APUAA!!!!

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Die » 28 Heinä 2009, 12:05

Noniin, ja silloin tosiaan kun kuulee hiljaisessa talossa yhtäkkiä jonkun pamahduksen/kolahduksen, niin sitä alkaa miettimään kaikke mahdollista, ja jos sielä on ollut myrsky niin se on voinut sekoittaa radion tai jtn.

Meillä kerran edellisessä kämpässä oli semmoset isot stereot, no sitten tuli myrsky ja vedettiin piuhat ja kaikki irti, myös stereoista mutta jotenki se silti vaa meni päälle ja pois ja sulki ja avas sitä kohtaa mihi levy asetetaa :lol:
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 28 Heinä 2009, 12:53

Die kirjoitti:Noniin, ja silloin tosiaan kun kuulee hiljaisessa talossa yhtäkkiä jonkun pamahduksen/kolahduksen, niin sitä alkaa miettimään kaikke mahdollista, ja jos sielä on ollut myrsky niin se on voinut sekoittaa radion tai jtn.

Meillä kerran edellisessä kämpässä oli semmoset isot stereot, no sitten tuli myrsky ja vedettiin piuhat ja kaikki irti, myös stereoista mutta jotenki se silti vaa meni päälle ja pois ja sulki ja avas sitä kohtaa mihi levy asetetaa :lol:

^ hyi tuo oli kamalaa. ja ettei ihan offiksi.

Nuo ylimääräiset huutomerkit ja muut välimerkit voisit jättää pois, ja capsin kanssa sama homma, menisit katsomaan mikä siellä on.
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 28 Heinä 2009, 14:25

Väli??==``merkit11!!!1!, yhdys sanat, kirjoitusvihreet JA CAPSIT ovat kyllä aina yhtä ihanaa katseltavaa. :)
...mutta kuuluvat melkeimpä auttamattomasti kaikkialle paitsi YO kirjoituksiin, eli haittaako nuo loppupeleissä paljoakaan itse tekstin ymmärtämistä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Zrud » 28 Heinä 2009, 14:47

Ei. Muta ne jotka n*ssivat kirjakieltä kakkoseen jokapäivä eivät voi sietää puhetta joka ei mene heidän mielestyään oikein.
Mutta itse en jaksa välittää tuosta paskaakaan, koska jos joku ei tykkää nii so fking what.
Feel the LOVE

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Tenkku » 28 Heinä 2009, 15:35

Anzkuuuuuh kirjoitti:Sit äiti sano et se oli avannut oven ja sit laittanu sen kiinni ja menny tekee pihahommii ni sen takia se ulko-ovi oli auennut
Kahvinkeittimen ääni: Hamsteri juoksi juoksupyörässä ja pölläytteli puruja? Aloitusviestissä sanoin että meillä ei ole lemmikkejä,mutta tommonen pikku jyrsijä on <33


Etkö sanonut aloitusviestissä myös olevasi yksin kotona? Ei siis äitiä kotona.
Fabulous babe

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 28 Heinä 2009, 16:09

Jos se äiti on pihahommissa ollut niin yksinhän sitä siinä talossa ollaan.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 28 Heinä 2009, 19:53

No joo, enpä usko että tuossa on kyseessä mitään paranormaalia.
Se että tuollaisia rupeaa tuntemaan/kuulemaan/näkemään/yms, niin saattaa vain johtua siitä että olo on jotenkin panikoitunut jo valmiiksi. Tai jos jotenkin ajattelee, että "mitä jos täällä on joku" tai jotain.

Ihan normaalia, varsinkin kun on yksin kotona. :roll:


Ja lisäys: Itsekin olin kerran yksin yötä kotona ja kuulin aivan kuin askeleiden ääniä ja vähän myöhemmin YSKÄHDYKSEN. Hyppäsin paikaltani ja kiersin koko huushollin läpi puukko kädessä: "Onko täällä joku??"
Joo eipä tietenkään siellä sitten ketään ollut. Ja päättelin että äänet tulivat ulkoa, kun ikkunakin oli auki.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Anzkuuuuuh
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 06 Heinä 2009, 09:57

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Anzkuuuuuh » 30 Heinä 2009, 10:07

Jaarno kirjoitti:Jos se äiti on pihahommissa ollut niin yksinhän sitä siinä talossa ollaan.

Siis äiti oli tullut yhdessä vaiheessa kotiin muttei ollut sanonut mitään=minä en tiennyt sitä. Juu anteeksi sekava aloitusviestusviesti,olin paniikissa.
No totta hemmetissä mä olen oikeassa!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Heinä 2009, 11:18

innolla odotamme seuraavaa kohtaustasi.

:P itse sain ainakin hyvät naurut kun tuota luin.
Feel the LOVE

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 31 Heinä 2009, 15:13

Anzkuuuuuh kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Jos se äiti on pihahommissa ollut niin yksinhän sitä siinä talossa ollaan.

Siis äiti oli tullut yhdessä vaiheessa kotiin muttei ollut sanonut mitään=minä en tiennyt sitä. Juu anteeksi sekava aloitusviestusviesti,olin paniikissa.


Minä vähän epäilen kertomiasi, ei paniikissakaan saa noin sekavaa viestiä, ihan selvästi väännetty huvikseen :'' APUAAA!!TUOL KUULU KOLINAAA!IIIKK KAMALAA! '' Voisit sanoa näin: '' Hyi että säikähdin kun tuolta kuuluu omituista kolinaa jne.''

Vähän tekaistulta vaikuttaa, pahoittelen jos loukkaannuit suorapuheisuudestani .
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 31 Heinä 2009, 22:40

Sanniwiuh kirjoitti:
Minä vähän epäilen kertomiasi, ei paniikissakaan saa noin sekavaa viestiä, ihan selvästi väännetty huvikseen :'' APUAAA!!TUOL KUULU KOLINAAA!IIIKK KAMALAA! '' Voisit sanoa näin: '' Hyi että säikähdin kun tuolta kuuluu omituista kolinaa jne.''

Vähän tekaistulta vaikuttaa, pahoittelen jos loukkaannuit suorapuheisuudestani .


Samaa mieltä :D
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Kasetti
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 08:55
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: APUAA!!!!

ViestiKirjoittaja Kasetti » 23 Maalis 2011, 17:22

Juuh, mutta siis toi Anzku (sattumoisin paras ystäväni) oli (saanko kertoa? ) silloin 10v joten mielikuvituksesta ei ole pulaa (;;
Say hello to the Alien ~


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa