetta tähän henkilöön.

y3nn
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Helmi 2015, 16:04

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja y3nn » 26 Helmi 2015, 12:22

Mä en kuule ääniä tms, mutta saan tosi inhottavia fiboja (iskee pelko, ahdistus, tulee kylmä ja alkaa oksettamaan) silloin kun ympärillä tapahtuu outoja asioita. Oon yrittänyt rauhoittua "kuuntelemaan" , että haluaako joku tuoda jotain ilmi, mutta en saa kontaktia. Tuo on toki ymmärrättä reaktio kun säikähtää, mutta mulla se olo ei laannu, vaan se pysyy päällä ja toistuu esim. vain tietyssä kohdassa asuntoa. Tuntuu että joku olisi läsnä, mutten hahmota kuka tms.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 26 Helmi 2015, 14:45

Varmasti jo tiesitkin että tuo pelko ja ahdistus laskee värähtelytasoasi, joten tilanne ei ole optimaalinen sen kannalta että henkimaailman edustajia voisi nähdä.

piritan
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Heinä 2015, 19:37
Viesti:

Re: Ääniä päässä. Hulluusko iskemässä?

ViestiKirjoittaja piritan » 07 Heinä 2015, 19:59

Mun äänet eivät tule (aina) pään sisältä vaan korvan vierestä...
Normaalia paranormaalia elämääni:
http://palanormaalia.blogspot.fi


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron